Thalassa in Roosendaal

Bezorgrestaurants in de buurt van Thalassa

4. Betalen American Express pin Master Card Visa

1308119701 81
1353195353 84
1358203759 81
1368220571 81

1. Het was voor ons een zeer geslaagde avond, prima eten, zeer goede bediening, kortom voor herhaling vatbaar, zeker niet de laatste keer geweest.

2. Kitty Wijne

Zoals altijd was alles weer top.
    Wij moeten er een stukje voor rijden maar vinden het daar altijd heerlijk/gezellig en sfeervol.

3. Op zondagavond 15 januari 2017 hebben we met ons gezinnetje met aanhang hier lekker gegeten. Grieks zoals Grieks hoort te zijn.

4. Mijn vorige ervaring op eet.nu is inmiddels elf maanden oud. Tussentijds een paar keer bij Thalassa gegeten en de ervaringen zijn wisselend. Paar weken geleden heb ik dezelfde Delphi schotel genomen als deze week. Toen heerlijk gegeten, mals vlees (lamsvlees , ossenhaas etc) en mijn vrouw had beef.... deze week zoals gezegd dezelfde schotels vlees genomen en teleurstellend, alsof het door een 'niet kok' was gegrild, niet mals en droog.

Jammer dat de kwaliteit zo wisselend is en dat je er eigenlijk niet van op aan kunt. Onder welke noemer in de evaluatie moet ik dat laten terug komen, service (geen constante kwaliteit) of onder eten & drinken. Of prijs kwaliteit, 24 euro voor een vleesschotel die niet echt lekker is...... ik hoop dat deze ervaring de eigenaar aan het denken zet en dat hij er iets mee gaat doen....of ik er vertrouwen in heb???

5. Knus tafeltje, heerlijk gegeten, kortom leuke avond!

6. Anuschka Verhulst

Een tijdje terug wilden wij komen eten bij Thalassa, echter hadden wij niet gereserveerd. We lopen naar binnen en vragen of er nog een plaats is voor ons. Wij waren met 2 personen en een baby die in de kinderwagen lag te slapen. Wij kregen te horen dat er geen plek was, maar het restaurant was helemaal leeg. Het zou natuurlijk kunnen dat dit allemaal gereserveerd was, maar achter ons kwam een gezin met 2 ouders en 2 wat oudere kinderen (rond 14 jaar). Ook zij hadden niet gereserveerd, maar konden zo komen en voor hen werd wel 'plaats gemaakt'. Hierna hebben we nog verhaal gehaald, maar de manager stond ons niet te woord en liep letterlijk van ons vandaan. We voelen ons zeer gediscrimineerd omdat wij met een kinderwagen niet welkom zijn. Onze baby lag heerlijk te slapen, waardoor je totaal geen last had van hem! Wij komen hier nooit meer!

7. In 2012 hier voor het eerst gaan eten. Inmiddels meerdere malen geweest vanwege de goede kwaliteit, zelfs vorig jaar met de kerst. Echter sinds kerst vorig jaar is het niets meer. We zijn er nog twee keer geweest, maar iedere keer viel het weer opnieuw tegen. Voorheen waren de gebakken mosselen bijvoorbeeld heerlijk krokant, tegenwoordig zijn ze nat van het vet en klef. De gyros was altijd erg smaakvol, maar deze is tegenwoordig ook klef, zacht en heel zwaar van smaak. Wij komen hier sinds een paar maanden dus ook echt niet meer. Personeel is overigens ook niet meer zo vriendelijk sinds 2012. Het is ondertussen "normaal" geworden dat er klanten komen blijkbaar. Als ik ergens ga eten hoeft er niet geslijmd te worden, maar een glimlach is altijd prettig.

8. Echt super! 2 keer kort na elkaar naar hier geweest, 1 keer a la carte en 1 keer buffet. A la carte is heerlijk! Eten goed gekruid! Van een buffet denk je nooit dat dat altijd lekker is maar het was in een woord: heerlijk! Ook dat eten was lekker gekruid, goed warm en je hebt van alles lekker kunnen proeven en kunnen smullen

9. Op een zondagavond gegeten met 4 personen.
    Gyros was smakeloos het leek wel gekookt vlees.
    Menu van 19.90 was minimaal.
    Dit was een slechte ervaring.
    Dus we gaan hier niet meer eten.

10. Wij zijn er al 3 keer met lege buik naartoe gegaan en hebben ons buikje rond gegeten. Het was erg lekker en het zag er allemaal heel gezellig uit.

11. Ik ben hier een tijd geleden wezen eten met m'n gezin, het was de eerste dag van onze vakantie. We houden erg van Grieks en kwamen dit restaurant tegen op eet.nu dus zijn we er maar een kijkje wezen nemen. We kwamen binnen en het restaurant was groter dan we dachten. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een plekje toegewezen in de buurt van de kinderhoek dus onze zoon was helemaal in z'n nopjes.

Toen het eten werd opgediend was het tijd om stil te zijn want het was erg smakelijk en een mooi begin van onze vakantie. Het hoofdgerecht was helemaal super. De ambiance van het restaurant tezamen met de rustige loungemuziek maakte dit etentje tot een erg prettige ervaring. Toen we klaar waren zaten we heerlijk loom aan tafel en hadden eigenlijk geen zin meer om naar ons vakantiepark te gaan.

Voor herhaling vatbaar, het was een blije verrassing.

12. Leuke sfeer en goede service. Maar het eten is er echt veel te zout. Grieks eten is sowieso al kruidig en zorgt ervoor dat je veel dorst krijgt achteraf, maar hier wordt er daarnaast echt flink gestrooid met zout. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht was echt niet oké.

13. Eten van zeer goede kwaliteit, zeer smaakvol en uitstekend gekruid. Zeer grote keus op de menukaart. Door de open structuur in dit restaurant is het niet echt rustig, wat meer afscheidingen zou de sfeer sterk verbeteren. Een groot compliment voor de bediening. Zelden ervaren dat de bediening zo vriendelijk en behulpzaam is als in dit restaurant. Hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen.

14. Je kunt hier heerlijk eten, de kwaliteit is goed, maar als je een keer een klacht hebt, dan is er niemand thuis en word je gewoon genegeerd. Wij kwamen er bijna wekelijks. Ik at altijd de mix suflaki, heerlijke mix van soorten vlees, 2 spiezen. Van de een op de andere dag, werden de twee spiezen vervangen door 1 spies. En je blijft wel 19 euro betalen. Ik gaf aan dat het wel erg weinig was, terwijl ik een kleine eter ben. De serveerster zei dat het gerecht gewoon kleiner gemaakt was. Ik weer aangegeven dat het erg weinig was zo voor dezelfde prijs, ze liep,weg en kwam ook niet meer terug. Geen excuus, niets. Jammer voor de goede naam en het eten dat ze bieden, maar klanten houden is in deze tijd zeer belangrijk lijkt mij, je bent ze eerder kwijt als rijk. Jammer!

15. Gisteren met 10 personen in dit restaurant gegeten, het was heerlijk. Zo echt Grieks! Gerechten waren mooi, vers en heerlijk, ontvangst en bediening waren top! Kortom superavond gehad, zeker voor herhaling vatbaar....

16. Lisette

Vandaag gegeten met 2 volwassenen en 3 kinderen.
    Heerlijk eten, vers en super van smaak. Hoofdgerecht was uit de kunst, kindermenu's heerlijk met verse produkten. Toetjes erg erg lekker. Goede vlotte en nette bediening. Zelden zo lekker Grieks gegeten, zo puur.
    Een echte aanrader.

17. Het eten is hier prima, maar niet voor iemand met een dieet!
    Van tevoren hadden ze me verzekerd dat ik met mijn glutenvrije dieet goed bij ze terecht kon. Het vlees van de grill was sowieso glutenvrij en verder konden ze me tijdens het bestellen wel helpen kiezen en zo een mooie maaltijd voor me klaarmaken. Nou, mooie praatjes!
    Bij het bestellen vroeg ik om hulp van iemand die er verstand van had, maar de serveerster kwam terug en vertelde me alleen dat het vlees van de grill glutenvrij was. Ze konden evt een aparte salade voor me maken, maar bijgerechten zoals rijst en frites mocht ik niet hebben. Verder geen hulp bij het kiezen van de kaart en zeker niet de moeite genomen om voor mij een mooie maaltijd klaar te maken!
    Ik kom hier nooit meer!

18. Gisteren voor de 5e keer bij Thalassa gegeten. We worden altijd vriendelijk welkom geheten door de eigenaar. Dit keer kregen mijn vriend en ik een nóg gezelligere plaats toegewezen (achterin het restaurant). Het hele restaurant zat vol, maar hier is niets van te merken. Snelle, vriendelijke bediening, sfeervolle muziek, wel veel geklets, maar zeker niet storend! Heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht op. Kwaliteit van het eten is super!! Thalassa is een restaurant waar je je zeer welkom voelt en de gast centraal staat. Ook kunnen wij hier altijd op ons gemak 'tafelen', gemiddeld zitten wij hier 3 tot 3.5uur. Thalassa is een aanrader voor iedereen die op zijn gemakje, goed wil eten, voor een goede prijs, in een sfeervolle ambiance.

19. Corné kerstens

Ik ben hier vorige week geweest om te eten.
    Had als voorgerecht, verschillende warme griekse gerechten, kreeg zes verschillende gerechten en ze ware stuk voor stuk helemaal top! Als hoofdgerecht had ik de tonijn van de grill, ook deze was heerlijk! frietjes waren perfect, alles was top! Bediening heel vriendelijk ik kom hier zeker vaker terug top grieks restaurant!

20. Voordelen:
    Mooi restaurant
    Leuke ontvangst door de gastheer
    Lekker eten

Nadelen:
    Jammer genoeg is er 1 serveerder bij die meer let op vrouwelijk schoon, dan waar hij het drinken in moet schenken.

Het restaurant is meer geschikt voor kleine tot grote groepen dan voor stellen i.v.m. het geluid. Wanneer je verder achterin zit kan je elkaar moeilijk verstaan wanneer je met 2 of 4 personen bent.

21. Alweer heerlijk gegeten. En betaalbaar ! Service was weer uit de kunst !

22. We zijn regelmatige eters in Griekse restaurants. Heel veel Griekse restaurant glijden na een tijdje af naar cafetaria niveau. Dat is zeker nog niet het geval bij Thalassa. Het was wel een rustige avond toen we er waren, maar verse producten, intense smaak, bediening was goed. De hand van de eigenaar is heel persoonlijk en geeft een welkom gevoel. De witte wijn was goed koel en heerlijk van smaak. Goede informatie bij de wijnen gehad. Hoofdgerecht was met zorg bereid, frietjes waren zichtbaar vers gesneden en goed van smaak. Kortom ik ga hier weer terug. Ik hoop dat ze het niveau vasthouden!

23. Heb hier gezellig met een vriendin heerlijk gegeten, kwaliteit van eten was erg goed en ook de hoeveelheid was meer dan genoeg, kom hier zeker nog een keer terug.

24. Ik kwam meteen toen ik het restaurant binnen kwam in een vakantiesfeer! Warm onthaal, keurige en nette bediening, heerlijk eten, gezellig restaurant en normale prijzen. Ook bij het verlaten van de zaak kregen we nog 'n warme hand toe gedrukt! Klasse!

25. vriendengroep

Gisteren hebben wij in het restaurant gegeten. Het restaurant ziet er aan de binnenkant erg gezellig uit. Sfeervol. Als je voor een rustige avond en een ontspannende avond een hapje wilt gaan eten moet je vooral niet hier zijn. Een kippenhok is er niets bij. De bediening is waardeloos, het duurt allemaal erg lang.

Het enige positieve is dat het eten lekker was, maar dan de rekening...die is erg hoog. Wse hadden hoge verwachtingen van dit restaurant maar het is helaas echt tegengevallen.

26. Gastvrij onhaal en heerlijk gegeten. Ondanks de drukte snelle service. Verrassende gerechten: lasagna feta bijvoorbeeld. Zeker een restaurant om nog eens te bezoeken.

27. Van alle Grieken in Roosendaal vind ik deze toch de allerlekkerste en gezelligste! Zeker niet te zeggen dat het lang duurt om je eten te krijgen. Een keer zaten wij daar helemaal alleen, we kregen het eten binnen een 10 min/kwartiertje. En het was heerlijk. Ook bij drukte in de tent, is de service gewoon goed! Niets over te klagen!

28. Patrick Tak

29. Ruimte erg groot, leuk ingericht, gastheer geeft een hand bij binnenkomst en daarna zie je hem niet meer. Was slecht weer, erg rustig. Voorgerechten kruidenboter (3 soorten) was vloeibaar en smakeloos, inktvis was taai en leek op plastic, friet zat een zoutpot overheen, salade voor 3 personen was te zoeken met een vergroot glas. Bediening was matig of niemand of 3 na elkaar aan je tafel.

Voor de prijs een tegenvaller, presentatie leuk, smaak matig. Verwacht ook geen Griekse sfeer want die is er niet.

30. Ik heb heerlijk gegeten afgelopen weekend.

En niet alleen dit weekend, maar al veel vaker!

Persoonlijk vind ik het gezellig om een tafeltje te hebben bij het raam.

Wanneer je achter in de zaak zit, zit je wat meer tussen de mensen en dat is luidruchtiger!

Je wordt ontvangen door een gastheer, dat vind ik ook erg plezierig.

Het is zeker een aanrader! Probeer het zelf.

31. Wij zijn er afgelopen zaterdag geweest en het was heerlijk.

Zeker een aanrader.

32. Enorm goed.

Wij komen al jaren bij Griekse restaurants in Roosendaal maar dit is echt de allerbeste.

Eten is zeer uitgebreid en een enorme goede wijnkaart.

Op verzoek worden er zelfs verschillende wijnen uit de kelder gehaald om aan onze wensen te voldoen.

Echt een aanrader voor diegene die eens wat meer willen dan gewoon Griek.

33. Wij zijn op de dag van de WK-finale bij Thalassa gaan eten met en groep van ongeveer 8 man. Ondanks de drukte in het restaurant, dat vlakbij de Oude Markt ligt, was de bediening goed.

Ik vind de classificatie Grieks restaurant niet correct, het restaurant profileert zich immers ook als een Mediterraans restaurant..dus Grieks, Italiaans, Turks, Marrokaans... alles wat zich aan de Mediteraanse zee bevindt.

Ik heb een heerlijke pasta op met verse krab die ik nog uit de scharen moest peuteren..heerlijk!

Ik hoorde om me heen ook alleen maar positieve geluiden.

De kaart is groot maar het is wel duidelijk over welke keuken het gaat, ik ben blij met de Italiaanse keuken naast de Griekse keuken...ik kan dan lekker aan de pasta terwijl mijn vriend een mixed- grill neemt.

Een echte aanrader dus!

Groetjes, Laura.

34. Zeer goed restaurant, zeg maar de beste van Roosendaal en omstreken.

Altijd vriendelijk personeel en het eten is altijd vers en smakelijk.

Men komt regelmatig vragen of alles naar wens is.

Zeer zeker een aanrader.

Wij komen zeker nog wel een paar keer.

35. Ik hou erg van Grieks eten en ook in de negatieve reviews herken ik wel iets. De tip voor ieder Grieks restaurant is de volgende: Bestel vlees/grill. Iets anders kunnen ze gewoon minder goed. Geldt voor iedere Griek waar ik ooit geweest ben.

Ik vind bij Thalassa het vlees verreweg het beste van de alle Grieken die ik heb geprobeerd. Wat betreft de service gaat het wel goed over het algemeen, ze komen regelmatig aan je tafel vragen of alles goed is. Die eigenaar die je begroet bij de deur is ook het meest fanatiek/gebrand dat je een leuke tijd hebt. De rest doet gewoon haar/zijn werk.

De prijs is hetzelfde als bij iedere andere Griek zo'n beetje. Ter indicatie; wij eten met z'n 2-en voor 45 euro. Ieder een paar drankjes en geen voorgerecht. (Ik ben niet van het avondvullend eten).

De sfeer is ok. Net genoeg privacy maar superver staan de tafels ook weer niet uit mekaar.

Het belangrijkste vind ik dat je lekker eet. (los van het gezelschap natuurlijk :) En dat zit hier wel goed. Het is de prijs waard en je krijgt meer dan genoeg.

36. Slecht.

Wij zijn hier gaan eten toen het restaurant net open was.

De veel te uitgebreide kaart en de vele tafels en stoelen voorspelden al niets goeds.

De vis die ik had besteld was notabene ook gefrituurd, net zoals de rest van de visschotel waardoor je niets meer proefde wat nou wat was, alles smaakte naar frituurvet.

In plaats daarvan kreeg ik kip, omdat ik het niet lekker vond. Deze was ook niet smaakvol, erg droog.

Misschien dat het vlees beter uitpakt, maar helaas geen goede eerste indruk, onderscheidt zich echt niet van alle andere massa-Griekse restaurants.

37. Super lekker en goede bediening.

38. Absoluut het lekkerste Griekse restaurant wat ik ken.

Heel vriendelijk en net personeel.

Het vlees is mals, knapperig en gewoon echt vers. Dat kan je niet bij elke Griek zeggen.

Ben inmiddels 3x geweest en kom zeker terug.

39. Wij komen en regelmatig en het eten is elke keer weer geweldig!

Het vlees smelt op je tong weg en het garnituur is altijd erg vers en het personeel is er vriendelijk!

Echt een aarader!

Als je eenmaal bij deze Griek geweest bent, valt het erg tegen bij een ander Grieks restaurant.

40. Zeer goede ervaring, en zeker aan te raden. Super vriendelijk personeel, en een leuke kaart. Gezellige sfeer ongeacht de dag van de week.

41. Monique

Dit is nu echt wat je noemt het toppunt van echt Grieks eten!

Wij zijn hier nu een aantal keer geweest en elke keer is het weer geweldig!

De sfeer en kwaliteit zijn geweldig, dus niets op aan te merken.

42. Anoniem

Zonder meer het beste Griekse restaurant in de omgeving van Roosendaal e.o.

Op zich grootschalig, echter zonder dat het storend is.

De maaltijden zijn -uitzonderlijk- smakelijk en met veel zorg bereid.

Deze avond wederom het Griekse specialiteiten menu besteld, en ook nu weer boven verwachting bijzonder smakelijk.

De kunst is om de kwaliteit te handhaven.

Het lukt hen nu al een jaar lang, d.w.z. gedurende mijn ervaringen in deze periode...

Complimenten voor de kok en de gastheer.

43. Rina Marcus

In één woord geweldig, heerlijk eten, goede bediening en mooi restaurant, kom er voor uit Bergen op Zoom naar Roosendaal, omdat het anders Grieks eten is, en je ook lekker Mediterrans kunt smullen.

44. Luaa en lani

Was gewoon uitstekend!

Goeie sfeer, goeie service en heerlijk gegeten!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes, Luaa en Lani.

45. Frijters

Hartstikke fijne plek om te eten! Vlees is van zeer goede kwaliteit, personeel is vriendelijk, gerechten zien er mooi uit en smaken voortreffelijk!

Een aanwinst voor Roosendaal!

46. Geweldig restaurant! Eten is veel, maar zéér goed en tegen een scherpe prijs. Personeel heel erg vriendelijk en in voor een praatje. Het restaurant is zeer gezellig aangekleed en straalt een warme sfeer uit.

Dus doe jezelf een plezier en ga hier genieten!

47. Het eten is hier geweldig!

Wij zijn hier nu twee keer geweest...
    Goed personeel die ook in zijn voor een praatje, ook al is het druk!

Je kan er op je gemak zitten. Wij kwamen afgelopen zaterdag om 20:00 uur en gingen pas om 23:30 uur weg.

Ik zeg een top-restaurant!

Beter dan de andere Grieken in Roosendaal en omgeving!

48. Huijbrechts

49. Zeven gasten die uiterst tevreden na een heerlijke maaltijd huiswaarts togen en een gastheer die vond dat de rekening heel schappelijk was. Wordt zeker herhaald.

50. Thalassa is gewoonweg een goed restaurant, niet alleen Grieks maar ook diverse mediterrane gerechten kan je er eten. Wij eten hier wekelijks en dat doen we niet omdat het maar gewoon is, nee hoor, een echte topper?! Goed vlees van een perfecte kwaliteit, als je van Grieks eten houdt.....dan moet je eens een keer langskomen in Roosendaal.

51. Wesley Mulders

Grieks, heerlijk! I love it. Ook bij dit restaurant is alles prima. Zeer modern ingericht, leuke vriendelijke eigenaar (Tolly) en bediening. Het eten is prima en voldoende. Ook hier kom ik regelmatig terug voor een lekkere maaltijd. Tevens zijn de voor- en nagerechten apart versierd, ziet er erg sjiek uit.

52. Heel erg leuk en Gezellig!

En wat is het restaurant groot, prachtig.

Het eten was erg goed en de bediening is erg vriendelijk.

53. We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is heel vriendelijk en aan alles werd gedacht. Ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.

Het was een leuke gezellig avond.

54. Heerlijk gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening.

55. Het eten was erg aangenaam, ze hadden een uitgebreide menukaart, waar voor iedereen wat opstaat. Verder ook een goede keuze aan flessen wijn. We werden snel geholpen door vriendelijke bediening. Wat ook heel leuk is is dat ze ronde tafels hebben, erg leuk als je met meerderen uiteten bent.

56. Het eten was heerlijk, daar was niets op aan te merken, op de ambiance des te meer. Het was erg rumoerig, je moest schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan. Verder zaten we recht onder blauwe tlbuizen, wat ons eten er niet smakelijk uit liet zien.

Bediening was verder prima.