Nieuwste foto's in Rossum

Laatste updates in Rossum

1. Brigitte Lamers's profielfoto
    Brigitte Lamers heeft een recensie geschreven voor De Gouden Molen

Brigitte Lamers

Wat een geweldige ervaring, het eten was geweldig, een zeetong van formaat, in één woord subliem, ook de wijn erbij, maakte het helemaal af.
    Zeer attente bediening, het was een, in alle opzichten, perfecte avond.
    Wij komen snel weer terug… een avond met een ✨✨✨
    Dank jullie wel

2. Edwin Cretier's profielfoto
    Edwin Cretier heeft gereageerd op een recensie van De Gouden Molen

Goedemiddag meneer de Boer,

spijtig om te horen. Wij vragen ons af wanneer u hier geweest bent. Wij kunnen in de afgelopen periode geen reservering van u terug vinden. Zou u telefonisch contact op kunnen nemen met ons om dit netjes af te handelen?

Met vriendelijke groet,
    Sanne Cretier

3. Dhr. F. de Boer's profielfoto
    Dhr. F. de Boer heeft een recensie geschreven voor De Gouden Molen

Conclusie van een avond Gouden Molen.

Nog nooit zo slecht bediend door een stelletje schoolkinderen. Hospitality is een vak, geen hobby.
    Slecht eten. Bediening onprofessioneel (vooral 1 dame specifiek)
    Wijnen… lala….

Ik ben horeca man in hart en nieren….
    Ik zou me schamen als dit m’n zaak was !

Fred.

2,3
  4. Bistro In Petto's profielfoto
    Bistro In Petto heeft gereageerd op een recensie van In Petto

Beste Maartje,

Bedankt voor uw review. U begint gelijk met dat u twijfels heeft gehad bij binnenkomst over de bediening, graag zou ik van u willen weten waar u over twijfelt en waar uw gevoel op gebaseerd is. Wat betreft het eten, vind ik het erg jammer dat het niet naar uw wens was. U mag dat altijd aangeven maar aan sommige dingen kunnen wij niks veranderen, zoals een kroket uit een doos. Het half eentje is gerecht wat bestaat uit meerdere gerechten van de kaart in een mini variant.

Wij vinden het jammer dat u niet meer terug komt maar wensen u wel een fijn weekend

met vriendelijke groet,

Yoshua Cuijpers-Vrije

5. Maartje's profielfoto
    Maartje heeft een recensie geschreven voor In Petto
    Vertaal van English naar Nederlands

Vandaag geluncht bij In Petto. Leuk terras, mooi uitzicht. Bediening was bij aankomst een twijfel… maar dat draaide uiteindelijk gelukkig bij.
    Eten liet te wensen over. Een "maaltijdsalade carpaccio" stond op de kaart, maar was in het echt een carpaccio met daarop een handje sla.
    De " maaltijd" was ver te zoeken. Broodje carpaccio mag voor zulke prijzen ook wel wat leuker aangekleed worden. En het half eentje was ook niet veel bijzonders. Een plak ham een plak kaas. Een bolletje eier- en tonijnsalade wat bijna van je bord afwaait. Een kroket uit de doos en een kleine soep. Met wat brood.
    Prijs kwaliteit zeker niet in verhouding.
    Ik heb er maar niks van gezegd… dat voelt voor mij niet goed aan tafel als je gasten mee uit lunchen neemt. Ik vind dat altijd zo jammer… stevige prijzen vragen, maar daar de gerechten niet op afstemmen. In mijn ogen een hele kleine moeite.
    Nee… voor ons niet voor herhaling vatbaar jammer genoeg.

4,5
  6. Gonnie's profielfoto
    Gonnie heeft een recensie geschreven voor In Petto

Het was weer heerlijk ondanks corona wel thuis maar door het heerlijke eten voeld het weer van ouds bedank tot volgende keer.

7. Dirk van Wijck's profielfoto
    Dirk van Wijck heeft een recensie geschreven voor In Petto

Dirk van Wijck

hele gezellige bistro, heerlijk gegeten, nog net de laatste dag voordat horeca weer op slot ging. Personeel zeer beleefd en professioneel, uiterst vriendelijk.
    Komen zeker weer terug wanneer het weer kan!

8. Florijn van de Poll's profielfoto
    Florijn van de Poll heeft een recensie geschreven voor In Petto

Florijn van de Poll

Ik heb hier twee weken geleden met mijn vrienden groep gedineerd. Al toen wij binnenkwamen werden wij van harte welkom geheten en voelde we de ook de warme sfeer die in deze bistro heerst. Verder hebben wij heerlijke wijn gedronken met ze zessen en ook heerlijk gegeten. Ik laat niet vaak een recensie achter maar bij Bistro in Petto is dit het zeker waard!

9. Camiel van Basten's profielfoto
    Camiel van Basten heeft een recensie geschreven voor In Petto

Camiel van Basten

Voorheen nooit in Rossum geweest, leuke en gezellige plek voor kop koffie en of eten. Personeel is aardig en alles ging via de richtlijnen. Ik kom zeker nog een keer terug.

10. Anneloes's profielfoto
    Anneloes heeft een recensie geschreven voor In Petto

Heerlijke lunch gehad! Tip: Neem vooral de Pastinaaksoep! 😍

11. Dirk Jan Vencken's profielfoto
    Dirk Jan Vencken heeft een recensie geschreven voor In Petto

Dirk Jan Vencken

Heerlijke avond gehad bij bistro ‘in petto’. Gastvrijheid was een sleutelwoord voor deze avond. Goed ontvangen en de rest van de avond genoten van een gezellige Bourgondisch sfeer.

Dank voor een top avond en ik kom zeker terug!

12. In Petto heeft een nieuwe foto
  13. In Petto heeft een nieuwe foto
  14. In Petto heeft een nieuwe foto
  15. In Petto heeft een nieuwe foto
  16. Ger Willem's profielfoto
    Ger Willem heeft een recensie geschreven voor In Petto

Ger Willem

Mooi terras met uitzicht op de dijk. Wilden een lekker biertje (tripel Karmeliet) drinken en kregen het geserveerd met een veredeld limonadeglas. Het personeel wilde hier absoluut geen ander glas bij geven. Jammer dus een volgende keer ergens anders.

17. Bistro In Petto's profielfoto
    Bistro In Petto heeft gereageerd op een recensie van In Petto

Goedemiddag Ellis,

allereerst dank je wel voor je recensie. Dit zijn allemaal terechte punten waar we iets mee moeten doen en aan werken.

Ik ben het ook helemaal met u eens dat er op dit soort dagen heel veel te halen valt. Ik ben het dan ook helemaal met u eens om iemand extra in te zetten om alles beter te begeleiden en meer omzet te kunnen genereren. Alleen het probleem zit hem niet in dat ik dit niet wil, heel graag zelfs. Het probleem zit hem in het feit dat ik op dit soort dagen geen personeel kon vinden en dan zijn we ook bijtijds begonnen met lijntjes uitgooien. We liepen al met twee freelancers om een team op de been te brengen voeg daar twee dames aan toe, die net een maand in dienst zijn. En je krijgt zoals u schrijft een team wat niet goed is ingewerkt.

Nogmaals dank voor de tip en wil met deze reactie alleen geven dat de wil er zeker wel is, maar we het gewoon op deze dag niet voor elkaar kregen om een goed team op de been te krijgen.

p.s. we waren niet aan het whatsappen, maar het zijn handies om bestelling door te geven. Iets tegen de zon zou daarentegen wel fijn zijn, klopt!

MEt vriendelijke groet, Bram

18. Ellis's profielfoto
    Ellis heeft een recensie geschreven voor In Petto

Ellis

Vreemd dat de horeca in het algemeen niet beter in speelt op het prachtige weer in de weekenden.
    Er valt zo veel te halen!
    Ook weer vandaag bij In Petto…
    Medewerkers die niet op elkaar zijn ingespeeld, bestellingen moeten worden doorgeven aan de keuken via een app met een door het zonlicht onleesbaar schermpje, bestellingen niet naar de juiste tafels brengen, bestellingen zijn incompleet, je wilt bestellen en er wordt gezegd dat er een collega komt die nooit is gekomen, medewerkers niet er niet uit zien qua kleding (man in streepshirt met een niet passende jeans), er wordt geserveerd en wat van eerdere klanten op tafel staat wordt niet meegenomen, er werd aan een 60 plusser gevraagd: Zeg, heb JIJ al besteld?
    Zet een of twee mensen extra in op zo'n dag en je gasten worden goed geholpen en komen graag weer terug. Dat haal je er echt wel uit, want de kaart is goed en de locatie prima!
    De zeep op het toilet was trouwens op.
    Het zijn de kleine dingen die het doen…

5,5
  19. Ben en Thea's profielfoto
    Ben en Thea heeft een recensie geschreven voor In Petto

Ben en Thea

Het voorgerecht was prima maar daarna gebeurde het ! Twee minieme slibtongetjes waarbij er een van karton leek voor € 21,50 als hoofdgerecht is gewoon puur slecht. Op mijn opmerking dat dit toch wel heel erg miniem was liet de chef ons weten of we wel wisten hoe duur die vis is. Eens maar nooit meer dus.

4,1
  20. De Gouden Molen heeft een nieuwe foto