Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rosmalen verdeeld zijn.

1. Hebben hier afgelopen weekend gegeten. Het eten was wel lekker maar de service en de bediening was erg slecht. Hier ontbrak van alles aan, echt een afknapper. Dit is een afrader.

2. Gisteren voor het eerst weer sinds lange tijd bij Fleurie gegeten. Wat een aangename verrassing! Fantastisch maandmenu, echt een herfstmenu, pompoen, wild etc. en alles zeer goed bereid. En een heerlijke chianti in goede glazen geschonken. Weer een aanwinst voor Rosmalen.
    Ons zul je snel weer zien. Dank je voor de gezellige avond en complimenten aan de kok !

3. Hogetoorn

Gezellig gegeten met z'n vier volwassenen.
    Behalve pannenkoeken staan er o.a. heerlijke salades op de kaart en gerechten met Brabants gras ( heerlijke extra dunne frites).
    Als je er gaat eten moet je er wel rekening mee houden dat er kleine kinderen rondlopen die dus voor enig rumoer kunnen zorgen.
    Voor een gezelschap met kleine kinderen is dit een prima gelegenheid omdat er ook een speelgoed is.

4. Verrassend lekker gegeten, mooie ambiance en vriendelijk personeel.

5. Echt een top restaurant. Was een druk dagje (17 oktober), maar toch een lekker plekje voor ons zelf kunnen vinden! En heerliijk gegeten met vrienden.
    Bediening is erg ervaren en vriendelijk. Aan het einde nog leuk praatje gehad.
    Verder een leuk knus en huiselijk warm restaurant, waar je heerlijk paar uurtjes kan vertoeven.
    Wij waren er nog nooit geweest, maar wij komen zeker terug. Tot gauw!!

6. Vanavond heerlijk met een vriendin zitten eten! Geweldige bediening, heerlijk eten, en buikje vol gegeten. Een echte aanrader voor iedereen in rosmalen en omstreken!

7. Hans van Meurs

Vanavond met de band(Bluezilla) hier gegeten met 9 personen. Prima naar ons zin gehad in een prettige sfeer. We hadden het `van -alles-wat` menu besteld en de spare-ribs en sate, biefstuk en gambas waren om te zuigen. Ook waren er voldoende aardappels, friet en groenten.
    Later nog behoorlijk lang nagetafeld en toen we hoorden dat er elke laatste zondag van de maand akoestische optredens van lokale artiesten zijn, waren wij als muzikanten gelijk verkocht.
    Ga zo door, Team `T Moment.!

8. Eten is echt heerlijk. En ziet er allemaal heel goed en vers uit. Veel keuze op de tepanaki! Ook een Nederlands buffet erbij met bijv. witlof met ham/kaas. Varkenshaasje champinonsaus. IJs wordt door personeel geschept, vind ik ook een grote plus, want anders zitten de kinderen er allemaal in te rotzooien. Leuke speelhal erbij voor de kinderen! Grote domper vonden wij dat toen we een karaf water bij bestelde voor bij de wijn te drinken dat we tot 2x toe een flesje mineraalwater kregen, per stuk 4,80 euro !!! Verder is het er heel rumoerig, maar dit is bij de meeste wok restaurants, want het zat ook bomvol hier zaterdag!

9. Charlotte de Boer

Laatst bij Pan&Koek gegeten met mijn vriend, wat was dat goed! Het is een heel gezellig restaurant met werkelijk top bediening. Het eten is heel lekker en goed. Mijn vriend had biefstuk en ik had een pannenkoek, beide helemaal top. Ik zou dit restaurant zeer aanraden, ook voor mensen met kinderen. Ik ga zeker eens terug!

10. Lekker eten en aardige bediening.
    Helaas teleurgesteld tijdens het afrekenen. We hebben van tevoren duidelijk aangegeven dat we voor het 3-gangen menu gingen. Een van ons zat te vol voor een dessert en heeft daarom niets genomen. Bij het afrekenen bleek dat het 3-gangen menu (zonder aan ons te vertellen) omgezet was naar losse gerechten omdat er geen dessert besteld was. Hierdoor waren we duurder uit.
    Uiteindelijk gewoon de rekening moeten betalen, het werd niet netjes opgelost. We kregen het gevoel dat er niet naar ons geluisterd werd.
    Dus ook al zit je te vol voor een dessert, gewoon iets bestellen en desnoods laten staan!
    Jammer, Het Moment is twee klanten kwijt.

11. Heerlijk en voor een goede prijs gegeten.
    Bediening vriendelijk en goed.
    Als ik voor mijn werk weer in Rosmalen moet zijn ga ik hier weer eten.

12. Gezellig met mijn dochter hier vanavond gegeten. Bediening was snel en heel vriendelijk. Mandje stokbrood was heerlijk vers, ik had verder de garnalen van de chef. Die waren heerlijk en nu in de actie voor maar €12,50!!! Dochter had de pannenkoek en die was ook heel goed. We hebben lekker buiten op het terras gezeten, heerlijk gegeten en gedronken voor nog geen €30,--. Waar maak je dat nog mee?

13. fam dankers

Vanavond weer bij ons vertrouwde Grieks restaurant gegeten. Tot onze verbazing nieuwe eigenaar, ontvangst was top, zo ook de bediening. Het voelde allemaal echt Grieks aan, maar wat wij zeker ook belangrijk vonden dat was de kwaliteit van het eten, dat was al goed maar naar mijn mening alles nog smaakvoller. Hoop dat deze jonge ondernemers deze kwaliteit vast blijven houden. Ik zeg namens ons allemaal tot de volgende keer.

Heel veel succes gewenst.

Nelly en Sjef Dankers.

14. berry van creij

Nog nooit zo'n gezellige en gastvrije eetgelegenheid ervaring!!
    Het eten is zeer goed,en de prijzen net zo !
    Hans,de uitbater(eigernaar) is iemand die alleen maar het BESTE voor zijn klanten wil en dat dat met liefde!
    Eerlijk,u bespringt een warm bad !!
    Hans ,klasse !!!!! Een tent om trots op te zijn !

15. Jolan de jong

Wij zijn gisteren met 11 personen gaan eten bij dit restaurant. Dit was echt ver beneden peil . Wij bestelde het concept Toscaanse biefstuk met steppe gras. De biefstuk was ver te zoeken en was zeker geen 250 gram. Het bord was vol met steppe gras dat totaal niet in verhouding staat. De biefstuk was nog geen 150 gram. En dan maar nog niet te spreken over de salade , 1 tomaten schijfje 1 komkommer . Wij dienen een klacht in die werd naar onze mening niet eens serieus genomen. Rekening was 400 euro staat totaal niet in verhouding met de kwaliteit van het eten. Nog niet eens een excuus en of een drankje van het huis. Voor ons geen 2e keer meer, ik adviseer iedere klacht serieus te nemen en aan klantenbinding te doen . Was echt alleen maar een groot bord friet met een biefstuk die ver te zoeken was en dat voor 400 euro.

16. Paul

17. Paul

Vandaag biefstuk gegeten en kipragout.
    Biefstuk medium gebakken smaakte prima en was mals, overdekt met Brabants gras (zijn hele dunne frietjes) de frietjes waren wat aan de slappe kant.
    Kipperagout was prima mals en mooi opgediend.
    De salade mag wel wat spannender, we hadden alle vier hetzelfde schaaltje, graag wat meer afwisseling!
    Hier wel eens pannenkoeken gegeten , zijn altijd goed!
    Sfeer is druk maar gezellig (geen wonder want pannenkoeken zorgt voor kids over de vloer) , bediening altijd vriendelijk.
    Wij komen zeker terug.

18. Stefanou

19. H.G.

20. Op zich lekker eten alleen jammer van het personeel. Vaak chagrijnig en het is afhankelijk van waar je zit of je snel geholpen wordt.. Het is dat de carpaccio er zo lekker is dat ik er soms kom

4,3
  21. Vandaag wezen eten ... nooit eerder geweest op aanraden van vrienden er naar toe geweest! Gezellige sfeer voor ieder wat wils jong en oud alleen de muziek past niet bij de sfeer. Service super ondanks dat het druk was. Het eten was er snel een de prijs kwaliteit Is prima! Zeker voor herhaling vatbaar!

22. Afgelopen week wezen eten. Dan denk je met je gezin lekker uit te zijn maar nee dus. Lang moeten wachten op het eten. Brabantgras was niet lekker, zat een nasmaak aan, en de sate was zuur. Dit was de laatste keer dat wij er zijn geweest.

1,5
  23. Ga regelmatig naar MC Drive in rosmalen. Goed eten net als al hun andere keten's! Vind ze daar af toe wel erg onder de maat presteren! Kwam er thuis achter dat ze er dingen vergeten erbij waren te doen! Bij voorbeeld extra friet of mayo! En dat toch al een aantal keer, jammer!!

24. Italiaans Rosmalen

Geweldig restaurant. Echt een aanrader als je gezellig met je vrienden of familie wil eten. Al het personeel is heel gastvrij en alles is er super schoon.

25. C

Afgelopen zaterdag avond hier gegeten, het was echt super lekker! Het vlees was super mals en de porties waren ook groot, je hoefde geen honger te lijden hier!

Hier gaan we zeker vaker naar toe.

26. Afgelopen zaterdag lekker gegeten bij pan & koek met mijn vrouw en mijn twee dochters. Het restaurant straalt een gezellige sfeer uit. Bovendien kun je er lekker, en niet te duur eten. Bediening was goed. Een echte aanrader.

27. Chinees-Indisch Rosmalen

Wij vinden het een heerlijke afhaal chinees, alleen iets te weinig voor twee personen zou iets meer kunnen zijn, maar ik geef een 8.

28. Het is een sfeervol restaurant met hele gezellige bediening.
    Eten was gewoon goed.
    Voor wat je kreeg was de prijs ook super.

Gr. Mees

29. Internationaal Rosmalen

Heb hier vorige week met het gezin heerlijk gegeten. Een aanrader, ook als je geen kinderen hebt!

30. Ik ben hier dinsdag wezen eten. Een erg gezellige sfeer, het is net alsof je in een grieks dorpje zit. Het personeel is zeer vriendelijk en gunt je de tijd om onder het genot van een lekker ouzotje van het huis een keuze te maken van de erg uitgebreide kaart. De gerechten zien er smakelijk uit en als je van echt grieks eten houdt ben je zeker op het juiste adres. Ik heb erg genoten van deze avond en kom zeker nog terug.