Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: Alborz

1. Ambiance
    • Kindvriendelijk

1201118970 90
1290420339 80
1397581982 44
1611905267 57
1620835404 57

1. Vandaag hier gegeten, eten was erg slecht, rijst was oud en kabab was niet gaar, bij een vriendelijke en opbouwende kritiek van hoe dit kan, kregen we met een brutale serveerster te maken.
    Jammer, want dit was de tweede keer dat we hier waren, eerste keer was wel goed. Hoe dan ook, nooit meer hier heen, zonde van geld en tijd.

2. juni 2013
    Wat is dit een slecht restaurant, Het eten is van zeer slechte kwaliteit niet vers en weinig.
    Het restaurant zelf is oud , vies en de bediening is slordig en beneden alle peil.
    De drankjes zijn te duur maar vooral de hele sfeer is waardeloos.
    Een goede raad aan de overkant van de weg is de maas gooi daar maar liever u geld in dan hoef u zich ook niet zo belazerd te voelen.

3. Ik ben zelf Perzisch en wat ik bij Hafez kreeg voorgeschoteld was niet wat ik gewend ben. Het is er vies en lang wachten op de service. Het eten was helemaal niet lekker. Ik zou er nooit meer gaan eten. Ze maken de Perzische keuken ten schande.

4. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goed eten, mooie live music op zaterdag
    Aanrader

5. Gisteren hier gegeten en het was zeer slecht, slechte kwaliteit, allemaal veel te koud, en het eten was niet vers. Had er meer van verwacht en het was totaal niet wat ik gewend was te krijgen in een restaurant.
    Niet om aan te raden.
    Je krijgt drinken voorgeschonken in een glas, i.p.v. dat zelf te doen. Geen normale servetten en vies tafelkleed.
    Bediening vroeg niet eens of het had gesmaakt of dat we nog iets wilde bestellen. Het was erg onprofessioneel.
    Het was geen leuk avondje uiteten. Echt triest was het.

6. Met groupon hier wezen eten. Gelukkig deze keer zonder dat we gasten meegenomen hadden. We hadden echt rechtsomkeert gemaakt. Inrichting was erg triest. Ongezellig en vies. Vies tafellaken, vieze muren, vette handen op de deur naar keuken. Volgens groupon keuze uit vis, vlees en vegetarisch, maar keuze vis was er niet. Aardige ober, maar weinig verstand van zaken. Veel glimlach, maar verteld niet wat er gaat gebeuren en wat je eet. Eten was op zich goed, maar karig en zonder salade en saus e.d. was het een droge portie rijst met vlees. We voelden ons absoluut niet thuis in dit restaurant. Omdat het ook niet echt schoon overkwam met enige reservering zitten eten. Geen reclame ook niet voor Groupon. Bedenk me nu toch nog wel een keer voordat ik via Groupon nog iets boek.

7. Helaas kwamen we thuis van een z.g.n. koude kermis!
    Ongezellige zaak, waar we ondanks de ruimte toch hutje op mutje zaten Lees: klem zaten.
    1 kelner in zijn dagelijkse kloffie. Aardige man maar hij zag er niet uit. Het gerecht was bedroevend: 4 tappenades, waarvan twee niet lekker. Hoofdgerecht: rijst met zwart verbrande stukken vlees en tomaat. Geen sausjes, niets.
    Dessert: dame blanche (de enige voldoende van de avond)

Kelner kon het duidelijk niet aan. Teveel tafels bezet om iedereen te kunnen bedienen. Droevig, diep droevig.
    Dit kan nooit lang stand houden. Ondanks de kortingbonnen,
    60 euro weggegooid. Het dieptepunt in onze verkennig van onbekende restaurants in rotterdam.

2,1
  8. Ik zou niemand dit restaurant adviseren na mijn bezoek de vorige week zondag.

Allereerst werden mijn vriendin en ik gedirigeerd naar een zitplaats door de enige in het restaurant aanwezige kelner.
    We hebben een kwartier gezeten, zonder dat er wat werd gevraagd. Uiteindelijk heb ik maar zelf de kelner gevraagd of wij wat te drinken mochten bestellen.
    Daarna werd een voorgerecht geserveerd dat absoluut niks voorstelde en bestond uit enkele olijven, een paar tapenades en stukjes koude pannenkoek of iets dergelijks.

In de tussentijd kwamen 4 personeelsleden uit de keuken en gingen rustig aan tafel met zijn allen en keken zeker 20 minuten niet meer om naar de gasten.

Het hoofdgerecht bestond uit een paar verbrande drumsticks die bovendien rauw van binnen waren.
    Als dessert kregen wij één bordje met wat slagroom met chocolade erover en 2 dadels.

Nog nooit zowel in Nederland als overige landen zo'n slechte behandeling gekregen.
    Er is bovendien nooit door de kelner gevraagd of het eten beviel en of er nog wensen waren.

Een en al waardeloos en het geld absoluut niet waard.

9. Gisteren met groupon gegeten, in een woord slecht.
    Geen groente of sla, alleen droog vlees zonder saus en rijst.
    Voor de twee kleine kinderen wilden we een kinder menu, maar dit kon niet, moesten ook droog vlees met rijst bestellen (30 euro extra).
    Onze dochter vroeg vegetarisch en kreeg spinazie saus met bonen en vlees.
    Toen we zeiden dat er vlees inzat, moest ze het er maar uit halen.
    De mensen waren aardig, dat klopt.

1,3
  10. Zeer aardige mensen, daarom bijna zin om geen eerlijke beoordeling te geven. Aardig, maar er mist nog wat. Muziek stond in begin vrij hard, later zachter, maar vonden wij niet zo erg. wel aardige disco dreun. We waren vroeg dus ze aten ook zelf even in restaurant. Niks mis mee vinden we. We hadden een 3 gangen verrassingsmenu. Voorgerecht diverse, sausjes met vierkante, hele platte broodachtige pannenkoek. Prima, ruime porties leuke opmaak prima smaak. Hoofdgerecht was rijst en schaal met diverse soorten vlees. Helaas werd zelfs bij serveren van hoofdmaaltijd bij twee lege glazen niet gevraagd of we nog wat wilde drinken. willen ze niks extra verdienen? Vier vleessoorten alle goed, maar zeer mild gekruid. Rijst was speciale, zeer dun en wat safraan erdoor. ik vond het erg lekker persoonlijk. Helaas geen groente of andere aankleding. Vlees en rijst, dat was het. Jammer. Toetje kwam leuk op 1 schaal, kleine dingetjes, slagroom en twee vorkjes. Soort van romantisch bedoeld. Heel leuk, smaak helaas matig te noemen. Tafeltjes voorzien van kleedjes met vlekken erop en daar dan weer een doorzichtige 5 mm dikke pvc mat. Zou zoiets in snackbar kunnen verwachten, niet in een restaurant. Om 19:00 uur zaterdagavond kwam er live muziek. Kijk dat maakt het veel gezelliger. Wij hadden het groupon menu, dus dat is nooit helemaal hetzelfde vermoed ik. Drankprijzen waren zeer schappelijk. Witte wijn smaakte naar evenementenwijn, zeg maar zeer waterige wijn, jammer. Parkeren is (uniek in Rotterdam) gratis. Zeer aardige mensen, maar hoop dat ze het een en ander verbeteren.

11. I have been in Hafez Restaurant few times with my family. It is a very nice and a cosy place for having dinner.
    The services and food is almost perfect. We enjoyed it a lot.
    There was also live music.
    I would like to thank Hafez group

12. Afgelopen zaterdag ben ik daar geweest het restaurant zag er zeer goed uit het eten was uitstekend en heb me daar prima vermaakt service was perfect.

Dus dit restaurant is zeker een aanrader aan iedereen.

13. Ik denk een van de beste restaurants in termen van voedsel. En de beste service. Alles was zeer goed. Bedankt Hafez.

14. Slechte bediening, Ongemotiveerde bediening, Waardeloze bediening, Middelmatig tot slechte gerechten en een onplezierige sfeer.

Met een groep mensen zijn we hier komen eten. Restaurant was erg leeg en ik zag een tafel met 5 mensen eten maar dat was hun eigen familie. Live Muziek was zo hard en waardeloos, dat we niet normaal met elkaar konden communiceren. Ik kreeg hoofdpijn hiervan. Bediening was echt waardeloos. Ze hadden bijna geen zin om langs te komen om je bestelling op te nemen of als je een drankje wou bestellen. Hoe de serveerders glazen, flessen en borden vasthielden, was echt absurd en onprofessioneel. In elke hand een glas vastgehouden. Ik zag gewoon de vingerafdrukken op de glazen en flessen. Verder werden de borden 1 voor een met handen meegenomen en op ons tafel neergezet. Je zag gewoon zijn duim half in de rijst rondzwemmen. Verder kregen we voor 8 mensen alle vlees in een grote bord geserveerd, wat ik niet zo goed begrijp. Het leek ook erop dat het eten oud en opgewarmd was. Dit is gewoon belachelijk. Mijn familie en ik gaan hier nooit meer terug! Ik heb begrepen dat er na 2009 een nieuwe eigenaar daar werkt en in dit geval zegt dit dus genoeg.

15. Ik heb 3 woorden voor dit restaurant, VERSCHRIKKELIJK, AFSCHUWELIJK en VERNEDEREND.

Afgelopen week hier gegeten. Ik gok dat dit het 50ste perzische restaurant was waar ik ben geweest en het was niet eens 1 ster waardig. Ik raad dit restaurant dan ook aan iedereen af!

Bij binnenkomst rook ik een vreemde, niet lekkere geur. We werden netjes begleid naar onze van te voren gereseveerde tafel, waarbij de stoelen door ons verschoven moesten worden zodat we aan tafel konden.

Het restaurant was bij lange na niet vol, met in totaal 20 mensen aanwezig incl. Het personeel. We namen plaats en zagen dat het bestek onder de vlekken zat.

Na geholpen te zijn door een slecht Nederlands sprekende seveerster konden we bestellen. We kregen onze drank die niet voldeed aan wat we vroegen dus moest het opnieuw. Toen we onze eten kregen, kregen we 2 gerechten op 1 bord en dat was erg weinig. Een beetje grote stukken paprika gegrild moest de groente voorstellen samen met 2 grote en 1 kleine gegrilde tomaat. De frites waren hard en fr rijst smaakte nergens naar.

Ik schaam me diep diep voor dit restaurant wat de naam PERZICHE draagt. Dit is het zeker niet waardig.

Terwijl we aan het eten waren begon er live muziek. Na een harde piep omdat het geluid getest werd was ik half doof en kon ik mijn partner naast mij op 10cm afstand niet meer verstaan. Na het eerste nummer vroeg de artiest of de muziek te hard was waarop wij vroegen of het wat zachter kon. Een andere gast vroeg dat ook. Maar nee, de artiest ging gezellig door en wij waren het zat! We vroegen de seveerster of het zachter kan en dat kon na 10 min wel, maar nog steeds verstonden wij elkaar niet. Even later ging het geluid weer ophoog en had ik het idee dat ik in een discotheek beland was. De eigenaar stond gezellig te lachen.

Met honger zijn wij gelijk vertrokken en 90€ + reiskosten 50€ = 140 euro lichter.

Toen ik mijn klacht vertelde aan de blijkbaar eigenaar van dit -10 steren restaurant kon hij alleen maar lachen! En zeggen een volgende keer. Ik zei en dacht, al geef je me gratis eten kom ik nooit meer! De kebab was roze met als excuses dat ZIJ deze grillen in een oven op een speciaale manier omdat deze dan beter zou zijn bereid! Ik kwam voor de echte kebab en niet een neppe versie hier van!

Na zoveel restaurants te hebben bezocht moet ik zeggen dat deze slechter was dan een slecht iraans kokende huisvrouw! Nooit meer havez en ik raad het iedereen af!

16. Linda en Rick

17. Heerlijk gegeten bij Havez, ruime keuze.

Vlees was lekker en mals! Sfeer was goed, leuke mensen en leuke muziek. Absoluut voor herhaling vatbaar!

18. Ik heb heel goede ervaring met Hafez Restaurant. Eten en drinken is super lekker en goede kwalietiet. Bediening mag beter en super sfeer. In ieder geval, Hafez is mijn favoriete Restaurant!

19. claudia&peter morléé

Wij zijn afgelopen zaterdagavond voor het eerst bij dit perzische restaurant wezen eten, het was heerlijk genieten en het vlees(bargh) was zo zacht als boter en rijk van smaak en dan die heerlijke saffraan rijst en bbq tomaten delicious en als toetje was er live perzische muziek(heerlijk ritmisch)en er waren prachtige buikdanseressen en met ons ruim 100 andere gasten en dat zegt eigenlijk al genoeg en de bediening was goed, vriendelijk en snel super jullie verdienen een dikke 10.

20. Gisteren (dinsdagavond) zijn we met vriendinnen gaan shoppen in Rotterdam en dachten even lekker uit eten te gaan in Iraanse restaurant.
    We waren uiteindelijk veel geld kwijt en het eten viel erg tegen.
    Rijst en vlees was gewoon opgewarmd in de magnetron, half warm half koud. We kregen een kinderportie voorgeschoteld. Voor een bijgerecht betaalden we min of meer 3 euro en ook dat was een kinderportie. Van de ijs hebben we wel heel erg genoten!

21. Dick & Elke

Dankzij deze site gevonden: geweldig adres voor vegetarisch eten (veel keus), super bediening en bijzondere gerechten.

22. Abdel & Marnix

Eten is heerlijk, bediening zeer goed en vriendelijk, zeker de moeite waard geweest, gaan zeker terug.

23. Shirin G.

Ik vind het eten echt keurig. Do maar(Kabab Soltani) proberen!!!

24. Gezellig, warme mensen en goed eten.

25. michael&marleen

super eten qua smaak en hoeveelheid en het personeel is super vriendelijk en hartelijk.