Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rosmalen verdeeld zijn.

5. M van Geenen

Een tijdje geleden hier gegeten met een vriendin en wilde de eigenaresse eigenlijk vragen wat haar uitdaging /droom is zo las ik op een kaartje. Heel duidelijk dat hier juist niet vers gekookt wordt! Alles uit de vriezer of pakje. Bediening erg onzeker en zeker niet representatief te noemen. Opmaak op de borden, dramatisch, en erg zuinig. Ben zelf hobbykok en heb echt nog nooit zo'n slechte keuken ervaren . Een goede cafetaria krijgt hierbij vergeleken echt een Michelin ster. Ik geef toe een verwende eter te zijn, maar kan eenvoudige gerechten juist heel erg waarderen als ze wel goed, vers en zelf bereid zijn. Ik hoop dat de eigenaresse nog een keer een goede cursus of koksopleiding volgt om nog eens uit de band te kunnen springen.

2,3
  6. Internationaal Rosmalen

Enkele weken geleden 's avonds gegeten, na bezoek aan familie in Den Bosch. Echt een prima plekje voor kleine kinderen, door de grote speelzolder (met oppas :-) ) en kindermenu keuze. Pannenkoeken waren prima, maar vooral de spareribs zijn een aanrader!

7. Gisteren met vriendinnen gedineerd, vlotte bediening, goed verzorgde borden.
    Prachtige kroonluchters in het restaurant, erg gezellig alleen de akoestiek zou misschien iets beter kunnen.
    Komen zeker terug!

8. Chinees-Indisch Rosmalen

Hier terecht gekomen, omdat de gelegenheid waar wij naartoe wilde gaan vol was. Helaas moet ik zeggen dat alle eerdere negatieve reviews ook voor ons van toepassing zijn voor de wokbeleving. Het was erg druk en de keuken en het bedienend personeel leken deze druk niet aan te kunnen: lege bakken waren eerder gewoon dan een uitzondering, de sushi worden maar mondjesmaat aangevuld, weinig smaak aan de sauzen van de wok en tot overmaat van ramp werden de toetjes niet aangevuld, dus wij moesten het doen met de left overs. Echt zeer jammer!
    Wat de prijs betreft: 25 euro all inclusieve is redelijk. Het speelhoekje voor kinderen is echt een aanfluiting!

2,3
  9. B. Groenink

Een erg sfeervol en gezellig restaurant! De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken heerlijk. Goede en vriendelijke bediening. Kortom, zeker de moeite waard. We komen snel weer genieten van jullie tapas..

10. AV

Teleurstellend. Wij waren met een groep van 18 personen. Er werden merendeels koude gerechtjes geserveerd en wat warm moest zijn was lauw. Toen de meeste mensen al afgehaakt waren, kwamen voor nog maar een paar personen (3) wel goed uitziende en smakelijke warme gerechtjes. De ambiance is echter heel gezellig en de bediening goed.
    Al met al teleurstellend.

11. Erg lekker gegeten in dit gezellige restaurant. De proeverij was een hele beste keuze. Mijn vrouw en ik waren 10 jaar getrouwd. Een leuke attentie aan het einde van de avond maakte het helemaal af. Nogmaals onze dank!

12. Lang wachten, koud eten, missende ingrediënten, qua smaak alles behalve zuid-Amerikaans, diepvries producten... Niet geslaagd. Jammer want het restaurant ziet er erg leuk uit.

13. Vanavond gegeten bij jullie. Naar mijn inziens wordt de kwaliteit steeds minder! Er was slecht bijgevuld, veel lege bakken, erg jammer. We hoorden van meerdere gasten dat ze niet tevreden waren.

14. v heesbeen

Donderdag een bedrijfsetentje gehad bij Fleuri. Teleurstellend. Bij het voorgerecht werd het bijbehorend lekker vers brood vergeten (stond op een andere tafel). De soep was lauw en werd met tegenzin weer opgewarmd!!! Bij hoofdgerecht (vlees) werd het bestek, nadat er was uitgeserveerd en naar aanleiding van opmerkingen, alsnog nagebracht. De toespraak van de gastheer werd op een vrij onbeschofte manier onderbroken. De bestellingen etc. moesten enkele malen onder de aandacht gebracht worden. De gasten waren duidelijk door deze manier van service en kwaliteit in verlegenheid gebracht. In service, gastvrijheid en kwaliteit is duidelijk wel wat te verbeteren. Gelukkig heeft de samenstelling van het gezelschap de avond gered.

3,3
  15. Kees Rusch

Een ouzo van het huis bij binnenkomst wordt als normaal ervaren, maar een voorafje van het huis was onverwacht lekker. De maaltijd zelf was overheerlijk, vlees was mals, salade heerlijk fris en alles wat erbij hoorde lag op het bord. Ook mijn overige tafelzitters waren uitermate te spreken over hun maaltijd. En tot slot nog een drankje toe van het huis, maakte de avond voor ons geheel af. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.
    Geschreven 24 februari 2015.

16. Typisch een geval, "ik vind mezelf een top ondernemer maar sla de plank mis". Je betaalt een hoge prijs voor de doorsnee kwaliteit die hier wordt gemaakt. Dat ze in 2004 een hoge beoordeling hadden heeft denk ik meer te maken met het gemis toentertijd aan kwaliteit-winkels die wouden meedingen voor een prijs.

De eigenaar vind zichzelf een marketing man van de eerste klas en misschien dat het daar wel even mis gaat. Misschien moet hij gewoon friet gaan bakken i.p.v. acties bedenken waarvoor je weer een of ander stuk plastic bij je moet hebben.

Het grootste minpunt bij deze winkel is wel de friet! Brabant is het land van de goede "zelf" gemaakte friet maar niet bij 't Vosje. Hier bakken ze nog authentiek diepvriesfriet de luxe, iets wat natuurlijk erg jammer is.

Goed, ze hebben een aantal snacks die uit eigen keuken komen. Snacks die het kunnen maken en breken. Ik denk dat het hier vooral hetgeen is van "ach wel leuk, ze proberen" wellicht is het jezelf 100% plaatsen tot het beeld wat er wordt uitgestraald, gewoon een friettent voor de buurt met diepvries friet (en doe jezelf een plezier: verkoop na vandaag ook gewoon ingevroren snacks) de beste beoordeling.

Schoenmaker blijf bij je leest of kijk naar winkels in de buurt die wel een onderscheidend vermogen hebben.

5,1
  17. gezinnetje

Gisteren samen met mijn vrouw en dochtertje van 11 jaar lekker gegeten bij Pan & Koek. Gezellige sfeer en prima eten. Steppegras of Brabantsgras zoals het er wordt genoemd is lekker en toch net anders dan gewoon frietjes. Borden zijn heel erg goed gevuld en het vlees (zelf de peperbiefstuk en de anderen spareribs) was lekker mals en goed van smaak. Snap de eerdere negatieve recensies echt niet, want het eten was zeker de moeite waard. Ook de pannenkoeken zijn goed evenals de nagerechten. Komen zonder meer terug! Echt superleuk gehad en voor mijn dochtertje van 11 was het ook helemaal top.

18. Rij vanuit Den Bosch naar het Vosje Groote Wielen, en tot nu toe heel erg tevreden. Sweet & Tasty burgers een aanrader! Ook de ei en de zalmsalade. Zelf even gaan proeven is het beste.

19. C. Anderson

Gezellige sfeer, ontvangst meer dan vriendelijk, grote hoeveelheid eten.

Het viel ons dit keer op t.o.v. vorige bezoeken dat sommige stukken vlees waren aangebrand, weinig variatie in vis (we hadden mix schotels). Frites en rijst waren lekker! De rode was in het begin te koud, maar dat hebben we zelf opgelost met onze handen. Kwaliteit van het ijs liet te wensen over. Het bestond teveel uit bevroren water.

Dit zal ons niet weerhouden terug te komen!

20. Geen oprechte interesse in de gasten. Toen ik antwoord wilde geven of alles naar wens was, liep de dame in kwestie al weer weg. De tournedos wordt op een houten plank geserveerd, niet hygiënisch en het vleesnat liep via de spleet in de plank zo op tafel.

5,5
  21. Vaak erg druk, da's natuurlijk niet zonder reden! Prijs/kwaliteit is echt goed. Heerlijke sushi en toetjes buffet is de kers op de taart! Kids kunnen zich prima vermaken alhoewel de foto's op eet.nu wel relatief oud zijn. Wat je ziet is niet meer wat het was zeg maar ;)

22. MlP

23. Ondanks onze overval met 15 personen zonder reservering hebben ze ons voortreffelijk bediend. Het eten was heerlijk. De sfeer prima.

24. Vanny Ros

Prima frietjes. Niet slap en doorweekt van het vet maar lekker goudbruin en knapperig, zoals ze horen te zijn!
    Keurig verzorgd en snel klaar. Aanrader!

25. Ik ben vaker wezen eten met mijn gezin, met zoon, schoondochter en kleinkinderen en zij komen er graag.
    Had nu familie meegenomen om te laten zien en te proeven hoe het daar is, zij waren vol lof en gaan een keer terug en dat voor familie die vaak uit eten gaat dus dat zegt genoeg.

26. Om te huilen!!
    Wij zijn de afgelopen jaren vaak bij Bernadette geweest. Het Chinese echtpaar dat het restaurant de afgelopen jaren heeft gerund was ontzettend aardig en bracht ons bovendien altijd heerlijk eten.

Sinds enkele maanden is er een nieuwe eigenaar. Vandaag voor het eerst een broodje gegeten van de nieuwe eigenaar. Mijn eeuwige favoriet bij Bernadette was een broodje kip met champignons.

Het broodje dat ik vandaag at was nog geen fractie van wat het voorheen was. Een stuk stokbrood waarvan de uiteinden flink uitgedroogd waren (i.p.v. een pistoletje), weinig kip, champignons die niet vers waren. De sla had bruine randjes.

Verschrikkelijk jammer dat de vorige eigenaren weg zijn.

1,4
  27. ineke de rijk

Heerlijk gegeten met zijn 5en.. gaan we echt nog eens over doen.

28. Op een rustige vrijdagavond heerlijk gegeten van het 'tapas' menu. Uitgebreide kaart, leuk om zo van alles wat te kunnen proeven, alles smaakte even lekker, mals en vers. Andere manier van Grieks eten dan je gewend bent in een leuke ambiance.

29. Een tegenvaller, niet voor herhaling vatbaar. Ondanks de locatie van het Vosje prachtig is, viel het eten en het personeel behoorlijk tegen. Ook de kleine dingen waren niet in orde.

details;
    - Het servetje werd geserveerd onder een nat kopje.
    - Personeel was kort af, in ieder geval kwam ongezellig over
    - Eten was koud, zo koud dat het eten terug is gegaan naar de keuken
    - Te kleine porties
    - Soep werd opgediend in zeer klein glaasje met een theelepel...

3,2
  30. H. Withaar

Ook eens een keer geprobeerd, moest iets heel bijzonders zijn. Voor onze trouwdag lekker uit eten. Nog nooit zo'n kakkineus restaurant meegemaakt. Waar die goede waardering vandaan komt weet ik niet, zullen wel mensen zijn met weinig honger. Of die thuis eerst gegeten hadden want de porties kunnen in mijn holle kies. Voorgerecht tonijn 4 stukjes 4 mm dik bij 2*2 cm. Had die dag gesport dus had een reuze honger. Hoofdgerecht ribstuk van kalf, een soort karbonade maar dan van kalf. Op zich best lekker maar geen gebakken aardappels, geen groente, alleen twee sneetjes brood. Toen het brood op was durfde de bediening ook nog te vragen of we nog meer brood wilden. Vroeg om een bakje koffie, kreeg dit ook maar later op de rekening werd dit anders omschreven (koffie buffet). Kreeg een klein kopje koffie met een bordje met 3 chocolaatjes, dit kostte 23 euro voor 2 personen. Belachelijke prijzen.