Wapen van Rosmalen in Rosmalen

Eigen parkeerplaats voor de deur.

• OV

Halte Graafsebaan.

Wapen van Rosmalen laten bezorgen?

Online eten bestellen

do lunch 12:00 - 15:30 diner 16:30 - 22:00
vr lunch 12:00 - 15:30 diner 16:30 - 22:00
za lunch 12:30 - 15:30 diner 16:00 - 22:00
zo lunch 12:00 - 15:30 diner 16:00 - 22:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1286202192 74
1674752003 73

1. Hebben lekker geëten en keus genoeg.
    Wel veel kleine kinderen die niet meer gewoon kunnen praten alleen maar schreeuwen.
    Maar dacht ligt aan de ouders van tegen woordig.
    Onze dochter was jarig en ze kwamen met vuurwerk.
    Dus een fijne afsluiter.
    Weer bedankt en tot de volgende keer.

2. Verstappen

Chaos bij de balie bij aankomst. 1 personeelslid die moest inchecken en naar de tafel brengen. De hele hal stond vol met wachtende mensen. Eten redelijk, bij de wok was eten niet gaar. Na eerste drankje nog een drankje besteld, dat duurde heel lang, toen nog maar een ober aangesproken. Toen kreeg ik twee drankjes en een grote mond. Restaurant en parkeerplaats is niet berekend op zoveel mensen (op een woensdagavond). Ben benieuwd hoe dat in een druk weekend is. Bij afrekenen stonden we bij de balie te wachten in lange rij maar moesten toen binnen in restaurant afrekenen. Weer in de rij. Kortom niet goed georganiseerd.

3. Wij hebben hier een drankje besteld vervolgens krijgt iemand van onder de 18 een slokje en vervolgens komt het personeel naar ons toe dat dat niet mag volgens mij is dat onze eigen verantwoordelijkheid vervolgens besteld iemand een wijntje en moet vervolgens ook nog een ID tonen en bij het eerste drankje vroegen ze er niet om heel triest dit ze zijn aan het zoeken naar dingen om ons op aan te spreken.

4. Saskia de Jongh

We hebben heerlijk gegeten… bediening alles top! Eén ding de website klopt niet met de prijzen die jullie tellen! En 8 euro p.p. erbij is wel een enorme prijsverhoging!

5. Heerlijk gegeten, met familie met kinderen 13-21 jaar. Het live bakken op teppanyaki plaat en wok is extra leuk, vooral lekker. Goede kwaliteit eten, wij komen zeker terug.

6. Het eten is van goede kwaliteit vooral de suchi waren wij zeer over te spreken. Er is van alles wat, veel keuze en voor ieder wat wils. Er wordt tijdig bijgevuld. De bediening is vriendelijk. Sinds kort rijden er robots door het restaurant volgens mij gebruikt t personeel deze om de vuile vaat van en naar de keuken te laten brengen. Is een grappig gezicht en niet storend voor de gasten. Na de lockdown is er een kleine verbouwing geweest binnen en is de buitengevel vernieuwd ook is er een upgrade geweest qua inrichting. Het is er nog mooier en sfeervoller op geworden! Complimenten voor dit restaurant!

7. Kom er nooit meer terug, dat is duidelijk. Kun je op twee benen lopen en lekker door de menigte stampen is het vast leuk.
    Kom je met een handicap/in een rolstoel? Pak jezelf dan goed in en ben bereid om iedereen inclusief het personeel omver te rijden met volle vaart.
    Met drie man voor een deur staan, iemand met een stoel zien worstelen om er door te komen, en GEEN van drieën die de deur open houd, personeel dan hè? Vragen en ze draaien om, super actie. Nog niet te spreken over de hoek waar je in geflikkerd word en de onmogelijkheid om bij het eten te komen. En verwacht geen hulp of luisterend oor als je het aankaart, das dan dikke pech. Het woord sorry is geen enkele keer gevallen.
    Een vreselijke ervaring was het, meer kan ik er niet van maken. Ik raad mensen die slecht ter been zijn aan om vooral om te rijden naar een restaurant waar je niet hoeft te vechten voor je eten. Dus ook geen ster voor het eten, moet je het wel kunnen proeven…

8. Phillipe Santos

9. Geweldig restaurant, met zijn vieren heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel en erg behulpzaam.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Heb helaas geen foto,s.

10. Tot het toetje was het super lekker. Bij het ijs aangekomen viste de medewerkster een flinke pluk haar uit het ijs. Gooide die in de gootsteen achter haar en schepte vrolijk verder.
    Mijn eetlust was gelijk over.

11. We hebben heerlijk gegeten en het personeel is erg aardig en de bediening is super.

12. Ik wou met mn gezin daar gaan eten gelijk bij binnenkomst een aanvaring bij de receptie dat mijn dochter geen 11 was maar eerder een jaar of 13 word toch niet graag voor leugenaar uitgemaakt en heel onvriendelijk behandeld ben vertrokken zonder daar te eten zal ik zeker ook nooit meer doen zeer onaangenaam personeel

13. Geweldig, lekker gegeten met ruime keuze het was reuze!

14. Het blijft een goed restaurant. Personeel is vriendelijk. Ze zijn wel erg rap met de borden ophalen. En de serre is super warm, zeker met warm weer of als het zonnetje erop staat. Airco blijkbaar op max, maar ik zat me rot te zweten.

15. Wij vinden dit tot nu toe het beste all you can eat wok restaurant.
    Ontzettend lekker, smaakvol en goed eten, ruim voldoende keuze en alles heerlijk op smaak en vers.
    De houtskool oven is écht top. Zooo lekker.
    Mooi ingericht. Goed personeel.
    Alles steeds goed bijgevuld.
    Heerlijke Sashimi.
    Heerlijke desserts.
    Echt n aanrader, wél druk en rumoerig maar het heerlijke eten maakt alles goed!

16. Het is een grootschalig all you can eat restaurant. Dat maakt dat het geen restaurant is voor een rustig etentje.
    Maar het eten is er wel super goed. Ze hebben er dan ook echt vanalles.
    Voor iedereen is er wel iets bij.
    Het personeel is erg gedreven om er voor te zorgen dat je bv. op tijd drinken krijgt, de borden op tijd van tafel af worden gehaald enz.
    We komen er graag.

17. m.v.d.meerakker

Het was voor ons de eerste keer dat wij met de kinderen bij het wapen van Rosmalen waren.
    Tafel gereserveerd voor 6 personen, vriendelijk en snel geholpen aan de receptie, mooie accommodatie. Het eten was voortreffelijk goed bereid, aan de bakplaat snel geholpen, veel keuzes.
    Alles zag er vers en goed verzorgt en proper uit. Vriendelijke bediening niet opdringerig.
    Een dik compliment, dit was de eerste keer, maar niet de laatste, ze zien ons gauw weer terug.

18. Duaa Alshamary

19. Verstegen

Het eten is goed daarom ook druk bezocht. Het is ontzettend rumoerig en ook geschreeuw en geloop van kinderen. Wil je rustig eten moet je hier niet zijn.

20. Netty van Haaren

Gisterenavond buitengewoon lekker én zeer uitgebreid getafeld!
    Wát 'n keuze in voor-hoofdgerecht en desserts!
    Vriendelijk personeel: er werd zelfs gevraagd of wij, (11 personen),
    nog van de chocoladefontein gebruik wilden maken,
    anders werd het uitgezet. (Was 22.00 Uur!)
    jammer van het rumoer… maar…
    voor herhaling vatbaar!

21. Twee avonden echt lekker gegeten, zowel Aziatisch als Hollandse kost. Vriendelijk personeel dat het vaatwerk snel van tafel haalt en vaak vraagt of je iets te drinken wilt. Geen zaak voor rustige gesprekken, geweldig om lekker te eten!

22. Wij hebben weer heerlijk gegeten. De sfeer is prima en het personeel is ook erg vriendelijk. Dat begint al bij de balie. Het is er schoon en de gerechten staan goed zichtbaar opgesteld.
    We raden het anderen ook zeer zeker aan om hier eens een kijkje te gaan nemen.
    Een heel goed restaurant waar we vaak weer terug gaan.

23. Martin Verhoeven

Mijn vrouw en ik waren uitgenodigd voor een jubileumfeestje. Vanuit onze woonplaats was het best een stukje rijden maar, zo stelden wij achteraf vast, dat was de moeite waard. Wij komen regelmatig in dit soort eetgelegenheden en het Wapen van Rosmalen heeft ze allemaal overtroffen. Wij hebben echt gesmuld van het lekkere en smakelijke eten. Voor wat de gezelligheid betreft zou deze een beetje beter kunnen. Aan de andere kant moet je daarvoor niet naar een dergelijk restaurant gaan. Een bistro komt dan eerder met de daarbij behorende rekening die waarschijnlijk het 3 voudige is van die bij het wapen. Het is waar je voor kiest. Wij zijn niet dagelijks in de buurt, maar mocht dat een keer wel zo zijn weten wij waar wij gaan eten. In het Wapen van Rosmalen!!

24. Wij zijn zaterdagavond weer geweest, was weer prima maar St Nicolaas was er en mee op de foto geweest en zou op website komen maar nog niet gevonden, graag reactie. Gr Schuurmans

25. M. Bouwmans

Eten is super. De kinderen vinden het ook lekker. We gaan er graag heen.

26. Complimenten voor de Hollandse gerechten die jullie serveren ! Erg goed naast de chineze lekkernijen . Wij komen zeker terug 👍

27. Voor de prijs kun je het niet veel beter treffen qua eten en drinken. Ook als het afgeladen vol is, word je razendsnel geholpen met je drankjes. Misschien iets te snel want ik moest al kiezen wat ik wilde drinken voordat ik met mijn achterste de stoel raakte waardoor ik niet eens in de gaten had dat er een uitgebreide bierkaart is.
    Ook bij het wokken ben je heel snel aan de beurt. De koks hebben het zo druk dat ze geen tijd hebben voor een lachje en maar wat brabbelen over de saus zonder een alstublieft of dankuwel, maar je merkt dat het niet onvriendelijk bedoeld is. Als je met hooguit vier mensen gaat, kun je een aardige plek treffen in een relatief rustig gedeelte maar met een grotere groep belandt je al snel in een overvoll vierkant aan lange tafels die zo dicht mogelijk op elkaar staan om zoveel mogelijk klanten kwijt te kunnen. Als je daar niet tegen kunt en een relaxte gemoedelijke sfeer wilt, moet je naar een ander soort restaurant. Als je voor relatief weinig geld prima wilt eten dan neem je de nadelen voor lief want beter geregeld kan bijna niet.
    Twee kleine puntjes van kritiek op het eten: de Chinese tomatensoep is gewoon verdunde saus die ook voor de foe yong hai gebruikt wordt en het ijs dat ik trof was duidelijk ontdooid geweest met wat harde stukjes erin. Jammer, want verder uitstekend. Het zit niet voor niets bijna altijd vol.

28. Fam, damen -rosmalen

Zeer goed eten , goed en netjes verzorgd. goede bediening. Alles heel goed.

29. a galiart

Je word gek van dat ze aan je tafel komen en vragen wil u wat drinken en niet normaal dat terwijl je glas nog niet leeg is.

30. Super speelruimte voor kids. Prima eten, veel keus.

31. Komen hier regelmatig met de kinderen. Ideaal! Eerst zorgen dat de kinderen wat gegeten hebben en dan kunnen ze daarna lekker gaan spelen. Je kunt dan op je gemak lekker eten en de kinderen op diverse schermen in de gaten houden. Behoort ook tot onze favorieten.

32. v. casteren

Komen hier vaker en elke keer is het prima, zowel het eten als de bediening zijn top. Natuurlijk is het op de spitstijden druk maar dat is overal zo. Gewoon een uurtje later gaan dan is het heerlijk en relaxed genieten. Een aanrader dus.

33. Wij hebben gisteren 20 maart met 9 volwassenen en 2 kinderen van resp. 3 en 7 jaar heerlijk gegeten. Alles in overvloed aanwezig, zeer vriendelijke bediening en keurig netjes. Zodra het bordje leeg was meteen weer opgehaald, grote klasse. De veelzijdigheid en de kwaliteit van het eten was echt van een top kwaliteit. De aandacht die eraan werd besteed tijdens het bereiden door de koks was een lust om te zien. Ik vond het eigenlijk heel veel weg hebben van een bak en kook demonstratie. En ondanks de drukte bleven deze koks super vriendelijk en behulpzaam, waarvoor alsnog mijn dank en respect. Al met al wij gaan hier zeker weten terug, want naast het lekker eten ook nog een prachtige en gezellige ambiance.

34. jos.timmers

35. Gerrit Geerdink

Reservering via butler verliep prima. Goede ontvangst en mooie plaats om te eten. Eten was heerlijk en van alles ruim voldoende. Alleen jammer dat het bij de wok heel druk was waardoor er lange wachttijden waren. Vriendelijke en behulpzame bediening.

36. bianca smit

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Uitgebreid buffet, zowel Hollands als Chinees eten was weer uit de kunst. Heel gezellige twee uur gehad. 10 plus hoor.

37. monique tausch

We hebben lekker gegeten, mooie aankleding, uitgebreid buffet en goede bediening!

38. Johan Stevens

Het was voor mij de eerste keer dat ik hier kwam eten sinds dat het van een à la carte restaurant naar hoe het nu is verbouwd. Het was een zeer goede ervaring. Het eten was goed, er werd regelmatig netjes gevraagd of we nog iets te drinken lusten. Wel vind ik dat de koks die er staan ook wel wat meer met de gast mogen babbelen, maar dat is mijn eigen mening.

Daarentegen is het vermoeden van een all you can eat restaurant hier niet van toepassing! Ik vind namelijk dat het eten goed is en ook wordt er regelmatig alles aangevuld en wordt er ook vaak een doekje over de buffet randen heen gehaald, zodat alles hygiënisch is. Ik ben zelf kok en heb zeker een lekkere en leuke avond gehad! En tja, de prijs echt een lachtertje als je ziet wat je allemaal kan eten en waar je nog met je neus boven op staat ook!

39. Complimenten hoor Wapen van Rosmalen! Super heerlijk gegeten vanavond, heerlijk al die chineze gerechten. En tot mijn verbazing ook heerlijke Hollandse gerechten. Een aanrader voor iedereen.. En wat was de Hollandse tomatensoep heerlijk 👍

40. Ed Arons

We zijn al met diverse gezelschappen voor diverse gelegenheden gaan eten bij Het Wapen van Rosmalen. De kwaliteit van het eten is perfect en de mogelijkheid om een hele avond te tafelen maakt het gezellig.

41. Afgelopen week gegeten bij jullie samen met mijn vrouw. Mijn vrouw eet alleen maar Hollandse gerechten, en ik ga voor alle Chinese lekkernijen , mijn complimenten hier voor. Maar helaas mijn vrouwtje was niet erg tevreden, de varkenshaas in champignon roomsaus was anders, de aardappeltjes waren te vet. Hopelijk volgende keer beter? Want wij komen graag naar het wapen van Rosmalen.

42. Fam Pigmans

2e paasdag gegeten bij het wapen van Rosmalen. Op zich niet slecht, was de eerste keer voor onze familie.

Alleen jammer dat er onkundig personeel rond loopt die je te woord kan staan, ik vroeg iets aan een personeels lid die eitjes aan het bijvullen was en kreeg als antwoord "wah", die man kwam waarschijnlijk uit Polen... hij snapte ook nergens iets van. Erg onbeschoft!

Vriendelijkheid doet toch ook iets, maar is jammer genoeg ver te zoeken. Voor ons geen 2e keer.

44. Vanavond gegeten bij jullie. Naar mijn inziens wordt de kwaliteit steeds minder! Er was slecht bijgevuld, veel lege bakken, erg jammer. We hoorden van meerdere gasten dat ze niet tevreden waren.

45. Vaak erg druk, da's natuurlijk niet zonder reden! Prijs/kwaliteit is echt goed. Heerlijke sushi en toetjes buffet is de kers op de taart! Kids kunnen zich prima vermaken alhoewel de foto's op eet.nu wel relatief oud zijn. Wat je ziet is niet meer wat het was zeg maar ;)

46. Goed gegeten met personeel. Lekker eten, véél keus en voor elk wat wils, ook voor de slechte eters die we ook erbij hadden. Iedereen tevreden. Wok gerechten prima bereid. Personeel naar behoren. We kwamen niets tekort ook al waren we met een grote groep en hadden we een all-in arrangement. Drank mag wat sneller, maar niet storend. Gezellige avond gehad. Komen zeker nog eens terug.

47. Chengcheng Ye

48. iJarno

49. Wapen van Rosmalen

50. Angelo 133 punten

Heel jammer dat zo'n goed restaurant, zo laag wordt beoordeeld. Naar mijn mening zegt dat meer over de recensenten dan over het restaurant. Voor een wokrestaurant is het zelfs erg gezellig ingericht en absoluut geen grote ongezellige zaal. Wij zijn afgelopen weekend geweest en hadden het arrangement inclusief drankjes voor 2 uur. Mijn complimenten voor de snelheid waarmee drankjes op tafel worden geserveerd. Heel aardig en vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten, ook de mensen die niet zo van wok of chinees houden, hebben meer dan voldoende keus. Sterker nog ik heb nog nooit zo veel keus aan voor-, hoofd- en nagerechten gezien en allemaal van zeer goede kwaliteit. Onderin de kelder is er lekker veel ruimte voor kinderen om te spelen in de kinderhoek, zelfs onder begeleiding van personeel. Dit restaurant verdient een zeer hoge score, voor ons is dit een van onze favoriete restaurants om met of zonder kinderen te gaan eten. Ons advies ga er eens eten, dan merk je vanzelf dat het een zeer goed restaurant is, met zeer vriendelijk personeel.

51. Vanavond het paasbuffet genuttigd. Voor ons de eerste keer bij het Wapen van Rosmalen. We hadden een plek bij de deur, in een grote zaal, ronduit een slechte plek. Iedereen loopt in en uit, roken, toilet e.d. De bediening zag ons niet. Dus het werd lang wachten op een drankje. We hadden alleen het buffet gereserveerd, zonder drankjes. Je zou zeggen, hier valt wat te verdienen, maar nee hoor, de bediening keek niet eens naar ons. En ze zagen er vermoeid uit, wat ik ook wel snap, want het was bere druk.
    Het eten was niet slecht, maar ook niet bijzonder, wel aardig. Als je bijna nooit uit eten gaat is dit misschien bijzonder en lekker en een leuk avondje uit. Dessert buffet, daar stormd om half negen ' s avonds niet veel meer op en het waren toetjes kant en klaar uit vriezer van de groothandel. Omdat we er altijd langs komen met de auto wilde ik gewoon eens binnen kijken en het ervaren, dat hebben we nu gedaan. Volgende keer rijden we gewoon door en zeggen we tegen elkaar: daar hebben we ook eens gegeten...

3,5
  52. A.de Nijs

Vanavond heerlijk gegeten bij het wapen van Rosmalen, we komen zeker terug ! Ondanks de drukte een goede bediening, complimenten ! En fijn dat er ook Hollandse gerechten zijn, want we waren met zijn 8en en 4 houden niet van Chinees.. En die hebben heerlijk gesmuld van de Hollandse gerechten die steeds afgewisseld waren, super! Onze complimenten!

53. Vanavond voor het eerst gegeten bij het wapen van rosmalen. Nou mijn complimenten ! Wat een lekkernijen, en alles vers, je proeft het gewoon ! Complimenten voor het personeel ! En leuk dat jullie ook Hollanse gerechten serveren, die vers en heerlijk waren en op smaak ! Wij komen zeker terug !

54. Wij komen hier regelmatig met kinderen en kleinkinderen, het eten is altijd vers en wordt in redelijkheid altijd goed bereid. Als het druk is moet je langer wachten dan als het niet druk is, maar dat kun je dan ook verwachten. Het personeel is altijd vriendelijk, en er wordt altijd goed opgeruimd. Een pluspunt is dat er voor de kinderen een mooi speelparadijs is, daardoor kunnen wij (als de kinderen gegeten hebben) lekker verder genieten.

55. Eten is echt heerlijk. En ziet er allemaal heel goed en vers uit. Veel keuze op de tepanaki! Ook een Nederlands buffet erbij met bijv. witlof met ham/kaas. Varkenshaasje champinonsaus. IJs wordt door personeel geschept, vind ik ook een grote plus, want anders zitten de kinderen er allemaal in te rotzooien. Leuke speelhal erbij voor de kinderen! Grote domper vonden wij dat toen we een karaf water bij bestelde voor bij de wijn te drinken dat we tot 2x toe een flesje mineraalwater kregen, per stuk 4,80 euro !!! Verder is het er heel rumoerig, maar dit is bij de meeste wok restaurants, want het zat ook bomvol hier zaterdag!

56. Goed eten, wel lang wachten bij wokken, bediening is slecht . Werd tegen ons gezegd dat we laatste rondje konden bestellen, wat we hebben gedaan. Moesten we deze alsnog afrekenen, bij een niet goed sprekende en rekenkundige cassiere, we waren met 19 man. Kortom eens maar nooit weer

57. gabyjoris

Wij komen hier regelmatig en vinden het dan ook altijd erg lekker. Vandaag viel het erg tegen. Wij eten niet pittig en pakken daarom altijd ketjap bij het wokken. Vandaag leek het wel of ze keer op keer zwarte peper erbij hadden gedaan.

58. Wij zijn met kerst hier wezen met 15 man we werden goed bediend met drinken het was alleen wel druk bij het wokken/bakplaat daar zou wel een of 2 man extra achter kunnen worden gezet dan met zo'n drukke dagen. En wij zaten aan de zijkant en daar stond de zon recht op en ze konden niks naar beneden doen dat was ook wel minder fijn.

59. Prima eten. Goede en vriendelijke service. Qua sfeer heb ik niets te klagen omdat ik van mening ben dat je deze zelf creeert. Wat mij betreft is Het Wapen een aanrader als je van wokken houdt.

60. fam eerhart

We zijn hier wezen eten. Het eten was er heel goed en het personeel was heel beleefd en netjes. We gaan er zeker nogmaals naar toe. In een woord geweldig.

61. Ik ben hier wezen eten voor mijn verjaardag en ik vond het niet gezellig. Het was zo groot en het leek bijna alsof ik in een kantine aan het dineren was, bovendien was het ook niet druk, waardoor wij met onze tafel en nog een paar andere tafels in een grote ruimte zaten. Het eten was verder wel redelijk.

5,7
  62. Wij zijn hier met 6 personen wezen eten, hadden weken geleden bij het reserveren gevraagd om een plekje in de serre, daar zou voor gezorgd worden. Maar bij aankomst was daar geen rekening mee gehouden, dat was jammer. Er kon ook maar met moeite een excuus af voor de miscommunicatie.
    Uiteindelijk aan een ronde tafel midden in de zaal terecht gekomen, was ook wel prima maar de serre zit nu eenmaal wat gezelliger. Bewust er voor gekozen wat later te gaan eten (van 19.30u tot 21.30u), het werd inderdaad rond 20u een stuk rustiger.
    Bedienend personeel correct en redelijk vlot, vuil serviesgoed werd snel opgehaald en de drankjes kwamen telkens best snel.
    Eten was zoals altijd, niet heel spannend maar wel gewoon goed. Later op de avond werd het dus rustiger en was er van alles weer voldoende keus, tijdens de topdrukte waren sommige dingen op en deze werden dan niet zo vlot aangevuld, dat was jammer.
    Leuk om hier zo af en toe te gaan eten mits je krijgt waar je bij je reservering om vraagt en wat word toegezegd.

63. Heerlijk gegeten, goede bediening! Ideaal als je met een groot gezelschap bent en ook zeker als er kinderen bij zijn.

64. fam. van Gestel

Wij komen op zéér regelmatige basis met 2 kids/2 volwassenen hier eten.

Altijd nette service, kinderen kunnen lekker spelen na het eten, wat het voor de ouders ook prettig maakt om even samen na te tafelen. Speelruimte goed bewaakt met camera's en met personeel.

Eten eigenlijk altijd goed. Carpaccio vaak wat minder, sushi geweldig!

65. frits langeraap

Echt heel beroerd eten. Het is er zo groot dat het gewoon massa productie is. De ober tafel verhouding is niet goed. Soms moet je wel 45 minuten wachten tot dat je oude borden worden opgehaald. Als ze worden opgehaalt kun je geen drinken bestellen want de ophaal ober brengt niet, ook een slechte zaak.

2,9
  66. Hier met mijn familie geweest, mijn complimenten. Heerlijk gegeten, kinderen hebben zich goed vermaakt in de kinderspeelkamer. Ook een rookruimte binnen aanwezig. Elke keer dat ik er kom wordt het beter. Wij komen hier regelmatig en altijd lekker. Zeker aan te raden.

67. Zeer goed restaurant. Veel keuze. Lekker eten en goede bediening. Je kunt kiezen voor wok of bakplaat. Soms wel eens lange wachttijden.