Casa Don Arroyo in Rosmalen

Ontdek Zuid-Amerika in Rosmalen!!

TAPAS - PINCHOS - PLATOS - COCTELES - - - FIESTA SUD AMERICANO

Casa Don Arroyo nodigt u graag uit voor een culinaire reis door de Zuid-Amerikaanse keuken.
Een verrassend scala van Tapas y Pinchos (kleine gerechten) , Platos (grote gerechten), Sopas (soepen), Ensalades (salades) in een menukaart van meer dan 50 gerechten zullen u verleiden om van deze bijzondere keuken te gaan houden.

In een leuke ambiance waant u zich snel in een restaurantje ergens in Zuid-Amerika, waar u verder wegdroomt in een wereld van rust en gemoedelijkheid, vriendelijkheid, no nonsense, maar vooral ook: lekker eten en drinken.

4. Betalen American Express Master Card Visa pin

1206303012 74
1218820403 74
1419098665 88
1494203013 83
1506720405 84

1. Corinne

Heerlijk rustige ambiance (ook wel eens lekker om niet altijd in de drukte van de stad te zitten, vooral op een terras), heerlijke tapas gegeten, prima bediening (ok, er mag ietsje minder vaak gevraagd worden of 'alles naar wens is' en 1x hadden we om nieuw bestek gevraagd maar was de bewuste persoon het daarna vergeten, het kan niet altijd perfect zijn) en de hele avond heerlijk de tijd, wij zaten er van 19.30 - 24.00 uur.!
    Tip: probeer in de tuin te gaan zitten, achter de schermen, anders zit je aan de kant van de weg en wanneer je dat niet prettig vindt kan dat storend zijn.
    Verder helemaal top!

2. Eten was top en de service was goed!

3. Jos en Elly Heerkens

Wij waren er voor de 1e keer maar zeker niet voor de laatste keer.
    Alles sprak ons aan. Het personeel was heel vriendelijk attent en gezellig. Wist waar ze het over hadden en legde daardoor alles over de overheerlijke tapas uitstekend uit.
    Wij zijn fan dit restaurant is echt een aanrader. 👍

4. Vorige week een zeer geslaagde avond bij 'Don Arroyo' beleefd! We hebben Tapas gegeten en zijn helemaal tevreden. Heerlijke gerechten met leuke bijgerechtjes en lekkere sausjes. Bediening was top! Heel gastvrij en de uitstraling van het restaurant doet enorm goed. Kortom heerlijk eten in een gezellig restaurant! Wij komen zeker nog een keer terug!

5. Heerlijk gegeten bij Don Arroyo. We zijn voor het 'paradepaartje' gegaan. leuk en divers menu dat bestaat uit 5 gangen. goede ambiance en vriendelijk personeel. zeker een aanrader, we komen snel een keer terug. Ook hebben we vernomen dat ze sinds kort lunch draaien. Ik ben benieuwd wat dat te bedien heeft.

6. Wij waren er met 9 personen.
    De kwaliteit van het eten (tapas) vonden we niet echt goed. Beetje vlakke smaken en gewoon niet zo smaakvol. Dat viel ons, eerlijk gezegd wat tegen).
    Eten vaker tapas op verschillende plaatsen... en deze waren echt de minste. Jammer.

Maar... Dan de sfeer!
    Geweldig, in een woord "Geweldig".
    Wat ontzettend leuk om op zo'n avond verrast te worden door een zangeres met gitarist/zanger, die mooiste liederen zingen (soms ook samen met ons).
    Super - super gezellig en alle complimenten voor dit stel die een etentje tot iets bijzonders maakten.
    Wij hebben er met z'n negenen enorm van genoten.

7. Erg gastvrij en erg lekker eten. Goede bediening. Alleen de toeganglijkheid, parkeren en de routebeschrijving mag beter.

8. Stefhan

9. de Leeuw

11. B. Groenink

Een erg sfeervol en gezellig restaurant! De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken heerlijk. Goede en vriendelijke bediening. Kortom, zeker de moeite waard. We komen snel weer genieten van jullie tapas..

12. AV 9 punten

Teleurstellend. Wij waren met een groep van 18 personen. Er werden merendeels koude gerechtjes geserveerd en wat warm moest zijn was lauw. Toen de meeste mensen al afgehaakt waren, kwamen voor nog maar een paar personen (3) wel goed uitziende en smakelijke warme gerechtjes. De ambiance is echter heel gezellig en de bediening goed.
    Al met al teleurstellend.

13. Erg lekker gegeten in dit gezellige restaurant. De proeverij was een hele beste keuze. Mijn vrouw en ik waren 10 jaar getrouwd. Een leuke attentie aan het einde van de avond maakte het helemaal af. Nogmaals onze dank!

14. Lang wachten, koud eten, missende ingrediënten, qua smaak alles behalve zuid-Amerikaans, diepvries producten... Niet geslaagd. Jammer want het restaurant ziet er erg leuk uit.

15. Superlekker eten, maar dat kun je van meerdere tapas tenten wellicht zeggen.

Dit restaurant onderscheidt zich echter ook (ben er nu vijf keer geweest) door de zeer persoonlijke en attente bediening! Voor mij toch een extra!

Thanks voor de gezellige avond...

16. iJarno

17. Al vele keren geweest, echt Super tapas, sfeervol en leuke tuin ook aanwezig.
    Echt een aanrader!!!

18. J. van Daalen

Het was zeker al 2 jaar geleden dat we waren geweest, vorige week zijn we weer eens geweest: wat hebben jullie lekkere tapas!! Een échte aanrader. Ben al bij veel tapas restaurants geweest, deze staat vanaf nu bovenaan mijn lijstje.

Tot snel Don Arroyo!!

19. Wederom heerlijk gegeten gisterenavond bij Don Arroyo, het was al even geleden dat wij waren geweest, enorm uitgebreide kaart met heel veel lekkere keuzes!!

20. Gloudemans

Afgelopen zondag heerlijk genoten van jullie verrassings menu! Enorm lekker menu, leuke sfeer, vriendelijke bediening en mooi opgemaakte borden. Wij komen zeker snel weer terug.. dan gaan we voor de tapas! Mmm...

21. We hebben gisteren het tapas de luxe menu gegeten. Wat een leuk menu. Met de hele familie echt genoten. Wil via deze weg het personeel nogmaals bedanken voor de fijne sfeer en de uitmuntende service! jullie zien ons snel weer terug. Fam. Witjens

22. Hebben hier afgelopen weekend gegeten. Het eten was wel lekker maar de service en de bediening was erg slecht. Hier ontbrak van alles aan, echt een afknapper. Dit is een afrader.

23. Verrassend lekker gegeten, mooie ambiance en vriendelijk personeel.

24. Paul

25. Gezellig tentje, leuke ambiance, vriendelijk personeel en lekker gegeten, is niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld.

26. Het eten en de sfeer waren weer prima.Alleen miste ik de muziekant welke vorige keer voor een zeer gezellige en zuid-amerikaanse sfeer zorgde.Maar ondanks dit gemis hadden we toch een zeer fijne en gezellige avond en komen zeer zeker weer terug.

27. Juliette van Schijndel

Ik kom hier regelmatig, vooral in de zomer vanwege de tuin waarin je heerlijk kunt zitten. Met veel bomen en een zuid-Amerikaanse sfeer krijg je echt een vakantiegevoel. Een vijf gangen tapasmenu erbij en je hebt een avondvullend programma met heerlijk eten waarbij je nergens over na hoeft te denken.

Echt een aanrader!

28. jeanet kollenburg

Hebben ontzettend lekker gegeten en het super naar onze zin gehad. Jullie hebben 'n geweldige leuk restaurant en het eten is echt heel lekker. Heb jullie goed lopen promoten op m'n werk.

29. Eten is beetje fantasieloos en karig. Wat je krijgt is best goed, daar niet van. We zijn niet veeleisend maar hadden toch iets meer verwacht. Bedienend personeel mag iets alerter zijn, je zou bijna zelf je drankjes gaan bijbestellen aan de bar. Terwijl ze daar toch ook meer omzet mee kunen scoren. Terras ziet er op sommige plekken onverzorgd en gehavend uit. Conclusie; eten is niet slecht maar daar is het wel een beetje mee gezegd.

30. Nelleke

1 punt
  31. Patricia van Laarhoven

Wij gaan met grote regelmaat eten bij Casa don aroyo.
    Zeer lekker eten, vriendelijk personeel in een gezellige omgeving.
    Zeker een aanrader als je van apart eten houd.

32. Iris Sweerman

33. VVH

34. Hans & Corry

Het eten was super, evenals de bediening. Was alleen jammer dat het niet zo druk was. Dit had zeker te maken met koninginnennacht. Maar we gaan binnenkort zeker nog een keer terug.

35. Yolanda en Evert

Afgelopen weekend onze vakantie lekker afgesloten bij Don Arroyo. Één van onze favoriete restaurants! Super originele gerechten die met enthousiasme geserveerd worden. Ga zo door en ons zien jullie snel weer.

36. Anne

37. In een woord "geweldig" gegeten. Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en super vriendelijk personeel! Wij komen zeker vaker terug!

38. Ik had me er enorm op verheugd om hier een keer te eten, het ziet er van buiten altijd zo gezellig uit en ik hoorde alleen maar goede verhalen, en nu was het dan eindelijk zover!

Met 4 mensen hier wezen eten.

Het restaurant ziet er ook van binnen erg mooi uit. Het personeel is ontzettend vriendelijk en alert waardoor we ons telkens gezien voelden, heel prettig.

Het beloofde allemaal heel wat!

We wilden beginnen met brood vooraf, helaas was één van de 3 keuzes op dus voor een andere gekozen, wat prima smaakte maar toch had ik graag die ene willen proeven.

De voorgerechten waren supermooi opgemaakt, daar valt niets van te zeggen maar het eten zelf was niet heel bijzonder.

Hetzelfde gold voor de hoofdgerechten, weer een leuke aankleding en een mooie opmaak maar gewoon niet speciaal.

Een van de hoofdgerechten was wat droog (de mixed grill met o.a. Entrecote) en er zou een soort van kaassaus bij zitten. De saus die er bij zat was meer pepersaus en dezelfde saus als mijn vriend bij zijn voorgerecht geserveerd kreeg. De hoofdgerechten vielen over het algemeen toch een beetje tegen.

De toetjes waren smakelijk, maar niet heel bijzonder. Ik vond ze wel aan de prijs, zowieso vond ik de voor- en nagerechten erg duur in vergelijking voor wat je dan krijgt wat bijzonderheid betreft. Het is allemaal smakelijk, maar gewoon niet spectaculair en dat had ik wel verwacht, dus in die zin ben ik wel teleurgesteld.

Samengevat: Superaankleding, erg vriendelijk personeel waar je je erg gezien door voelt en die je de tijd gunnen lekker te kunnen (na)tafelen, hele mooie opmaak van de borden maar de prijs/kwaliteitverhouding was voor ons een beetje zoek.

Na te hebben betaald vroegen wij ons af wat er nou zo enorm bijzonder aan was geweest dat maakte dat we 60 euro p.p. kwijt waren. Jammer, maar voor ons niet echt voor herhaling vatbaar, ik kan ergens anders ook goed en smakelijk eten voor veel minder geld.

39. Tahnee 120 punten

Een van mijn favoriete restaurants in de omgeving van 's-Hertogenbosch. In de zomer heerlijk buiten zitten op een sfeermakend en groen terras. Bediening ook erg leuk. Eten is echt heerlijk. Grote en kleine gerechten, echte aanrader...

40. Esther van Rens

41. Bediening erg vriendelijk en geduldig.

Het is heerlijk toeven op het buitenterras, gezellige en romantische ambiance. Eten is voortreffelijk.

Je wordt niet weggekeken zoals bij sommige restaurants in de stad. We gaan zeker terug, mede omdat het een interessante uitgebreide menukaart heeft!

42. Al een tijdje geleden dat we in dit restaurant hebben gegeten. Omdat het toen zulk mooi weer was hebben we in de binnentuin gezeten die er erg sfeervol uitzag. We hebben gekozen voor een soort verrassings tapas menu. Het smaakte prima maar we hebben wel eens lekkerdere tapas gegeten. Desalniettemin hadden we een geslaagde avond, mede door de hele entourage.

43. Voor de 2de keer in dit restaurant geweest, maar nu met een flinke groep om mijn 25 jarig jubileum te vieren bij TNT Post.
    Langs deze weg wil ik Don Arroyo bedanken voor de gezellige avond, een geweldig diner van de Braziliaanse chef-kok, de muziek van de Peruaanse mannen, en de voortreffelijke bediening. Ik heb er samen met m`n collega´s ontzettend van genoten en ons heb je als vaste klant. Tot ziens op 2e Kerstdag.
    Tonnie

44. Leuk restaurant met een gezellige sfeer. De bediening is vriendelijk en de kaart is zeer uitgebreid. Wij kozen voor het verassingsmenu. Voorgerecht soep en het toetje waren erg lekker. Het vlees van het hoofdgerecht was erg droog en dus jammer.