Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rossum gld verdeeld zijn.

Ellis

Vreemd dat de horeca in het algemeen niet beter in speelt op het prachtige weer in de weekenden.
    Er valt zo veel te halen!
    Ook weer vandaag bij In Petto…
    Medewerkers die niet op elkaar zijn ingespeeld, bestellingen moeten worden doorgeven aan de keuken via een app met een door het zonlicht onleesbaar schermpje, bestellingen niet naar de juiste tafels brengen, bestellingen zijn incompleet, je wilt bestellen en er wordt gezegd dat er een collega komt die nooit is gekomen, medewerkers niet er niet uit zien qua kleding (man in streepshirt met een niet passende jeans), er wordt geserveerd en wat van eerdere klanten op tafel staat wordt niet meegenomen, er werd aan een 60 plusser gevraagd: Zeg, heb JIJ al besteld?
    Zet een of twee mensen extra in op zo'n dag en je gasten worden goed geholpen en komen graag weer terug. Dat haal je er echt wel uit, want de kaart is goed en de locatie prima!
    De zeep op het toilet was trouwens op.
    Het zijn de kleine dingen die het doen…

Ben en Thea

Het voorgerecht was prima maar daarna gebeurde het ! Twee minieme slibtongetjes waarbij er een van karton leek voor € 21,50 als hoofdgerecht is gewoon puur slecht. Op mijn opmerking dat dit toch wel heel erg miniem was liet de chef ons weten of we wel wisten hoe duur die vis is. Eens maar nooit meer dus.

R Lagerwaard

2 glaasjes spa rood en 2 tomatensoep voor €15,20. Is dat niet een beetje buitenproportioneel?

ton en tiny

Dat was genieten bij jullie. De ontvangst hartelijk, schone kamers, 's nachts heerlijk rustig, geen geluidsoverlast. Prima keuken,vriendelijk personeel en ook nog tijd voor tips. Het was prima vertoeven bij jullie aan de Waal, onze hartelijke dank.

25 april 2015

Prima eten, maar geen hoogstandjes. Mooie locatie en gezellig ingericht. Wel vaker meegemaakt dat het personeel heel vriendelijk is, maar je ook wel erg lang kunnen laten wachten en dan moeite hebben om om te gaan met feedback hierop.
    Voor wat je krijgt aan eten vind ik het aan de dure kant

Marcel koedijk

Gegeten met 5 personen. Erg gezellige en leuke tent. Jong personeel verstaan hun vak en zijn erg vriendelijk en hebben persoonlijke aandacht voor elke tafel. Zonder al te veel woorden... Erg goed gegeten hier.

Marion Blom

Gisteren geweest met mijn vrouw en 2 kinderen. Allemaal van voorgerecht t/m dessert heerlijk gegeten.
    Opvallend was de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel. Zeker nog eens terug. Ik houd de kaart in de gaten want wat meer eenvoudige gerechten zou niet misstaan. Maakt voor de kinderen de keuze wat gemakkelijker.

Zeer goede keuken, leuke creatieve combinatie's op de kaart die ook waar worden gemaakt wanneer we dit voor ons hebben staan. Ook het hotel was dik in orde met een mooi uitzicht op de Waal.
    Overigens zou Herman het goed kunnen begrijpen denk ik wanneer iets op is, dit wil wel zeggen dat er met verse spullen gewerkt word. En ja dan kan er weleens iets op gaan.

Richard & Marloes

Met flinke regelmaat eten wij elke keer weer uitmuntend bij De Gouden Molen. Voor ons is dit de maat waar we andere restaurants aan meten. En velen halen dit niveau niet. Echte lekker uit eten tegen een prima prijs in een erg prettige sfeer en omgeving.

Het had een gouden avond moeten worden in de gouden molen maar het werd een loodzware avond.
    Op de website werd de indruk gewekt dat het restaurant aan het water stond met uitzicht op de Waal. In werkelijkheid kijk je tegen een hoge dijk op en is er geen druppel water te zien.

Als voorgerecht wilden we Hollandse garnalen maar deze waren op! Herman de Blijker zou perplex een hartaanval krijgen.

Dan maar geen voorgerecht maar een hoofdgerecht. Mijn vrouw had gamba's en ikzelf de gebraden lamsfilet. Na een uur wachten werd eindelijk ons eten geserveerd, tenminste als je dat eten kan noemen.
    voor 25,50 Euro had ik om precies te zijn 5 reepjes vlees van ca. 3 mm dik. 3 charlotjes en twee asperges........
    De inhoud van de cola glazen was 15 ml die van een bierglas 20 ml.
    5 gamba's op een bed van couscous: kosten 23,50 euro.
    Sorry ik begrijp dat het niet de bedoeling is om er een vreetfestijn van te maken, maar dit leek meer op een culinaire avond bij de vrekkenclub.

De bediening was zeer traag. 8 uur waren we binnen en pas om 9.15 hadden we onze eerste gerecht, terwijl er in totaal 10 mensen aanwezig waren.Wat ik storend vond is dat men een gesprek aanknoopt met de tafel naast ons van 10 minuten terwijl wij graag iets willen bestellen en nog niet over de bestelkaart beschikken.

De sfeer/interieur was al jaren niet meer aangepast. Op de vensterbank lag een dikke laag stof en het rook er muf. De moderne kunst aan de muur vloekte met de lelijke crème kleurige meubilair.

Dit restaurant pretendeert te voldoen aan allerlei Michelin sterren, maar waarschijnlijk is dit verward met de knudde prijs á la carte.

Ann

Super gegeten, bediening was erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit prima, aanrader dus!

Leuk mensen die de zaak runnen vooral de vrouw is erg hartelijk.Vietnamese vriendelijkheid.

We hebben er heerlijk gegeten! Aardige bediening. Je kunt er in de zomer lekker buiten eten. Kortom een aanrader!

Weer een gezellig avond gehad en leker geeten alles klop er goede bedienig met oog voor detais, twee mensen die hun werk met hart en ziel doen, en dat over brengen op het personeel super en dat nu al een aantal jaren achtereen. Ik hoop dat we nog jaren plezier van jullie mogen hebben. Groetjes Toon en Adri

Mooie locatie en ziet er gezellig uit.
    Alleen we hebben er een slechte avond gehad.
    Het personeel is piepjong en gunt je nauwelijks een blik waardig. Ook het eten vond ik niet veel bijzonders.
    Dus....
    Leuk adresje om een cola of biertje te drinken!

Tjebbe

Prima gegeten. Attente bediening. Eten was uitstekend tegen een hele schappelijke prijs.

Superleuk restaurantje! Gezellig, heel vriendelijke bediening en erg lekker eten. Het is niet spotgoedkoop, maar wel een heel goede kwaliteit voor deze prijs. Wij gaan hier regelmatig terug. Op tijd reserveren voor de zaterdagavond anders zit het vol, het is een populair restaurant!

Wat een aanwinst voor Rossum!

Heerijk gegeten, vooral de biefstuk is een aanrader.

Lekker op het terras uitgebuikt met een wijntje en toetje, dus ons zie je snel weer terug.

Ga zo door In Petto!

Nino & Marieke.

Gisteren met de kinderen bij In Petto gegeten. We hadden drie weken geleden besproken, met speciaal verzoek voor de ronde tafel. Was heel goed doorgekomen, deze was netjes voor ons gereserveerd.

Wederom was het eten erg goed en de bediening erg vriendelijk. Als je met z'n zessen gaat eten bestaat altijd het risico dat iemand het eten niet zo smaakvol vindt, maar allen waren overtuigd dat we daar nog eens naar terug moeten gaan. Complimenten voor de kok en de bediening, als je zo blijft doorgaan komen we zeker weer terug.

Gisterenavond gegeten in In Petto. Ik was van te voren geïnformeerd door vrienden die een niet zo'n fijne ervaring hadden. Een reservering die waarschijnlijk niet goed was doorgekomen en daardoor was er eigenlijk geen plaats voor hen. Door deze informatie ga je toch met aarzeling naar het restaurant.

Telefonisch gereserveerd, en toen we aankwamen was er inderdaad een tafeltje vrij voor ons (mijn vrouw en ik) We werden heel vriendelijk ontvangen, en al snel werd gevraagd wat we wilden drinken, en dit stond ook binnen no time op tafel. Daarna kregen we de menukaart (leuk gevonden overigens, de kaart in een schilderijlijstje) Mijn vrouw koos de tomatensoep en de tournedos, ikzelf koos de sashimi en de lamsrack.

Was voor mij weer sinds jaren dat ik lamsvlees zou gaan eten. De laatste keer dat ik het gegeten heb was het van een overjarig schaap, en heb het toen tegengegeten. Wij waren precies 7 uur binnen, en het voorgerecht stond om 10 voor 8 op tafel. Dat was echt lekker, met plezier dit gegeten. Daarna het hoofdgerecht. Ik ben weer om, lamsrack komt bij mij weer op een vaste plaats in mijn voorkeuren te staan. Ik kan dit iedereen aanraden, het waren 4 lamskarbonaadjes, prachtig rosé gebakken. Deze lagen op couscous, met een rand van gestoofd lamsvlees. De salade die je erbij kreeg was lekker, en de frietjes hadden van mij niet eens gehoeven, het was ruim voldoende.

Als toetje een kop koffie voor mijn vrouw, en voor mij een French koffie. En bij het eten een fles witte wijn van het huis, een aanrader voor iedereen die van een tikkie droge wijn houdt.

Uiteindelijk was ik nog geen € 100,00 kwijt voor ons tweeën. In juli willen we met ons 6-en uit eten gaan, vermoedelijk zal dit bij In Petto worden.

Complimenten voor de kok en de bediening, wij waren zeer tevreden.

Ben

Leuke lokatie, met een mooi bistro, een feestzaal (schippers welvaeren ) en een ierse pub (Morrison's Irish Pub) volgens de eigenaar hiervan werd van september tot mei om de 2 weken life muziek gespeeld. In dezelfde straat is een hotel voor overnachting.

De bistro In Petto ziet er mooi en gezellig uit. Mooie robuuste tafels, fijne stoelen, rustige sfeervolle muziek, met een mooie bar en zo op het oog interessante wijnen.

Aangezien we dorst hadden kozen we ieder voor een apart soort bier. Op de bierlijst had men een stuk of 10 aparte bieren staan.

Ikzelf nam een Erdinger weissbier (zuiver beiers witbier van 5,3%), verfrissend en zacht van smaak.

Mijn vrouw nam een Brand oud bruin van 3,5% en volgens haar had deze een lekker zoete smaak.

Als voorgerecht namen we beiden de lichtgebonden soep van lente ui met een toast van makreel. Deze paste prima bij elkaar en de soep had een lekkere pittig smaak. Hij had misschien iets warmer mogen zijn.

Daarna namen we beiden een Salade 007: Een lekkere frisse salade, vooral door de vele stukjes mandarijn. Daarnaast gerookte kip stukjes met een schaafsel van appel en daarnaast walnoten. De honingnoot dressing maakte het af.

Een leuk adres voor een smakelijk hapje en nu nog een chauffeur vinden om ook eens gebruik te maken van de Ierse Pub.

Goed eten, duidelijke kaart, prettige bediening, nette zaak en goede hygiene.

Wij hebben hier in 2009 gegeten, heerlijke gerechten, vriendelijk personeel en schappelijke prijzen. Vooral het feit dat onze dochters (4 en 5 jaar) ook heel vriendelijk bediend werden en potloden en kleurplaten kregen maakte het etentje voor ons zeer geslaagd, niet elk restaurant is blij met de komst van kinderen...

Wij komen hier graag terug!

27. Pannenkoekenhuis Rossum gld

wat een tegenvaller!

28. Pannenkoekenhuis Rossum gld

het was natuurlijk heerlijk weer zodat we buiten op het terras konden eten. Met prachtig uitzicht op de Waal.Kinderen hadden het hier ook prima naar hun zin.