Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rosmalen verdeeld zijn.

1. Vandaag voor het eerst bij het spijshuis gegeten. Ben voor de krokante garnalen gegaan. Heerlijk! Het gerecht werd zonder problemen een beetje aangepast. Dat vind ik altijd een hele goede service. Het smaakte allemaal verrukkelijk, ook de dressing van de sla. Het werd bovendien ook nog heel mooi opgediend. Het was gewoon helemaal af! Ik woon niet in Rosmalen, maar kom zeker op dit gerecht terug! En ga misschien ook andere dingen nog eens proberen!

2. Internationaal Rosmalen

Annemieke

We hebben hier erg lekker gegeten. Het was zonnig, dus buiten nog na kunnen borrelen, kinderen lekker op de speelzolder en in de speeltuin gespeeld. Het was weekend, dus druk en veel (rennende) kinderen, maar niet storend.
    Wij komen hier vaker en steeds gezellig en lekker.

3. Vanavond het paasbuffet genuttigd. Voor ons de eerste keer bij het Wapen van Rosmalen. We hadden een plek bij de deur, in een grote zaal, ronduit een slechte plek. Iedereen loopt in en uit, roken, toilet e.d. De bediening zag ons niet. Dus het werd lang wachten op een drankje. We hadden alleen het buffet gereserveerd, zonder drankjes. Je zou zeggen, hier valt wat te verdienen, maar nee hoor, de bediening keek niet eens naar ons. En ze zagen er vermoeid uit, wat ik ook wel snap, want het was bere druk.
    Het eten was niet slecht, maar ook niet bijzonder, wel aardig. Als je bijna nooit uit eten gaat is dit misschien bijzonder en lekker en een leuk avondje uit. Dessert buffet, daar stormd om half negen ' s avonds niet veel meer op en het waren toetjes kant en klaar uit vriezer van de groothandel. Omdat we er altijd langs komen met de auto wilde ik gewoon eens binnen kijken en het ervaren, dat hebben we nu gedaan. Volgende keer rijden we gewoon door en zeggen we tegen elkaar: daar hebben we ook eens gegeten...

3,5
  4. Kim

Prima gegeten, goede sfeer. Alleen de ober was een beetje bijdehand tijdens het opnemen van gerechten. Wanneer er uitleg gevraagd werd over de diverse flessen wijn werd er niet veel uitgelegd: half zoet of droog was het verschil tussen wijnen. Daarbij werd er uiteindelijk witte wijn in plaats van een rode wijn gebracht (foutjes kan men maken). Na het hoofdgerecht werd er tweemaal gevraagd of wij de dessertkaart wilde inzien. Nee bedankt, we hebben nog wat te drinken besteld maar verder waren wij voldaan. Eenmaal afgerekend en bijna klaar om te vertrekken, werd er een kopje koffie of thee van het huis aangeboden. Aardig bedoeld maar het kwam bij ons eerder over of wij niet voor een kop koffie of thee wilde betalen... Allemaal kleine foutjes maar deze geven wel een nare nasmaak aan een gezellige avond. Voor een eenvoudig avondje Grieks eten is het een prima restaurant.

5. Internationaal Rosmalen

Dineke visser

Heerlijk gegeten. Had er geen hoge verwachtingen van maar viel 100 procent mee. Echt een aanrader!

6. A.de Nijs

Vanavond heerlijk gegeten bij het wapen van Rosmalen, we komen zeker terug ! Ondanks de drukte een goede bediening, complimenten ! En fijn dat er ook Hollandse gerechten zijn, want we waren met zijn 8en en 4 houden niet van Chinees.. En die hebben heerlijk gesmuld van de Hollandse gerechten die steeds afgewisseld waren, super! Onze complimenten!

7. Tine Dirks

Prachtige (seizoens)gerechten met mooie bijpassende wijnen, zelfs ingrediënten die je normaliter niet zo 1-2-3 zou kiezen of eten worden op heerlijke wijze klaargemaakt, alles even vers en in juiste proportie. Grote complimenten ook voor de kennis over gerechten, wijnen en (niet te onderschatten) de kazen bij kaasplankje. Als klapper de heerlijke zoetigheden bij koffie na alle heerlijke gangen. Een avondvullende, heerlijke en onvergetelijke avond!! Complimenten en ga zo door!!

8. Patricia

Aanwinst voor Rosmalen en zeker een aanrader. Super vers. Gelukkig weer Dolmadakia gevonden die huis gemaakt zijn. De octopus van de grill is super..

9. Het restaurant is pas vernieuwd, voorheen Italiaans en nu veel Grieks. Gister voor het eerst gegeten. Ik had een van de specialiteiten, namelijk stukjes kipfilet in een roomsaus. Ontzettend smaakvol en geserveerd met lekkere frietjes en 2 soorten salade. De mixed grill zag er ook erg goed uit en de bijbestelde tzatziki was perfect. Goede en gezellige sfeer binnen en zeer vriendelijke bediening.

10. Omdat het een betrekkelijk nieuw restaurant in het dorp betreft mét bezorgfaciliteiten, besloten we hiervan op een mooie zondag gebruik te maken. De service aan de telefoon was prima: buiten de op de afhaalkaart beschikbare gerechten kon er ook van het "à la carte"-menu worden besteld. Hetgeen we dan ook deden. De bestelling werd vervolgens stipt op de afgesproken tijd bezorgd en het bedrag van €72,- werd door ons betaald. Een flinke prijs voor vier menu's voor volwassenen en twee kindermenu's, maar dat mocht de pret niet drukken. Maar toen... De kindergerechten waren abominabel: het menu bestond kennelijk uit een stukje vlees aan een stokje, met enkele (letterlijk!) frietjes en geen salade. Wel waren de bezorgbakjes gevuld met een hoeveelheid ketchup en mayonaise waar een gemiddeld gezin de winter meer doorkomt. Over de smaak valt weinig te zeggen: de gerechten van de kinderen waren koud. De gerechten voor volwassenen zouden op zich redelijk zijn geweest, ware het niet dat ook deze gerechten koud waren. Ook hier was de geleverde hoeveelheid voedsel niet in overeenstemming met de betaalde prijs. Hoewel geen grote eters, hebben we de maaltijd met honger afgesloten en hebben de kinderen zelfs nog een boterham gegeten. Kortom: geen aanrader. Helaas.

2,1
  11. Wat een goede zaak! Kwaliteit's eten!! Mensen ga daar naar toe!

12. J. van Daalen

Het was zeker al 2 jaar geleden dat we waren geweest, vorige week zijn we weer eens geweest: wat hebben jullie lekkere tapas!! Een échte aanrader. Ben al bij veel tapas restaurants geweest, deze staat vanaf nu bovenaan mijn lijstje.

Tot snel Don Arroyo!!

13. Voor de zoveelste keer te slappe frietjes gekregen.

14. peter maarnaat

Leuk tentje waar het personeel altijd klaar staat voor een praatje. Komen hier graag en de carpaccio is heerlijk. Aanwinst in rosmalen.

15. Na een teleurstellend eten goede after sales, maar dat maakt niet alles goed. Want ik ga niet met een goed tevreden gevulde maag weg, en dat is m.i. het hoofddoel van een restaurant.. Hopelijk komt Fleurie weer terug waar ze hoort te zijn. Een restaurant, geen eetcafe, met goed eten a la carte. Niet afschuiven op leverancier. ZELF verantwoordelijk zijn voor kwaliteit en daar voor staan. Ik had vanavond liever een nee gehoord op de zeetong dan de nu uiterst correcte en efficiënte bediening die moet 'goedpraten' waarom het eten niet is zoals het hoort te zijn.

16. Wij hebben zaterdag met 4 personen bij de Griek gegeten en het was erg lekker. De porties waren wel wat groot. De sfeer was er ook goed. Wij hebben genoten. En wij komen zeker weer terug. Bedankt

17. Na de slipcursus in Rosmalen hebben we hier met z'n zessen gegeten. De ontvangst was perfect en het eten ook. Het was een superleuke afsluiting van een geslaagde dag. De porties waren voor ons wat te groot, maar wat er over was kon een van de studenten mee naar huis nemen: 2x plezier dus!
    Het is dat Rosmalen voor ons nogal ver is, anders zouden we hier absoluut heel vaak terug komen. Een echte aanrader!

18. Op zaterdag avond gegeten. Het was lekker druk. Bij binnenkomst vriendelijk begroet door de jongeman achter de bar. En daarna een tafeltje gekregen. Goed gegeten vriendelijk personeel. Mij zien ze er zeker terug.

19. Afgelopen 1e kerstdag gegeten bij Fleurie. Eten was prima alleen behoorlijk prijzig voor het gebodene. Geen (gratis) aperitief van het huis en matige opmaak van de borden. Na de soep kregen we een beetje het idee dat de bediening er geen zin meer in had gezien we bijna op de volgende gang scropino hebben moeten wachten.

Tijdens het hoofdgerecht kwam er een vervelende indringende rooklucht het restaurant binnen. Ik heb de gastvrouw gevraagd of de buitendeur dicht kon. Helaas bleken bekenden van de eigenaar binnen aan het roken te zijn. Dit kan echt niet bij een restaurant. De vriendelijke dame van de bediening kon er helaas niets aan doen. Na afgerekend te hebben konden we onze jassen ophalen in een zaaltje. Deze stonken echter helemaal naar rook omdat de koks in dezelfde ruimte aan het roken waren. In dezelfde rookruimte waren ze ook de nagerechten aan het opmaken. Al met al een mindere ervaring welke denk ik enkel door de eigenaar verbeterd kan worden.

5,5
  20. Gerrit Koelman

Met 6 volwassenen en onze kleinzoon van 2 zeer gezellig gegeten.
    Leuke sfeer, gemoedelijk, goede bediening en prima eten.
    We komen zeker terug!

21. Friet smaakt bij herhaling nergens naar. Onder het motto gezond, heeft het product niets meer te maken met een lekker frietje. Voor ons twee keer...nooit meer.

22. Toos Govers-de Rouw

Zondagavond heerlijk gegeten met man, zoon en schoondochter. Het eten was goed, de tafel gezellig en de bediening uitermate vriendelijk. We komen zeker snel terug.

23. Wederom heerlijk gegeten gisterenavond bij Don Arroyo, het was al even geleden dat wij waren geweest, enorm uitgebreide kaart met heel veel lekkere keuzes!!

24. Vanavond voor het eerst gegeten bij het wapen van rosmalen. Nou mijn complimenten ! Wat een lekkernijen, en alles vers, je proeft het gewoon ! Complimenten voor het personeel ! En leuk dat jullie ook Hollanse gerechten serveren, die vers en heerlijk waren en op smaak ! Wij komen zeker terug !

25. Wij komen hier regelmatig met kinderen en kleinkinderen, het eten is altijd vers en wordt in redelijkheid altijd goed bereid. Als het druk is moet je langer wachten dan als het niet druk is, maar dat kun je dan ook verwachten. Het personeel is altijd vriendelijk, en er wordt altijd goed opgeruimd. Een pluspunt is dat er voor de kinderen een mooi speelparadijs is, daardoor kunnen wij (als de kinderen gegeten hebben) lekker verder genieten.

26. Met 2 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten. We hebben alle 4 met tegenzin gegeten. Het Brabants gras was niet te eten, keiharde friet. Veel te veel friet en in verhouding te weinig vlees. We hadden online gereserveerd maar we hadden de indruk dat dit niet goed door was gekomen. Bediening was ok, maar ons zien ze er niet meer. Zonde van het geld.

1,9
  27. Gloudemans

Afgelopen zondag heerlijk genoten van jullie verrassings menu! Enorm lekker menu, leuke sfeer, vriendelijke bediening en mooi opgemaakte borden. Wij komen zeker snel weer terug.. dan gaan we voor de tapas! Mmm...

28. Van den Bogaert

Nou, wij komen er ook al heel lang. Ik denk al 3 a 4 jaar. Wij hebben ook de andere eigenaars gekend, nu ook deze jongeman. Petje af, nooit zo'n goede Griek mee gemaakt. En ook die zootjes die je er krijgt, ik zal maar weer zegen tot van de week. Groetjes Anja en gert.

29. We hebben gisteren het tapas de luxe menu gegeten. Wat een leuk menu. Met de hele familie echt genoten. Wil via deze weg het personeel nogmaals bedanken voor de fijne sfeer en de uitmuntende service! jullie zien ons snel weer terug. Fam. Witjens