Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roosendaal verdeeld zijn.

1. De friet en snacks werden wel netjes op de afgesproken tijd bezorgd. De friet was alleen slap, vet en smaakte naar meel! Zelfs de snacks waar je niks aan zou kunnen verpesten waren niet al te best.

Wat een enorme deceptie zo het begin van 2015 :'(

1,8
  2. Internationaal Roosendaal

Nina Visser

3. robert goudriaan

Vriendelijke, servicegerichte bediening die de ongunstige prijs kwaliteit niet goed maakt. Vooral tagliata (geen malse dunne biefstuk of ossehaas) en salade nicoise (erg klein) vielen tegen.

4. We hebben jaren in de USA gewoond en weten dus wat een diner is. Nou dit is er een, en het is nog een goede ook. Gezellig, grote porties, warm en smakelijk. Wij waren vroeg, dus er was nog plaats. Echter, reserveren is raadzaam.

5. marij

6. Hebben voor oud en nieuw een schotel met luxe hors d"heuvre besteld. Schotel met hapjes smaakte prima, alleen de stukjes verse vijg, die waren met schimmel. Brrrr heb dat stukje van de schotel maar weggegooid! Toen ik de schaal retour bracht en het aan een medewerker vertelde (en hem een foto van de beschimmelde stukjes vijg liet zien) antwoordde deze alleen met: ja ja, heel jammer. Ik hoop dat de andere klanten niet zo een ervaring met de vijgen hebben gehad!!!

7. Chinees-Indisch Roosendaal

Teleurstellend. Na jaren lekker gegeten te hebben zijn de laatste keren mij absoluut niet bevallen. Of dit door de nieuwe eigenaar komt is mij een raadsel maar het is zeer smaakloos wat er geserveerd word. Jammer !

8. Lekker bij Irodion Roosendaal gegeten. Ontspannen sfeer, goede bediening en heerlijk Grieks eten. Absoluut een aanrader.

9. Weer lekker en gezellig kunnen eten. De ober voelde ons goed aan. Hadden een plek boven gekregen waar we lekker konden babbelen met zijn vieren.

10. Fred Hopstaken

Openingstijd tot 20:30 uur. Stond nog voor 19:45 voor de deur, maar helaas het bordje "gesloten". Personeel nog binnen maar geen reactie. Conclusie: waardeloos en voor mij de laatste keer.

11. frank stuij

Heerlijk gegeten voor een prima prijs!

12. Gisteren een keer niet bij onze gebruikelijke Griek gegeten maar bij deze. We zaten net en gelijk de vraag of we wilden drinken en brood met kruidenboter wilden.

We kozen een alles in 1 menu, hier zitten 4 drankjes bij. De kinderen een gewoon hoofd- en nagerecht. Jammer dat de gastvrouw bij de kinderen maar bleef vragen of ze wilden drinken. De laatste slok was nog niet op of ze kwam weer. Op de drank was te verdienen en goed ook. Ook aan het brood verdienden ze goed. 17 euro voor de veel te kleine schaaltjes.

Kortom. Eten was goed, bediening en prijs zwaar onvoldoende.

13. Met een groep van 16 personen hebben we heel goed en gezellig gegeten bij Bistro Canelle. Van te voren contact gehad en in samenspraak een 3 gangen keuze menu afgesproken. Hierbij kwam nog een amuse en brood van het huis bij!
    We werden hartelijk ontvangen en het restaurant was lekker warm qua temperatuur. Kortom een geslaagde, avondvullende gebeurtenis.
    8 december 2014

14. Uitstekende kwalitaria, veel keus m.b.t hamburgers. De frieten en de hamburgers werden netjes geserveerd en smaakten erg goed. Had wel te weinig saus maar dat werd gelijk gecorrigeerd.

Mij zullen ze binnenkort weer zien.

15. Pietje precies

Afgelopen weekend met grote groep hier gegeten. Gezellige sfeer, top bediening.
    Eten was lekker. Ook toen het later op de avond werd en het restaurant leger raakte werd je niet weggekeken maar er was nog genoeg gelegenheid om drinken te bestellen en kletsen met elkaar. Kortom voor herhaling vatbaar.

16. Wij komen al jaren bij Snackpoint en het is altijd goed! Super vriendelijke bediening van Keung en Jerrica. Heerlijke frietjes, kinderen gaan er graag heen. Je voelt je snel thuis, erg gemoedelijk allemaal.

17. Altijd prima eten en sfeer....

18. Edwin Verschuren

19. Chinees-Indisch Roosendaal

Gisteren met 10 personen van het buffet gegeten. Toen we net binnen waren bestelde ik een warme chocolademelk, kon al merken dat de bediening daar niet zo blij mee was, ik kreeg vervolgens ook een koude chocolademelk zonder koekje, lepeltje of wat dan ook. Toen het buffet....alles koud, en volgens mij de restjes van de dagen ervoor. Smakeloos!! Bediening absoluut niet klant vriendelijk en gastvrij. Eens maar nooit meer!!

20. Internationaal Roosendaal

Lian Verhagen

Afgelopen zaterdag met 9 personen gegeten bij Dakotaz, gezellige en leuke ambiance waar het goed druk was. We hadden om 19.00 gereserveerd en al vrij vlot werd de bestelling opgenomen, en kregen we het eerste drankje (niet alles werd geserveerd wat er besteld was, maar dat kan altijd gebeuren). Tegen 20.00 brachten ze het voorgerecht en bestelde we nog een keer wat drinken. Wederom niet in orde; zoete wijn ipv droge en ijs in de jenever waar niet om was gevraagd en 1 persoon vergeten iets te geven.
    Er werden excuses gemaakt door de leuke serveerster die vertelde dat het volgende rondje van de zaak zou zijn! Toch positief dat dit werd aangeboden. Rond 21.00 werden we toch wat ongeduldig en vroegen waarom het zo lang duurde . In verband met de drukte vertelde ze vriendelijk maar ze ging het toch nog even vragen.
    Pffff om 21.20 werden de hoofdgerechten geserveerd en mochten we het tweede rondje bestellen op kosten van de zaak omdat het zo lang had geduurd. Het eten zag er verzorgd uit en smaakte goed, vooral de spare-ribs waren heel erg lekker. De slogan op de menukaart: We don't serve fast food. We serve good food as fast as we can!! ging voor ons niet op. Heel jammer maar reserveren daar niet meer.

21. Cees Mannien

Wij komen al jaren in dit restaurant tot volle tevredenheid. Wat hier onder geschreven wordt klop beslist niet. Het eten is hier van hoogwaardige kwaliteit. Wij waarderen dit restaurant heel erg. Wing staat bij ons hoog in het vaandel. Ook hebben wij reeds meer keren elders chinees gegeten, maar komen toch iedere keer weer terug bij Wing. Vrienden van ons komen zelfs vanuit het noorden om hier lekker te eten. Wij weten dit restaurant te waarderen.

22. Ria Potters

Wat me deze avond erg opviel, was dat ondanks de drukte, de tafels dicht bij elkaar stonden, er een grote groep aanwezig was, wij geen last hadden van omliggend lawaai. Mogelijk heeft men kennelijk met de bouw en inrichting hiermee rekening gehouden. Hier kunnen andere restaurants wat van leren.
    Het eten was verrukkelijk, mooie opmaak, smaakvol klaargemaakt, vriendelijk behulpzaam personeel. Ik kan dan ook even geen gerecht opnoemen welke voor mij eruit sprong, want dan zou ik de andere gerechten tekortdoen.
    Wij hebben deze avond echt genoten, en komen hier zeker weer terug.

23. Heerlijk gegeten bij Captain Cook's. Vriendelijk personeel, we zijn in de watten gelegd. Prijs kwaliteit ook goed. Genoten van een heerlijke avond. Na het diner nog een drankje gedaan in de pub.
    Voor herhaling vatbaar.

24. Ria Joke Hanny

Moesten erg lang wachten voor we een bestelling konden doen. Eenmaal besteld, 3 koffie en 3 apfelstrudel, werd koffie geserveerd, geen apfelstrudel. De koffie bijna op, daar kwam de apfelstrudel.. maar dan voor 2 personen. En dan ook nog eens met slagroom welke wij ook niet besteld hadden!! Als wij zouden wachten op de 3e apfelstrudel dan werd die van ons koud net als de koffie. Koffie en gebak behoren gelijk geserveerd te worden.. Na weer lang wachten konden we dan eindelijk een wijntje bestellen. Toen de bediening een wijntje bracht vroeg mijn vriendin om een glaasje water voor haar medicijnen in te nemen.Tot onze grote verbazing werd er gezegd dat als ze dat gelijk met de wijn besteld had zou ze het gekregen hebben, ehummm.. Om de dag af te sluiten met een lekker hapje eten besloten we dat maar ergens anders te doen. Een heel erg onvriendelijke behandeling vinden wij, klant is (toch) koning!
    Al met al was de geleverde en service ver onder de maat! Hoe dan ook, je kan met je geld overal naartoe en dan ga je ergens waar je wel vriendelijk behandeld word!

3 zeer teleurgestelde (vaste) klanten. Met vriendelijke groet.

25. Zuid-Amerikaans Roosendaal

Een pareltje! Heerlijk eten en proeven van kleine gerechten en fijne borrels. Sfeer is ook super en de service volmaakt.

26. Vandaag voor het eerst hier gegeten. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Een echt aanrader als je van echt Indonesisch houd.

27. Ik ben er vorige week geweest met mijn collega's. Ik kreeg voor mijn verjaardag een High-Tea. Dit was niet wat ik van een High-Tea verwacht.
    Je kreeg alles tegelijk en de etagere was groter dan de hapjes die erop lagen. De sandwiches waren wat uitgedroogd en de warme muffens waren al koud.
    Ik heb al veel High-Tea's geproefd maar dit was de slechtste en veel te weinig.

28. Wouter & Syl Tulaar

Weer heerlijk gegeten bij Bali Baru. Genoten van de smaken en fijne gastvrijheid. Sampai bertemu lagi (tot spoedig ziens).

29. Super lekker gegeten. En goed georganiseerd dus niet lang hoeven wachten terwijl er toch ongeveer 8 mensen voor ons waren. Van de honger kom je ook zeker niet om, de porties zijn erg flink :)

30. Na op een zondagavond lekker bij de beeren te hebben gegeten, besloten om nu maar eens voor het onbepekt sliptong eten te gaan. Aangezien we erg lang op onze eerste bestelling moesten wachten (pp 2 lekker gebakken tongetjes) maar meteen een nieuwe bestelling opgegeven. Dat duurde en duurde en bij navraag na 20 min. bleek dat er een communicatiefoutje was en dat ze gauw zouden komen. Er kwam per persoon na een tijdje 1 bleek tongetje en we hebben maar meteen weer een bestelling geplaatst. Die boot met vis liet eveneens weer lang op zich wachten en na weer 1 bleek tongetje p.p. hebben we de handdoek maar in de ring gegooid en zijn thuis koffie gaan drinken met onbeperkt koekjes eten daarbij.