Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rosmalen verdeeld zijn.

Heeft dit restaurant een andere eigenaar?
    Wij kwamen hier altijd graag maar laatste keer viel enorm tegen.
    Borden kleiner, glazen frisdrank geserveerd zonder prik en zonder flesje (geen frisdrank dus).
    Vier verschillende gerechten binnen tien minuten op tafel wekt ook niet bepaald alle vertrouwen. Niet dezelfde verfijning.
    Heel jammer!

2. Zuid-Amerikaans Rosmalen

Een gezellig knus restaurant. Veel keuze. We hebben gekozen voor a la carte. Een hele goede keuze, want het was heerlijk. De enthousiaste bediening maakt het compleet.

3. Nederlands Rosmalen

Mulders

4. Nederlands Rosmalen

Ben gisterenavond geweest. 17.02. 2018. Had verassingmenu 5 gangen. Was weer super. Heb erg lekker gegeten heel veel verschillende smaken. Verassend was wel kabeljauw met stoofvlees. Erg lekker. Je krijgt met zoveel verschillende smaken te maken en ik vind dit echt bijzonder. Zeker een aanrander. Dikke 10 van mij.

5. Italiaans Rosmalen

'm.van.uden

Heerlijk gegeten en fijne sfeer.

Gewoon te weinig en te simpel.

Prima gegeten. Gegrild vlees zou een beetje minder droog mogen zijn maar verder een prima ervaring. Vriendelijk personeel met aandacht voor de gasten in een sfeervol restaurant. Jammer dat de ligging het wat moeilijk te vinden maakt maar wat extra reclame zou misschien wonderen kunnen doen!

8. Zuid-Amerikaans Rosmalen

De sfeer en de bediening tip top in orde.
    We hadden voor tapas gekozen maar dit was niet goed, eten was flauw en zat geen smaak aan.
    Ronde 2 van de tapas was koud terwijl dit toch echt warme gerechten moeten zijn, dit aangegeven aan de keuken, en de leuke hadden. Eitjes excuus gemaakt aan ons, bin ronde 3 was het allemaal warm en lekker maar ronde was weer lauw/koud.
    Sorry maar eten was deze avond geen aanrader.

De oude eigenaar is weer terug. Bij de vorige hebben we het altijd goed naar de zin gehad.
    We waren erg benieuwd hoe het zou zijn.
    De vlees van het hoofdgerecht, gyros was niet geweldig. Er zaten veel stukken vlees bij die te hard waren gebakken en ook droog waren. Toen we daar wat van zeiden werd daar niet goed op gereageerd. De bediening en de kok sprak hierover bij ons aan tafel grieks, terwijl ze beiden ook nederlans spreken. Er werd niet klantvriendelijk gereageerd.
    Hier gaan we niet meer eten.

Duaa Alshamary

11. Mediterraans Rosmalen

Lekker gegeten voor weinig. Prijspeil is laag maar kwaliteit prima.

Paul Vercruijssen

De Griek in Rosmalen verdient ons inziens een dikke TIEN.
    Het eten is altijd zalig.
    Bediening uiterst vriendelijk.
    Sfeer erg goed.
    Dus al met al: kei goed restaurant!

Helma de Veer

Het was weer heerlijk en gezellig.

14. Italiaans Rosmalen

p.timmermans

15. Eetcafé Rosmalen

Alberto

Boven verwachting lekker gegeten. Alles klopte op een ding na. Het eten was lekker, de bediening liep gesmeerd ondanks de drukte. De huiswijn, rood, was lekker. En dat allemaal terwijl het bijna vol zat, chapeau!
    Een opmerking, omdat ik eerlijk moet zijn, er liep een personeelslid met een ontevreden gezicht rond en dat wil je niet zien tijdens een gezellig etentje.
    Ik kom zeker terug!!

18. Steakhouse Rosmalen

Eten en drinken en de service was uitstekend. Alleen het zitten tegen de keuken aan vonden wij wat minder. Het felle licht in je gezicht. Maar sowieso voor herhaling vatbaar alleen ergens anders zitten. Top!

Verstegen

Het eten is goed daarom ook druk bezocht. Het is ontzettend rumoerig en ook geschreeuw en geloop van kinderen. Wil je rustig eten moet je hier niet zijn.

20. Steakhouse Rosmalen

Detlef guske

Gutes Angebot absolut faire Preise und vorzüglicher Service mit familiärer Atmosphäre. Ganz ehrlich, für Holland eine absolute Überraschung.

Vrije vertaling Eet.nu.
    Goed aanbod, eerlijke prijzen en goede service met familiale sfeer. Heel eerlijk, voor Nederland een absolute verrassing.

Heerlijk echt grieks eten en meer dan genoeg. Zeer vriendelijk personeel.

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en hartelijke mensen.
    Echte aanrader!

23. Zuid-Amerikaans Rosmalen

Goed zuid-amerikaans restaurant, erg leuke sfeer en vriendelijk personeel. Verschillende gerechten waren bijzonder lekker, maar de sparibs vond ik minder lekker. Goede parkeergelegenheid aan drukke weg. Al met al een aanrader en we komen zeker nog eens terug!

Wij zijn altijd bij de oude griek geweest totdat hij de zaak overdeed aan iemand anders. Sinds die tijd was de keuken veranderd en niet ten goede. Dus jaren niet meer geweest. Dus in december weer de eerste keer.

En moet zeggen zalig gegeten. Goede sfeer. Goede bediening.

Afgelopen woensdag de eerste maal dit restaurant bezocht. Ik was alleen en wilde even wat eten. Zelf een tafel gekozen en daarna vlot netjes bedient. Ik bestelde direct Gyros en een glas bier. Vooraf werd knoflookbrood geserveerd. Voor mij verrassend met een nette presentatie en een prima smaak.
    De Gyros was warm en een prima hoeveelheid. Ik hou van een geroosterde knaperrige Gyros maar daar was helaas geen sprake van. De Gyros vond ik mild gekruid. Er werd een ruime garnituur bij geserveerd. Onder andere rijst, kool en frites. De frites leek voor de tweede maal afgebakken. Taai, te donker en onsmakelijk.
    Ook nu weer uitstekende bediening, Ik vroeg om de rekening er werd afgeruimd en de rekening snel gebracht.

26. Mediterraans Rosmalen

Prima avond. Lekker gegeten en gedronken.
    De sfeer verlichting zou wat mij betreft warmer mogen zijn (te “witte”lampen). Puntje van onzorgvuldigheid: we kregen de rekening van een andere tafel.

27. Chinees-Indisch Rosmalen

Jaren lang trouwe klant geweest en vandaag schandalig behandeld op een bijna vechtpartij na. Zeer slechte sevice en absoluut niet klantvriendelijk. Eten is okay.

28. Chinees-Indisch Rosmalen

Middelmatig eten, gebruiken teveel olie. Nog steeds gebruik van oude website. Vriendelijke maar zeer slijmerige bediening.
    Moeten nog veel leren.

Heerlijk gegeten was druk dus reserveren een must.
    Door drukte soms foutjes bij bediening.
    Niet echt goed koop aanrader voor gezellig avondje goed eten.