Happy Surinees laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 12:00 - 21:00
di 12:00 - 21:00

• Bezorgen

ma 12:00 - 21:00
di 12:00 - 21:00

1. Heel erg teleurgesteld bestel er van af ze daar geopend zijn en altijd lekker dus daar is niets op aan te merken.
    Maar wij bestellen bijna altijd het zelfde en weten dan echt wel hoe groot te porties zijn.
    Maar vandaag was deze beduidend kleiner dus ik gebeld en gevraagd of dit een groot portie was.
    Medewerker heeft het gevraagd aan de kok en die zegt ja het waren 2 grote porties.
    Dus ik klets uit mijn nek want de kok kan zich schijnbaar niet vergissen en toegeven staat ook niet in zijn woordenboek.
    En dan is de kous daar mee af want een bakje vlees voor een vaste klant kan er blijkbaar niet vanaf.
    Ook was de kool zeiknat door de jus deze leek wel verlept.
    Bijdeze heel erg jammer besteld of haal het dan wel ergens anders.

2,6
  2. Enkele dagen geleden eten besteld en opgehaald. Wat een deceptie. De Telo was zacht en duidelijk uit de freezer opgewarmd. Niet te eten dus. Kousenband met steak. De kousenband was eveneens oud en al eerder opgewarmd, leek meer op een prak spinazie. Ook niet te eten. De nasi was eveneens oud en eerder opgewarmd. Ook niet te eten. Al deze gerechten heb ik eerder daar gehaald tot volle tevredenheid. Mijns inziens waren al deze gerechten nu van de vorige dag(en) in de freezer gestopt en nu meegegeven aan de eerste de beste afhaler. Hele slechte zaak en het is duidelijk dat Happy Surinees mij daar niet meer zal zien.