Corona informatie

1381193706 88
1419421998 51

1. Saoto niet te vreten. Was ook nog lauw.
    Nooit meer!!!!

2. Thuis aangekomen ontdek je eerst dat er geen roti kipfilet maar gewone kip meegegeven is.
    De stukjes kouseband zijn te tellen en de plaat is gewoon teleurstellend.
    Alesi heeft betere tijden gekend.
    Ik ga vlgd keer wel naar een ander.

3. Goedeavond
    Wij zijn einde vd middag bij jullie geweest, en de tillo vegatarisch was ten eerste super vet, ten tweede wat groente erbij wat aangegeven was zat er niet bij( jammer) en bij de broodjes kip Kerrie die overigens heerlijk zijn en gelukkig niet klein kregen wij 1 klein plakje komkommer, jammer want ik weet beter bij jullie, en kom er graag maar dit keer was het gewoon niet zoals verwacht, de roti is trouwens altijd heerlijk.

Ik wilde dit toch even kwijt, miss een feedback voor jullie.

Mvg d de graaf

Mailen kon niet het email adres is onbekend 🙄🙄

4. Niet te vrede klant

Had bami met geroosterde kip. Bami rook erg funky. Was gewoon bedorven. Saoto soep was wel ok.

5. Telefonisch doorgebeld, kreeg te horen dat voor 3 broodjes het een half uur zou duren. Daar aangekomen nog 15 min wachten, uiteindelijk 45 min wachten voor 3 broodjes. Ik moest er ook nog achteraan om te vragen of het al gereed was.. Slechte management. Degene die de broodjes smeert moet ook nog 2 telefoons in de gaten houden en beantwoorden. Als je alle tijd van de wereld en geen honger hebt dan kan je hier bestellen anders NIET DOEN, PURE FRUSTATIE! Ze kunnen alleen maar zeggen dat het druk is, ik zou zeggen meer personeel!

6. alex willemsen

Niet te eten en gewoon een uur in de zaak moeten wachten niet normaal.

7. Ik snap niet hoe deze tent nog bestaat. 3 Verschillende gerechten opgehaald. Hoe is het mogelijk dat je alles, alles, de prullenbak in gooit. Hoe dan. Wat ik mee kreeg was alles behalve te eten. Smerig. Gooi nooit eten weg. Maar dit was de eerste keer.

8. Gisteren 17 juni 2018, eten gehaald. 2 Roti kip en 2 Tjauw min. Thuis aangekomen de boel uitgepakt, en jahoor. De Tjauw min is geen Tjauw min maar gewoon dunne bami. Alhoewel, Zelfs bami zou niet zo smaken. Wat een oplichterij. Na de eerste hap, was het duidelijk. Normaal eet ik echt alles, maar dit was niet te vreten. Honden luster hier geen brood van. Mijn advies, niet doen, nooit meer.

9. Net eten besteld en meegenomen naar huis. Het is enige tijd geleden dat ik bij Alesi ben geweest. Nou het hart en liefde voor de zaak en het eten is ver te zoeken. In de zaak een bara besteld om direct op te eten. Wat een vreselijke slechte bara. Deze kwam duidelijk uit de magnetron of stoomoven.absoluut niet vers want de binnenkant was nog bevroren en uit de buiten kant droop het olie eruit. De vrouw hier naar gevraagd en zij ontkende de opwarming in de magnetron. Deze bara ook dus niet opgegeten op een paar happen na.

Bij thuiskomst broodje kip kerrie en rotirol geopend. Het is dat ik er geen foto van kan maken.Als je het ziet durf je het niet meer te eten.

Broodje kipkerrie: hard oud broodje. Kip smakeloos en vies vet maar de kip is kurk droog.lijkt oude afvalkip zonder kerriesmaak of iets van zout. En het toppunt gierig belegd al is dat in dit geval niet erg. Als je er naar kijkt wordt je al ziek.

Rotirol: dezelfde kip als van het broodje echt verschrikkelijk . Voor een Surinaamse keuken moet jezelf echt de ogen uit je kop schamen om dit aan je klanten mee te geven. Dit is echt de laatste keer for sure. Daarbij de hygiëne standaarden van surinamers gaat hier ook niet op.

Tip: minder goedkope en jonge krachten in de keuken maar gewoon de oude generatie die liefde en respect heeft voor de Surinaamse keuken

Echt om te janken! Rijp voor de vuilnisbak. Zonde van mijn geld. Dit wordt voor ons vanavond gewoon een boterham met ei.

10. Om maar met de deur in huis te vallen. Het is dat een 0 geven niet mogelijk anders zou dit goed passen bij Alesi. Dit is oude kleffe bagger uit de magnetron wat niets met Surinaams eten te maken heeft. Het enige wat met suriname te maken heeft zijn de namen van de gerechten maar de gerechten zelf hebben niet met het echte authentieke surinaamse gerecht te maken.
    Alesi is een schande voor de surinaamse keuken. De verhalen op hun website dat er verschillende nationaliteiten uit Suriname werken die elk hun specialiteit hebben is klare onzin.
    Zelfs een kip zonder kop kookt nog beter. De prijzen zijn verschrikkelijk hoog en de ambiance is verschrikkelijk in de zaak. Eten ziet er chemisch en smerig uit.

Ik adviseer niemand om hier te eten. Je geld in de sloot gooien zou nog een betere besteding zijn.

11. Nasi, tjauw min en saoto besteld en alles was NIET te eten! Ik snap niet hoe je als Surinamer zulke gerechten volledig kan verpesten. Neem wat kooklessen of sluit je tent! Want dit is simpelweg beroving van mijn geld.

12. Ik zou der echt niet eten mensen. Vooral hun sauto soep vreselijk en hun roti rol al niet te vreten. denk ik lekker een Surinaamse eet tent in oost te hebben. Hebben we dit.

13. Bij binnenkomst van het restaurant voel je je al welkom door de heerlijke sfeer die er hangt! Heerlijk eten, gezellig personeel en een uitstekende service! Zeker een aanrader.

14. Zaterdag, ja dat is de dag dat ik van geniet van een heerlijke lunch.

Nou afgelopen zaterdag niet, ik dacht laat ik eens wat anders doen. Even naar binnen bij Alesi op de de Oosterhof. Zowat het meest slechte broodjes voorgeschoteld gekregen uit mijn leven. Het begon al slecht ... de kaart was niet echt althans niet zoals bij een echte Surinamer. Uiteindelijk kwam de aap uit de mouw; geen varkensvlees op het menu. Nou ja kan gebeuren toch?
    Wel lams en tja sieuw, nou ok doen we dat.

Het was de meeste kleffe gaarkeuken troep dat iemand ooit op een broodje gedaan heeft. Vies plat gekookte kip met heel veel kleurstof. Te weten dat tja sieuw staat voor geroosterd (varkens-)vlees (google). En meteen de spijker op zijn kop ... a) het is allemaal gekookte of gestoofde troep b) een beetje Surinaamse recepten kennen ze niet c) en schijnbaaar heeft nog nooit iemand de moeite gedaan om in een willekeurige Surinaamse eethuis een hapje te doen.
    Anders verkoop je deze troep echt niet !!!

Mede reviewers: als je het hier echt lekker vond probeer eens een willekeurige andere Surinaamse eethuis. Het komt echt niet eens in de buurt van Surinaams.

15. Nog nooit zo'n zoute en kleffe olie bara tjasieuw gegeten, bah. Nooit meer Alesi.

16. Ik heb gister voor het eerst bij Alesi gegeten. Een nasi moksi meti. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in een maaltijd. Het was geen nasi maar gewoon (zacht) gekookte rijst met wat ketjap. De boontjes waren helemaal slap en doorgekookt, alsof het voor een bejaardentehuis was. 2 stukjes gebakken kip zonder smaak, wat droge roze vlees en belachelijk zoute rundvlees (hoort bij nasi rames, niet moxi). En dit voor 13 euro. Eens en nóóit meer!

17. Iwan Gonzalez

Klant van het eerste uur en Alesi is the place 2B! Voor lunch zoek ik altijd de surinaamse broodjestenten op door heel Rotterdam maar rij graag om voor een heerlijke lunch. Je kunt zelf je broodjes samenstellen en binnenkort zelfs geroosterde kip. Kijk er al watertandend naar uit.

18. 3x roti rund besteld.
    Niet te eten, zo zout heb ik iets nog nooit gegeten. Was puur zout. Vlees was touw geworden door het vele opwarmen. Een schande en misdaad als je dit je klanten durft te geven

1,3
  19. Kasper Spiro

Ik een regelmatig Broodjes bij Alessi, heerlijk. En ik neem vaak ook eten mee voor 's avonds. Is een aanrader, voor broodjes en afhalen

20. Dit heeft niets met roti te maken. En ook niets met een sate. Roti is meer een samenstelling van een soort erwtensoep. De verpakkingen lekt het tasje lekt, waardoor de overvloed aan saus voor een berg ellende kost tijdens het vervoer van je eten.

Gemiste kans, de eerste en tevens laatste keer.

21. Greetje Kok

Ik heb vaak lekker eten bij jullie besteld, en jullie zijn altijd hartelijk en het eten is altijd zo lekker, jullie moeten blijven hoor!

22. Wel eerder hier gegeten of afgehaald. Was echt lekker. Maar gisteravond was het de laatste keer. Vies bestek in mapje onder rare vlekken, potjes sambal goed gebruikt, lauwe bak saoto soep met weeïg slap vlees, niet te eten. Broodje zout vlees idem, met tosti achtig brood en ook lauw opgewarmd, klef bah!

23. This is a great place to eat - the place is a bit small, but cosy and the food is absolutely fantastic. When they say something is hot and spicy, they mean it. The portions are big - I CAN EAT, but I ended up taking some of my food home in a doggy bag. I'll be back!!!!

24. Met mijn collega's roti besteld. Meest vieze eten wat ik ooit gegeten heb, dat wat normaal masala hoort te zijn was nu gewoon 1 bak olie alsof ze er jus overheen hadden gegooid. Allemaal vette stukken aan de kip... en de dame die kwam bezorgen die zag het leven ook niet meer zitten. Nooit naartoe gaan!!

25. Hier heerlijk met een vriend surinaams gegeten. Was met groupon bon, dus ook nog eens voor weinig. Je kon echt van de normale kaart kiezen. Leuke ruime tafeltjes, geen echte afhaalzaak.
    Zelf een rotirol als voorgerecht genomen en als hoofdgerecht een moksi meti. Ik ben zelf een grote eter, maar het heeft me erg veel moeite gekost het op te krijgen. Gelukt omdat het zo lekker was. De roti rol op zich was voor een kleine eter al voldoende als hoofdmaaltijd geweest. Moksie metie was uitstekend van smaak en mooi opgemaakt gebracht. Geef eigenlijk zelden een 10, maar hier verdiende ze hem. Beste surinamer denk ik in deze regio, wie beter weet ik hoor het graag.