Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roosendaal verdeeld zijn.

1. Afhaal en bezorg Roosendaal

Dit is onze tweede ervaring, de eerste was uitmuntend dus familie meegevraagd. Dat was foute boel, drinken kregen we redelijk snel, eerste ronde eten werden er maar enkele gerechten geserveerd. Na meerdere malen vragen waar het bleef werd je ongelovig aangekeken of je zat te liegen. Omdat de eerste eetronde niet meer doorkwam werd ons aangeraden om maar gewoon de tweede ronde te bestellen en dan zou het wel goed komen... dus niet. Ook die tweede ronde liep uit op een fiasco, het was geen toeval dat al ons besteld eten bij de buren op tafel kwam maar die gaven ook niet aan dat het niet voor hun bedoeld was. Iedere poging om contact te krijgen met de serveersters liep uit op niets, je werd gewoon genegeerd. Toen wilde we de baas spreken maar was al in gesprek met andere gasten die niet tevreden waren zoals meerdere gasten die opstonden en vertrokken. Ook bij ons was de maat vol en zijn vertrokken na een heleboel excuses, van de manager denk ik dat het was. Maar we hebben niets betaald, waarom zou je betalen voor eten dat je niet gekregen hebt. We gaan nog eens terug om hun de kans te geven om het anders aan te pakken en zullen zien wat ze er van waar maken. Mocht die ervaring beter zijn dan zal ik het ook melden.

2. Afhaal en bezorg Roosendaal

Erg mooi restaurant,gezellige sfeer. Sushi was smakeloos. Warme gerechtjes waren wel lekker op de biefstukjes na, leken wel vetbolletjes :-(

Personeel erg servicegericht en vriendelijk. Enige minpunt was dat we aan 4 verschillende mensen om de rekening hebben gevraagd en het niet leken te begrijpen. Kwamen een keer of 4 vragen of we wat wilden drinken? Nee we willen de rekening. Uiteindelijk begreep de 5e persoon het wel en verwees ons naar de kassa om te gaan betalen. Inmiddels wel ruim een half uur gewacht op de rekening.

Wij gaan er niet meer naar terug. De concurrent is qua sushi 100x beter.

3. mario van nispen

Verrassend lekker. Het mag alleen allemaal wel wat losser qua sfeer.

4. Afhaal en bezorg Roosendaal

Een hele mooie zaak als je van deze stijl houdt maar daar is dan ook alles mee gezegd. Bij binnenkomst mochten we even wachten in de lounge todat ze een tafeltje voor ons hadden.

Helaas zaten we er na 3 kwartier nog en in die tijd ook niemand gezien voor een drankje. Gelukkig, we mochten aan tafel.

Keurig werd ons uitgelegd hoe het in zijn werk ging en er werd eindelijk drinken opgenomen. Na ruim een half uur wachten kwamen de gerechtjes van mijn vrouw, ik mocht nog even wachten op het mijne.

De kwaliteit was matig en wat warm moest zijn was lauw. De sushi was gewoon slecht, niet op smaak en de zalm waren de laatste restjes. Het eten was in zijn geheel niet echt top. Je kan voor dit bedrag geen culinaire beleving verwachten, maar de kwaliteit mag toch echt stukken beter. De bediening was met veel te veel man en zorgde naar onze mening ook voor chaos. Er werden gerechten vergeten of ze liepen doelloos rond om vervolgens alsnog het gerecht bij je op tafel te gooien. De muziek was heel erg aanwezig en zorgde ook niet echt voor ontspanning. De beste DJ vond zelf van niet had ik het idee.

Mijn mening is dat het restaurant niets toevoegd, het is helaas weer een zoveelste all u can eat formule dat zich op geen manier onderscheidt van de rest.

We proberen het over een tijdje nog eens.

Veel succes

5. Afhaal en bezorg Roosendaal

Zaak ziet er mooi uit, maar als je lekker relaxed "lounge" achtig uit eten wilt moet je hier niet naartoe gaan. De aankleding is mooi, maar het systeem van bestellen is vragen om problemen! Bij ons bezoek was het niet eens zo druk, maar zelden een ober te zien! Niemand weet precies wat er besteld is en wat er nog wel en niet gaat komen. Wij zijn na één uur en drie kwartier weggegaan met slechts één gerechtje in onze maag. En waren niet de enigen die vroegtijdig de zaak verlieten. Gelukkig was de friettent nog open!

2,3
  6. Heerlijk gegeten! Lekkere kleine en aparte hapjes. Goede prijs/kwaliteit. Personeel werkt hard en je ziet dat de eigenaren hart en ziel in de zaak steken!

7. Eten was wel warm maar was niet wat we verwacht hadden. De verwarming was zeer zeker onvoldoende. We zaten echt kou te lijden.

8. Afhaal en bezorg Roosendaal

Marianne Dekkers

9. Mooie opstelling, veel keuze, aankleding is ook prima. Prijs is wel wat aan de dure kant. Aan de andere kant kun je wel 2,5 uur blijven zitten en dat is bij veel andere all you can eat weer niet. Bij ons was het niet zo druk, ik vermoed dat als de zaak vol zit dat het dringen geblazen is. Echter deze maal prima gegeten!

10. Hier nu twee keer besteld. Eerste keer viel de sushi snel uit elkaar. De tweede keer niet meer. Goede kwaliteit, vers, lekkere loempiaatjes. Kortom: zeker het geld waard!

11. Slechte ambiance... Eten was wel oké maar niet bijzonder. Op de pizza Pepperoni zat geen pepperoni. Heel bijzonder. Helaas was commentaar niet gewenst en dus moesten we dat gewoon betalen. Eens maar nooit meer!

1,8
  12. DriessenVerf en AGC Roosendaal

Wij hebben (DriessenVerf en AGC Roosendaal) met z'n alle genoten van de leuke ambiance en zeer vriendelijk en vrolijk personeel die goed voor ons hebben gezorgd. De luxe hapjes vooraf waren echt top evenals het Belgisch buffet met afsluitend een paar bolletjes ijs. Het ijs hadden we vooraf niet geboekt, maar tijdens de avond gevraagd en stonden binnen no-time op tafel en was lekker. Wij komen zeker nog een keer langs! Tot de volgende keer!

13. Laat de kaart maar liggen en laat je adviseren door de eigenaresse. Heerlijke rijsttafel met een variëteit aan satés, kip, vis en rijst. Uitstekende kwaliteit en attente, vriendelijke bediening. De aankleding van het restaurant is wat sober, maar dat geeft juist wat charme. Een aanwinst voor Roosendaal.

14. Rudie Gerdes

Goed restaurant en zeer vriendelijke baas die zeer zijn best doet om het je naar de zin te maken. En niet onbelangrijk... het eten is gewoon goed.

15. Eten prima! Bediening zwak.

16. Chinees-Indisch Roosendaal

Heden eens naar deze wok geweest, wat een ranzig eten. Nam de keuze samen met mijn partner, garnalen met diverse groenten, met als woksaus knoflook. Het werd in een pan heet water gedeponeerd en werd verzocht terug naar ons tafeltje te gaan, werd aan tafel dan gebracht. Waarna we het aanvulden met bami en nasi. Het gewokte(?) heeft geen wok pan aangeraakt, rechtstreeks uit het hete water, dus gewoon ff gekookt. Bami en nasi, alsmede satesaus, leken uit de koelkast gekomen, gewoon koud.

Bij ons beiden dan ook van hier stoppen we gelijk, bij leiding al het bovenstaande kenbaar gemaakt, lijkt ze weinig te doen. Heb gelijk gevraagd wat ze met de prijs zouden doen van ieder 1 klein bordje met eten (waarde totaal 10 euro en das goed betaald voor deze) werd er 21 euro berekend.

1 keer maar nooit meer, net terug met tussenstop bij een prima cafetaria voor de ranzige smaak weg te nemen. Voor diegenen die willen wokken zoek verder, slechter kun je niet vinden, beter wel.

17. Wederom bij de kleine Griek gegeten op een ontzettend drukke zaterdag. Het was zo druk maar dit was niet te merken aan het eten of de service. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Tijdens het wachten kregen we netjes een drankje van het huis aangeboden en konden we lekker kletsen met andere gasten. Eenmaal aan tafel kregen we nog een broodje met smeersels van het huis aangeboden. Dit was service.

Top gedaan Olympia!

18. Afhaal en bezorg Roosendaal

Oei oei oei... Het personeel is nog niet op elkaar ingewerkt. Toen we na drie kwartier nog geen drankjes kregen en anderhalf zonder eten zaten was een grapje bijna gemaakt tav de Hongaarse bediende (alleen Engels): are you hungry? Well we are... Maar ik hield me in. Ondertussen hield de gashaard zich niet in: zelfs twee tafels verder was de warmte maar net te houden.

Wij vroegen om een ander wijntje dan de huiswijn (niet droog). Die was er wel, maar moest volgens mij nog uit Frankrijk komen. Ongekoeld (restaurant was reeds een aantal dagen open!). Toen ik vroeg om een champagnekoeler met ijs kregen we een glas met ijsblokjes voor in de wijn! Wijnglazen werden halfvol al van tafel geplukt, dit heb ik nog nooit meegemaakt. De gerechten werden laat geserveerd en vaak werd er meer gebracht dan besteld. Het personeel liet zich amper zien aan tafel. Ik hoop dat anderen er niet op zaten te wachten. Bij twee gerechten lag de orderbon nog tussen het gerecht.

De sushi was mwah; niet slecht maar wel wat smakeloos. De tonijn uitgedroogd en de gebakken zalm idem. Een tafelgenote merkte een plasticsmaak op bij de soep. Wellicht was het te druk...

Na afloop een bolletje ijs: deze smolt al half weg aan tafel. De limoncello kwam niet uit de vriezer. Dit vind ik zo'n grote fout!! Helaas vaker gemaakt.

Het zal nog even duren wil ik me daar nog eens laten zien; ik hoop dat ze met het te jonge personeel een inhaalslag weten te maken. De setting is namelijk leuk en past mijns inziens in Roosendaal. Maar deze vertoning kan echt niet.

19. Afhaal en bezorg Roosendaal

Gebruik gemaakt van de openingsaanbieding; 16 gerechtjes p.p. Na een week moet je toch al een beetje draaien. Wat een chaos. Drinken besteld en moesten 2 keer vragen waar het drinken bleef. Wij waren toen nog de enigen in de zaak, dus kon niet door de drukte komen. Na bijna een uur nog geen eten. Na 2 keer vragen om eten kwam alles tegelijk, 8 warme en 8 koude gerechten. Moesten werkelijk overal om vragen, eerst drinken, dan eten, bestek, sojasaus.... Het enige goede was dat het eten heerlijk was. Heel veel personeel dat elkaar volgens mij in de weg loopt. Serveerster die geen Nederlands spreekt. Nee, wij komen niet meer terug.

20. Johan en marjan bek

Zeer gastvrije zaak. Niets is te veel voor het personeel. Lekker en goed verzorgd eten. En dat in een prettige omgeving.

21. Eugenie Merkx

Het eten was heerlijk. De bediening was goed. Prijs/kwaliteit helemaal in evenwicht. Zeker een aanrader.

22. In het verleden er vaker met plezier goed gegeten. Tot 19 juli. Er is toen een vervelende situatie ontstaan door de drammerige opstelling van de bediening. Het enige positieve daarbij was dat het gebruikte niet hoefde te worden afgerekend. Ik heb me in een mail beklaagd over de nare ervaring. Kort daarop kreeg ik een mail waarin gezegd werd dat de directie me op korte termijn zou benaderen. Een maand later nog maar eens gevraagd naar een reactie. Nooit meer iets gehoord. Voor mijn partner en mij reden er niet meer heen te gaan.

23. Marijke Vergouwen

Je werd vriendelijk en snel geholpen. Het eten was heerlijk. En de prijs was niet al te duur. Doen we vaker.

24. Frederik Janssen

Mijn moeder vierde haar 60ste verjaardag in het restaurant, met de hele familie. Ik kan niet anders dan zeggen dat we een heel leuke avond hebben gehad. Je kunt onbeperkt smullen van allerlei soorten voedsel; van oesters tot frikandel.

Zelf heb ik gesmuld van haring, makreel, oesters, spareribs, zalm, sushi, garnalen en heerlijk tap-pils. Je kunt ook allerlei gerechten laten maken, zoals varkenshaasjes, lamskoteletjes, biefstukjes etc. De keuze is reuze! Verder is er een zeer ruim assortiment aan desserts. IJsjes, patisserie, suikerspin en een chocofontijn. De koffie is lekker, het ziet er netjes en schoon uit en het personeel is vriendelijk en gastvrij.

Je komt binnen, neemt plaats en je kunt eten tot je er bij neer zou vallen. Het personeel ruimt de borden af op een attente en onopvallende wijze. Precies zo als het hoort. Verder is het druk. En dat is goed. Als het niet druk zou zijn, zou er iets niet kloppen.

Ik kan u zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding helemaal prima is en kan u dit restaurant van harte aanraden!

25. Ruim keus aan snacks, heerlijke frieten en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

26. Chinees-Indisch Roosendaal

Voor ons de eerste keer een afhaalmaaltijd bij Peking. We namen de Chinees-Indonesische rijsttafel voor 2 personen. Voor 3 volwassen personen voldoende. De gerechten waren goed warm en gaar, de hoeveelheid aan saus veel en de smaken waren vlak. De bouillonsmaak was alom aanwezig. Niet authentiek Chinees eten, maar aangepast aan de Hollandse smaak. Voorlopig voor ons geen Peking meer, wij vonden het eten teleurstellend.

6,1
  27. Rien Luijks

Heerlijke zeebaars gegeten die mooi was gevuld. Gastvrouw was niet aanwezig, maar personeel was heel aardig. Chef kok maakt erg goede gerechten. Ambiance was rustig. Prijs-kwaliteit zeer goed. En nu moet het wildseizoen nog beginnen...

Jammie....

28. 13 September met 12 personen heerlijk gegeten, alles was heerlijk vers en lekker.

Komen zeker nog eens terug!

29. Afgelopen maandag met 5 personen 3-uurs arrangement geboekt. Van 18.45 uur tot 21.45 uur. € 30,95 pp.
    Al om 21.00 uur werd onze tafel afgeruimd. Bestek weg, borden weg, etc. Omliggende tafels waren leeggeruimd, kaarsjes uit. Om 21.05 kwam serveerster met de mededeling dat als we nog iets wilden drinken we het snel moesten pakken, want de zaak ging dicht. Er werd ons dus gewoon 3 kwartier afgepakt, waarvoor wel was afgerekend. Andere dag mail gestuurd, klacht ingediend. Antwoord bedankt voor uw melding. Nogmaals klacht ingediend. Reactie met genereus voorstel: 3 uur arrangement voor prijs 2,5 uur arrangement (€ 2,-- pp). Goede klantenbinding hoor. Ons zien ze in elk geval nooit meer na deze schandalige behandeling. Zakkenvullers.

3,7
    1 positieve stem1 negatieve stem
  30. Internationaal Roosendaal

Op de menukaart staat satesaus uit eigen keuken maar dit was gewoon wykosatesaus. Ook waren de curly's veel te hard gebakken en sta er niet van te kijken dat ze nog een extra keer in het vet zijn geweest. Ook vind ik de prijs te duur voor wat je krijgt.

3,3