Evergreen Veggies in Rotterdam

Evergreen Veggies laten bezorgen?

• Veganistisch

1. Wij hebben gegeten: een Zuid Indiase en een Noord Indiase thali. Allebei de thali's waren gevarieerd van pittig tot zoet. Er zijn in de thali's een voorgerecht (pakora's), hoofdgerecht (groenten, dhaal, rijst, chapati) en nagerecht (zoete rijst en fruit) in 7 kleine kommetjes. Aan het eind waren we goed vol. We vonden het eten vers en over het algemeen mild gekruid. Enkele gerechtjes waren pittig, maar konden afgeblust worden met een zoet gerecht.
    We merkten wel dat ze nieuw begonnen zijn, want het was nog niet zo druk. Het personeel deed zijn best om het ons naar ons zin te maken.
    Kortom wij gaan zeker een keer terug. Voor vegetariers is er genoeg keus.

2. Lekker gegeten bij Evergreen Veggies en niet voor de eerste keer. Zoals eerder een uitgebreid aanbod aan Vegetarische gerechten, Masala Dosa's, Special Bombay Chats en lekkere verse salades van het seizoen. Dit keer een lekker glas biologische witte wijn erbij gedronken. Voor mij genoeg keuze in gerechten om nog eens (of vaker) terug te komen!