De Griek in Rosmalen

Natuurlijk lekker...Lekker natuurlijk!!

Bezorgrestaurants in de buurt van De Griek

Al meer dan 13 jaar is Restaurant De Griek een begrip en vertrouwd adres in Rosmalen voor een gezellig, ontspannen en lekker avondje “tafelen”.

Hier kan men genieten van de echte Griekse specialiteiten, die met trots en passie door Magiras Pavlos Passachidis en z’n team worden bereid. Authentieke gerechten uit heel Griekenland, maar vooral uit het noorden van het vastenland, Makedonia, zijn in de kaart terug te vinden.

Pavlos staat borg voor een eerlijke keuken met verse producten van hoge kwaliteit, vakbekwaamheid en een goede service; ten alle tijden hebben de gasten een inkijk in zijn “open keuken” waar met hartstocht de gerechten worden bereid om de gasten te verwennen.

4. Betalen pin Visa Master Card American Express

1280620679 94
1312071423 86

1. Wat een heerlijke avond hadden we weer!
    Enorm bedankt voor het eten, de service en vriendelijke, bediening.
    Jullie steken er met kop en schouders bovenuit. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer in jullie gezellige restaurant!

2. Erg lekker gegeten. Vooral ook heel veel. Als je een voor gerecht op hebt hoef je al bijna geen hoofdgerecht meer. Het was wel heel druk, maar niet storend.
    Goede bediening.
    Wij gaan zeker terug.

3. We hebben lekker gegeten. Het was wel erg druk. Op den duur stonden er zeker 10 mensen te wachten op een tafeltje. Ze stonden vlakbij ons. Dat was minder omdat ze stonden te kijken hoe wij zaten te eten. Al mey al was het wel heel erg lekker! Voor herhaling vatbaar!

4. marjo verwijlen

Geweldig restaurant. Vriendelijke bediening, meer dan voldoende porties en vooral heerlijk eten. Gezellige ambiance.

5. Nijhoff

Was onze eerste keer maar zeker niet de laatste! Heerlijk gegeten, ruime porties en echt waar voor je geld. Niet duur en super gezellige sfeer. Echte aanrader.

6. Anneke Stolk

We hebben met z n vieren heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit heel goed.
    Genoten. Heel aardige bediening

7. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij de griek. Grzellige sfeer en vriendelijke bediening. En zoals verwacht heerlijk gegeten!

8. Lekker gegeten voorafje vd zaak was heerlijk. Enige minpuntje was dat de vega kaart niet mee zo uitgebreid was.

9. Diane van der Wielen

Het was weer heerlijk...

10. Anja Langenhuijsen

super lekker gegeten en de service was top.
    een aanrader

11. Wij hebben met 8 personen echt heerlijk gegeten. Allemaal vinden we het lekker. We kregen van de zaak klein voorafje. Leuk. Voor mijn verjaardag ook nog fonteinen . Toch even leuk. Bij weggaan ook nog likeurtje. Alles top. Bediening ook goed. Ze kennen niet alle de regels van opdienen, zoals vrouwen eerst en manier van mes en vork aan geven . Mij maakte dat niet uit maar er zijn mensen die dit echt willen. Kleinigheidje maar zie dit aub als opbouwende kritiek.
    Wij hebben genoten en het helemaal goed gehad

12. De Apollo-schotel was weer hartstikke lekker. Ook werden we net als altijd gastvrij ontvangen en kregen we nog een drankje van het huis. Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Dit was de tweede keer dat we daar hebben gegeten. We zullen er in de toekomst wel vaker naar toe gaan. Sfeervol en zeer vriendelijk personeel. We hebben goed gegeten.

14. Lunette Saris

Erg lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel, zeer gastvrij!

15. Zoals altijd was het weer heerlijk en hele lieve en vriendelijke medewerkers! Top, een aanrader!

16. We komen er al jaren, er is geen betere dan deze in heel de omgeving.

17. Super gegeten super personeel.

18. 21-1-2017 hier een dinner genoten met gezin. Ontvangen door eigenaar met een big smile.
    Naar een ruime tafel gebracht en gelijk een drankje van het huis gekregen. De serveerster gaf ons een perfecte uitleg van de menukaart en de bestelling was snel opgenomen.
    Eerst een voorafje van het huis, daarna ons gekozen voorgerecht en vervolgens ons bestelde hoofdmaaltijd.
    Geen moment het gevoel gehad dat we moesten wachten op het volgende gerecht. Je kon zien dat het hele personeel er veel plezier in had om het de gasten naar hun zin te maken.
    PETJE AF EN GA ZO DOOR.
    Ik kom graag nog meerdere keren terug.

19. Genoten van de specialiteit van de kok. De eigenaar was ontzettend vriendelijk en hartelijk. Een gratis drankje vooraf en bij de koffie. Alles werd gedaan om ons een fijne avond te geven. Tip: deel 't voorgerecht want dat is voor twee personen nog ruim;-) Wij komen hier zeker terug!

20. Lekker eten, gemoedelijke sfeer. Was toppie!

21. Druk, hebben 45 min. moeten wachten ondanks reservering. We hadden wel een krukje kunnen gebruiken.
    Extra drankje hapje en excuus daarna was professioneel. Eten de moeite waard om op te wachten.

22. Zitabraaksma

Goed eten gezellig en fijne sfeer personeel heel vriendelijk.

23. Heerlijk gegeten, was perfect allemaal!

24. Wij komen al jaren daar, het is er uitstekend. Goed eten, personeel vriendelijk en gezellige sfeer. Nee, voor ons geen andere Griek dan deze.

25. Je wordt hartelijk ontvangen en het eten is erg goed. Zeer goed gevulde borden.
    We zijn al verschillende keren geweest, zeker aanbevolen.

26. Bert van Coenen

Na eerder hier lekker gegeten te hebben viel het ons deze keer behoorlijk tegen. Weinig Griekse smaak, erg vlak en smakeloos, jammer

27. X van Boxtel

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant en we komen zeker terug!

28. Sander en Patricia

Erg goede en vriendelijke bediening (personeel en tijd tussen de verschillende gerechten). Wel vrij warm binnen.

29. Heerlijk gegeten. Meer dan voldoende en heel vers. Vriendelijke bediening.
    Wel erg druk.

30. Per toeval terechtgekomen bij 'De Griek' in Rosmalen.
    We werden ondanks de drukte warm verwelkomt met een glaasje Ouzo en een voorgerechtje met een mandje brood van het huis. We bestelden alleen een hoofdgerecht, wat lekker was en ook een lekker grote portie. Na afloop kregen we, wederom van het huis, een borreltje. Kortom, lekker eten en erg gastvrij! Zo voel je je als gast echt welkom en kom je graag nog een keer terug.

31. We hebben heerlijk gegeten, hele vriendelijke eigenaar en bediening. Het was ook erg veel. We gaan zeker vaker hier naar toe.

32. Eten is altijd lekker en genoeg, misschien zelfs veel. Bediening is vriendelijk en erg druk. Daardoor komt het voor dat je wel eens twee keer om iets moet vragen, zoals mayo, dessertkaart ed.

Aan het einde een aangeboden kopje koffie of borrel maakt dat we ons altijd welkom voelen :)

33. Yvonne Berbers

Het was heerlijk en ruim voldoende.
    De sfeer en muziek waren gezellig.

34. van der sluis

Geachte Dames en heren we hebben heerlijk gegeten

35. Westelaken

Het aan spreken van de bediening was wel minder en erg druk binnen niet echt op ons gemak gezeten. Groetjes Rieky en marco

36. Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten (grote porties), zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

37. Stefhan

38. Het eten was echt wel goed. De prijs kwaliteit is ook goed.
    Het enige waar ik mij aan stoorde, dat was de trage bediening. We moesten zelf vragen of we konden bestellen, en als je met het voorgerecht klaar was, dan duurde het enorm lang voor dat er afgeruimd werd. Normaal doe ik eigenlijk nooit moeilijk over het uit eten gaan in een restaurant, maar dit is de eerste keer in al die jaren dat ik ergens ga eten, dat ik een keer geen fooi heb gegeven. Dus in het kort: het eten was zeker goed, maar het bedieningspersoneel... daar zet ik zeker mijn vraagtekens bij.

39. Henk Bach

Lekker gegeten, goede bediening. Ontvangen met een glaasje ouzo en hapje van het huis. Na afloop een een kop koffie en een borreltje van de zaak. Gaan zeker terug.

40. Heerlijk gegeten bij dit Griekse restaurant. Wat een lekkere gerechten worden geboden! Ontvangen met een glaasje Ouzo. Na bestellen van het eten, kregen we een hapje van het huis als voor-voorgerecht. Heerlijk, wat een verwennerij. Erg druk voor een vrijdagavond. Op gegeven moment stonden er wel 22 personen op een tafel te wachten. Er werd door het personeel hard gewerkt om iedereen zo snel mogelijk van een tafel te voorzien. Helaas schoot door deze drukte het opnemen van drankjes erbij in, waardoor meerdere tafels zonder drinken zaten.

Bij afruimen van de tafel, bij de (denk ik) eigenaar een drankje besteld. Dit drankje was er na een kwartier nog niet waarop we een serveerster aanspraken. Toen was het er zo. Nadat we afgerekend hadden en al bijna de jas aantrokken, kwam de eigenaar naar ons toe en bood een kopje koffie van het huis voor het ongemak (!?). Wow! Wat was dit (overdreven) vriendelijk voor het "even" op een drankje wachten...

Enfin, kopje koffie met daarbij een borreltje ontvangen! Wat een service!!! Echt super. Kan dit restaurant aan eenieder aanraden!

41. nellie van den berk

Het was werkelijk fantastich, lekker eten, goede sfeer. En leuke bediening. Heb nog even een gesprek gehad met de eigenaar. Heel aardige man, heel vriendelijk en attent. Ga zeker nog terug naar dit fijne restaurant. Echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd in een ontspannen sfeer. Het enige wat ik minder lekker vond was de combinatie van gerookte zalm met tonijn in het voorgerecht, liever alleen zalm of tonijn maar ja dat kun je verwaarlozen. De rest was perfect.

42. Rina Henssen

Het is niet de eerste keer dat we in dit restaurant waren en zeker ook niet de laatste keer. Glutenvrij en koemelkvrij is in dit restaurant geen probleem. Ze kijken in overleg wat er op het moment voor handen is en passen dat heel simpel aan. Fantastisch deze kok verdiend veel lof. Net als de rest van het team. Het was fijn, gezellig en zalig.

43. Heerlijk gegeten, fijne bediening.

45. Kees Rusch

Een ouzo van het huis bij binnenkomst wordt als normaal ervaren, maar een voorafje van het huis was onverwacht lekker. De maaltijd zelf was overheerlijk, vlees was mals, salade heerlijk fris en alles wat erbij hoorde lag op het bord. Ook mijn overige tafelzitters waren uitermate te spreken over hun maaltijd. En tot slot nog een drankje toe van het huis, maakte de avond voor ons geheel af. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.
    Geschreven 24 februari 2015.

46. C. Anderson

Gezellige sfeer, ontvangst meer dan vriendelijk, grote hoeveelheid eten.

Het viel ons dit keer op t.o.v. vorige bezoeken dat sommige stukken vlees waren aangebrand, weinig variatie in vis (we hadden mix schotels). Frites en rijst waren lekker! De rode was in het begin te koud, maar dat hebben we zelf opgelost met onze handen. Kwaliteit van het ijs liet te wensen over. Het bestond teveel uit bevroren water.

Dit zal ons niet weerhouden terug te komen!

47. Ik ben vaker wezen eten met mijn gezin, met zoon, schoondochter en kleinkinderen en zij komen er graag.
    Had nu familie meegenomen om te laten zien en te proeven hoe het daar is, zij waren vol lof en gaan een keer terug en dat voor familie die vaak uit eten gaat dus dat zegt genoeg.

48. ineke de rijk

Heerlijk gegeten met zijn 5en.. gaan we echt nog eens over doen.

49. Kim 19 punten

Prima gegeten, goede sfeer. Alleen de ober was een beetje bijdehand tijdens het opnemen van gerechten. Wanneer er uitleg gevraagd werd over de diverse flessen wijn werd er niet veel uitgelegd: half zoet of droog was het verschil tussen wijnen. Daarbij werd er uiteindelijk witte wijn in plaats van een rode wijn gebracht (foutjes kan men maken). Na het hoofdgerecht werd er tweemaal gevraagd of wij de dessertkaart wilde inzien. Nee bedankt, we hebben nog wat te drinken besteld maar verder waren wij voldaan. Eenmaal afgerekend en bijna klaar om te vertrekken, werd er een kopje koffie of thee van het huis aangeboden. Aardig bedoeld maar het kwam bij ons eerder over of wij niet voor een kop koffie of thee wilde betalen... Allemaal kleine foutjes maar deze geven wel een nare nasmaak aan een gezellige avond. Voor een eenvoudig avondje Grieks eten is het een prima restaurant.

50. Wij hebben zaterdag met 4 personen bij de Griek gegeten en het was erg lekker. De porties waren wel wat groot. De sfeer was er ook goed. Wij hebben genoten. En wij komen zeker weer terug. Bedankt

51. Na de slipcursus in Rosmalen hebben we hier met z'n zessen gegeten. De ontvangst was perfect en het eten ook. Het was een superleuke afsluiting van een geslaagde dag. De porties waren voor ons wat te groot, maar wat er over was kon een van de studenten mee naar huis nemen: 2x plezier dus!
    Het is dat Rosmalen voor ons nogal ver is, anders zouden we hier absoluut heel vaak terug komen. Een echte aanrader!

52. Van den Bogaert

Nou, wij komen er ook al heel lang. Ik denk al 3 a 4 jaar. Wij hebben ook de andere eigenaars gekend, nu ook deze jongeman. Petje af, nooit zo'n goede Griek mee gemaakt. En ook die zootjes die je er krijgt, ik zal maar weer zegen tot van de week. Groetjes Anja en gert.

53. fam dankers

Vanavond weer bij ons vertrouwde Grieks restaurant gegeten. Tot onze verbazing nieuwe eigenaar, ontvangst was top, zo ook de bediening. Het voelde allemaal echt Grieks aan, maar wat wij zeker ook belangrijk vonden dat was de kwaliteit van het eten, dat was al goed maar naar mijn mening alles nog smaakvoller. Hoop dat deze jonge ondernemers deze kwaliteit vast blijven houden. Ik zeg namens ons allemaal tot de volgende keer.

Heel veel succes gewenst.

Nelly en Sjef Dankers.

54. Stefanou

H.G.

55. Ik ben hier dinsdag wezen eten. Een erg gezellige sfeer, het is net alsof je in een grieks dorpje zit. Het personeel is zeer vriendelijk en gunt je de tijd om onder het genot van een lekker ouzotje van het huis een keuze te maken van de erg uitgebreide kaart. De gerechten zien er smakelijk uit en als je van echt grieks eten houdt ben je zeker op het juiste adres. Ik heb erg genoten van deze avond en kom zeker nog terug.

56. Wij hebben hier vandaag ook gegeten. En hebben een hele andere ervaring. Bij binnenkomst werden we netjes naar onze tafel gebracht. Een vriendelijk meisje kwam ons een ouzo aanbieden van het huis. Waar zie je dat nog! De gerechten waren smakelijk en voldoende en na een griekse yogurt als toetje waren we meer dan voldaan. Na het afrekenen werd er afscheid genomen van ons bij de deur. Ik kan niet anders zeggen dan: Ga zo door en tot de volgende keer!!

57. Waardeloos! Onvriendelijk personeel. Niet kindvriendelijk. Heel erg lang wachten op je eten en een onvriendelijke reactie als je vraagt waar het eten blijft (na een uur wachten!!) We komen hier niet meer terug!

58. Als je van ijskoud houd moet je hier gaan eten, bevroren carpaccio, brok ijs in de moussaka.. en verwacht geen sorry daarvoor als je er wat van zegt want die krijg je niet (alleen een blik van 'wat heb je nou weer te zeuren, en 'ik haal wel een nieuwe'.. echt van harte ging het niet!)

59. Gezellig om te gaan eten. Erg vriendelijk personeel

60. Opvallend vriendelijke en nette bediening. Iedereen weet goed waar ie mee bezig is en de sfeer is ongedwongen.
    Voorgerechten waren prima. De Griekse salade was supervers en de pikilia (bordje met verschillende hapjes) smaakte ook meer dan goed.
    Als hoofdgerecht een mixed gril besteld. Het vlees was van prima kwaliteit, evenals de bijgerechten.
    Maar op dat moment kom je er ook achter dat je iets mist, nl. de typische Griekse smaak. De Griekse kruiden zijn minimaal aanwezig en het geheel smaakt niet verkeerd, maar met Grieks heeft het niets te maken.
    Ik zou het willen beoordelen als een prima restaurant met een nette en losse bediening, maar als je echt voor de Griekse smaken gaat dan moet je hier niet zijn.

61. Heb bij De Griek al enkele keren gegeten met 4 personen en met 6 personen.
    De gerechten waren altijd goed en lekker!
    De service altijd netjes en de sfeer is prima.

62. marcellos

Heerlijk eten, veel keus, en als je geen zin hebt om uit eten te gaan dan haal je het lekker voor thuis.

63. VVH

64. Fam. van der Vlies

Zondag weer lekker gegeten. Ondanks de drukte altijd een gezellige sfeer. De bediening was erg attent en de gerechten echt Grieks smaakvol. Bedankt voor de fijne avond.

65. Aan het einde van het jaar heerlijk gegeten met een grote groep.
    Mijn zoontje heeft moeite met wachten,en kreeg ook als eerste zijn hoofdgerecht en nagerecht.

Kortom, heerlijk gegeten en geweldige bediening!

66. De ambiance heeft een gezellige en knusse uitstraling.

Het eten was zeer matig, echter zijn de porties onnodig groot.

Tevens is de flexibiliteit om een toetje van het menu te wisselen niet aanwezig en wordt ook niet op een prettige wijze gebracht. "Nee, dat kan niet".

Al met al zullen wij hier niet terug keren.

67. Vorige week samen gaan eten bij deze Griek, al jaren ben ik een grote fan van Grieks eten, voornamelijk gyros.

Ik had gehoord dat het eten hier super lekker zou zijn, dus besloot een kijkje te nemen.

Eten & Drinken;
    De gyros was vergeleken met een andere Griek zeer matig, ik had teveel vergelijkingspunten en kritiek punten... Zo zat er bij de salade geen olijven, bij de gyros iets te weinig saus (voor twee personen).

Prijs / kwaliteit
    De prijs is uitstekend, normaal betaalde ik €15 euro maar hier €13! (afgerond).
    Jammer dat het prijs / kwaliteit is, want voor prijs krijgen ze een 10 en kwaliteit een 5... dus gemiddeld een 7. (uitstekend!)

De service was super, we werden direct geholpen, en de sfeer was fijn.

Helaas van het eten, maar zeker wel voor herhaling vatbaar.

68. Dave Hendriks

Kwaliteit van het eten is erg goed, ze zien me zeker terug.

69. Restaurant de Griek heeft voldoende parkeerplaats in de directe omgeving. Het personeel is zeer "familiair "ingesteld. Het eten is voortreffelijk. En natuurlijk, de voor de Griek bekende grote hoeveelheden vlees. Met name de menu's zijn de moeite waard als het om prijs / kwaliteit gaat. Naast de Griek bevindt zich afhaalpunt Hoppa. Hier kunt u producten van de Griek afhalen. Eventueel is het afhalen ook telefonisch vooraf te bestellen. De aankleding is gezellig en de ruimte is voorzien van airco. Zeker in de zomer wel van belang.

Qua prijs zeker niet een van de duurdere restaurants. Lekker centraal in Rosmalen.

70. fam Huijnen

71. Heerlijk eten, ruime keus en een goede service!

72. Prima restaurant - zeker aan te bevelen. Ook de gerechten van de afhaal zijn prima in orde. Lekker, genoeg en zeker niet te duur.