Een gezellig Eetcafe in Rotterdam-Zuid.
Bij ons kunt u eten tegen een betaalbare prijs.
Ons eetcafé bevindt zich op loopafstand van evenementenhal Ahoy en (Theater-)Zuidplein. Er zijn 65 zitplaatsen, ook is het eetcafé voorzien van airconditioning. In de zomer kunt u heerlijk op ons terras zitten voor een drankje en een hapje. Het is zeker de moeite waard om eens bij ons te komen eten. Tijdens evenementen in Ahoy raden wij u aan tijdig te reserveren. De keuken is geopend tot 22.00 uur. wij nemen uitsluitend reserveringen aan per telefoon.

Wij zijn van af 30 December T/M 7 Januari gesloten.

• Rookruimte

1194333676 100
1202493472 100
1259612042 84
1382008980 93
1520725509 95
1545204896 95

1. Erg leuk restaurant, leuke muziek, lekker eten, leuke bediening en voor weinig centen helemaal top. Als wij weer in de buurt zijn komen wij zeker weer eten.

2. Gerrie Reeves

Een goed begin voor een avond Ahoy. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, gezellige sfeer en prima prijs-kwaliteitsverhouding. Kortom: top!

3. Aanrader om hier te gaan eten voor een concert. (Even tot rust komen na je reis) prettige vlotte bediening! Die verdiend al 5/5 Eerlijk eten voor de juiste prijs. Op loopafstand van Ahoy (+-13min).

4. Renate Veerbeek

Gisteravond voordat we naar VVAL gingen hier heerlijk gegeten. Echt een aanrader! Vriendelijke bediening, snelle service (maar niet dat je het gevoel kreeg dat je weggekeken werd), goed eten, prima prijs. En op loopafstand van Ahoy. Top!
    Wel even van tevoren reserveren.

5. Super lekker gegeten met de familie alles was top het eten en drinken. Klantvriendelijkheid ook top, verder was het eten netjes en goed en smaakte echt uitmuntend. Ook de prijs is erg netjes voor wat je allemaal krijgt. Ik zou dit persoonlijk aan iedereen aanraden die van lekker eten houd. Want dit is echt een top eetcafé.

6. Ik ben gisteravond met mijn vrouw heerlijk wezen eten bij jullie,
    Het was ontzettend lekker en het paste precies binnen ons budget.
    De bediening was gezellig en klantvriendelijk.
    Helaas konden we geen grote fooi geven, anders kwam het buiten ons budget.
    Mvg Cor en José

7. Gegoogeled op eten in de buurt van Ahoy, Waar kom je uit, Huijsman. Top eten, leuke sfeer, prima prijs, volle borden,

8. Karin

9. Karin de loos

Vanavond heerlijk gegeten, als verrassing voor Valentijn. Al jaren bestaat eetcafé Huijsman, en terwijl ik in Charlois ben groot geworden, was ik er nog nooit geweest. Maar wat een gezelligheid, niet modern, maar een geweldige sfeer, goed en super vriendelijke bediening en super heerlijk eten, het was echt waar voor je geld. Zeker voor een herhaling vatbaar en ook nog een super leuke prijs. Bedankt voor een gezellige avond.

10. Thessa de Boer

Een echt gezellig Rotterdams eetcafe, waar je goed kunt eten! Dankzij de lovende recensies van o.a. andere Ahoy bezoekers hebben ook wij voor een concert lekker in de buurt gegeten! We komen zeker terug!

11. Gisteren hebben we hier heerlijk gegeten voordat we naar de Toppers in Concert gingen. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Ze deden er alles aan om ons een leuke avond te bezorgen. Ook het eten was ontzettend lekker.
    Ik kan het iedereen aanraden om hier te gaan eten!

12. Esther Kastelein

Voor ons theater avondje gereserveerd en van tevoren al onze bestelling doorgegeven. Echt heerlijk gegeten in dit huiselijke eetcafé. We komen zeker een keer terug. -X-

13. Van der blom

Wij hebben hier al 2 x heerlijk gegeten

14. Heerlijk gegeten bij Ina en Ingrid. Alles vers en vlotte bediening, zodat we op tijd gegeten hadden voor aanvang van Jan Smit in Ahoy. Een echte aanrader... en een volgende keer komen we zéker weer hier eten. Groetjes Ahoy-gangers.

15. Een super eetcafe vriendelijke bediening heerlijke menu,s een doe maar gewoon doe je al gek genoeg restaurant

16. Het eten was erg lekker en meer dan genoeg. De bediening was heel voorkomend en was, ondanks dat het druk was, in voor een gezellig praatje. Alles zag er fris en schoon uit.

Een regelrechte aanrader voor heerlijk eten voor een hele goede prijs!

17. Leuke ongedwongen sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel. En op loopafstand van de Ahoy...

18. Hans & Joke

Gisteren heerlijk gegeten bij Linda, Bart en Ina. Vlees was om te zuigen en de bediening was alweer toppie. Nog gezellig gekletst met Linda, Bart en Ina, en de hond hoort erbij hahaha. Nog een brokje gegeven en even ermee gespeeld. Voor herhaling vatbaar, en kan het iedereen aanraden om daar eens te gaan eten. Niet duur en erg gezellig, goede bediening dus doen zeggen wij. Linda, Bart en Ina nogmaals bedankt voor de gezelligheid.
    Groetjes Hans & Joke

19. Swinkels

Goede vriendelijke en snelle bediening. Eten kwaliteit/ prijsverhouding prima.

20. Simone de Jong

Wat een lieve mensen, en wat hebben we heerlijk gegeten! Slechts 8 minuten lopen naar Ahoy en de auto konden we in de buurt van het eetcafe prima parkeren... Echt een thuiskomen en zo'n lieve mevrouw die je bedient en dan ook nog lekker eten en heel goed te doen voor een bezoek aan Ahoy...

Wij hopen zeker terug te komen.

21. Wat een gezelligheid bij Eetcafe Huijsman. Ik kom hier zeker terug.

22. Lianda Groeneveld

Heerlijk gegeten met de Mosselen en de beenham. Een flink bord zonder al te veel poespas maar met gewoon lekker eten.

23. Gezellig Rotterdams café op loopafstand van Ahoy. Lekker eten, goede bediening en gezellige sfeer.

24. Angelique Kieft

Ik kom hier regelmatig en er is altijd wel een dagmenu voor een schappelijke prijs. Vandaag a la carte gegeten en het was zoals gewoonlijk erg lekker.

25. Vandaag met mn vader bij dit leuke eetcafe gegeten. Heerlijk gegeten, ik kip pikant en mn pa saté. Allebei erg lekker!! Leuke sfeer, knus en erg vriendelijk geholpen terwijl ik was vergeten m'n reservering te bevestigen. Als ik weer naar de Ahoy ga kom ik zeker weer hier eten.

27. Rob Vergeer

Wat een lekkere gebakken mosselen, sate, schnitzel en witte wijn... De lekkerste spruitjes ooit gegeten, heerlijke salade en de vreselijk vriendelijke attente Rotterdamse bediening. We kwamen voor Cirque du Soleil in Ahoy, maar als ik nog eens in Ahoy kom, ga ik hier vooraf echt een heerlijk ontspannen hapje eten. Als je van "doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg" houdt, ben je hier helemaal thuis. Als je "chique" zoekt, zoek dan asjeblieft maar verder.

Bedankt mensen van Eetcafé Huijsman... Ik heb van het eten en van jullie genoten!

28. Bij Huijsman gegeten voordat we naar Amstellive gingen. Wat een gezellig eetcafe. De bediening is vlot, netjes en er is tijd voor een praatje en humor. Het eten is heerlijk en de porties ruim. Wij komen hier zeker terug. De recensies maken ze absoluut waar.

29. Erg leuk eetcafe. Prima eten voor wat je ervoor betaalt. Bediening erg gastvrij en gezellig. Zeker een aanrader.

30. Dorenda

31. Maarten van 't Hof

Verbluffend goed voor verbluffend lage prijzen!

32. Het was een genoeglijke avond met collega's uit eten. Het was perfect. Een aanrader voor Rotterdam Zuid.

33. Voor de Night of the Proms bij Huijsmans gegeten. Voor de 5e keer al want bij Huijsmans is het altijd perfect geregeld. Op tijd alles op tafel om tijdig in Ahoy te zijn, parkeren in de buurt is goed geregeld! Geweldig aardige bediening met Herman, Lin en een leuke blonde mevrouw. Goede kwaliteit prijs verhouding. Echt een grote aanrader! Blijf zo doorgaan en tot de volgende keer! Anne-Marie, Irma, kale Gerard en kale Jan.

34. Rob van der Pluijm

Voor ons bezoek aan Ahoy "vrienden van Amstel" heerlijk gegeten bij dit eetcafé. Als je aankomt en je ziet de cafetaria en het eetcafé dan denk je zal het wel wat zijn? Maar wij hebben hier heerlijk gegeten, prima bediening, erg vriendelijk en behulpzaam. Ontzettend lekker gegeten en een gezellige tent.
    Wij zijn blij dat we dit adresje kennen en komen hier zeker voor ons volgende bezoek aan Ahoy weer terug.

35. Jan Franken

36. Goede morgen, ik wil even kwijt dat dit restaurant alle roem verdiend. Zowel het eten als de vriendelijkheid en service van de mensen die er werken. Ik raad iedereen aan om eens een kijkje te nemen in dit restaurant, u zult ervaren als u gegeten heb dat u niet meer om dit zaakje heen kan lopen zonder er binnen te zijn geweest. Fantastisch in een woord. Mensen kom massaal naar eetcafe hujismans voor uw diner.

37. Lex Termaaten

Onlangs hebben wij hier, voorafgaand aan de Night of the Proms, op aanraden van vrienden gegeten. Vanaf Ahoy nog geen 10 min lopen. Natuurlijk nieuwsgierig of de aanbevelingen van de vrienden klopten. Inderdaad hele vriendelijke bediening waarbij je je gelijk thuis voelde en die je ook eerst even lekker rustig lieten kletsen voor aanvang van het eten. Een lekkere gezellige sfeer. Daarnaast was het eten heerlijk, in een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader dus!! Een volgende keer bij een bezoek Ahoy kom ik hier zeker weer.

38. Astrid remijn

Gaan er vaker eten, altijd gezellig. Geweldig eten voor een goede prijs.
    Probeer vooral de saté of wat ik lekker vind: de slibtongetjes.

39. Kim Stuik

40. Carmen En Nour

41. d. van Asseldonk

We hebben bij Huijsman gegeten na een bezoek aan Ahoy. Het was gezellig en heerlijke gerechten, met mooie finishing touch. Daarbij een super vriendelijke bediening en de kosten waren het zeker waard.

42. Harm Burgers

Elke keer als ik naar open dag van Feyenoord ga, bezoek ik Eetcafé Huijsman om daar een hapje te eten voordat ik weer naar huis ga in Zuid-Limburg. Lekker eten. Goede service. Vriendelijke en gastvrije mensen.

43. Familie Splinter

Vanaf het reserveren via de telefoon tot aan het weer naar buiten lopen uit dit eetcafé, was alles zeer goed geregeld. De vriendelijke dame aan de telefoon zorgde voor een gezellig gesprek tijdens het reserveren, we werden met een vriendelijk woord en een glimlach ontvangen bij binnenkomst, en zelfs toen het helemaal vol zat hadden de medewerkers nog tijd voor een praatje. Daarnaast was het eten dat we besteld hadden erg goed bereid en erg lekker.
    Ook al komen wij zelf niet uit Rotterdam ik weet heel zeker dat wij weer terug gaan komen, het is het ritje er naar toe meer dan waard!

Groeten uit Alphen aan den Rijn!

44. Jeroen

45. Han & Rina

Dit eetcafe gevonden via internet. We komen zelf uit Hoorn en zijn niet bekend met Rotterdam
    We wilden naar "The Night Of The Proms" in Ahoy, en daaraan vooraf wat eten in de buurt.
    Het restaurant is ca een kwartier lopen van Ahoy, goed te doen dus. Je kunt hier ook nog goedkoper parkeren dan op het parkeerterrein van Ahoy
    Erg gezellig gezeten en zeer goed eten, echt een aanrader.
    Ook de bediening is vriendelijk en vlot, zeker als ze weten dat je naar Ahoy moet, wordt er gezorgd dat je op tijd kunt zijn.
    Al met al als we weer naar Ahoy gaan komen we zeker terug.....

46. Gisteren voor dat we naar Musical Classics in Ahoy gingen heerlijk hier gegeten. Ik had het restaurant gevonden via internet dus was benieuwd, toen we er naar toe liepen dacht ik even waar kom ik toch terecht maar zodra ik de deur van het eetcafe open deed wist ik al dit zit goed. Heel gezellige sfeer, leuke vlotte bediening en het eten was heerlijk.
    Komen zeker nog een keer terug als we naar Ahoy gaan.

47. Zaterdagavond voorafgaand aan een tenniswedstrijd in dit gezellige eetcafé gegeten. We werden bediend door een uiterst vriendelijke dame. Geen lange wachttijden: we waren binnengekomen rond 17.45u en gingen om 19.00u helemaal tevreden weg. Alles in een ontspannen sfeer. Een aanrader!

48. LINDA

49. Gisteren naar concert geweest van George M. en we hadden gereserveerd bij Eetcafe Huijsman. Wat een aanrader zeg, heerlijk gegeten en wat een gezellige tent!
    En ondanks de drukte waren we mooi op tijd bij ons concert. De recensies die wij hadden gelezen, was voor ons een reden om hier te gaan eten.
    Er werd zelfs aan de bar gegeten.
    En als je verderop je auto parkeert, dan is het na 18.00 uur gratis en lopen naar Ahoy is maar 8 minuten.
    Wij hebben mede door het lekkere eten een topavond gehad.
    Dank je wel allemaal.

50. Recensies gelezen. Lekker vroeg de auto bij AHOY neergezet voor Neil Daimond. Route vooraf uitgeprint en lopen. Vanaf het parkeerterrein AHPY over de grote loopbrug en dan linksaf de buurt in, ik denk ca. 10 min.. Zitten we wel goed want er is geen eettentje te zien... Ja hoor, dat zaten we! We werden heel hartelijk ontvangen en hebben gewoon superlekker gegeten. 'Simpele' kaart en alles is smaakvol en absoluut niet duur. Zeer goede saté, gesneden varkenshaas, spareribs (goed!), biefstuk, vis etc. Met goede garnituur, gebakken aardappeltjes, patat, groente, sla etc. Etc. Hadden me per ongeluk het verkeerde gerecht gebracht en toen ze erachter kwamen (vrij snel) kreeg ik extra gratis het bestelde gerecht erbij met excuses van de aardige dames van de bediening die goed op elkaar en op de gasten zijn ingespeeld. Zeer vlotte bediening want men weet dat je op tijd bij de AHOY wilt zijn. Attent op nieuwe bestelling zoals drinken etc. De artiest speelt men op de achtergrond en het is er ongedwongen.

Tot slot een ijsdessert waar je net overheen kon springen en lekker! Zat vol en we kwamen net op tijd voor een tafel. Volgende keer toch maar even reserveren! En de rekening viel heel erg mee! Kortom, een heel goed begin van de avond voor ons en Neil was ook super (ben geen fan)....

Dus zoals beloofd, de groeten uit Volendam...

51. Heerlijk gegeten daar, betaalbare prijs! Superschoon alles daar en zeer vriendelijke bediening. Aanrader om even lekker te eten, voordat je een concert gaat bezoeken in Ahoy en een afzakkertje te nemen voordat je naar huis gaat. Wij hadden auto vlakbij Huijsman geparkeerd (zeer veel ruimte om te parkeren) waren smiddags € 3,00 kwijt, vanaf 18.00 was het gratis parkeren, 12 minuutjes lopen naar Ahoy. Al met al kom ik er zeker nog een keer terug.

52. Hier gegeten met een grote groep voor we naar Ahoy gingen.

Leuke bediening en keuken was uitstekend, we konden gewoon a la carte eten, wat bij een hoop zaken niet het geval is.

Dan heb je een ahoymenu, ook hier was het stampvol, maar we waren op tijd klaar om naar Ahoy te gaan.

Wij komen beslist weer terug.

53. JEANNETTE

Wij hebben hier met zes personen verschillende menu's gegeten,o.a. Sate, vis en varkenshaas. Allen waren zeer positief over zowel smaak, kwaliteit en service. Een aanrader!

54. Rien van Es

Je moet hier geen haute cuisine verwachten maar wanneer je goed en voldoende wil eten voor een hele redelijke prijs moet je bij Huijsman aan het Amelandseplein zijn.

55. Arie 23 punten

Goed en heerlijk eten. Ruim voldoende te eten.

56. Lekker eten, mooie zaak.

De saté is heerlijk.

57. Walter Eijkelenboom

Eetcafe Huijsman heeft een goede naam en voor een nette prijs kun je er een gevarieerde en eenvoudige maaltijd bestellen.

De bijbehorende snackbar is minder. De patat is keer op keer smakeloos. Misschien eens een andere leverancier proberen?

De beoordeling is dus voor het eetcafe, niet de snackbar.

58. Je kunt er heel goed en lekker eten voor een leuke prijs.

59. jolanda de jong

Ik kom er vaak om te eten uitstekend