1. Dit restaurant is absoluut geen aanrader. Het is een soort discotheek waar ze op een goedkope wijze wat proberen bij te verdienen met eten. De open keuken is leuk bedacht, maar slecht uitgevoerd. Na afloop stinkt alles naar eten.. Er liepen in de keuken veel mensen rond, maar er gebeurde weinig. Dit werd bevestigd door de serveerster die meteen vertelde dat de menu's ruim een half uur nodig hadden om te worden bereid (geen kaart en iedereen krijgt het zelfde, dus waarom het een uur moest duren?!). Tijdens het wachten konden we nog wel wat te eten krijgen, een voorgerecht ouzo, terwijl we net hadden aangegeven dat we kozen voor een hoofdgerecht en nagerecht. Er zaten verder weinig mensen, dus waarschijnlijk had men weinig zin om te werken. Het eten was redelijk, maar kwalitatief niet erg bijzonder. Het nagerecht kan je beter overslaan. Oja, mocht je gebruik willen maken van de toiletten, wacht liever tot thuis.