ma vanaf 10:30

1289119376 61
1390202678 66
1410419339 70

1. Wil van der Liet

Ik heb geen goede ervaring met dit restaurant.
    We hadden een leuk familiefeest en voor mij was er niets te eten.
    Van te voren was de zaak geïnformeerd dat ik een glutenintolerantie had, daar konden ze geen rekening mee houden.
    Er is geen enkele moeite gedaan om voor mij iets anders te verzinnen.
    Heel jammer ik had Brabantse gastvrijheid verwacht en die was voor mij totaal afwezig een gemiste kans.

2. Paul 19 punten

Dit jaar de 2e keer gegegen bij Villa Fleurie. En alweer een tegenvaller helaas. Het voorgetecht was erg hete tomatensoep ( magnetron) . We waren nog bezig met de soep of het hoofdgerecht werd al geserveerd.
    En dat viel pas tegen, een vleesplank voor 2 personen. Erg weinig warm vlees en wel wat vleeswaren. Daarbij goedkope fabrieksfrites. Je zou een wat luxere soort verwachten. Dan de prijs: 39,90 en voor nog geen 10 euro ingtedienten.
    Wil dit restaurant klanten blijven houden, zal men moeten beginnen de klanten serieus te nemen. Te pamperen. Niet snel wat op een bord kwakken en ze zo snel mogelijk naar buiten zien te krijgen.
    Betere ingredienten ( vlees was wel goed maar weinig)
    Jammer, daar ga je niet voor uit eten.
    En huur een echte kok in i.p.v. deze hobbykok

Oftewel, dit was de laatste keer in dit restaurant. Liever een restaurant met meer bevlogenheid en kwaliteit

3. Stefhan

4. 2e kerstdag wezen eten en het was geweldig! Het lekkere eten en de lekkere wijn was helemaal top. Leuke jongeman als ober. Tot snel Fleurie!

5. Dieny Rutgers

Gisteren geluncht met een vriendin. Slechte ervaring! Geen vlotte maar ook geen vriendelijke bediening. Karig broodje tonijnsalade voor €9, teleurstellend. Begrijp zo iets niet. Rosmalen krijgt steeds meer inwoners. Het zou een visite kaartje kunnen zijn. Zo'n mooie locatie!

6. Kom wel uit de buurt maar was er de afgelopen 5 jaar niet meer geweest. Wat een metamorfose! Eten was lekker, bediening was leuk en spontaan en de prijs kwaliteit verhouding was nog het beste!

Bedankt Fleurie! Zeker tot snel.

7. We hebben gisteren een fantastische avond gehad. Leuke sfeer, lekker eten en zeer vriendelijke bediening.
    Je ziet ons zeker terug.

8. Ondanks afwezigheid management heeft bediening het netjes opgenomen voor de kok. Entrecote net niet. Sorbet waardeloos. Dit bezoek was niet Fleurie waardig. Jammer!!

9. Gisteren met vriendinnen gedineerd, vlotte bediening, goed verzorgde borden.
    Prachtige kroonluchters in het restaurant, erg gezellig alleen de akoestiek zou misschien iets beter kunnen.
    Komen zeker terug!

10. v heesbeen

Donderdag een bedrijfsetentje gehad bij Fleuri. Teleurstellend. Bij het voorgerecht werd het bijbehorend lekker vers brood vergeten (stond op een andere tafel). De soep was lauw en werd met tegenzin weer opgewarmd!!! Bij hoofdgerecht (vlees) werd het bestek, nadat er was uitgeserveerd en naar aanleiding van opmerkingen, alsnog nagebracht. De toespraak van de gastheer werd op een vrij onbeschofte manier onderbroken. De bestellingen etc. moesten enkele malen onder de aandacht gebracht worden. De gasten waren duidelijk door deze manier van service en kwaliteit in verlegenheid gebracht. In service, gastvrijheid en kwaliteit is duidelijk wel wat te verbeteren. Gelukkig heeft de samenstelling van het gezelschap de avond gered.

11. Geen oprechte interesse in de gasten. Toen ik antwoord wilde geven of alles naar wens was, liep de dame in kwestie al weer weg. De tournedos wordt op een houten plank geserveerd, niet hygiënisch en het vleesnat liep via de spleet in de plank zo op tafel.

12. Ondanks onze overval met 15 personen zonder reservering hebben ze ons voortreffelijk bediend. Het eten was heerlijk. De sfeer prima.

13. Heerlijk gegeten met z'n vieren. Een leuke gezellig avond gehad en we werden zeer goed geholpen door de vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Bedankt, het was top.

14. We hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Een gezellige avond gehad. Komen zeker terug.

15. Frank Simonis

Uitstekend gegeten. Wij lazen wat tegenstrijdige recensies, maar omdat we hier vaker tot tevredenheid lunchen, na overleg omtrent onze wensen (o.a. amuses) toch een reservering gedaan. We hadden dus wat te vieren op zondag 24 augustus, en hebben er absoluut geen spijt van restaurant Fleurie gekozen te hebben.
    Prettige attente ontvangst, verrassende amuses, uitstekende gerechten, en ... een goed glas wijn! Kortom, wij komen graag terug.

16. Ineke Walraven

Onlangs gingen wij eten bij Villa Fleurie in Rosmalen. Mijn auto "deed raar" en ik vertelde dat bij binnenkomst. Direct werd iedereen opgetrommeld die er verstand van zou kunnen hebben en uiteindelijk hebben de mensen van Villa Fleurie ook gezorgd dat ik weer thuis kon komen.
    Daarnaast was dat een hele geruststelling maar het eten was ook voortreffelijk. Een fantastische service, spontaan en erg attent!

17. Afgelopen week hebben wij een bruiloft gehad bij Fleurie.
    In 1 woord geweldig. De lokatie is prachtig, het diner was heerlijk en de services was zeer goed.
    Alles was heel goed verzorgd en we hebben een top feest gehad.
    Super bedankt Fleurie we komen zeker terug.

18. Mijn ervaring bij Fleurie was meer dan geweldig. Een moederdag cadeau om nooit te vergeten! De bediening was ontzettend vriedelijk, vrolijk en betrokken. Alles was mogelijk en dat heeft mijn avond onvergetelijk gemaakt. Bedankt en wij komen heel snel weer. Oh ja, vergeet bijna te zeggen dat het eten ook heerlijk was..
    tot snel, Ilse

19. Na een teleurstellend eten goede after sales, maar dat maakt niet alles goed. Want ik ga niet met een goed tevreden gevulde maag weg, en dat is m.i. het hoofddoel van een restaurant.. Hopelijk komt Fleurie weer terug waar ze hoort te zijn. Een restaurant, geen eetcafe, met goed eten a la carte. Niet afschuiven op leverancier. ZELF verantwoordelijk zijn voor kwaliteit en daar voor staan. Ik had vanavond liever een nee gehoord op de zeetong dan de nu uiterst correcte en efficiënte bediening die moet 'goedpraten' waarom het eten niet is zoals het hoort te zijn.

20. Afgelopen 1e kerstdag gegeten bij Fleurie. Eten was prima alleen behoorlijk prijzig voor het gebodene. Geen (gratis) aperitief van het huis en matige opmaak van de borden. Na de soep kregen we een beetje het idee dat de bediening er geen zin meer in had gezien we bijna op de volgende gang scropino hebben moeten wachten.

Tijdens het hoofdgerecht kwam er een vervelende indringende rooklucht het restaurant binnen. Ik heb de gastvrouw gevraagd of de buitendeur dicht kon. Helaas bleken bekenden van de eigenaar binnen aan het roken te zijn. Dit kan echt niet bij een restaurant. De vriendelijke dame van de bediening kon er helaas niets aan doen. Na afgerekend te hebben konden we onze jassen ophalen in een zaaltje. Deze stonken echter helemaal naar rook omdat de koks in dezelfde ruimte aan het roken waren. In dezelfde rookruimte waren ze ook de nagerechten aan het opmaken. Al met al een mindere ervaring welke denk ik enkel door de eigenaar verbeterd kan worden.

21. Gisteren voor het eerst weer sinds lange tijd bij Fleurie gegeten. Wat een aangename verrassing! Fantastisch maandmenu, echt een herfstmenu, pompoen, wild etc. en alles zeer goed bereid. En een heerlijke chianti in goede glazen geschonken. Weer een aanwinst voor Rosmalen.
    Ons zul je snel weer zien. Dank je voor de gezellige avond en complimenten aan de kok !

22. Een uitstekend diner gisteren. Vooral het hoofdgerecht Lam en Lam was heerlijk en precies goed bereid. Wat ook opviel was de keuze uit verschillende soorten huiswijn bij zowel rood als wit. Alleen niet gewend om een sauvignon blanc uit zo'n grote bel te drinken! Uitstekende service en een prima prijs! Kpnen zeer zeker terug!

23. Laatst weer eens daar gegeten; maandmenu was heerlijk en voor weinig geld. Bediening lijken ze niet goed onder controle te krijgen; logistiek oogt het wat moeilijk. We konden eigenlijk zonder betalen de zaak uitlopen; dat was niet opgemerkt; de drie dames aan wie we de rekening gevraagd hadden wensten ons alledrie een fijne avond toen we opstonden; nergens ging een belletje rinkelen. Uiteindelijk is het personeel wel vriendelijk en hebben we aan de bar betaald... met fooi. En dat was dus echt gunnen (eten is goed, drinken is goed, bediening was vriendelijk en relatief snel, ambiance is prima en de tent zat nokkie-vol!

24. In een mooie kerstsfeer een heerlijke kerstlunch met mijn collega's gehad.

25. Grand Café Brasserie Fleurie

Per 1 augustus 2011 is Fleurie een nieuwe weg ingeslagen. Samen met een jong team van enthousiaste medewerkers willen wij u graag kennis laten maken met onze keuken en ongedwonge gastvrijheid.
    Een glas wijn of een biertje aan de bar, een lunch, een eenvoudig of uitgebreid diner, wij heten u van harte welkom.

Met vriendelijke groet,
    Bart van Dijk
    en alle medewerkers van ‘’Grand-Café Brasserie Fleurie’’

26. Vorige week met een gezelschap wezen eten. Iedereen was enthousiast zowel over het eten als de bediening. De kaart had ruime mogelijkheden, voor ieder wat wils.
    Goede keuken en vriendelijk personeel. Ook werd de ambiance als verrassend ervaren, een statig pand van buiten, vriendelijk en gemoedelijk van binnen. Iedereen heeft genoten.

27. We gaan hier regelmatig een hapje eten. Mooie ambiance, perfecte locatie, lekker rustig restaurant, tafels ver genoeg uit elkaar.
    De menukaart geeft een goede en gevarieerde keus, de kwaliteit van het eten is zondermeer goed en Fleurie heeft een goede keuze huiswijnen.

Een aanrader !

28. Vanavond met een groep van 12 personen bij Fleurie gegeten. Had er hoge verwachtingen van, maar vond het tegenvallen.

De ambiance is prima, maar het eten kan veel beter. De borden moeten er aantrekkelijker uitzien. Het mag allemaal wat verfijnder.

Zo dreven de sperziebonen in overvloedige saus, was het fruit bij het sorbetijs echt niet vers, maar uit blik en de apfelstrudel waarschijnlijk opgewarmd in de magentron ipv de oven.

Jammer. Vijf jaar geleden heb ik er een diner gehouden en toen was het een wereld van verschil vergeleken met wat we vanavond voorgeschoteld kregen. De bediening was overigens wel aardig.

29. Hier geluncht met een aantal mensen. O.a. Een uitsmijter, boerenomelet, waldkorn gezond en maisbroodje carpaccio op.

Prima en lekker, maar niet heel bijzonder. Ook wel redelijk aan de prijs, zo zaten er onder de uitsmijter (3 eieren trouwens) en de omelet maar 2 sneetjes brood, daar had er wel eentje bij gemogen. Ook het maisbroodje carpaccio was niet enorm royaal belegd.

Een mooie locatie maar gehele entourage doet mij meer beloven dan dat je werkelijk krijgt in zijn totaliteit.

30. Prachtige locatie, mooie uitstraling van de zaak. Alleen een hoofdmenu gegeten met een glas rode huiswijn. Helemaal niets mis mee. Bediening was wat nerveus (we kregen de rekening ipv nog een espresso) maar dat kan gebeuren. Ik wil er nog wel eens een uitgebreid diner nuttigen.

31. Als je heel veel geduld en tijd hebt kun je hier gerust plaats nemen en een hapje eten of wat drinken. Het personeel ziet je niet eens zitten op 't terras. Het eten was wel prima, maar niet echt apart. De locatie daarentegen is prachtig. We hebben hier ook eens een trouwfeest gehad. De ober zie je de hele avond met slechts een glas op een dienblad rondlopen terwijl er nog heel veel andere mensen met een leeg glas staan. Als de bediening beter was zou het een geweldige eet- en feest locatie kunnen zijn.

32. Meerdere malen het maandmenu genomen en dat was iedere keer heerlijk, vier gangen en ook nog eens voor een klein prijsje.

Als je een ander gerechtje wilt dan in je menu doen ze ook niet moeikijk over.

Ook de locatie ziet er schitterend uit.

Tevens onze bruiloft hier gevierd en daar zijn we echt waanzinnig tevreden over!

Alles was heel goed geregeld.

Super locatie met meerdere zalen.

Gastheer denkt heel goed mee, geeft gelijk een vertrouwd gevoel! En is altijd makkelijk en vrolijk.

33. Jo 273 punten

Heb hier het maandmenu meerdere malen genomen voor 29,50 euro, viergangen. Altijd lekker gegeten en toch voor de prijs meer als je verwacht. Wijn is standaard en heeft nog wat upgrading nodig. Het jammere van de bediening is dat ze niet echt bezig zijn met hun gasten maar meer met elkaar. De gastheer heeft ons ook eens mogen verwelkomen en dan zie je direct verschil in personeel. Al met al tevreden, een mooie locatie en ronde tafels zijn aanwezig, altijd gezellig bij een wat groter gezelschap. Leuk om eens te proberen.

34. Yvon 18 punten

Nooit meer!

Norse serveerster, wachten, wachten, wachten (het lijkt alsof ze je vergeten zijn). Voorgerecht bestond waarschijnlijk uit bliksoep met weke ballen en de maatijdsalade bevatte zoveel geitenkaas dat het ging tegenstaan. De verlepte sla in de maaltijdsalade zag er ook niet aantrekkelijk uit. Mijn man en ik hebben gezegd dat we de soep niet smakelijk vonden, maar we konden gewoon alles betalen: 45 euro.

Na-gerecht niet genomen in deze tent! Zeer slecht.

35. edwin en carla

Heerlijk gegeten op het terras.

Lekker uit de wind en dan moet de zomer nog beginnen, super! Lekker carpaccio gegeten met een super zeetong, mmm.

36. Gisteren gegeten. Voorgerecht was ronduit slecht: aspergesoep zonder asperges…., gamba’s pili-pili die te lang in de oven hadden gestaan en dus haast verbrand waren. Kritiek geuit maar hier werd niets mee gedaan.

Vervolgens ruim 1,5 uur gewacht op het hoofdgerecht waar men overigens wel hun excuses voor aanbood. De 2 tournedos waren goed gebakken maar mijn versie zou met portsaus en champignons zijn maar helaas was er maar 1 champignon te traceren. Mijn man had meer geluk met zijn groenten, hij had zelfs 1 haricot vert er tussen liggen. Verder waren onze groenten gelijk (gesneden paprika, courgette).

Kortom we hadden veel meer verwacht uit deze keuken, maar de kok zal zijn dag wel niet gehad hebben…..

37. Ik ben er een keer wezen eten en het was echt slecht. De soep die we hadden besteld was volgens mij uit blik, want het was echt niet te eten, ik maak nog wel beter. Voor dat wat je krijgt was het ook echt duur. Ik heb ook echt lang moeten wachten voordat ik geholpen werd. De sfeer was wel heel gezellig maar ik ga er niet meer terug.

1,7
  38. Mooie locatie.

Restaurant heeft weinig sfeer en gerechten zijn erg eenvoudig en weinig vernieuwend. Goed voor een snelle hap en in de zomer om op het terras te zitten.

39. Toen wij hier voor het eerst kwamen, dachten we echt dat het een super chique en kak restaurant was... nou onze gedachten zijn nu totaal anders...

TOP!

40. john van dijk

hoge prijzen, weinig innovatieve gerechten, matige tot redelijke keuken, over zakelijke bediening

41. peter van den Bedem

Leuk,gezellig en de eigenaar is een op en top gastheer!

42. J vd Broek

Wij komen hier regelmatig eten en zullen hier nog regelmatig terugkeren mede door de bediening en de kwaliteit van het eten

43. Nezia Bakker

hebben een heerlijke bruiloft gehad lekker gegeten
    super
    mooie feestzaal
    fijne muziek
    dank

44. ed de groot

fijne zaak, lekker
    eten, goed te betalen, kind vriendelijk, en super ambiance
    met veel parkeerruimte
    wij hebben hier ons
    jubileum van de zaak gevierd
    top top top

45. peter gorissen

mooie zaak, lekker eten en wat een ambiance.

46. Marjan Pijenenburg

Lang wachten, eten half koud en vlees niet gaar. Personeel wordt in bij zijn van klanten door de baas constant afgesnauwd. Zeker geen aanrader.Eerste en laatste keer voor mij. Nog duur ook.

47. Elise Ackermans

2 keer een dineetje gegeven. Perfect geregeld! Zeker voor herhaling vatbaar.

48. Don van den Akker

Fantastisch, lekker en goed.
    Mooie ambiance

49. fien creussen

slecht bediend

50. trudie van der linden

leuk gegeten, gezelig, ruim, koel.