ma lunch vanaf 11:00 diner tot 22:00

vr lunch vanaf 11:00 diner tot 22:00
za lunch vanaf 11:00 diner tot 22:00
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 22:00

1. Jeroen van Hal

Ik ben voorgesteld aan dit bedrijf via mijn horeca opleiding in Breda, dus ben ik hier vervolgens met mijn beste vriend gaan eten. De locatie is echt top! Zodra er een zonnetje staat is het terras een echte aanrader. Binnen is de sfeer zeer gezellig en licht huiselijk.

Ontvangst is zeer vriendelijk, ze begeleiden je netjes naar een tafel en nemen graag je jas aan. Na het verkrijgen van ons drankje en de kaart kregen we alle vrijheid om rustig te kunnen kiezen. Ik koos voor het voorgerecht voor de in witte wijn gestoofde octopus, echt verrukkelijk! De gecreëerde bouillon waar hij in werd geserveerd was 'To die for!'. Vervolgens nam ik als het hoofdgerecht de 200 gram entrecote (huisgerijpt). Ik had deze medium-rare besteld en was echt perfect gebakken, het miste alleen peper en zout maar dit kon ik zelf ook doen.

Een klein nadeeltje aan het restaurant is het los bestellen van groente en friet. Hierdoor loopt de prijs flink op, maar de groentes zijn dan ook zeer goed bereid en de friet zijn huisgemaakt en heerlijk. Bij mijn gerechten kreeg ik goed wijn advies en ik heb echt genoten!

Fjord Eat & Drink is een echte aanrader!

2. Zeer lekker gegeten, prijs kwaliteit prima. Wel even kijken waar je gaat zitten omdat niet alle plekken even leuk zijn. Maar kom hier zeker een keer terug.

3. h. vd. Broek

Per toeval hier terecht gekomen (we komen uit brabant), maar een ervaring rijker.
    Heb afgelopen zaterdag(31 augustus 2013) een voortreffelijk diner voorgeschoteld gekregen met mijn 3 tafelgenoten.

De bouillabaisse was goed op temperatuur en de kabeljauw was goddelijk in combinatie met de saffraansaus.
    als hoofdgerecht de cote de boeuf voor 2 personen, lamscarre van de grill en de wagyu burger, alles perfect bereid met lekkere dikke frieten en aubergines als bijgerecht.

Dit alles vergezeld door een overheerlijke prosecco vooraf en een wijnarrangement door de aimabele gastheer(eigenaar?) samengesteld.

Mochten we weer een keer in Rotterdam zijn, komen we zeker bij Fjord terug, zeker weten.