Op dit adres zit nu: Texas

Gratis, eigen parkeerterrein.

Bushalte, schoolstraat Rosmalen

Bezorgrestaurants in de buurt van Stroop & Zo

4. Betalen American Express Diners Club Master Card pin Visa

1381392070 50
1419300165 62
1440961934 73
1457208260 71

1. Met 7 man daar gegeten. De kaart is niet al te groot, de keus in pannekoeken is super en de bediening is helemaal tof! Geen sterren restaurant (aan sommige recenties te lezen verwachten sommigen dat) maar zeker gezellig en goed kwa prijs/kwaliteit verhouding.

2. Enkele weken geleden 's avonds gegeten, na bezoek aan familie in Den Bosch. Echt een prima plekje voor kleine kinderen, door de grote speelzolder (met oppas :-) ) en kindermenu keuze. Pannenkoeken waren prima, maar vooral de spareribs zijn een aanrader!

3. In de zomervakantie op een vrijdagmiddag hier spontaan gaan lunchen. Hoewel we de enigen waren in het restaurant moesten we toch lang op onze bestelling wachten. De kinderpannenkoeken waren niet echt warm en ook wat taai. Het broodje hamburger viel ook tegen en bij de geitenkaas pannenkoek waren de ingrediënten (geitenkaas, walnoot, honing) bovenop de pannenkoek gelegd ipv lekker meegebakken. Dit laatste kan natuurlijk een creatieve manier zijn om een pannenkoek te serveren, maar naar mijn idee maak je je er zo wel wat makkelijk van af. Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding dus niet super. Ook met de koffie werden bij ons geen punten gescoord. De speelzolder is overigens wel een leuk initiatief in een mooie ruimte al vind ik het ook gezellig om met de kinderen aan tafel te zitten en de spelletjes op de placemat te doen! Wellicht dat we nog eens terug gaan maar dan hopen we wel op meer kwaliteit!

4. Annemieke

We hebben hier erg lekker gegeten. Het was zonnig, dus buiten nog na kunnen borrelen, kinderen lekker op de speelzolder en in de speeltuin gespeeld. Het was weekend, dus druk en veel (rennende) kinderen, maar niet storend.
    Wij komen hier vaker en steeds gezellig en lekker.

5. Dineke visser

Heerlijk gegeten. Had er geen hoge verwachtingen van maar viel 100 procent mee. Echt een aanrader!

6. Heb hier vorige week met het gezin heerlijk gegeten. Een aanrader, ook als je geen kinderen hebt!

7. Bij binnenkomst wordt een prosecco aangeboden alsof je hem van de zaak krijgt, blijkt later 4,50 te kosten. Verder is er als je zeeduivel bestelt alleen friet en geraspte kool met vieze dressing bij te krijgen. Extra friet moet je gewoon bijbetalen en de pannenkoeken voor de kinderen maak ik thuis lekkerder. Men blijft wel aandringen om maar veel te drinken. Kortom een zaak om nooit meer te komen.

8. Ben op tweede kerstdag bij Stroop en zo wezen eten met een gezelschap.
    De opvang voor de kinderen was goed , en men was ook in de bediening vriendelijk.
    Allee de informatie was niet goede en ook niet eerlijk, als we i.v.m. de kerts champagne aangeboden krijgen, is het zeker zo netjes en beleefd om te vertellen dat het voor eigen rekening is a' Euro 4.50 per glas!!
    Ook de biefstuk was niet de kwaliteit die je voor die prijs verwacht.
    Dus kortom veel geld betaald voor toch een beetje een teleurstelling.

9. Biefstuk is een stuk spier, sate van de haas is hard en pannenkoeken laten kinderen staan.
    Slechter kan werkelijk niet.

2,1
  10. Fem 24 punten

Fijne plek als je met kinderen iets wilt gaan eten. Boven het restaurant is een speelzolder met regelmatig een 'oppas' (jong meisje) die een oogje in het zeil houdt. Zodat je als volwassenen ook even tijd voor elkaar hebt.
    En buiten is een heerlijk terras met een buitenspeelplek voor kinderen (klimrek, schommel, glijbaan, zandbak). Je kunt er zowel pannekoeken eten als andere gerechten. Het dagmenu is aan te raden, dit is meestal een goed gerecht en niet te prijzig.

Eet er meestal erg lekker, maar de biefstuk viel tegen de laatste keer dat ik er was.

Keuken sluit om 20.00u.

11. Vorige week met wat vrienden uit Barcelona wezen eten bij Stroop&zo in Rosmalen. Ze bestempelen dit uitje zelf als het hoogtepunt van hen verblijf in het ¨zonnige¨ Nederland. We konden zelfs op het fijne terras zitten!

De kinderen waren heel de avond nergens te bekennen en aan het einde van de avond kregen we ze amper mee naar huis. Anne (7) bleef wel bij ´Stroop´ slapen. Zo konden wij heel gezellig tafelen en zelf nog een borreltje na pakken, zonder gejengel van de kids dat we naar huis moeten.

De service, het eten, het goedlachse en kindvriendelijke (heel belangrijk) personeel. Stroop&zo was de pérfecte plek om onze vrienden mee naar toe te nemen.

Saludos de mi amigos de España y hasta la próxima vez. Want net als ons komen onze vrienden zeker een volgende keer terug!!

Dankjulliewel!

12. We kwamen binnen en werden nog geeneens ontvangen.
    Personeel was ook niet echt vriendelijk die hadden er weinig zin in. Op een jongen na, die deed wel zijn best.

De pannekoeken waren smakeloos en vies! Absoluut geen aanrader!

Hier komen we nooit meer

13. Zaterdagavond 8 uur willen wij gezellig met 2 personen gaan eten bij stroop enzo. Wat blijkt... Dit moet in de keuken gevraagd worden waarna de serveerster terugkomt met de mededeling dat er alleen pannekoeken gegeten kunnen worden. De rest van de kaart ging niet meer lukken. Beetje vreemd om 8 uur op zaterdagavond...

14. Roxane van Haaren - van de Geijn

Komen hier erg graag! Ook onze kinderen vermaken zich hier prima en vinden het iedere keer weer een feestje. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend! Ga zo door!

15. We hebben al meerdere malen gegeten bij Stroop & zo. En het is iedere keer weer geweldig... Geweldige Ambiance en lekker eten.

De kinderen vermaken zich iedere keer goed.

16. Op aanraden van vele vrienden nu ook zelf naar Stroop & zo geweest. We hebben heel erg lekker gegeten, zowel onze kinderen als wijzelf. Ruime keus, prima gerechten. Het was heerlijk weer, dus we hebben buiten op het gezellige terras gegeten. Speelzolder is echt fantastisch (zelfs met schmincken en 'oppas'). Wij komen zeker vaker!

17. De jonge bediening is vriendelijk maar keuken is matig tot slecht.

Keuken zou wel wat betere kwaliteit kunnen bieden voor de prijs die men vraagt..

De menukaart is erg standaard zonder verrassingen. Maar dat is niet erg. Een biefstuk kan goddelijk zijn als het goed gebakken is in zijn jus..

Maar dit was helaas niet het geval.

Een aantal voorbeelden.

We waren met een redelijk grote groep. Voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, flessen wijn etc.

Het eten;

Quiche was niet te eten. Keiharde bodem, geen groente te vinden. Saus veel te zout. Keuken heeft dit zeker niet geproefd. Ook de eendebout was niet goed klaar gemaakt. De biefstuk was matig. Saus was gewoon slecht, waarschijnlijk uit een pakje(!).. gebakken aardappelen waren zompig.

Nagerecht weinig inspiratievol. Een bod vol gekledderd met karamel saus met ijs tussen twee kletskoppen gekwakt.

Als men al een beetje richting Jamie Oliver zou koken zou het al prima zijn. Maar hier wordt helaas zonder liefde gekookt..

Keukebrigade moet weer terug naar school en de chefkok met zijn ziel en passie meer in de gerechten gaan zitten. Of het is een te jonge chefkok die te weinig ervaring heeft.

Prijs staat helaas niet in verhouding met wat er geboden wordt. We zijn zeker niet kieskeurig, weten goed wel wat lekker is. ;-)

18. Yvon 18 punten

Al meerdere keren gegeten bij Stroop&Zo en ik vind het echt een aanrader. Heerlijk eten, bijzonder vriendelijk personeel, een gezellige sfeer en onze kinderen vinden de speelzolder geweldig. Onze zes-jarige dochter vraagt regelmatig wanneer we weer naar Stroop&Zo gaan.

19. Heerlijk gegeten. Pannekoeken van voortreffelijke kwaliteit, vriendelijk personeel. Prima kwaliteit/prijs verhouding.

Kom zeker nog een keer terug!

20. Wij hebben onlangs met onze 2 kinderen (8 en 11) gegeten in restaurant Stroop en Zo. Afgaande op de vele positieven geluiden uit onze omgeving, konden wij niet achterblijven.

Helaas delen wij de mening van onze vrienden niet! De pannenkoeken waren van een matige kwaliteit. De speelzolder boven werd door onze dochters als positief ervaren. Al met al zal dit voor ons bij een eenmalig bezoek blijven.

21. Tja, nu toch al wel een keer of 8 gegeten bij Stroop&Zo.
    Begin nu de frietjes pas te missen, nu de aardappeltjes gekruid worden met iets van selderie kruiden.
    Kids laten de poffertjes staan, nu heb ik ze zelf geproefd: veel te zout. Gezouten beslag, gezouten boter erop? Ik heb er melding van gemaakt.

Pannenkoeken de laatste keer opnieuw droog en aangebakken. Nieuwe laten komen maar ja, dat duurde weer erg lang.

Gerechten zijn prima, altijd een gerecht buiten de kaart. Speelzolder is ideaal, schommel buiten is levensgevaarlijk (speeltoestel aan de kleine kant, dus kleintjes moeten voor de schommel langs om op de glijbaan te kunnen).
    Er moet dus weer wacht worden gelopen door de ouders.

Hoe dan ook; ben blij dat het in de buurt zit: een eetgelegenheid voor jong en oud. Nu moeten ze wel scherp blijven letten op de kwaliteit, anders zoeken we weer iets anders!

22. monique

Vorige week lekker gegeten bij Stroop en zo.
    Ze hebben een leuke kaart met teminste ook andere gerechten.
    Voor de kinderen helemaal super.
    En ook wij misten de frietjes niet, dat heeft namelijk iedereen, wordt het weer zo standaard.

Prima tent.

23. Ik ben hier met mijn drie kinderen zondag 5 juli wezen eten.

De kinderen werden prima vermaakt op de speelzolder en konden ook buiten de pannenkoeken en andere kindergerechten eten.

Wij zelf hebben prima gegeten, uitgebreide kaart en hebben zeker de friet niet gemist.!

24. Cath 7 punten

Leuk en toegankelijk restaurant. (Kind)vriendelijke bediening, ruime keuze in menu (zowel pannenkoeken als vlees- of visgerechten en maaltijdsalades). Lekker en gevarieerd. Voor de kinderen is er een speelzolder. Ook mogelijkheid om buiten te eten. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug!

25. Nog nooit zo slecht gegeten. Voorgerechten zeer slecht, smaakte gewoon vies. Biefstukken aangebrand, pepersaus smaakte naar zeep. Er waren zelfs geen frietjes. Nu is het ook een pannenkoeken restaurant maar er worden ook andere gerechten geserveerd waar wel frietjes bij op prijs worden gesteld. Pannenkoeken gingen wel.