Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rosmalen verdeeld zijn.

Zalig gegeten. Goede sfeer. Goede bediening.

Afgelopen woensdag de eerste maal dit restaurant bezocht. Ik was alleen en wilde even wat eten. Zelf een tafel gekozen en daarna vlot netjes bedient. Ik bestelde direct Gyros en een glas bier. Vooraf werd knoflookbrood geserveerd. Voor mij verrassend met een nette presentatie en een prima smaak.
    De Gyros was warm en een prima hoeveelheid. Ik hou van een geroosterde knaperrige Gyros maar daar was helaas geen sprake van. De Gyros vond ik mild gekruid. Er werd een ruime garnituur bij geserveerd. Onder andere rijst, kool en frites. De frites leek voor de tweede maal afgebakken. Taai, te donker en onsmakelijk.
    Ook nu weer uitstekende bediening, Ik vroeg om de rekening er werd afgeruimd en de rekening snel gebracht.

3. Mediterraans Rosmalen

Prima avond. Lekker gegeten en gedronken.
    De sfeer verlichting zou wat mij betreft warmer mogen zijn (te “witte”lampen). Puntje van onzorgvuldigheid: we kregen de rekening van een andere tafel.

4. Chinees-Indisch Rosmalen

Jaren lang trouwe klant geweest en vandaag schandalig behandeld op een bijna vechtpartij na. Zeer slechte sevice en absoluut niet klantvriendelijk. Eten is okay.

5. Chinees-Indisch Rosmalen

Middelmatig eten, gebruiken teveel olie. Nog steeds gebruik van oude website. Vriendelijke maar zeer slijmerige bediening.
    Moeten nog veel leren.

Heerlijk gegeten was druk dus reserveren een must.
    Door drukte soms foutjes bij bediening.
    Niet echt goed koop aanrader voor gezellig avondje goed eten.

Wat een heerlijke avond hadden we weer!
    Enorm bedankt voor het eten, de service en vriendelijke, bediening.
    Jullie steken er met kop en schouders bovenuit. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer in jullie gezellige restaurant!

9. Chinees-Indisch Rosmalen

Erik van der Zanden

Heel goed restaurant en goed te vinden lekker sfeer lievelings restaurant eeet hier en dan ben je niet skuut en skeer.

10. Mediterraans Rosmalen

Heerlijk diner en zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Erg lekker gegeten. Vooral ook heel veel. Als je een voor gerecht op hebt hoef je al bijna geen hoofdgerecht meer. Het was wel heel druk, maar niet storend.
    Goede bediening.
    Wij gaan zeker terug.

De verjaardag van mijn beste vriendin gevierd. We hadden vooraf mezes gevraagd (staan niet op de kaart maar misschien wel een aanrader) en hebben een geweldige avond gehad met een overvloed aan heerlijke hapjes. We zijn echt verwend. Lekkere pure smaken zonder overdrijving. Chapeau!!! Dus zeker voor herhaling vatbaar. Personeel is vriendelijk en meedenkend.

13. Steakhouse Rosmalen

Twan Veltien

Ontzettend lekker gegeten. Eigenaar was zeer vriendelijk en leuk. Super gezellige avond gehad met zn 4-en.
    Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

14. Italiaans Rosmalen

Service valt wat tegen. Eten is goed maar het zijn relatief kleine porties. Het is een gezellige ruimte kaar wat luidruchtig.

Eten was prima (en veel). Personeel erg aardig. We komen zeker nog een keer terug.

16. Steakhouse Rosmalen

Fantastische sfeer, heerlijk gegeten in een prettige en ontspannen sfeer.
    Eten was en is goed, personeel is vriendelijk en werkt hard. Mijn complimenten voor al het personeel, want het was goed druk gisterenavond.

En ook de locatie is erg gezellig.

We hebben lekker gegeten. Het was wel erg druk. Op den duur stonden er zeker 10 mensen te wachten op een tafeltje. Ze stonden vlakbij ons. Dat was minder omdat ze stonden te kijken hoe wij zaten te eten. Al mey al was het wel heel erg lekker! Voor herhaling vatbaar!

Een van de betere Grieken in de omgeving. Erg lekker gegeten.

19. Chinees-Indisch Rosmalen

Ben eerlijk gezegd niet verast over de lange lijst negatieve recenties en de 1 voor sfeer en service is zelfs nog te hoog.
    Vandaag voor de eerste keer af gaan halen en ja zoals overal oo zondag rond etenstijd was het erg druk binnen en ook met de telefonische bestellingen. Alles werkt langs elkaar heen en de chinezen wisselen constant in het krappe oude werkhokje.
    Maar goed mijn beurt om te bestellen in de chaos en meneer vroeg er 0,05€ bij, ik haal het kleine geld uit mijn portemonnee en open mijn hand, voordat ik zelf een blik kon werpen had de beste man al een stuiver te pakken (wat ik niet eens erg vind) maar hij had veel haast om de telefoon op te nemen en liep vervolgens weg met de telefoon. Geen bonnetje geen nummer maar mijn gedachten was dat je bij het omroepen goed je bestelling moet onthouden. Ok mss een beetje dom van mij om niet naar een nummer te vragen maar ik kom voor de eerste keer. Nou toen mijn gerechten klaar waren en ik naar voren liep " tja alleen ik en niemand anders" kreeg ik met moeite en tegenzin van dame mijn eten mee want ze kon nu niet weten of het betaald was. Uiteraard was de man waar ik aan besteld was nergens te bekennen want ja die had veel haast zoals ik al zei. Dan moest ik ook nog 3of 4 keer aanhoren dat het mijn schuld was want ik had beter op moeten letten en dat het druk was bla bla bla. En toen ik terug liep om te vragen of ze haar collega er even bij kon roepen werd er een vriendelijke Chinese beweging gemaakt met haar had van" ja ga maar want ik moet verder". Heel jammer deze vriendelijkheid. De drukte is vaak 2 uurtjes per week probeer ook die gewoon vriendelijk te blijven is mijn tip. Succes verder ik rijd weer door naar het dorp.

20. Mediterraans Rosmalen

De zoveelste review van mij😊afgelopen week weer 2× wezen eten bij Montimar. Zo ook ontzettend gezellig daar. Zoals altijd weer lekker gegeten, maar voor de zoveelste keer😕😕kunnen jullie aub een keer gebakken aardappeltjes bij het gerecht serveren? Ja, ik blijf het vragen hoor. Al helpt het niet😢mijn favoriete toetje is ook van de kaart. Fresas was zo ontzettend lekker. Probeer het gewoon weer😊verder was het weer erg lekker. En mijn lievelingsserveerster Sanne. Bedankt weer voor de fijne bediening😊😊

Netty van Haaren

Gisterenavond buitengewoon lekker én zeer uitgebreid getafeld!
    Wát 'n keuze in voor-hoofdgerecht en desserts!
    Vriendelijk personeel: er werd zelfs gevraagd of wij, (11 personen),
    nog van de chocoladefontein gebruik wilden maken,
    anders werd het uitgezet. (Was 22.00 Uur!)
    jammer van het rumoer… maar…
    voor herhaling vatbaar!

22. Mediterraans Rosmalen

Anita van der heijden

Het eten en drinken was geweldig, de bediening was goed.
    Het personeel was vriendelijk en netjes.
    De kosten zijn goed te betalen.

23. Steakhouse Rosmalen

R.v.d.Velden

Prima verzorgd.

24. Eetcafé Rosmalen

Ik vind de friet niet lekker. Smaakt zonder saus echt nergens naar. Personeel wat er staat zijn niet met hun werk bezig. Maar ja het is er altijd heel druk met lange wachttijden dus zullen ze het bij andere wel goed doen.

25. Hamburger Rosmalen

Het lijkt goedkoop. Maar uiteindelijk ben je ook 35 euro kwijt met je gezinnetje.

26. Steakhouse Rosmalen

We hebben prima gegeten en gedronken. Uitstraling restaurant is ook gezellig. Alleen jammer dat het meisje wat onze hoek bediende, heel erg chagrijnig was, lomp het eten en drinken op tafels neerzette en het duurde ook erg lang voor ze eten op kwam nemen. Laat toch een stempel achter!

27. Mediterraans Rosmalen

Super goed gegeten, super vriendelijke bediening, gezellige sfeer, voor herhaling vatbaar

28. Mediterraans Rosmalen

Heel goed gegeten, super bediening, gezellige sfeer.
    Voor herhaling vatbaar.

29. Italiaans Rosmalen

Het is wel Oke vaak leeg terras

30. Mediterraans Rosmalen

Weer heerlijk gegeten bij Montimar. Lekker buiten gezeten. Heerlijke sfeer daar😊En natuurlijk het supervriendelijke personeel. Wat dat betreft vind ik dat het visitekaartje van Montimar. Altijd een en al vriendelijkheid, vooral van mijn favoriete serveerster. 👍🏼👍🏼Wij komen er vaak, maar blijven het een supergoed restaurant vinden. Ga zo door😊👍🏼Het eten altijd goed. Al zouden er van mij ook eens een keer gebakken aardappeltjes geserveerd mogen worden, maar dat schrijf ik volgens mij in al mijn recensies van Montimar. Helaas is dit nog steeds niet gedaan. En mijn favoriete toetje is van de kaart. De heerlijke Fressas. Echt jammer. Het alternatief hiervoor vind ik toch echt een stuk minder hoor. Maarja, dit is een klein puntje van kritiek. Verder niks aan te merken op dit restaurant👍🏼😉