Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roosendaal verdeeld zijn.

1. Eten en bediening super! Tip: laatste pagina van de wijnkaart; heerlijk!

2. Marijke evers

3. Heb hier heerlijk geluncht met mijn vriendin. We kozen voor een salade, een met ham en Griekse kaas en een met scampi's. Het was heerlijk, zag er net zo lekker uit als dat het smaakte!! We komen zeker terug.

4. Vandaag heerlijk gegeten! Super lekker & mals vlees, attente en gastvrije bediening en leuke sfeer. Een echte aanrader voor degene die van een goed stuk vlees houdt icm een mooi speciaal biertje! Persoonlijke tip is vooraf het spek & gerookte zalm, hoofd spare ribs en na de cheese cake :-) Smikkelen & smullen voor een hele leuke prijs. Kortom snel eens proberen!!

5. Heerlijk gegeten! Wildbuideltje als voorgerecht zag er erg mooi uit en was ook erg lekker. Als hoofdgerecht de hertenkroon, super mals vlees en een lekker bijpassend sausje. Een rode wildwijn erbij maakte het helemaal af. Ruime keus tussen wildgerechten, vlees en vis. De bediening was heel vriendelijk.

6. 18-10. Wij hadden gereserveerd en expliciet erbij gezegd dat we met een kinderwagen kwamen. Eerst moesten we aan de bar wachten omdat de klanten voor ons nog niet klaar waren, we waren maar 10m te vroeg. Toen moest ik met de kinderwagen door de keuken naar het cafe ernaast om te wachten. Hier gebeurde er nog dat de barvrouw een stapel servies liet vallen waarvan de stukken over mijn dochter heen vielen! Toen we aan de beurt waren werden we ergens in een hoekje gepropt, waar we de kinderwagen midden in het gangpad moesten zetten. Wij moesten elke keer opschuiven omdat de tafels en stoelen zo dicht op elkaar staan dat ze niet achter ons konden serveren. Wij kregen pijnlijke houten stoelen, terwijl de rest van de gasten allemaal op soort van lere stoelen zaten?
    Overal zit peper op, zelfs op de koolsalade! Was veel te heet en kon dus niet gegeten worden, dit aangegeven bij de bediening maar geen reactie op gehad. Er staan overal verschillende soorten bier maar er kan niks van besteld worden. Uiteindelijk te veel betaald voor de normale biertjes die je in een gewoon cafe voor de helft van de prijs kunt krijgen. Vlees was heerlijk, niks op aan te merken.

4,7
  7. Op zaterdag 25 oktober 2014 hier met zijn viertjes gegeten. Goed dat we gereserveerd hadden, want het zat bomvol. Het is wel erg Amerikaans massaal. We kregen snel een aardig plekje aan het raam. Het eten was erg lekker. Let wel op dat je warme sauzen nog bij de goedkope prijzen bij moet betalen. Dat kost dan €2,- extra. De bediening was zonder meer goed. Wel allemaal jong volk, maar ze deden het prima. Ook de rekening viel best wel mee.

8. fotios

9. Wij waren met drie personen en werden hartelijk ontvangen en naar onze gereserveerde tafel begeleid. Als aperitief namen we een heerlijke witte port goed op temperatuur en werd ons de menu kaart overhandigd. Een ruime meer dan ruime keus aan vis- en vleesgerechten zowel als entree als hoofdgerecht. Als voorgerecht kozen we voor de Calamaris en de Gambas: verrukkelijk beide gerechten. Calamaris zoals ze behoren te zijn, niet die ronde met veel paneermeel maar de echte inktvisjes in de olie. Bij onze hoofdgerechten was de keuze op de zeebaars en de lamsrack gevallen. Kortom super, verrukkelijk. Een bistro is niet de goede kwalificatie maar een eerste klas restaurant wat erg ondergewaardeerd wordt. Kortom super gegeten, spontane bediening en voor herhaling zeer zeker vatbaar. Tot snel.

10. Het is er zó slecht en het gaat zó langzaam dat die goedkope prijzen vanzelf weer duur worden.

3,5
  11. Geweldige ervaring, eerste keer hier gegeten bij de nieuwe eigenaars, zal zeker niet de laatste keer zijn. Of je bij oude vrienden gaat eten, alles klopte. Heerlijke gerechten, lekkere wijn, vriendelijke bediening met kennis van zaken. Helemaal top.

12. rene vd sluis

Gegeten met 10 personen. Sharing menu besteld. Heerlijk maar te weinig. Moesten er bijbestellen. Sommige tafelgenoten hadden gewoon honger. Cheesecake voor 7 euro bestond uit a harde laag bastogne koeken met opgeklopt slagroom. Een serveerster wist niet hoe ze een fles witte wijn moest openmaken. Wijn was ook warm moest om ijsklontjes vragen. Geen groenten bij het hoofdgerecht.

13. Ik was een bezoeker aan Roosendaal. Wist niet wat of waar ik wezen moest om mijn buitenlands gezelschap een comfortable en gezellig paar uurtjes onder kon brengen. Nou, dit was super geweldig en we waren allebei erg tevreden. De zalmsalade een aanrader. Geweldig.

14. Ik kom er regelmatig. Topplekje met heerlijk eten.

15. Goede service, geweldig eten en een heerlijke ambiance, huiselijk, warm, romantisch! Zeker een reden om hier vaker te gaan eten in een mooie bosrijke omgeving!

16. Het eten krijgt met moeite rapportcijfer 6. Al bij binnenkomst voel je je niet welkom, door een afstandelijke en kille serveerster (die ook later niet wil of kan ontdooien.) Bovendien is de verhouding prijs/kwaliteit ver te zoeken, belachelijk duur voor een door zichzelf opgewaardeerde Griek.

17. Altijd prima kwaliteit... prijzen enorm gestegen, 3-gangen menu van 28,95 naar 32,95 euro. Enkele gerecht tiganaki van 19,50 naar 24,50 euro. Echt veel te duur geworden!! Wat iemand anders zegt ook, wijn duurder geworden en het glas gehalveerd, kleiner wijnglas.

18. Ik vind de pizza's heerlijk. Soms iets te hard gebakken.

Maar in heel de omgeving zijn het voornamelijk shoarma restaurants die ook pizza's bakken, en dan komen deze pizza's (bij Il Fornaretto) het meest in de buurt van een originele Italiaanse pizza.

Volgende keer ga ik ook iets anders van de kaart proberen, want alleen op basis van pizza's is een restaurant niet te beoordelen. Al zijn de pizza's wel origineel en anders qua receptuur en erg lekker.

Het personeel is erg vriendelijk en het zakje brood is origineel!

Het restaurant heeft een leuke en gezellige uitstraling, de open keuken is leuk. Wel zijn de spotjes iets te fel voor een intieme sfeer.

19. Internationaal Roosendaal

Vandaag ben ik uit eten geweest bij het kook. Om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Dit is me erg goed bevallen! De jarige was gratis en er was veel variatie in het eten. Ook had je erg veel keus bij de toetjes en natuurlijk de chocoladefontijn waar mijn kinderen niet van af konden blijven. Er was zelfs een slushpuppie apparaat met 4 verschillende smaken! We komen zeker nog een keer terug.

20. Het eten is er nog steeds goed, zie ook mijn eerdere ervaringen op eet.nu.

Maar afgelopen week zijn de prijzen weer omhoog gegaan... Ter beeldvorming is de Bifteki en de mousaka van 14 naar inmiddels bijna 23 euro gestegen. Een huiswijntje, klein glaasje, staat op 3,80 euro. Nu slaan ze wel door qua tarieven. Deze beoordeling is bedoeld om de eigenaar wakker te schudden.

21. Voor ons was dit de eerste keer dat we hier kwamen eten en zeker niet de laatste keer. Een gezellige moderne ambiance waar je heerlijk kunt eten en prettig bediend wordt.

Kortom een aanrader..!

22. Lydia

23. Internationaal Roosendaal

Wij zijn hier wezen eten om mijn moeder haar verjaardag te vieren. Wij dachten hier is het makkelijk eten met kinderen want die kunnen zich lekker uitleven in de kinderhoek. Er werd bij binnenkomst meteen moeilijk gedaan door de eigenaresse we hadden niet aangegeven dat we een baby in een kinderwagen bij hadden! Het kindje was toen 2 maanden, nooit geweten dat je dit moet aangeven?? Schijnbaar een heel probleem want we konden niet zitten met een kinderwagen want die moet ook aan de tafel staan? Er werd gevraagd of de baby in een kinderstoel kon zitten? Wat denk je zelf, kind is 2 maanden! We gingen hier altijd met veel plezier naar toe maar door de eigenaresse is het helemaal verpest!

24. Anita van Dijke

25. Gisteren met AH/Iens bij Captain Cook's wezen eten. We konden reserveren tot 17:15 uur en daarna pas weer vanaf 18:30 uur, terwijl het lang niet vol was? Het weer was heerlijk, lekker in de tuin gezeten; een oase tussen de markten in. Toen het wat later werd, werd de terrasverwarming aangestoken.

Het maandmenu was aantrekkelijk. Hierop viel onze keuze. Maar ook de kaart heeft volop te bieden. Met name nagerecht kaas is aan te bevelen. De ervaring was over de gehele linie goed, vandaar de waardering 8.

26. Op zaterdag, 20 september 2014, ter ere van mijn 70e verjaardag, samen met mijn vrouw, kinderen en kleinkinderen, gegeten bij Bistro Cannelle. Super, super, super. Fantastisch eten en zéér klantvriendelijk en klantgericht personeel, dat in de gaten heeft dat er aan die tafel iets wordt gevierd en daar dan ook iets mee doet! Hier komen wij graag terug. Zeer bedankt!

27. Internationaal Roosendaal

Voor de eerste keer bij kookpunt geweest. De bediening en de koks achter de platen waren erg vriendelijk. Alles werd goed uitgelegd en de keuze van de gerechten was enorm. Heerlijke sushi op en andere voorgerechtjes. Ook de wok was lekker! Borden werden optijd opgehaald. Ik kan wel begrijpen dat het in het weekend misschien erg druk is en langer duurt.

28. Enige cafetaria in Roosendaal waar ze zelf nog schillen en snijden, dus geen bewaarmiddelen.
    Snelle afhandeling van je bestelling, weer heerlijk gegeten.

29. Internationaal Roosendaal

Afgelopen dinsdag met ons jaarlijks familie uitstapje gegeten bij de Sinjoor. Bijzonder leuke ervaring, goede service en kwaliteit. Leuke attentie voor de dames van ons gezelschap, een mooie roos. We komen hier zeker vaker.

30. Over hoe het eten zou zijn kunnen we helaas geen beoordeling geven omdat het zover niet gekomen is! Na 20minuten te hebben gezeten zonder dat we überhaupt aangesproken zijn voor drinken e.d. zijn we met stille trom vertrokken... Wat ons opviel waren de angstig zoekende blikken van de rest van de gasten die met smacht op hun drankje, eten of ober zaten te wachten waarop wij uit konden maken dat wij zeker niet de enige waren met dit ongemak. In de tijd dat wij er zaten heeft niemand eten gehad en was er 1 tafel die drinken kreeg geserveerd. Een bijzondere manier van een restaurant runnen...