Eetcafe Noord West in Rotterdam

Eetcafe Noord West laten bezorgen?

ma lunch vanaf 11:00 diner tot 20:00

do lunch vanaf 11:00 diner tot 20:00
vr lunch vanaf 11:00 diner tot 20:00
za lunch vanaf 11:00 diner tot 20:00

1. Hans Suijkerbuijk

Meerdere keren hier eten besteld wordt altijd te laat bezorgd.
    Afgelopen vrijdag weer besteld om 16:30 uur bezorgen om 18:00 uur.
    18:20 Uur nog niks.
    Gebeld en krijg hetzelfde antwoord als altijd te druk en file.
    Er werd nu echter ook letterlijk verteld dat wij maar moesten wachten want de bedrijven gaan voor.
    Dit heeft ons doen besluiten om hier nooit meer wat te bestellen en ook zeker niet aan te bevelen.

2. Olivia Buijsman

Broodjes besteld, ruim op tijd besteld om op 11.30 uur te leveren op de zaak. Om kwart over 12 nog niets ontvangen. Gebeld. Ze hadden het heel druk!! Lijkt me logisch voor een broodjeszaak rond lunchtijd. We moesten maar wachten. Rond 13.00 uur werden ze geleverd. Veel te laat!! Heel vervelend dat ze niet even bellen om te zeggen dat het later wordt. Maar toch blijft het vreemd dat ze tegen de klanten zeggen: we hebben het druk!! Wij zullen hier nooit meer bestellen, omdat op tijd leveren belangrijk is. De bezorger was overigens een hele aardige jongen.

3. Mariska de Jong

Bij binnenkomst al zo goed als weg gekeken. Daarna 15 minuten zitten wachten voordat we ons drankje konden bestellen. Veel chaos in een lege zaak. Een vrouw kleedde met haar ogen mijn man uit... Is dit een nieuwe vorm van klantvriendelijkheid? Ik wilde dat ze net zoveel aandacht aan het eten besteedde als wat ze aan mijn man deed, misschien dat het dan wel goed zou komen.

4. Dame van de bediening is te druk met kletsen. Daarna verjoeg ze ons van een vierpersoonstafeltje in de zowat lege zaak naar een plek tegen de verwarming die op zijn hoogste stand stond. Toen ging ze weer kletsen. Toen zijn wij weggegaan.

5. lotte verburg

Vreselijke bediening. Slecht Nederlands sprekend. Eten niet bijzonder.