Pan & Koek in Rosmalen

• Vermaak
    • Verschoontafel
    • Landelijk
  7. Betalen pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1268194064 81
1341958521 48
1369620193 56
1683119138 70

1. Sharon Lub

2. We moesten op het terras bijna drie kwartier wachten op de uitvoering van een bestelling van een paar eenvoudige pannenkoeken. Op een opmerking daarover zou men binnen informatie inwinnen. Na 10 minuten nog geen reactie. We hebben daarom de bestelling maar geannuleerd en zijn ontevreden naar huis gegaan. Enkele mensen die achter ons zaten bleken dezelfde ervaring te hebben.
    Nu we de recensies hebben gelezen begrijpen we het wel ...

3. Lekker ontspannen sfeertje, leuke bediening en heerlijk eten. Kleindochter van 10 jaar gaf leuke reactie op het eten: was zo lekker maar vind het zonde om weg te gooien. De pannenkoek met warme kersen, ijs en slagroom was zo groot dat omi heeft geholpen met opeten😉
    Hier gaan we zeker vaker naar toe.

4. Denice de haard

Erg lekker gegeten! Was alleen een beetje koud binnen.

5. Eleonoor Heeren

Wij hebben gezellig en heerlijk gegeten bij Pan & Koek.
    De kwaliteit van het eten was goed.
    Een klein minpuntje is dat het personeel wat gespannen keek! Dit kwam m.i. door de drukte van de avond, maar toch iets om op te letten. De gasten zijn immers een avond uit! Verder was de bediening prima!

6. We hadden een dinerbon gekregen. Dus wij ook naar pan & koek. Met het eten was niks mis en was ook verder prima.

Wat tegenviel was dat mijn vriendin veel te veel friet had bij haar vlees. Bij het betalen was het nog vreemder, maar we hadden het niet in de gaten totdat ik buiten de bon nakeek. Dat klopte niet met mijn berekening en we liepen vervolgens terug. Ze hadden iets anders geleverd dan was besteld. Maar dat wisten wij pas na de betaling. Ze konden het niet terug draaien. Het was nu eenmaal zo aangeslagen in de computer.

Ze waren achteraf niet klantvriendelijk en hebben niks opgelost.

7. Vanavond gegeten, nou het vlees had een bedorven smaak, het personeel er op attent gemaakt, de keuken deed er niks mee. Een half uur op een drankje moeten wachten en gevraagd naar de kaart voor het nagerecht, niet gekregen. Nou afgerekend en met gierende banden naar huis nooit en nooit meer naar Pan en Koek

1,5
  8. We zijn hier al diverse malen wezen eten en zowel de bediening als het eten is gewoon top!!

9. Wij hebben bij Pan & Koek gegeten ter afscheid van onze gastouder. Van alles liep mis. Reservering die ze niet goed hadden staan, die ik wel bevestigd had gekregen. We zaten op een hele ongezellige plek zonder andere gasten in de buurt. We moesten ontzettend lang wachten op opname van onze wensen en daarna op ons eten. Bij alle gerechten! We waren er om 17.45u, de kinderen hadden pas na 19.30 hun pannenkoek.

Ze waren ons hoofdgerecht vergeten door te geven aan de keuken. "Het komt er nu aan." Dat was niet waar, het eten ging toen pas de pan in, toen het eindelijk kwam zat er een verkeerd gerecht bij. Geen excuus dat het dan bij hen verkeerd gegaan moest zijn, alleen een chagrijnige verdere bediening. Ook het dessert, wat we met zorg hadden uitgekozen op makkelijk en snel, duurde veel te lang. Onze gastouder kreeg haar koffie in een zwembad en veel eerder dan de rest hun toetje. Gezellig.

Wij waren blij dat we weg konden om 20.45u met twee kleine kinderen. Een leuk gezellig afscheidsetentje volledig de mist in. Een dag later heb ik ze nog een uitgebreide mail gestuurd over hoe teleurstellend slecht het etentje bij Pan & Koek was geweest. Tot op heden geen excuus gekregen of iets gehoord. Zo slecht.

Wij gaan nooit meer terug.

10. Wij waren met een groep van 17. Het duurde ongeveer 50 minuten na elke ronde. En we moesten zelf briefjes halen bij de receptie...

6,7
  11. Nancy Luit

Gezellig. Ongecompliceerd lekker eten.

12. Lekker gegeten. Goede service en gezellige sfeer! Wij komen sowieso nog vaker.

13. van der burgt

Na een jaar nogmaals proberen bij pan en koek deze keer tournadou bestelt, mijn vrouw en ik. 1x doorbakken en 1x medium, vlees is van uitstekende kwaliteit maar goed bereiden is anders. Het vlees was net aan en was niet medium zoals besteld. Mijn steak had iets langer gelegen maar was bij lange niet doorbakkken. De brabantse steppengras was niet goed (slappe hap). Wij hebben dit gemeld maar er werd niets mee gedaan. Toetje hebben we maar overgeslagen.

Mijn indruk is dat het te druk was en er met de pet naar is gegooid. Moesten wel € 70,00 aftikken incl voorgerecht, prijs/kwaliteit is daarom ook bedroevend, zonde van het vlees. Jammer.

14. Het was heerlijk!

15. Van Gaal

Goede keuken. Wel lang moeten wachten voordat het eten opgediend was, de koffie was koud en na een opmerking hierover is er niets in opmaak van de rekening mee gedaan. Dit is jammer omdat je als klant meer verwacht.

16. De pannenkoeken en salades waren top in orde. Verzorgd gepresenteerd. Gezellige 'Brabantse' sfeer: gemoedelijk. Prima prijzen, waren zeker lager dan gemiddeld.

De service is perfect; snel geholpen, snel gebracht en vriendelijk tussendoor gecheckt of alles naar wens was.

Na afloop was ons zoontje zijn ijsparasolletje verloren door de wind buiten. Even teruggegaan en direct een nieuwe gekregen. Ze wisten zelfs de kleur nog!

17. 12/06/'15 Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!

18. 2 weken geleden gegeten aldaar, de ontvangst was zo waardeloos. Onze dochter, die rolstoelafhankelijk is, kon bijna niet langs de auto van de eigenaar die voor de deur geparkeerd stond. Toen wij eenmaal binnen daar op een nette manier iets van zeiden, kregen we nog een onbeschoft antwoord van de "gast"-vrouwe achter de bar... Het is dat we de kinderen bij hadden, anders waren we meteen weggegaan. Het eten was verder goed, daar ben ik eerlijk in, maar de ontvangst...nee dat kan echt niet, zo jammer want ons zien ze niet terug hier.

19. Wij vinden het altijd superleuk om naar Pan&Koek te komen.. Wij nemen hier altijd Steppegras.. en die is heerlijk!! Vandaag ook een dessert erbij genomen.. heerlijk :)

20. Fam. Gerritsen

Gezellige sfeer, spontane bediening. En bovenal wederom heerlijk gegeten.

21. Lekker gegeten in een gezellige sfeer. We komen zeker een keer terug.

23. gezinnetje

Gisteren samen met mijn vrouw en dochtertje van 11 jaar lekker gegeten bij Pan & Koek. Gezellige sfeer en prima eten. Steppegras of Brabantsgras zoals het er wordt genoemd is lekker en toch net anders dan gewoon frietjes. Borden zijn heel erg goed gevuld en het vlees (zelf de peperbiefstuk en de anderen spareribs) was lekker mals en goed van smaak. Snap de eerdere negatieve recensies echt niet, want het eten was zeker de moeite waard. Ook de pannenkoeken zijn goed evenals de nagerechten. Komen zonder meer terug! Echt superleuk gehad en voor mijn dochtertje van 11 was het ook helemaal top.

24. Anita Brands

Wij zijn gisteren met 2 volwassenen en 2 kinderen wezen eten in dit gezellige restaurant. De bediening was erg vriendelijk en de bestellingen zijn goed opgenomen en keurig gebracht. Wijn was echt lekker. Het eten ook erg lekker wanneer je brabantsgras gaat eten krijg je overal veel van deze mini frietjes enzo ook hier. De varkenshaas was mals en de saus was super heerlijk. Had qua vlees iets meer gemogen ook wanneer je kijkt naar de prijs. Maar wij hebben met 6en heerlijk gegeten.

25. Gerrit Koelman

Met 6 volwassenen en onze kleinzoon van 2 zeer gezellig gegeten.
    Leuke sfeer, gemoedelijk, goede bediening en prima eten.
    We komen zeker terug!

26. Met 2 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten. We hebben alle 4 met tegenzin gegeten. Het Brabants gras was niet te eten, keiharde friet. Veel te veel friet en in verhouding te weinig vlees. We hadden online gereserveerd maar we hadden de indruk dat dit niet goed door was gekomen. Bediening was ok, maar ons zien ze er niet meer. Zonde van het geld.

1,9
  27. Hogetoorn

Gezellig gegeten met z'n vier volwassenen.
    Behalve pannenkoeken staan er o.a. heerlijke salades op de kaart en gerechten met Brabants gras ( heerlijke extra dunne frites).
    Als je er gaat eten moet je er wel rekening mee houden dat er kleine kinderen rondlopen die dus voor enig rumoer kunnen zorgen.
    Voor een gezelschap met kleine kinderen is dit een prima gelegenheid omdat er ook een speelgoed is.

28. Charlotte de Boer

Laatst bij Pan&Koek gegeten met mijn vriend, wat was dat goed! Het is een heel gezellig restaurant met werkelijk top bediening. Het eten is heel lekker en goed. Mijn vriend had biefstuk en ik had een pannenkoek, beide helemaal top. Ik zou dit restaurant zeer aanraden, ook voor mensen met kinderen. Ik ga zeker eens terug!

29. Jolan de jong

Wij zijn gisteren met 11 personen gaan eten bij dit restaurant. Dit was echt ver beneden peil . Wij bestelde het concept Toscaanse biefstuk met steppe gras. De biefstuk was ver te zoeken en was zeker geen 250 gram. Het bord was vol met steppe gras dat totaal niet in verhouding staat. De biefstuk was nog geen 150 gram. En dan maar nog niet te spreken over de salade , 1 tomaten schijfje 1 komkommer . Wij dienen een klacht in die werd naar onze mening niet eens serieus genomen. Rekening was 400 euro staat totaal niet in verhouding met de kwaliteit van het eten. Nog niet eens een excuus en of een drankje van het huis. Voor ons geen 2e keer meer, ik adviseer iedere klacht serieus te nemen en aan klantenbinding te doen . Was echt alleen maar een groot bord friet met een biefstuk die ver te zoeken was en dat voor 400 euro.

30. Paul 176 punten

Vandaag biefstuk gegeten en kipragout.
    Biefstuk medium gebakken smaakte prima en was mals, overdekt met Brabants gras (zijn hele dunne frietjes) de frietjes waren wat aan de slappe kant.
    Kipperagout was prima mals en mooi opgediend.
    De salade mag wel wat spannender, we hadden alle vier hetzelfde schaaltje, graag wat meer afwisseling!
    Hier wel eens pannenkoeken gegeten , zijn altijd goed!
    Sfeer is druk maar gezellig (geen wonder want pannenkoeken zorgt voor kids over de vloer) , bediening altijd vriendelijk.
    Wij komen zeker terug.

31. Vandaag wezen eten ... nooit eerder geweest op aanraden van vrienden er naar toe geweest! Gezellige sfeer voor ieder wat wils jong en oud alleen de muziek past niet bij de sfeer. Service super ondanks dat het druk was. Het eten was er snel een de prijs kwaliteit Is prima! Zeker voor herhaling vatbaar!

32. Afgelopen week wezen eten. Dan denk je met je gezin lekker uit te zijn maar nee dus. Lang moeten wachten op het eten. Brabantgras was niet lekker, zat een nasmaak aan, en de sate was zuur. Dit was de laatste keer dat wij er zijn geweest.

1,5
  33. Afgelopen zaterdag lekker gegeten bij pan & koek met mijn vrouw en mijn twee dochters. Het restaurant straalt een gezellige sfeer uit. Bovendien kun je er lekker, en niet te duur eten. Bediening was goed. Een echte aanrader.

34. Wij hebben ontzettend lang moeten wachten en de cola was lauw.Gelukkig hadden ze wel ijs!Bestel geen wienerschnitzel deze komt gewoon uit de diepvries!Dit kan echt niet!!Te weinig bediening en de voorgerechten waren al lang klaar maar werden maar niet uitgehaald.Toen uiteindelijk de hoofdgerechten kwamen was het bestek niet ingedekt.De drankjes duurde lang en dan zit je maar te wachten met je hoofdgerecht!!De carpaccio is wel echt goed en de pannekoek.De rest van de hoofdgerechten is qua prensentatie en smaak echt beneden de maat.Heel jammer maar dit was voor ons de laatste keer!

2,7
  35. Een heel gezellig, romantisch restaurant. Met zeer vriendelijke bediening! Ook het eten is heerlijk en een goede prijs/kwaliteit verhouding. één klein minpuntje: de muziek past niet bij de romantische sfeer.

36. De afgelopen jaren hebben wij hier met ons gezin prima gegeten, echter is de kwaliteit sinds dit jaar beneden peil te noemen. Jammer dat eigenaar meer oog had voor zijn bediening dan voor zijn klanten, we moesten erg lang wachten en indien we eindelijk bediend werden was het eten niet zoals we gewend waren. Erg teleurstellend, uiteten moet ook echt UIT eten zijn.

1,8
  37. Als we geen zin hebben om te koken eten we regelmatig in dit restaurant. Je krijgt er heerlijke pannekoeken, uitgebreid en smaakvol belegd voor een goede prijs.

Het is geen doorsnee pannekoekenhuis waar je handen blijven plakken aan de tafel van het stroop, maar juist sfeervol en netjes.

38. Ik heb hier na een dagje dierentuin heerlijk gegeten met mijn dochter... Niet duur, voldoende eten, lekker, vers, leuke bediening. Ik ga hier zeker nog een keer terug.

39. Een goed en sfeervol restaurant. Ik heb er heel goed gegeten met mijn gezin. De pannekoeken zijn echt top en worden nog op ambachtelijke wijze gemaakt, ook is het brabantgras(steppegras) een echte aanrader. Al met al een echt goed restaurant met vriendelijk en voldoende personeel.

40. Wij gaan regelmatig uit eten en vinden daarom dat wij een redelijk beeld kunnen geven tussen prijs en kwaliteit. Het is in "Pan en Koek" een gezellige sfeer. Een beetje huiskamer-sfeer vinden wij. Bediening is jong, maar wel erg aardig, netjes en behulpzaam. De kaart is erg uitgebreid als het gaat om de verschillende pannenkoeken. De overige mogelijkheden op de kaart vinden wij wat minder uitgebreid. Echter de mogelijkheden die op de kaart staan, zijn allemaal even lekker, ook de verschillende salades zijn aan te raden. Kortom het is m.i. niet culinair te noemen, maar de prijs / kwaliteit verhouding is dik in orde. Een aanrader om eens lekker uit eten te gaan zonder al teveel poes-pas.