Domino's Pizza in Rotterdam

Domino's Pizza laten bezorgen?

1. Pizza zonder uien besteld, met extra kebab, maar wat zat er op de pizza? UIEN! En wat zat er niet op? Extra kebab. Je zal maar een ui allergie hebben... Hartstikke lang zitten wachten op die pizza en die was ook niet lekker warm. Klacht ingediend, maar nooit wat van gehoord, de volgende keer bestel ik voor minder bij de concurrent.

2. anja krougman

Vanvond om 18.37 eten besteld bij Dominos pizza in Zevenkamp. Het eten kwam binnen een redelijke tijd. Alleen zat er geen salade bij en moest de bezorger 1 potje knofloofsaus terug hebben! Beetje vreemd, want dat potje knoflooksaus was wel besteld. Na contact te hebben gehad met Dominos pizza zou de salade en de saus nagebracht worden. Ook nog chicken wings besteld, dat kon nog werd er gezegd. Na 1,5 uur nog maar een keer bellen waar de salade bleef!! Ja die was op, we hebben u nog gebelt maar kregen geen gehoor.....Heel vreemd, want wij hebben geen telefoon gehoord. Ja die chicken wings komen nog en u mag gratis iets uit zoeken.....oke dan de kaneeldingen maar. Na een kwartier kwam de rest eindelijk....maar alleen het kaneelbroodje en de knoflooksaus kwamen...... De chicken wings waren nu weer vergeten!!!!!!.... Heb ik dus helemaal niets gratis gekregen, want die salade had ik tenslotte helaas al betaald per ideal. Nee, daar zien ze ons niet meer een bestelling doen.