Op dit adres zit nu: La Costa

• Bezorgen

1496132018 83
1519469001 76
1626819124 77

1. Heeft dit restaurant een andere eigenaar?
    Wij kwamen hier altijd graag maar laatste keer viel enorm tegen.
    Borden kleiner, glazen frisdrank geserveerd zonder prik en zonder flesje (geen frisdrank dus).
    Vier verschillende gerechten binnen tien minuten op tafel wekt ook niet bepaald alle vertrouwen. Niet dezelfde verfijning.
    Heel jammer!

2,7
  2. Prima gegeten. Gegrild vlees zou een beetje minder droog mogen zijn maar verder een prima ervaring. Vriendelijk personeel met aandacht voor de gasten in een sfeervol restaurant. Jammer dat de ligging het wat moeilijk te vinden maakt maar wat extra reclame zou misschien wonderen kunnen doen!

3. De oude eigenaar is weer terug. Bij de vorige hebben we het altijd goed naar de zin gehad.
    We waren erg benieuwd hoe het zou zijn.
    De vlees van het hoofdgerecht, gyros was niet geweldig. Er zaten veel stukken vlees bij die te hard waren gebakken en ook droog waren. Toen we daar wat van zeiden werd daar niet goed op gereageerd. De bediening en de kok sprak hierover bij ons aan tafel grieks, terwijl ze beiden ook nederlans spreken. Er werd niet klantvriendelijk gereageerd.
    Hier gaan we niet meer eten.

5,3
  4. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en hartelijke mensen.
    Echte aanrader!

5. Middelmatig eten, gebruiken teveel olie. Nog steeds gebruik van oude website. Vriendelijke maar zeer slijmerige bediening.
    Moeten nog veel leren.

6. De verjaardag van mijn beste vriendin gevierd. We hadden vooraf mezes gevraagd (staan niet op de kaart maar misschien wel een aanrader) en hebben een geweldige avond gehad met een overvloed aan heerlijke hapjes. We zijn echt verwend. Lekkere pure smaken zonder overdrijving. Chapeau!!! Dus zeker voor herhaling vatbaar. Personeel is vriendelijk en meedenkend.

7. Eten was prima (en veel). Personeel erg aardig. We komen zeker nog een keer terug.

8. Een van de betere Grieken in de omgeving. Erg lekker gegeten.

9. Bediening erg aardig. Wijn prima. Voorgerechten uitstekend. Hoofdgerechten matig. In verhouding met prijs kwaliteit slecht. Weinig klandizie dus weinig sfeer. Vermoedelijk geen lang leven beschoren. Jammer!

6,3
  10. Lekker eten, aardige mensen

11. Erg lekker gegeten. Je proeft dat alles vers gemaakt wordt.
    Porties zeker voldoende. Ruime opzet van het restaurant, dus rustig van het eten genieten!
    Zeker voor herhaling vatbaar :)

12. Inde Donkervoort

Heerlijk relaxed gegeten op het terras. Prima bediening, verse ingrediënten, erg lekker. Wij komen zeker nog eens terug.

13. Gezin uit Rosmalen

Voor tweede maal bij deze nieuwe eigenaar/Griek gegeten, eerst met z'n 2-en 'uitgeprobeerd' en daarna met het gehele gezin. Eerste keer was prima. Tweede keer met gezin ging niet goed met opnemen bestelling: we bestelden 5 voor- en 5 hoofdgerechten. We kregen één voorgerecht. Toen die op was kregen we (pas) de 9 hoofdgerechten. Vreemd, viel personeel niet op dat het aantal niet klopte. Aangegeven, maar heeft van 4 voorgerechten 4 menu's/hoofdgerechten gemaakt. Dat was het.
    We hadden verwacht dat zij deze fout vanuit de ober dan zouden herstellen bij het afrekenen, maar ook helaas: gewoon alles meegeteld. Tja, we hebben het tenslotte ook voorgeschoteld gekregen.
    Dit viel enorm tegen. Tip voor opnemen bestelling: per persoon bestellen en noteren.
    Wel vriendelijke ontvangst en bediening, maar daar kijken we dan denk ik dan maar doorheen…

6,1
  14. E. Oostindjer

Voor de eerste keer hier gegeten en het is niet voor het laatst geweest. Fijne vriendelijke bediening met kennis van zaken. Eten heerlijk, alles vers gemaakt, zelfs het brood!

15. Anoniem

Wij zijn al meerdere keren in dit restaurant geweest… het eten is heerlijk en vers… de bediening is altijd vriendelijk… kortom zeker voor herhaling vatbaar.

16. Wij hebben hier diverse keren gegeten. Zowel bij de vorige als nieuwe eigenaar.
    We worden altijd heel vriendelijk begroet en bejegend.
    het eten is altijd lekker en voldoende. Ze hebben zelfs heerlijke Stifado!

17. NEGATIEF -/- 10 sterren ! Op deze locatie hebben we verschillende keren gegeten over een periode van 3 jaar. Onder leiding van de oude eigenaar was deze zaak veel beter ( zeg 3-4 sterren kwaliteit ) maar nu bij deze eigenaar is de totale beleving van KSK en W ( kwaliteit, Service, kraakhelderheid en waar voor je geld - jawel, ik heb ruim 15 jaar ervaring in het beoordelen van o.a.a restaurants op allerhoogste niveau en ook inzake HACCP normeringen ) heel erg slecht. Het eten is ok, maar ook niet meer dan dat. De prijzen zijn over de gehele linie op de kaart hoger dan vergelijkbare andere Griekse restaurants maar de kwaliteit en hoeveelheid op je bord rechtvaardigt dit niet.
    De eigenaar begroet je bij binnenkomst als een oude vriend ook al weet hij na tig bezoeken je naam nog niet eens. Huis/ welkoms ouzo komt warm en niet koud, en is van slechte kwaliteit en half glaasje vol. De eigenaar ( afgebeeld op de foto hier ) neemt rap en vlot de bestelling op, geen dank je wel of niks, draait zich turbo snel om naar andere gasten ( welke? deze zaak is altijd 3/4 leeg, ook op normaal drukke weekend avonden)
    Iemand anders komt eten aan tafel brengen. Borden zijn mooi opgemaakt, porties erg , erg klein. Extra saus, extra vlees etc, moet bijbetaald worden. Eigenaar pusht bijzonder de verkoop van huisgemaakte desserts. Zeg je daar ' nee bedankt ' op, dan draait hij zich pissig om en kijkt je niet meer aan de rest van de tijd. Als je betaald hebt en verlaat de zaak hebben we verschillende keren meegemaakt - telkens bij die keren dat we geen huisgemaakt opgedrongen dessert namen - dat er geen eigenaar en ook geen personeel was om aan ons te vragen of we ervan genoten hebben etc en ons te danken voor het bezoek en een fijne avond te wensen. Dan roepen we nog iets harder dan normaal, dat hij ons zeker kan horen ..' bedankt - fijne avond - tot ziens ' , er wordt dan wel gekeken vanachter de hoek, maar niks terug gezegd / of ook niet dat ze alsnog even komen om je de hand te schudden of de deur voor je te openen. Een keer kan zoiets gebeuren ( nou nee, eigenlijk niet ) een tweede keer is een grotere vergissing - dit gebeurt vaker en is een patroon. Wegblijven daar is ons advies.

2,2
  18. Fam. Nieuwenhuizen

Had hoge verwachtingen. Maar viel erg tegen. De witte wijn was lauw, Gyros was goed maar had warmer gemogen. De bediening was niet vriendelijk. Komen hier nooit meer terug!!!

19. fam Richters

Het was redelijk druk. Het personeel kon dit niet goed aan.
    De gemengde visschotels waren niet lekker; erg kleine stukjes droge vis.
    Ook de 2 vleesschotels bevatten droge stukken vlees.

20. ankie grosfeld

Gezellig buiten. Lekker en gastvrij.

21. Anja Willemsen

Super gezellige avond gehad. Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

22. Heerlijk gegeten! Prima bediening. Een echte aanrader!!

23. Jack Peters

Voortreffelijk gegeten. Heel goed bereid, vriendelijke bediening en een fijne ambiance.
    Gaan binnenkort weer. Aanrader!!

24. Gezellige ambiance. Prettige ontvangst door de eigenaar. Prima bediening. Het eten was redelijk. Wel veel, maar niet alles verfijnd. Vlees smaakte allemaal een beetje hetzelfde. Dat komt meer voor in Griekse Restaurants.

25. Karina & Danny Willems

Vriendelijke en persoonlijke benadering. Het eten is erg smaakvol en wordt mooi geserveerd. Kritische noot: friet mag iets krokanter gebakken worden en de tafelopstelling kan iets sfeervoller.
    Wij komen echter hier zeker nog eens lekker eten!

26. J. Segers

We hebben het heel gezellig gehad, goed gegeten

27. S.Veldhuizen

Heerlijk gegeten, prettige bediening

28. Gisteren uit eten geweest, het was erg goed, vooraf een Meze genomen, zodat we alle voorgerechten konden proeven, die waren echt lekker. Hoofdgerecht een schotel voor 2 personen was erg lekker, maar na het grote voorgerecht veel teveel, leermoment voor de volgende keer....iets minder bestellen...😉
    Heel hartelijke bediening en nog gezellig een borreltje met de eigenaar gedronken.
    We komen zeker terug.
    Dank je wel
    Joop en Diana Boon

29. Joke van Erp

Wederom weer heerlijk gegeten bij restaurant Mykonos. Omdat ik jarig was ben ik ook nog verwend met een heerlijk presentje. Echt heel attent en super aardig.
    We waren met een mooi gezelschap en namens iedereen kan ik zeggen, dat het eten helemaal top was. De presentatie is prima, de keuze is fantastisch, alles is heerlijk vers en dan smaakt het ook nog eens super lekker.
    We gaan hier zeker weer terug en ik raad dit restaurant zeker aan iedereen aan die een avondje heerlijk Grieks wil gaan eten. Chapeau voor de kok en het personeel.

30. Het is een leuk restaurant geworden, Grieks sfeertje. Helaas ging het mis met het opnemen van de bestelling, zowel bij het voorgerecht als het hoofdgerecht. Tip: noteer de bestelling aan tafel ! Eten was verder prima, alleen de groenten zouden warmer mogen zijn. Foutje werd goedgemaakt met een gratis consumptie en een kop koffie na. We komen beslist nog een keer terug.

31. Zeer slechte Griek, een aanfluiting. Als je vraagt of het wel heeft gesmaakt, maar het interesseert je niks, vraag het dan niet. Niks mee gedaan en ja het smaakt niet, bar slecht. Rijst vies, brood oud fabrieks brood, voorverpakt, lang houdbaar. Salade niks Grieks aan, proef de saus eens zelf voordat je hem op tafel zet, vies, lijkt wel behang plaksel. Pita brood vol olie en vet, als je dit neerzet is belachelijk en heb je geen smaak. Voor mij nooit meer. Kwaliteit beneden pijl, slecht, vet en smakeloos. Tot nooit, blijf hier weg, zonde van je geld, er is zo veel beters en dat is echt niet moeilijk om te vinden.

1,3
  32. Bart, Anita & Luuk

Het was wel erg rustig in het restaurant, maar het heeft een mooie nette aankleding en de bediening is heel netjes en gastvrij.
    Het eten was echt super, vooral de gyros was uniek, zelden zulke lekkere gyros gegeten.
    Kortom, zeker aan te bevelen en echt een avondje heerlijk genieten.
    Wij komen zeker nog terug.

33. Heerlijk gegeten en goed bediend, mals vlees en een goede kalamari. Vriendelijke gastheer en gaan met een goed gevoel naar huis.

34. Simone Heestemans

Genoten! Echt heerlijk gegeten, verse groentes, heerlijk vlees/ vis en de baklava op aanraden was ook verrukkelijk!

Wij komen zeker vaker!

35. Heerlijk gegeten en gezellig restaurant, voor herhaling vatbaar.

36. Heerlijk gegeten. En eindelijk eens ergens groente bij een hoofdgerecht!
    Ook de baklava was heerlijk. Aanrader

37. Fam. Franssen

Het was een ware beleving.
    Meer dan heerlijk eten en een gezellig sfeertje. Als jullie dit volhouden, blijft het een succes. Helemaal top!
    Op naar de volgende ervaring, dus tot ziens!

38. Heel erg lekker gegeten bij Dimitri en zijn team. Een heerlijke schotel met o.a. ossenhaas, het was werkelijk top en erg gezellig. Niet over twijfelen gewoon een keer proberen!!

39. Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening.

40. Tom verkuijlen

Het was helemaal super, alles was super vers en erg lekker. Dit restaurant is echt een aanrader 👍🏻👍🏻

41. Half December geopend. Bij binnenkomst hartelijk begroet door Dimitri. Sympathieke bediening, mooi opgemaakte borden met vers fruit. Eten met smaak. Echt de moeite waard.

42. Dit vernieuwde restaurant is zeer zeker de moeite waard om uit te proberen en vervolgens vaker terug te komen. Wij kwamen al regelmatig bij de vorige eigenaar. De nieuwe eigenaar Dimitris heeft veel moeite gestoken in de verbouwing, het is een sfeervol en comfortabel restaurant geworden.
    Dimitris is een perfecte gastheer en uit de keuken komen heerlijke Griekse gerechten.
    Wij hebben erg genoten van de Griekse sfeer en het lekkere eten.

Dus laat het "all-you-can-eat" concept eens liggen en rijdt even een stukje door: je wordt beloont met authentiek Grieks eten - en je gaat zeker niet met een hongerig gevoel de deur uit.

Absolute aanrader!

43. We hebben heerlijk gegeten bij Mykonos, we werden vriendelijk ontvangen in een knus en gezellig restaurant. De keuze op de menukaart was zeer uitgebreid en het eten smaakte voortreffelijk. Het was met zorg bereid en keurig geserveerd. Dimitris, de gastheer, was zeer onderhoudend en gezellig en je voelde je in een vertrouwde omgeving net zoals thuis. Wij komen zeker nog vaker terug en kan iedereen dan ook dit restaurant van harte aanbevelen.

44. Net geopend, daardoor nog niet zo heel druk, maar verder alles prima.
    Goed eten en super bediening.