Keyzer Palace in Rosmalen

1494120748 47
1500520492 52
1506920237 44
1513319982 50

1. Jaren lang trouwe klant geweest en vandaag schandalig behandeld op een bijna vechtpartij na. Zeer slechte sevice en absoluut niet klantvriendelijk. Eten is okay.

2. Erik van der Zanden

Heel goed restaurant en goed te vinden lekker sfeer lievelings restaurant eeet hier en dan ben je niet skuut en skeer.

3. Ben eerlijk gezegd niet verast over de lange lijst negatieve recenties en de 1 voor sfeer en service is zelfs nog te hoog.
    Vandaag voor de eerste keer af gaan halen en ja zoals overal oo zondag rond etenstijd was het erg druk binnen en ook met de telefonische bestellingen. Alles werkt langs elkaar heen en de chinezen wisselen constant in het krappe oude werkhokje.
    Maar goed mijn beurt om te bestellen in de chaos en meneer vroeg er 0,05€ bij, ik haal het kleine geld uit mijn portemonnee en open mijn hand, voordat ik zelf een blik kon werpen had de beste man al een stuiver te pakken (wat ik niet eens erg vind) maar hij had veel haast om de telefoon op te nemen en liep vervolgens weg met de telefoon. Geen bonnetje geen nummer maar mijn gedachten was dat je bij het omroepen goed je bestelling moet onthouden. Ok mss een beetje dom van mij om niet naar een nummer te vragen maar ik kom voor de eerste keer. Nou toen mijn gerechten klaar waren en ik naar voren liep " tja alleen ik en niemand anders" kreeg ik met moeite en tegenzin van dame mijn eten mee want ze kon nu niet weten of het betaald was. Uiteraard was de man waar ik aan besteld was nergens te bekennen want ja die had veel haast zoals ik al zei. Dan moest ik ook nog 3of 4 keer aanhoren dat het mijn schuld was want ik had beter op moeten letten en dat het druk was bla bla bla. En toen ik terug liep om te vragen of ze haar collega er even bij kon roepen werd er een vriendelijke Chinese beweging gemaakt met haar had van" ja ga maar want ik moet verder". Heel jammer deze vriendelijkheid. De drukte is vaak 2 uurtjes per week probeer ook die gewoon vriendelijk te blijven is mijn tip. Succes verder ik rijd weer door naar het dorp.

4. Vandaag daar gegeten. Ben vaker in wokrestaurants geweest, maar dan in het westen van het land. De keuze in gerechten hier viel enorm tegen. Had het wokmenu genomen, incl. drank voor €25.

Vreemde keuzes ook… salamiworstjes… rookworst… niet iets wat je in een Chinees restaurant gauw zult vinden… maar goed. Ik nam 2 sushi… en een garnalen salade… eigenlijk wat gekookte garnalen op een bedje van onaangemaakte sla. Aan tafel gekomen wilde ik aan de garnalen beginnen… lachten de darmkanalen mij toe. Ik heb nog geprobeerd ze te verwijderen, maar alle garnalen zagen er zo uit, ik heb het dus maar opgegeven. Op de vraag van de serveerster of er iets mee was… legde ik het haar uit. Haar antwoord was… oh. Ze zijn altijd zo. Nou. Ik eet graag garnalen, maar geen ontlasting zei ik… ze zei verder niets, haalde haar schouders op en ging in het chinees verder met een collega. Peper, zout, ketjap en sambal waren nergens op de tafeltjes te bekennen. Er was weinig keuze… de temperatuur van het eten was veel te koud, er was heel weinig, net of het de overblijfselen van gisteren waren… ik was er nogal vroeg, 17.30 uur. Lamskoteletten, eendeborstfilet… ik heb het niet gezien… het viel allemaal erg tegen. Mijn tafelgenoot was het helemaal met mij eens… We besloten af te rekenen en riepen de ober. Die keek heel verbaasd en zei: u hebt toch betaald voor het hele menu? Toen wij antwoordden dat het ons totaal niet smaakte zei hij niets… haalde alleen zijn schouders op en zei: dat is € 50! Wel zei hij nog… tot ziens… nou… dat kan hij dus echt vergeten… nooit meer!

5. We zijn wezen eten met 6 man. Voor de prijs van 25 euro per persoon inclusief drinken is dit zeker een goede keus. Er is een uitgebreid buffet met voorgerechten en ook sushi. De warme gerechten smaken erg goed en de bakplaat is ook aan te raden (lamskotelet, eendenfilet, biefstuk, tongfilet, kikkerbillen, gamba's, zalm, mosselen). Ook de kinderen hebben volop keuze en toetjesbuffet is ook zeer uitgebreid. Wel zie je dat het restaurant een opknapbeurt kan gebruiken: interieur is verouderd en hier en daar beschadigingen aan de muur en vloerplinten(!).

6. Slecht lange wachttijden. Laatste keer geweest, bagger tent.

7. Heb er altijd goed kunnen eten maar gister brak mijn klomp. Als je zwarte zalm wil zou ik hier zeker gaan eten. Bediening zwaar slecht, komen niet eens vragen of je drinken wilt en alle gerechten die je zelf kan pakken zijn koud.

8. Jozef Geelman

Vandaag wezen wokken met de family, altijd gezellig. We gingen naar Keyzer Palace in Rosmalen, dit is een wokrestaurant waar we meerdere malen per jaar komen. Dit is echter de laatste keer geweest dat we hier gegeten hebben.

Het eten van de bakplaat was rauw en niet te eten, als je verteld werd dat je schoenzool zonder zout voorgeschoteld kreeg geloofde je het ook. Het ijs was alle kleuren i.p.v. hoe het hoorde, dit komt vast doordat Jan en alle man hier doorheen roeren. De friet was lauw en slap.

De ice tea green smaakt naar zeep en is erg zuur. Wanneer je er iets van zegt zeggen ze dat dit niet kan. Hierna een cola genomen, dit is denkt het lekkerste wat er in de Keyzer te verkrijgen is.

9. Janssen

Wat een afschuwelijk restaurant. Vandaag was de laatste keer dat ik hier gegeten heb. Voorheen kwamen wij (mijn gezin en ik) hier regelmatig en graag, maar dat is nu toch echt de laatste keer geweest.

Al het eten dat er lag, was van de dag daarvoor. Bij de Keyzer krijg je dus geen vers eten. Het gevolg hiervan was dat er harde stukken vlees en hele vreemde witte rubberachtige stukken in mijn ossenhaas zat. Een gedeelte van het lopend buffet was gesloten, onder het mom dat dat alleen in het weekend open is en het andere deel van het lopend buffet lag daar al zo lang dat het bijna wegliep. Alles was koud, taai en "oud". De biefstuk op de bakplaat wordt zo kort gebakken dat het lijkt alsof je een rubberen autoband eet.

Ook de desserts lagen er nog van de dag daarvoor. Dit was duidelijk zichtbaar aan de kwaliteit van het eten, maar ook aan de hoeveelheid eten. De bakken ijs blijven net zo lang liggen totdat deze leeg zijn, met als resultaat enorm vieze smoezelige bakken schepijs, die ze overigens ook gebruiken voor de desserts die je a la cart kun bestellen.

Personeel is onvriendelijk. Kan geen lach vanaf en vragen om de haverklap waarom je je bord niet leeg gegeten hebt, waarbij je telkens moet vermelden dat het gewoonweg niet te eten is.

Opzich een prima prijs, indien het eten vers en lekker zou zijn! Voor het eten wat je krijgt alsnog veel te duur. Mijn advies: betaal een paar euro per kop meer en ga lekker eten bij een andere zaak.

Diverse malen bij het afrekenen de gebreken gemeld, maar ze deden nog geen euro van de prijs af. Helaas, echt de laatste keer geweest.

10. Wok buffet gegeten bij Keizer Palace en zeker ook de laatste keer, wat een aanfluiting. Het eten in de schalen was lauw, zag er niet al te fris uit. Vis op de bakplaat veel te zout. De bediening zag er ook niet al te proper uit, vieze smoezelige jasjes met vlekken. Niet om aan te zien. Het personeel is onvriendelijk en komt weinig tot nooit aan de tafel of je wat wilt drinken. We hadden de rekening gevraagd, de juffrouw kwam aan tafel en praatte hardop en liep met de rekening weer terug. Mijn dochter had een sluhs puppy gepakt, er stond met een klein beschimmeld briefje dat deze alleen bij het all-in gebeuren hoorde. De juffrouw werd heel geïrriteerd en met slecht Nederlands probeerde ze het uit te leggen. Ik vertelde haar dat niet alle kinderen konden lezen, daar had ze geen baat bij. Nadat ik het briefje zag, attendeerde ik haar dat het briefje onduidelijk was en beschimmeld, bij deze is dit de laatste keer dat ik bij de keizer in Rosmalen ben geweest. Dat vertelde ik de juffrouw ook, waarop ik het antwoord kreeg "dan kom je maar nooit meer terug!".

Je kunt zien dat ze ontzettend lijden onder concurrentie! We hebben jaren goed en gezellig gegeten bij de Keizer, met veel plezier kwamen we daar. Maar van klantenbinding heeft deze zaak niet van gehoord. Ik heb een foto gemaakt van het papiertje van de sluhs puppy apparaat! Oordeel zelf.

11. Stefhan

12. Marius van den berg

Prima eetgelegenheid. Prima eten voor een mooie prijs

13. Vorige week voor het laatst hier gegeten. Had een spaarpas en die heb ik verzilverd. Het is mooi geweest. Het restaurant lijkt te lijden onder de concurrentie. Prijzen zijn hier weliswaar lager maar de kwaliteit is duidelijk minder. Wijn komt uit een literpak en verdient nog net die de kwalificatie "slootwater". De temperatuur van de producten in de koelvitrine is mijns inziens te hoog. Jammer!

14. Zondag 19 juli wok buffet gegeten bij Keizer Palace en zeker ook de laatste keer, wat een aanfluiting. Het eten in de schalen was lauw, zag er niet al te fris uit. Vis op de bakplaat veel te zout. De bediening zag er ook niet al te proper uit, vieze smoezelige jasjes met vlekken. Niet om aan te zien. We hebben jaren goed en gezellig gegeten bij de Keizer, maar wat een achteruitgang!!

15. Zondag gegeten bij Wok buffet. We hadden een tafel besproken om 19:00. Het buffet was leeg het leek wel geplunderd. Verschillende keren gevraagd dit aan te vullen. Een keer of 4 kwamen ze met een opschrijfboekje langs het buffet gelopen echter er werd bijna niets aangevuld. De bakplaat was ook al een ramp, de garnalen leken van rubber, de lamskotelet zo doorbakken dat er geen smaak meer aanzat. Het vis op de bakplaat werd flink olie opgegooid zodat deze niet meer lekker was. Tot slot het toetjes buffet; een slagveld met kleverige bordjes en lege schalen, het enige wat er nog goed uitzag was de spekkoek. Ik heb hier jaren lang lekker gegeten maar dit was de laatste keer.

16. Hier terecht gekomen, omdat de gelegenheid waar wij naartoe wilde gaan vol was. Helaas moet ik zeggen dat alle eerdere negatieve reviews ook voor ons van toepassing zijn voor de wokbeleving. Het was erg druk en de keuken en het bedienend personeel leken deze druk niet aan te kunnen: lege bakken waren eerder gewoon dan een uitzondering, de sushi worden maar mondjesmaat aangevuld, weinig smaak aan de sauzen van de wok en tot overmaat van ramp werden de toetjes niet aangevuld, dus wij moesten het doen met de left overs. Echt zeer jammer!
    Wat de prijs betreft: 25 euro all inclusieve is redelijk. Het speelhoekje voor kinderen is echt een aanfluiting!

17. Geen aanrader. Verouderd en niet al te schoon. Wel veel keus, maar veel was koud/lauw, voor kinderen was er bijna geen keus. Alleen koude friet/bitterballen... Desserts waren echt niet lekker, ananas zat totaal geen smaak aan, crème brulee korrelig en smakeloos. Ik heb t idee dat de groenten voor de wok al erg lang in de bakken met water lagen, in ieder geval allemaal niet vers. Voor deze lage prijs kun je niet al te veel verwachten... Maar 1 x was genoeg.

18. Rob 101 punten

Niets aan dit restaurant is echt 'vers' of uitnodigend. Niet de inrichting, en zeker niet de ingredienten in het warme-, koude- of wokbuffet. De sauzen zijn erg zout en de geserveerde ijsthee kwam duidelijk uit een fles die al te lang open had gestaan. Geen aanrader.

19. Marina en Frank

20. Geweldig lekker, vooral van de bakplaat!

21. Bij binnenkomst stonden de tafels verkeerd voor het aantal personen. Personeel stond er hulpeloos bij. Na opnemen bestelling drank, die werd opgeschreven, vergaten ze de helft. Drank bestellingen werden tijdens het eten regelmatig vergeten. Eten was ronduit slecht. Zijn drie uur binnen geweest en de bakken van de self-service werden geen een keer bijgevuld. Eten was taai, uitgedroogd en niet te eten. Kortom: iedere euro die je daar uitgeeft zijn er twee teveel.

22. Wij hebben hier aan de teppan yaki tafel gegeten. Nadat we bij drie andere mensen aan de tafel werden gezet, en de bestelling hadden doorgegeven, hadden we binnen 3 minuten het voorgerecht op tafel. Nog voor we dit ophadden, kregen we het tweede gerecht al. Terwijl we dit aan het eten waren, werd de zalm al op de veel te warme plaat gelegd. Je zag dat dit direct aanbrandde. Ook de volgende gerechten volgden voordat we het vorige gerecht op hadden. De vis was niet vers en bakte steeds vast aan de plaat. De kok heeft nauwelijks een woord gewisseld met de gasten, hij had duidelijk haast. Binnen 1 1/2 uur hadden we 6 gangen op. We hebben zeer vaak teppan yaki gegeten, maar zo slecht als deze keer bij dit restaurant, hebben we nog nooit meegemaakt. Zeker geen aanrader.

23. Eten was werkelijk niet te eten. Na vele Wok restaurants te hebben bezocht sloeg dit alles. Het koud buffet leek me niet erg vers aangezien de salades uitgedroogd waren, evenals het fruit. Dit leek mij overgebleven van vorige dag/week. (heel erg weinig keus) Om maar over het ijs te zwijgen, dit was zo hard, alsof het al maanden in de vriezer had gelegen. Waar normaal friet en andere snacks normaal zijn, had je alleen de keus uit friet en frikandellen. De kinderen hebben dan ook niet hun buikje rond kunnen eten. Eindstand na ruim een half uur : (voor niks) betaald en weggegaan met honger.

24. We zijn voor de eerste keer geweest en is ons prima bevallen, vooral de gerechten van de bakplaat zijn heerlijk maar vooral vers. Ook de bediening was heel goed, dus dik tevreden. We gaan er zeker nog meer naar toe. Een echte aanrader.

25. De bakplaat is echt helemaal geweldig!

Wat een leuke sfeer en aardige (niet opdringerige) bediening.

Het eten is voortreffelijk! :-)

Wokken hebben we er nog niet gedaan, maar ja..dat is toch alleen voor de mensen die voor volstampen gaan en niet voor het lekkere genieten van eten.
    Betaal is een keer wat meer voor de bakplaat, als je in een restaurant gaat eten ben je dat ook zeer zeker kwijt voor een voor en hoofdgerecht..

Fijn dat er ook voldoende parkeer gelegenheid is!

Tot snel!

26. Barry Kanters

27. Tahnee 120 punten

Entourage is enigzins aan vernieuwing toe en echt heel gezellig om er met z'n teetjes te eten is het niet maar het eten daarentegen, met name de bakplaat vind ik prima! Ook het nagerechtenbuffet is meer dan voldoende. Voor even snel wat eten is dit een prima wokrestaurant!

28. marco en jemila

Wij gaan morgen weer gezellig naar de Japanner. Wij vinden het super en erg gezellig. Dusss Gammie, zet de wijn maar koud, wij hebben er zin in. Groetjes marco en jemila.

29. De Keyzer is gevestigd in een oud pand en dat is op diverse plaatsen goed zichtbaar. Ook het meubilair is her en der aan vervanging toe. Het personeel probeert er alles aan te doen om het de klanten naar de zin te maken. Het wok buffet gebeuren op zich is prima. Jammer dat zo een beetje alle gewokte gerechten het zelfde smaken. Er is voldoende te eten, maar verwacht geen exlusieve zaken op je bord. De prijs is er dan ook naar. Voor 25 euro zit je twee en half uur onbeperkt te drinken en te eten. Het rookhok is een stevige afrader. Hier is sinds de bouw van dit hok niet geventileerd of schoon gemaakt. Echt een stinkhok. Zelfs de rokers gingen liever buiten staan. Van de bakplaat is de biefstuk en de sliptong aan te raden. Het afhaalbuffet is een aanrader. De kwaliteit is prima. Evenals de bediening. Wel van te voren de bestelling doorbellen. Ook bij het afhaalbuffet valt de vervallen staat van het meubilair en het gebouw op. Ook a la carte eten is mogelijk. Maar een groot deel van het menu is ook via het wokarrangement beschikbaar. Leuk restaurant om eens een keer te gaan wokken. Met vriendelijk personeel. Geen hoogstandje.

30. Heerlijk eten en goed bereid bij de wok. Service wat minder, ook de garderobe was gewoon onbemand. En niemand die ook maar komt dan. Verder een goede sfeer, wel wat luidruchtig maar dat heb je nu eenmaal met wokken.

31. De laatste keer dat wij er waren was geen aanrader. Zowel de bediening als 't eten niet, zelfs de kinderstoeltjes hingen met ducktape aan elkaar. Ik hoop dat 't de volgende keer beter is.

32. Wij gaan er van de week voor de derde keer heen, ik verheug me er nu al op, tis in een woord geweldig.

33. Het is altijd weer gezellig aan de bakplaat bij het Japans eten!
    Heerlijk eten, wat gegoochel en gegooi met spatels, messen en eten;
    De bediening is heel erg goed!

34. nina van leeuwen

Het is echt een heel goed restaurant, a la carte is het super lekker, de wok is geweldig, rijke keuze aan ingrediënten, de bediening heel goed en het is er altijd gezellig. ook is het een heel mooi restaurant. Japans wil ik nog proberen maar zover ik hoor lijkt me dat ook geweldig lekker. Ik raad echt iedereen aan om naar Keyzer Palace toe te gaan.

35. Tanja de Bont

Het is er elke keer weer genieten met al het heerlijks wat je voor geschoteld krijgt aan de Japanse tafel!!!!

36. tis in een woord geweldig tov andere japanse restaurants ist ook nog voordelig!!!

37. Echt een aanrader !
    we hebben echt een hele gezellige avond gehad. Het eten aan de Japanse-tafel was echt heerlijk...De prijs was misschien wat aan de hoge kant...

38. Het eten is lekker, en bediening is ook goed maar ik raad iedereen wel aan om a la carte te gaan, ipv te wokken

39. Goed restaurant! Lekker eten en goede bediening! We gaan er zeker nog eens heen. We halen daar ook altijd chinees bij de afhaalservice.. erg goed!

40. Wij zijn best kieskeurig, maar hier komen we al jaren met veel plezier! Prima restaurant.

41. R. van Duijn

Hartelijk dank dat u mij op 8 Januari € 105,-- liet betalen voor een wok van 7 pers. waar wij na zegge en schrijven in 15 minuten weer buiten stonden om dat het eten werkelijk niet te eten was, soep smaakte naar niks wok eten was rauw ketjap smaakte niet naar ketjap, kip was als snot friet was klef en oud, en nog meer. we waren met 4 volwassenen en waren er unaniem over eens zelfs de kinderen vonden het blehhh dat het nergens op lijkt terwijl we toch vaste klanten zijn qua chinese restaurants. Jammer van de goede wil, erg jammer dat we er nog voor moesten betalen. groet R. van Duijn

1,7
  42. Willem van der Velden

Een fantastisch restaurant, uitermate goede bediening, ik en m'n vrouw hebben die avond heel erg genoten! Sterk aanbevolen restaurant. Mvg Willem