Nieuwste foto's in Rossum

Laatste updates in Rossum

1. Bistro In Petto's profielfoto
    Bistro In Petto heeft gereageerd op een recensie van Bistro 'In Petto'

Goedemiddag Ellis,

allereerst dank je wel voor je recensie. Dit zijn allemaal terechte punten waar we iets mee moeten doen en aan werken.

Ik ben het ook helemaal met u eens dat er op dit soort dagen heel veel te halen valt. Ik ben het dan ook helemaal met u eens om iemand extra in te zetten om alles beter te begeleiden en meer omzet te kunnen genereren. Alleen het probleem zit hem niet in dat ik dit niet wil, heel graag zelfs. Het probleem zit hem in het feit dat ik op dit soort dagen geen personeel kon vinden en dan zijn we ook bijtijds begonnen met lijntjes uitgooien. We liepen al met twee freelancers om een team op de been te brengen voeg daar twee dames aan toe, die net een maand in dienst zijn. En je krijgt zoals u schrijft een team wat niet goed is ingewerkt.

Nogmaals dank voor de tip en wil met deze reactie alleen geven dat de wil er zeker wel is, maar we het gewoon op deze dag niet voor elkaar kregen om een goed team op de been te krijgen.

p.s. we waren niet aan het whatsappen, maar het zijn handies om bestelling door te geven. Iets tegen de zon zou daarentegen wel fijn zijn, klopt!

MEt vriendelijke groet, Bram

2. Ellis's profielfoto
    Ellis heeft een recensie geschreven voor Bistro 'In Petto'

Ellis

Vreemd dat de horeca in het algemeen niet beter in speelt op het prachtige weer in de weekenden.
    Er valt zo veel te halen!
    Ook weer vandaag bij In Petto…
    Medewerkers die niet op elkaar zijn ingespeeld, bestellingen moeten worden doorgeven aan de keuken via een app met een door het zonlicht onleesbaar schermpje, bestellingen niet naar de juiste tafels brengen, bestellingen zijn incompleet, je wilt bestellen en er wordt gezegd dat er een collega komt die nooit is gekomen, medewerkers niet er niet uit zien qua kleding (man in streepshirt met een niet passende jeans), er wordt geserveerd en wat van eerdere klanten op tafel staat wordt niet meegenomen, er werd aan een 60 plusser gevraagd: Zeg, heb JIJ al besteld?
    Zet een of twee mensen extra in op zo'n dag en je gasten worden goed geholpen en komen graag weer terug. Dat haal je er echt wel uit, want de kaart is goed en de locatie prima!
    De zeep op het toilet was trouwens op.
    Het zijn de kleine dingen die het doen…

3. Ben en Thea's profielfoto
    Ben en Thea heeft een recensie geschreven voor Bistro 'In Petto'

Ben en Thea

Het voorgerecht was prima maar daarna gebeurde het ! Twee minieme slibtongetjes waarbij er een van karton leek voor € 21,50 als hoofdgerecht is gewoon puur slecht. Op mijn opmerking dat dit toch wel heel erg miniem was liet de chef ons weten of we wel wisten hoe duur die vis is. Eens maar nooit meer dus.

4. De Gouden Molen heeft een nieuwe foto
  5. De Gouden Molen heeft een nieuwe foto
  6. De Gouden Molen heeft een nieuwe foto
  7. R Lagerwaard's profielfoto
    R Lagerwaard heeft een recensie geschreven voor De Gouden Molen

R Lagerwaard

2 glaasjes spa rood en 2 tomatensoep voor €15,20. Is dat niet een beetje buitenproportioneel?

8. ton en tiny's profielfoto
    ton en tiny heeft een recensie geschreven voor De Gouden Molen

ton en tiny

Dat was genieten bij jullie. De ontvangst hartelijk, schone kamers, 's nachts heerlijk rustig, geen geluidsoverlast. Prima keuken,vriendelijk personeel en ook nog tijd voor tips. Het was prima vertoeven bij jullie aan de Waal, onze hartelijke dank.

25 april 2015

9. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Bistro 'In Petto'

Prima eten, maar geen hoogstandjes. Mooie locatie en gezellig ingericht. Wel vaker meegemaakt dat het personeel heel vriendelijk is, maar je ook wel erg lang kunnen laten wachten en dan moeite hebben om om te gaan met feedback hierop.
    Voor wat je krijgt aan eten vind ik het aan de dure kant

10. Marcel koedijk's profielfoto
    Marcel koedijk heeft een recensie geschreven voor Bistro 'In Petto'

Marcel koedijk

Gegeten met 5 personen. Erg gezellige en leuke tent. Jong personeel verstaan hun vak en zijn erg vriendelijk en hebben persoonlijke aandacht voor elke tafel. Zonder al te veel woorden... Erg goed gegeten hier.

11. Marion Blom's profielfoto
    Marion Blom heeft De Gouden Molen toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Frans
    Waaldijk 5 Rossum
  12. fam terHorst's profielfoto
    fam terHorst heeft een recensie geschreven voor Bistro 'In Petto'

Gisteren geweest met mijn vrouw en 2 kinderen. Allemaal van voorgerecht t/m dessert heerlijk gegeten.
    Opvallend was de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel. Zeker nog eens terug. Ik houd de kaart in de gaten want wat meer eenvoudige gerechten zou niet misstaan. Maakt voor de kinderen de keuze wat gemakkelijker.

13. De Gouden Molen heeft een nieuwe foto
  21. De Gouden Molen heeft een nieuwe foto
  22. De Gouden Molen heeft een nieuwe foto
  23. Bouke's profielfoto
    Bouke heeft een recensie geschreven voor De Gouden Molen

Zeer goede keuken, leuke creatieve combinatie's op de kaart die ook waar worden gemaakt wanneer we dit voor ons hebben staan. Ook het hotel was dik in orde met een mooi uitzicht op de Waal.
    Overigens zou Herman het goed kunnen begrijpen denk ik wanneer iets op is, dit wil wel zeggen dat er met verse spullen gewerkt word. En ja dan kan er weleens iets op gaan.

24. Richard & Marloes's profielfoto
    Richard & Marloes heeft een recensie geschreven voor De Gouden Molen

Richard & Marloes

Met flinke regelmaat eten wij elke keer weer uitmuntend bij De Gouden Molen. Voor ons is dit de maat waar we andere restaurants aan meten. En velen halen dit niveau niet. Echte lekker uit eten tegen een prima prijs in een erg prettige sfeer en omgeving.

25. ryan en hermien's profielfoto
    ryan en hermien heeft een recensie geschreven voor De Gouden Molen

Het had een gouden avond moeten worden in de gouden molen maar het werd een loodzware avond.
    Op de website werd de indruk gewekt dat het restaurant aan het water stond met uitzicht op de Waal. In werkelijkheid kijk je tegen een hoge dijk op en is er geen druppel water te zien.

Als voorgerecht wilden we Hollandse garnalen maar deze waren op! Herman de Blijker zou perplex een hartaanval krijgen.

Dan maar geen voorgerecht maar een hoofdgerecht. Mijn vrouw had gamba's en ikzelf de gebraden lamsfilet. Na een uur wachten werd eindelijk ons eten geserveerd, tenminste als je dat eten kan noemen.
    voor 25,50 Euro had ik om precies te zijn 5 reepjes vlees van ca. 3 mm dik. 3 charlotjes en twee asperges........
    De inhoud van de cola glazen was 15 ml die van een bierglas 20 ml.
    5 gamba's op een bed van couscous: kosten 23,50 euro.
    Sorry ik begrijp dat het niet de bedoeling is om er een vreetfestijn van te maken, maar dit leek meer op een culinaire avond bij de vrekkenclub.

De bediening was zeer traag. 8 uur waren we binnen en pas om 9.15 hadden we onze eerste gerecht, terwijl er in totaal 10 mensen aanwezig waren.Wat ik storend vond is dat men een gesprek aanknoopt met de tafel naast ons van 10 minuten terwijl wij graag iets willen bestellen en nog niet over de bestelkaart beschikken.

De sfeer/interieur was al jaren niet meer aangepast. Op de vensterbank lag een dikke laag stof en het rook er muf. De moderne kunst aan de muur vloekte met de lelijke crème kleurige meubilair.

Dit restaurant pretendeert te voldoen aan allerlei Michelin sterren, maar waarschijnlijk is dit verward met de knudde prijs á la carte.

26. Ann's profielfoto
    Ann heeft een recensie geschreven voor De Gouden Molen

Super gegeten, bediening was erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit prima, aanrader dus!

27. Ann's profielfoto
    Ann heeft De Gouden Molen toegevoegd als favoriet restaurant