Op dit adres zit nu: Greek Kitchen

Greek Pita House in Rotterdam

In de straat.

1. Lekkere, authentieke, echte afhaal Griek! Is wel even wat anders dan alleen maar Döner.
    Je kan hier heerlijke pita's halen, net zoals ze in Griekenland bereid worden.

Het eten is er heerlijk, en goed bereid. Het is een klein maar leuk tentje, met een gezellig sfeertje.
    En de service is uitstekend! Heel erg vriendelijk en snel!

Zeker een aanrader als je van (authentiek) Grieks eten houdt, en niet je pita souvlaki/gyros bij een Turk wil bestellen!

2. Leuk, een afhaal-Griek, in de vorm van een cafetaria/snackbar. Prima, want die hadden we hier nog niet.

Twee hardwerkende mensen achter de counter die snel leveren. Desgewenst kun je ook in de zaak zelf je giros-schotel of pitabroodje eten met een blikje frisdrank erbij. Beetje rommelig interieur, maar dat hoort er misschien bij.

Qua eten: geen pretenties, gewoon eerlijk Grieks grill-eten. Ons vlees was wel iets te gaar dus ook wat te droog. Maar verder geen klachten.
    Beslist veel waar voor je geld (pitabroodjes e.d. circa 5 euro, het duurste is de complete grillschotel met drie soorten (veel) vlees vd grill en (ook veel) frites en sla voor maar 13 euro).

Eén kleine opmerking: de chef had een tikkie mopperige commando-houding tegenover zijn duidelijk veel oudere assistente. Terwijl zij beslist vriendelijk en efficient was. Wij vonden dat niet prettig voor de uitstraling van je zaak op je eigen klanten die voor de toonbank op hun bestelling staan te wachten.

Aanrader als afhaaladres voor een betaalbare, verse, snelle schotel. Wij komen terug!