De Beren in Rotterdam

do vanaf 12:00
vr vanaf 12:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1345012098 70
1399019168 77
1405019953 61
1411020739 58

1. carola schuurman

Op zijn rotterdams gezegd *****. Service zwaar slecht, hoorde een ober tegen klanten zeggen: "Bent u klaar? Zou u dan willen afrekenen, want uw tafel is al gereserveerd…" Mijn biefstuk was rauw en niet lekker. Mijn man zijn eten was ook niet lekker en we werden weg gekeken… Mijn man en ik waren vandaag 7 jaar getrouwd, maar het eten is duidelijk in het honderd gevallen hierdoor… had bij het reserveren nog een melding gemaakt dat het om onze trouwdag ging maar hier hebben we niets van gemerkt…

2. Sylvana

Ongemotiveerd personeel, niet vriendelijk en gastvrij. Serveerster was zeer kortaf, een 'eet smakelijk' kan er niet vanaf.
    Eten was op zich redelijk, behalve de cupcake bij het nagerecht. Hier kon je een ruit mee ingooien. Nadat we hadden gemeld dat deze zeer hard was, werd er gezegd: ze hadden hem eerder uit de koeling moeten halen...

3. Zeer lekker gegeten. Moesten helaas wel lang wachten aan tafel. Aan de bar heerlijk gegeten. Alles eigenlijk heel leuk. Alleen de sfeer is er niet echt.

4. Wat een vreetschuur! Veel te veel tafels en zeer slechte bediening. Bediening kwam niet uit zichzelf, we moesten ze elke keer roepen. Paar keer te horen gekregen: u moet bij mijn collega zijn. Vind het zelf geen aanrader, er zijn veel betere en gezelligere beren restaurants. Het is hier ook erg vuil (vloer), wordt Rob niet vrolijk van.

5. Verhoeven

We zijn normalieter erg fan van de Berenrestaurant, maar deze in Rotterdam-Zuid viel ons heel erg tegen. We zaten al een kwartier en pas toen werd er gevraagd wat we wilde drinken. Daarna onze bestelling doorgegeven met eten en dit duurde ontzettend lang. Het stokbrood wat we vooraf bestelt hadden kwam pas na 20 minuten..
    Later toen ons eten bezorgd werd was het koud en verkeerd. Toen hebben we dit doorgegeven en werd het eten omgewisseld voor het juiste, vervolgens was dit ook koud. Nadat we dit aangegeven hadden werd hier niks mee gaan. Kortom weggegooid geld dus.. Deze locatie is dus geen aanraden

6. Heerlijk gegeten en een goede service!

7. Gereserveerd om 1900 uur. Bijna half uur moeten wachten. Na aandringen eindelijk een tafel. Gelijk maar hoofdgerecht besteld, want we moesten nog naar de bioscoop na 't eten. Vervolgens meer dan een uur moeten wachten. Uiteindelijk geen tijd om te eten dus weggegaan. In dat uur dingen gezien, er word hier doodleuk een bonnetje wat van een bord op de grond valt, gewoon terug op het eten gelegd!! Glazen drinken bij mensen over hun schoot zien gaan, jassen onder de vetvlekken door bediening. Naar manager gedaan voor uitleg, maar die kon er natuurlijk niks aan doen. Dit was de laatste keer dat wij hier geweest zijn.

8. Peter Harts

Gisteravond 27-05-2016 bij Bennie geweest met 2 kennissen van buiten de stad omdat wij geregeld bij Bennie komen en het eten altijd goed "was", maar deze keer was het een totale afknapper.
    Bij de drankjes vooraf werd er 2x een glas witte wijn gebracht terwijl er rood was besteld, en het eten zelf was een stuk minder dan dat we gewend waren. De mixed grill was een kleinere hoeveelheid, de mixed spareribs waren niet lekker, de Entrecote bestel ik altijd zonder saus omdat ik alleen het stuk vlees puur wil hebben, maar daar was nu een grote hoeveelheid kruiden overheen gestrooid en was nog maar net lauw warm.
    Ook de salade was het niet meer, een bakje met tot flintertjes gemalen rauwkost met een klein beetje saus er op ( was altijd een een goed bakje grove rauwkost met bolletje huzarensalade en plakje ei erop).
    Hier heb ik iemand van de bediening over aangesproken, en die zei ook dat er wat dingen waren veranderd en bood zijn excuus aan, en ook bood hij 2 van ons die geregeld komen een gratis nagerecht aan, daar zijn we mee akkoord gegaan.
    Na het hoofdgerecht nog een drankje besteld, half opgedronken, en toen gemeld aan de bediening dat we even naar buiten gingen om te roken. Wat scherts onze verbazing, na 5 minuten komen we terug bij onze tafel, al onze drankjes al van tafel gehaald en tafel leeg...
    We hebben toen geen gebruik meer gemaakt van de 2 aangeboden desserts, we zijn naar de kassa gegaan om hier ook weer over te klagen. Uiteindelijk werden de weggehaalde drankjes van de rekening afgehaald, hebben we de rest betaald en zijn we naar huis gegaan.
    Helaas, maar geen "Beren" meer voor ons.

9. Diane vd Ent

Snelle gezellige bediening! Er kan alleen wat meer zalm in de visssalade.

10. Wij komen al jaren bij Bennie Beer en er kan nooit gereserveerd worden. Wij vragen netjes voor 4 personen en er was geen plaats voor ons, omdat er 12 tafels gereserveerd waren. Dit valt ons echt tegen. Daarentegen ergens anders werden we met open armen ontvangen en plaats gemaakt, dat is nou service!!!

11. Graag wil ik nog even terugkomen op mijn recensie van 01 maart jl. dat was echt niet om over naar huis te schrijven. Mijn recensie heeft men gelezen, en heeft naar aanleiding hiervan contact met mij gezocht. Mevrouw Groenestein, de Sales & Event Coördinator van de Beren heeft dit voor mij op een hele professionele en respectvolle manier afgehandeld. Op tweede Paasdag hebben mijn gasten en ik dankzij Mevrouw Groenestein, de Sales & Event Coördinator, heerlijk gegeten in Bennie Beer. Het is ons heel goed bevallen! En natuurlijk komen wij terug, uiteraard!!
    Natuurlijk zoals ik al eerder kenbaar heb gemaakt, is een klacht pas opgelost als de oplossing naar behoren is afgehandeld. En dat is voor de volle 100% heel goed gelukt! Nogmaals bedankt voor uw goede zorgen, mevrouw Groenestein.

12. Normaal is de kwaliteit gelijk maar vanavond was ons eten niet goed. De spareribs waren zwart, echt aangebrand. We hebben dit aan de bediening kenbaar gemaakt maar er werd alleen gezegd "ik zal het aan de keuken doorgeven". Er werd voortdurend gevraagd of we nog iets wilden bestellen. Terwijl het af willen rekenen te lang duurde zijn we zelf maar naar de kassa gelopen om af te rekenen. Vanavond was voor ons niet echt positief te noemen. Hopelijk volgende keer beter.

13. Zaterdagavond voorafgaand aan Feyenoord wedstrijd even gegeten.

Wat een belevenis. Wel superdruk! Reserveren is wenselijk.

Zelfs Ben Wijnstekers himself kwam nog even praatje maken met diverse tafeltjes. Je moet op zo'n moment geen haute cuisine verwachten, maar onze saté en Amerikaanse burger waren prima. Ook personeel nam in deze drukte voldoende tijd voor ons.

Prima tent!

14. Zo smerig heb ik nog nooit gegeten :( Oude groenten en flauw, droog uitgebakken vlees en vis.

1,3
  15. Ellen 79 punten

Inmiddels 3x gegeten bij Bennie beer en 2x een manager aan onze tafel gehad omdat het niet goed was. De eerste keer kregen we ons voorafje (stokbrood en kruidenboter) tegelijk met ons hoofdmenu geserveerd en de 2e keer was het eten slecht.
    Gisteravond was de tweede keer. Ik heb mixed Grill besteld en de dame vroeg hoe ik mijn entrecôte wilde (medium). Bij ontvangst van de maaltijd was deze volledig rauw! Dame erbij gehaald weer terug naar de keuken en opnieuw op de grill gelegd. Weer terug gekregen en het bleek maar aan 1 kant op de grill gelegen te hebben, de andere kant was dus nog rauw. Toch maar een hap genomen en gelijk weer uitgespugd, hij was niet te eten!!!!
    Zelfs het toetje (kinderijsje) ging fout. Ipv 1 bolletje vanille en 1 bolletje aardbei ijs vroegen we om 2 bolletjes vanille en ja hoor kregen gewoon aardbeien ijs!

Wij komen bij deze beer nooit weer.

16. Marcel

17. Vorige week bij Bennie wezen eten. Kan niet anders zeggen dan dat het prima is.
    Leuke ontvangst. Vriendelijke bediening. Lekker eten en zeer betaalbaar.

18. Afgelopen maandag voor het eerst bezocht. Lekker ruim, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. We werden gelijk geholpen, en we hebben niet lang hoeven te wachten op het eten. Spareribs waren geweldig! Echt voor herhaling vatbaar. Wel jammer dat er een bediende erg rommelig was met de spareribs opdienen. 5 personen zaten onder de jus.. Maar nadat we er iemand over aan hadden gesproken, werd er gelijk actie ondernomen. Schone vochtige doeken om het ergste direct af te nemen. Een stomerij bon en ieder een gratis drankje. En wel 100 keer excuus. Top service, en het weerhoud ons dan ook niet om (snel) nog een sspareribs te gaan eten. Ze waren errug lekker.

19. Ik heb bij meerdere Beren Eetcafe's gegeten maar deze vestiging stak er met kop en schouders boven uit.

Bediening was zeer vriendelijk, hoefden niet lang op ons eten te wachten maar toch kwam de ober een aantal keer vertellen dat het eten zo kwam. Ook kwam hij vragen of het erg was dat het nog 4 min duurde voordat het stokbrood kwam, aangezien dit nog in de oven zat.

Verder was het eten zoals altijd heerlijk.

20. Het vakantieveilingenmenu biedt keus uit voorgerecht/hoofdgerecht en dessert. Je hebt het diner al betaald via de vakantieveilingen, dus je rekent alleen de drankjes af.
    Via het vakantieveilingen systeem ben je iets goedkoper uit dan wanneer je rechtsstreeks naar Bennie Beer gaat.
    De bediening is super vriendelijk, je voelt je echt welkom.
    Het menu is lekker, gevarieerd en ruim voldoende.
    Op een doordeweekse dat is het niet zo vreselijk druk als in het weekend.
    Een aanrader!

21. ron & tanja

Beste mensen laat je niet weerhouden om hier te gaan eten vanwege de soms slechte ervaringen van mensen.
    Onze ervaring :

We werden netjes naar onze tafel gebracht en hadden zeer snel ons drinken en voorgerecht. Het hoofdgerecht kwam ook vlot op tafel en zag er goed uit en smaakte nog beter en heet. Ja de rauwkost is echt rauwkost, ze mogen wel wat met ijsbergsla doen dit lijkt mij lekkerder. Nagerecht lekker ijs, het was eigenlijk teveel. Als je nog over heb doen ze het gewoon netjes inpakken voor je dan kan je thuis nog even nagenieten of de volgende dag. De bediening was erg beleefd en vlot .
    Dus onze ervaring was perfect en gaan er zeker terug.

22. Tom 23 punten

De ontvangst was zeer positief: we werden door de host vriendelijk begroet en naar onze tafel gebracht.
    Nadat onze drankjes waren besteld en gebracht ging het mis: We hebben een kwartier moeten wachten voordat er een serveerder langs kwam om aan ons te vragen of die ons kon helpen. Dit kwam niet echt uit zichzelf, maar naar wat boze blikken richten de hangplek waar de serveerders allemaal op een kluitje stond, had één iemand het idee om maar even langs te komen.
    Ons eten besteld: stokbrood met kruidenboter vooraf, voor mij de spareribs en mijn metgezel een schnitzel. Met tien minuten een vrolijke dame aan onze tafel met de spareribs en de kipschnitzel, dus bij ons de vraag waar de stokbrood met kruidenboter bleef. De reactie: "Ow, wilde jullie die als vooraf? Dat hadden we dan verkeerd begrepen". Raar dat je iets wil gaan serveren bij het hoofdgerecht als je het op de menu hebt staan onder "voorgerecht".
    De kwaliteit van eten was aardig. Het eten was lauw, de spareribs aan de droge kant en met een saus er over die ik niet had besteld.

23. Niels 692 punten

Best goed eten, zeker het keuzemenu. Tomatensoep bleek op te zijn. Runderspies was lauw. Rauwkost zonder dressing. Creme brulee was wel heel erg weinig. Gerechten stonden snel op tafel, maar na het hoofdgerecht had men weinig zin om onze tafel af te halen. Bij herhaling kwamen ze langs onze tafel, we waren duidelijk uitgegeten, maar men liep gewoon door. Na een half uur kwam er eindelijk iemand. Organisatie zit wel goed in elkaar maar er is te weinig leiding.

24. Heerlijk gegeten voordat we naar de film gingen. Ook ons eten was lauw toen het geserveerd werd. Het enige minpuntje. Verder prima bediening en gezellige sfeer!

25. Leuk eetcafe om na de film te gaan eten,
    je wordt vaak geholpen en gevraagd voor nog iets te drinken en is aardig en leuk, zelfs zonder te vragen.
    Helaas moet ik wel delen dat het eten lekker en verzorg eruit ziet, maar het kwam wat lauw op de tafel, het was best 'snel van eten' voor dat het koud word.

26. Afgelopen week voor het eerst hier gegeten. Dat was overigens niet de eerste keer bij De Beren keten. Sla bij m'n carpaccio was niet top, maar hoofdgerecht ging er absoluut goed in. Leuke bediening, hoewel niet altijd even vlot en scherp. Hoe dan ook, prima gegeten en alles was verder prijswaardig.

27. Francien van Zundert

Als voorafje aan de film Gooische Vrouwen, hebben wij gegeten bij Bennie Beer. Het was lekker, de bediening was perfekt en erg aardig. De muziek (die wel erg hard stond) werd zelfs even zachter gezet omdat er aan onze tafel gespeeched werd.

Maar wat ik helemaal top vond: ik was de rekening vergeten mee te nemen en die had ik echt nodig om ons etentje met collega's te verantwoorden op mijn werk. Gebeld en ik kreeg Liekie Baay aan de telefoon. Probleem voorgelegd en ze belde me even later terug: ze had de rekening gevonden! En....ze heeft 'm zelf op de post gedaan zodat ik niet een ritje naar Zuid hoefde maken. Als dat geen service is.....Liekie hartstikke bedankt!

28. Lekker eten, ook qua prijs goed te doen, enkel loopt er in verhouding met de grootte van het restaurant niet genoeg personeel.. Je zit soms te wachten voordat je een nieuw drankje of iets kan bestellen.. De sfeer was verder top! ;)

29. Het eten was op zich wel goed. De bediening was echter waardeloos. Je blijft ze roepen, maar ze doen net alsof ze je niet horen. Erg jammer, want bij de andere beren is de bediening juist top!

30. Richard Horvat

Een uitstekende aanvulling op de Beren Eetcafe's. Eten & Bediening zijn boven het niveau van de meeste andere beren. Wel is de sfeer wat minder. De enorme grote alsmede de wat groenige (ipv houten) inrichting nemen weg van de gebruikelijke beren gezelligheid. Ook de Plasma schermen aan de wand vallen wat buiten de toom.