Bezorgrestaurants in de buurt van Olympia

• Veganistisch

3. Betalen Master Card Visa pin

1277195393 90
1319675511 86
1519938927 66
1532076104 69

1. Zeer vriendelijke bediening, denken mee buiten de kaart om en doen er alles aan om te zorgen dat je het naar je zin hebt. Wij hadden o.a. een vega-schotel besteld, maar deze bevatten dingen die de persoon in kwestie niet in de smaak vielen. Wij hebben hierna gratis een tweede schotel gekregen helemaal aangepast aan de wensen. Kortom: super service en heel goed eten!

2. Met de Plusactie gaan eten. 2e menu gratis en dat was maar goed ook. Prima voorgerechten, hoofdgerechten vielen wat tegen (garnalen te weinig en teveel saus op de varkenshaas) maar smaak was goed maar de desserts waren echt veel te duur voor wat je krijgt. Mn prijs kwaliteit totaal niet in verhouding erg jammer.

3. 2 jaar geleden was het eten hier heerlijk en de service goed.
    Deze week zijn we weer een keer terug gekomen en er was helaas erg veel veranderd. De ober die ons hielp keek zo Chagerijnig en was zo kortaf dat we hem niets durfde te vragen. De mixer gril was slecht. Net kauwgom het vlees. Ons avondje uit is er door verpest helaas.

4. Op zaterdag 1 juli hebben we weer heerlijk gegeten hier. De olympiaschotel voor twee personen ging er goed in. Bovendien is het restaurant opgepimpt sinds een jaar of drie en het is nu nog gezelliger geworden. Prima restaurant!

5. Natasja

Wij komen al jaren in dit restaurant en voor onze trouwdag besloten we het eten een keer te halen. Helaas viel dit erg tegen. Voor 20 euro per gerecht verwacht ik iets meer als vlees, sla en een paar frietjes. Geen bolletje rijst of iets dergelijks. Mijn kip was veel te hard gebakken en droog. Conclusie, karig en niet lekker. Jammer, want het was altijd goed, maar ik wilde dit hier melden in de hoop dat ze het lezen.

6. Zeer slecht. Komt met leuke acties om vervolgens halve porties te serveren. Pure misleiding in een sfeerloos restaurant. Mij zien ze niet meer.

7. Wilma Bakx

Service was echt top!
    Gastvrijheid bovenaan :)

8. Het eten is super, de sfeer is super, het enige nadeel is dat de porties die je krijgt steeds kleiner worden en de prijs hetzelfde blijft/steeds hoger wordt. Ik ga hier met veel liefde eten, maar door deze negatieve ontwikkeling ga ik liever naar een ander restaurant. Met 4 personen uit eten gaan kost je al gauw 200 euro en daarna heb je nog honger.

9. Zo eerst de negatieve reacties gelezen, nou niks van gemerkt. Het eten was heerlijk, was lekker veel, goed warm en goede service.

10. Normaal mijn favoriete Griek in Roosendaal maar slechte ervaring gehad vanavond. Netjes 2 dagen van tevoren gereserveerd om 19.30 en vervolgens tot 20.30 "in de wacht gezet" op het buitenterras. Voorgerecht was lekker maar daarna dik 1,5 uur wachten op hoofdgerecht, wat een karige hoeveelheid was. Prijzen inderdaad fors gestegen. Jammer want hier eten was altijd een belevenis, nu een deceptie :(

11. Toontje

Altijd lekker eten. Leuke griekse sfeer en een gezellige avond weg. Krijgt voldoende eten voor je geld al worden de prijzen wel steeds duurder. Maar nog steeds wel te doen.

12. Deborah

Slechte kwaliteit eten. Voorgerecht: zalm was te ver gebakken, gehaktballetjes waren opgewarmd, droog en niet warm. Hoofdgerecht: een visschotel van 58,- voor 2 personen en voor dat bedrag krijg je 3 doorgebakken garnalen met darmkanaal er nog in, 1 sliptong p.p. was klein, zout en veel te gaar en daarbij wat gefrituurde mosselen en inktvis. Waarschijnlijk was het vet te koud, want alles kon je uitknijpen en dreef in het vet. De tzaziki was zuur en de friet slap. Kortom, prijs-kwaliteit was ver te zoeken. Wij houden van Grieks eten, maar dit was rondom slecht. Jammer!!

1,7
  13. Heerlijk gegeten in dit restaurant! Het eten is heerlijk bereid en de porties zijn ruim voldoende. Het personeel is hartelijk en behulpzaam evenals de eigenaar, je kunt ze echt alles vragen. Wij blijven terugkomen!

14. Ik wil niet afgaan op één slechte ervaring. Iedere keer als we er gingen eten afgelopen jaar was het steeds iets minder, het lijkt op een strategie, eerst de prijzen langzaam verhogen (beetje bij beetje) en dan vervolgens met de kwaliteit van het vlees omlaag gaan. In mijn beleving zit Olympia nu weer aan de benedengrens qua kwaliteit van het eten. In een restaurant als Olympia moet je je vingers willen aflikken omdat het zo lekker is en dat is helaas niet meer het geval. De bediening is vriendelijk en de sfeer is prima, de eigenaar die verantwoordelijk is voor de inkoop moet zijn vlees net als vroeger weer gewoon bij een echte slager kopen en niet bij de supermarkt (plofkip is smakeloos ook als je hem op een Griekse manier bereid). Doe er iets mee zodat we weer lekker kunnen eten bij Olympia.... nu heb ik daar even geen zin meer in.

15. Afgaande op de positieve reacties op deze site zijn wij vanavond met 4 personen hier gaan eten, en wij kunnen hier maar 1 ding over zeggen... man man man, wat was dit slecht. Ik reis voor mijn werk heel Europa door en ik ga dan vaak bij een griek eten, maar zo slecht als dit restaurant heb ik werkelijk nog nooit gehad. En dan na afloop een rekening van bijna €200,- dit is echt veel te veel geld voor de geboden kwaliteit...

16. Voortreffelijk restaurant waar alles op zijn plaats is. Het eten wordt met zorg opgediend, het personeel is attent, vriendelijk en servicegericht. De sfeer in het restaurant is prima, het is gezellig aangekleed, niet te veel kitsche griekse beelden enz. Je waant je even in Griekenland op vakantie. Voor rokers is er een leuk terras met een heerlijk openhaardje met schone tafels en asbakken. Al met al weer een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

17. Afgelopen zondag hebben we hier gegeten met de kaart van AH. We waren er met 6 personen. De bediening was goed en vriendelijk, het eten was lekker en voldoende.

Het was vanwege weinig licht moeilijk om de kaart te lezen. Bij het afrekenen was er geen korting berekend, de ober deed alsof hij het vergeten was te berekenen en zou een nieuwe berekening maken.
    Dit kan natuurlijk gebeuren, ware het niet zo dat we dit dezelfde avond aan meerdere tafels hebben zien gebeuren, steeds werd er gedaan alsof het per ongeluk vergeten was. Bij aankomst hadden we vermeld dat het met de kortingskaarten was, en ze lagen op tafel toen we de rekening vroegen.

Dus ga je hier eten met een kortingskaart? Let goed op het eindbedrag want voor je het weet heb je gewoon het volle bedrag betaald!!

18. Super ervaring gehad bij Grieks restaurant Olympia! Wij gaan hier zeker nog terug komen. Voortreffelijk eten, grote porties en top bediening. Ook de sfeer in het restaurant is geweldig. Tot gauw, Olympia!

19. Zalige avond buiten op terras gehad vanavond met heerlijk eten! Compleet menu genomen met eten en drinken voor € 41,50 pp Voorgerechten uitstekend, hoofdgerecht: specialiteit van de chefkok ( vlees/vis) was erg lekker en zeker een ruime portie. Vlees mals en combinatie vlees/vis perfect. Nagerecht klinkt misschien wat afgezaagd maar ook weer super! Na het afsluiten met koffie en likeur een perfecte avond gehad dankzij het Olympiateam. Met speciale dank aan onze twee gastheren van vanavond Christos en collega en natuurlijk complimenten aan de keuken. Tot volgende keer!!!

20. We komen hier regelmatig en het eten is altijd super goed!
    Ook een goede, aardige bediening!

Zeker aanrader het drie/vier gangen menu waarbij je alles van de kaart mag kiezen!

21. Net heerlijk gegeten. Was de eerste keer, maar zullen vaker gaan. Eten was heerlijk en het personeel vriendelijk en weten de gasten goed in te schatten en op in te spelen. Kortom een echte aanrader.

22. Bianca

Leuke locatie, goede porties en heerlijk gegeten! Komen zeker weer terug.

23. Wij gaan hier regelmatig eten, zowel in het weekend als door de week. Het eten is er altijd goed, en mocht er dan eens een foutje gemaakt worden (er werken tenslotte ook gewoon mensen) zullen ze dit altijd perfect oplossen. Je voelt je hier thuis en het personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Gisteren zijn we er weer geweest deze keer met 6 personen. Het restaurant zat helemaal vol en zelfs dan zorgt het personeel ervoor door heel hard te werken dat het bij niemand aan iets ontbreekt. Mijn complimenten dus voor een top-team.

24. Zojuist voor de eerste keer gegeten bij olympia en het zal zeer zeker niet de laatste keer zijn geweest. We hebben gekozen voor een 3 gangen menu en meer had het ook niet moeten zijn want we zitten nog steeds bomvol. Ik ben dol op tzaziki en de tzaziki die ik zojuist op heb is echt 1 van de lekkerste die ik tot nu toe heb gehad. Het was lekker fris en met diezelfde woorden zou ik het personeel kunnen omschrijven. Ik geef jullie op alle vlakken een dikke voldoende en jullie zullen ons zeker vaker terug zien...

25. Gerda van Liempd

Gisteren in dit geweldige restaurant gegeten. Als je binnenkomt waan je je in Griekenland. Het eten en drinken is erg goed en je gaat zeker niet met honger naar huis! De bediening werkt erg hard en niks is hen teveel. Kortom, beste griek die wij kennen!

26. Gino 51 punten

Maandag tweede paasdag zijn wij wezen eten bij de kleine Griek in Roosendaal (op aanraden van mijn zus). Wij hebben geen menu genomen, maar gewoon een schotel voor twee omdat de porties groot zijn (zo was mij verteld). Wij hebben de geflambeerde schotel voor twee besteld, dit is overigens echt een aanrader!
    Hiernaast kregen wij tot onze verbazing 3 verschillende borden met hierop friet, rijst, salade en tzaziki. Toen wij aan de serveerster kenbaar maakten dat wij dit niet hadden besteld, vertelde zij dat dit bij ieder hoofdgerecht standaard wordt opgediend. Wij waren aangenaam verrast, want tzaziki hoort natuurlijk bij Grieks eten! Wij hebben heerlijk gegeten en tussendoor werd op tijd gevraagd of wij nog iets wilden drinken en of alles nog naar wens was. Wij hebben twee extra porties tzaziki besteld, omdat wij dit overheerlijk vonden. Ook hebben wij nog eens extra friet en salade besteld. De sfeer in het restaurant was relax en de bediening was altijd in de buurt.
    Na het hoofdgerecht hebben wij direct gevraagd om de rekening en wij zagen dat onze extra bestellingen niet op de rekening stonden, dit hebben wij aangegeven. Er werd enkel gezegd, krijgt u van ons. Een mooi gebaar als ik er op terug kijk, nog bedankt hiervoor! Ga zo door!

27. Van Trier Werner

Een verzorgd restaurant dat je direct in vakantie stemming brengt, met een heerlijke Griekse keuken met voor de kenners echt traditionele gerechten. Dit alles opgediend door zeer klantvriendelijk personeel. Tevens mooie combinaties van 3 of 4 gangenmenu, alsook een compleet menu, en dit aan voordelige prijzen. Wijzelf wonen in België en hebben dit er al jaren voor over om telkens 25 km te rijden om er minstens 2x in de maand eens lekker tussenuit te zijn. Voor eenieder zeker een aanrader om er eens van te genieten. Wij alvast wel, tot binnenkort met ons volgende bezoek...jassas...Werner

28. Lacquaye Iris

30. Ferry van Osta

Met 12 gasten getafeld, verschillende meningen! De ossehaas, voor 2 personen a € 29,50 pp, was slecht! En de cuisson onvoldoende op de vraag afgestemd. Zal zeker geen nieuwe reservering voor een grote groep plaatsen!! Vreemd, want eerder met 2 personen goed gegeten! Verwacht hierop wel een reactie, anders was dit de laatste keer!

Ferry van Osta
    0651-219478

31. Gisteren een keer niet bij onze gebruikelijke Griek gegeten maar bij deze. We zaten net en gelijk de vraag of we wilden drinken en brood met kruidenboter wilden.

We kozen een alles in 1 menu, hier zitten 4 drankjes bij. De kinderen een gewoon hoofd- en nagerecht. Jammer dat de gastvrouw bij de kinderen maar bleef vragen of ze wilden drinken. De laatste slok was nog niet op of ze kwam weer. Op de drank was te verdienen en goed ook. Ook aan het brood verdienden ze goed. 17 euro voor de veel te kleine schaaltjes.

Kortom. Eten was goed, bediening en prijs zwaar onvoldoende.

32. Pietje precies

Afgelopen weekend met grote groep hier gegeten. Gezellige sfeer, top bediening.
    Eten was lekker. Ook toen het later op de avond werd en het restaurant leger raakte werd je niet weggekeken maar er was nog genoeg gelegenheid om drinken te bestellen en kletsen met elkaar. Kortom voor herhaling vatbaar.

33. fotios

34. Het eten krijgt met moeite rapportcijfer 6. Al bij binnenkomst voel je je niet welkom, door een afstandelijke en kille serveerster (die ook later niet wil of kan ontdooien.) Bovendien is de verhouding prijs/kwaliteit ver te zoeken, belachelijk duur voor een door zichzelf opgewaardeerde Griek.

35. Altijd prima kwaliteit... prijzen enorm gestegen, 3-gangen menu van 28,95 naar 32,95 euro. Enkele gerecht tiganaki van 19,50 naar 24,50 euro. Echt veel te duur geworden!! Wat iemand anders zegt ook, wijn duurder geworden en het glas gehalveerd, kleiner wijnglas.

36. De (werk-)week afgesloten en het weekend ingeluid op een voor ons inmiddels vertrouwde wijze. Goed eten en drinken in een goede sfeer.

37. Tilly Krebbeks

Gisteravond (Hemelvaartsdag) bij Olympia Roosendaal gegeten. Dit waarschijnlijk voor de allerlaatste keer. We hadden een 4 gangen diner. De eerste 2 gangen verliepen vlotjes.
    Daarna werd het drukker en kon de oudere ober het net naar mijn mening niet meer aan. De ene na de andere botte opmerking volgde. We hebben op het punt gestaan om te vertrekken. Zo willen we niet behandeld worden!
    Een goede raad aan deze man: zoek een andere baan of ga naar waar dit gedrag misschien normaal is.
    Het eten was overigens van een uitstekende kwaliteit.

38. Newito63

De laatste keer dat we hier gegeten hebben, vorige week, was bij binnenkomst al een fiasco. Ik ben 1.56m en we werden aan een hoge tafel bij het raam gezet. Ik hoefde mijn armen niet op te tillen zo hoog, dus vraag beleefd om een andere tafel, waarop de iets oudere grijze ober super onvriendelijk antwoord geeft dat we ergens achterin moeten gaan zitten. Als ik daarop vraag of dat achterin is waar vroeger de afhaalhoek was antwoordt hij met: vroeger leefde mijn opa nog!!??

Als we eenmaal hebben gegeten en onze jas vragen, kan hij deze niet vinden en roept alleen maar: jas hier ophangen is op eigen risico, dit, meerdere malen. Eenmaal onze jassen aan naar buiten lopend begint hij dat niemand eerlijk is ook wij niet en dat je je tegenover God moet verantwoorden... Ik vraag me af of hij deze discussie met alle klanten aangaat.

Kortom wij hebben lekker gegeten maar als je door het personeel zo raar behandeld wordt zet dat wel een domper op het gehele plaatje. Ik moet er toch eens goed over nadenken voor dat ik hier weer ga eten!!

39. Frijters

Vrijdag avond 28-3-2014. Onze stempelkaart was vol dus wij weer lekker naar Olympia, het was weer heerlijk. Het is altijd genieten daar. En de bediening is altijd geweldig.

40. Mark Boomaars

41. Wij eten hier al een aantal jaar en vinden dat olympia veel veranderingen heeft doorstaan. Zowel het interieur als het eten zelf. Maar wij vinden deze veranderingen niet slecht. Voor een vaste prijs kun je een driegangenmenu krijgen waarbij je uit de hele menukaart mag kiezen. Geweldig! Het eten is warm, smaakvol en altijd veel te veel.
    Het personeel is vriendelijk en in voor een praatje. Alleen jammer dat de tafel soms te klein is voor al het eten dat je krijgt.

Ga zo door Olympia, wij zijn fan!

42. Altijd gingen we eten bij Olympia, het eten was altijd super! Maar wat is het eten de laatste tijd achteruit gegaan. Kleinere porties en prijzen die sinds de nieuwe kaart per gerecht soms met wel 5 euro zijn gestegen. Soms bestel je iets en krijg je de helft van het gerecht op je bord. Ingrediënten ontbreken. De specialiteit van de chef is een aanfluiting geworden. Het gerecht is gehalveerd en lijken wel restjes. Jammer Olympia jullie zijn echt niet goed bezig. We zijn niet de enige klanten die het een aanfluiting vinden tegenwoordig.

43. Slecht eten, aangebrand vlees, te sterk gekruid (zout) kortom niet lekker gegeten. Was voorheen altijd erg goed, nu (31-10-2013) niet meer.

44. Tiny Kouters

45. F thiel

46. E.M. van Wijngaarden

Vandaag heerlijk gegeten bij Olympia, vriendelijke snelle bediening, grote porties, eten goed bereid. Hier kom je werkelijk helemaal niets te kort, je gaat zeker niet met honger de deur uit. Gezellige sfeer, voor mij een 9.

Ik kom zeker terug. Een aanrader!

47. Het vlees was droog door slechte en te lange bereiding. Niet te eten! Mix gril moet een feest zijn maar helaas.....

48. Wij zijn al jaren vaste klant bij Grieks Restaurant Olympia in Roosendaal, maar vandaag hebben we toch een zeer slechte ervaring meegemaakt. We waren met twee volwassenen en 1 kind en bestelden twee hoofdgerechten en 1x een drie gangen menu bij Grieks Restaurant Olympia. Zoals gewoonlijk was het erg veel eten wat we kregen en daarom aten we gezellig van alle gerechten die op tafel stonden. Tot onze grote verbazing zagen we op de rekening dat het drie gangen menu zomaar ineens €14,- duurder was aangeslagen en toen we om een verklaring vroegen werd er verteld dat dit kwam omdat wij elkaars gerechten deelden en dat mocht niet. Er werd dus als een politieagent gecontroleerd of je niet iets van iemands anders bord zou pakken zodat je meteen alle gerechten los moest betalen! Ik heb dit nog nooit meegemaakt en onze avond was ook meteen verknalt. Ook al is het al die jaren goed geweest bij Grieks Restaurant Olympia in Roosendaal, ons zien ze hier niet meer terug.

49. Wij zijn er nu aan het eten, al voor de zesde keer. Bediening altijd vriendelijk, sfeer relaxt en eten goed. Enige minpuntje dat de porties veel te groot zijn en het geeft me geen lekker gevoel dat er veel weggegooid wordt, maar dit ligt denk ik eerder aan de mentaliteit van de gasten die veel verwachten voor weinig...

50. Karin 98 punten

Mijn man en ik hebben hier gisteren gevierd dat we 10 jaar geleden een relatie kregen.
    Het eten was heerlijk, de bediening was heel erg vriendelijk en ook de sfeer was top!
    Het beste Griekse restaurant waar ik ooit gegeten heb.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

51. Tony van Unen

Wij zijn vaak met veel plezier hier gaan eten, maar na vandaag hoef ik niet meer. Na ruim 3 drie uur waren we nog maar bij de tweede gang van het 4 gangen menu. Op de 3de en 4de gang hebben we maar niet meer gewacht.
    De kwaliteit van het eten was wel goed, maar het leek wel of we onzichtbaar waren. Diverse keren gevraagd of we het nagerecht konden krijgen, maar er gebeurde gewoon niets.
    Pas nadat ik afgerekend had en mijn ongenoegen verteld had konden we ineens wel een nagerecht krijgen, maar de eetlust was ondertussen allang vertrokken.

52. Knus restaurant met heel veel Griekse specialiteiten, die uitstekend bereid worden. Ook de bijgerechten zijn goed, heerlijke salade en frites.

Bediening is snel en correct, je krijgt het gevoel dat ze het fijn vinden dat je er bent (wordt niet afgeraffeld). Was voor ons de 1e maar zeker niet de laatste keer.

De prijs is wat aan de hoge kant maar je krijgt er goed eten en een gezellig avond voor terug.

53. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en knusse sfeer. Wat minpuntjes: een karaf water is relatief erg duur (10 euro) voor gewoon kraanwater en de chocoladesaus bij het ijs is uit een flesje. Maar dat is bijna overal zo. Ook het terugvinden van je jas is moeilijk, kleine en overvolle garderobe. Maar voor de rest alles prima in orde. Echt een aanrader.

54. Het is een gezellig en bovenal een knus restaurant. Het eten is voortreffelijk. Ze laten je ook met rust als je lekker zit te eten. Je kunt ten allertijde vragen om van alles en nog wat. Ze doen niet moeilijk. Ik heb er het gevoel dat ik daar thuis kom.

55. Gisteren samen met mijn vrouw bij deze Griek in Roosendaal gaan eten. We hadden een 4 gangen menu besteld. Vrij lang moeten wachten op ons drankjes en onze voorgerechten. De voorgerechten waren zeer smaakvol. Na het voorgerecht moesten we meer dan een uur wachten op ons hoofdgerecht. Na de heerlijke mixed grill op te hebben besloten we om ons voorgerecht en hoofdgerecht af te rekenen. Dit werd netjes verrekend op de rekening. Kortom: je kunt heerlijk eten bij Olympia maar je moet zeker de tijd hebben. Want in onze ervaring duurt het uitserveren van de gerechten gewoon best lang en komt men tussendoor niet vragen of je nog wat te drinken wilt.....

56. Door Ad.

Na een aantal keer ergens anders te zijn geweest om wat te eten ben ik weer terug naar dit voor mij prima Grieks restaurant gegaan.

Niet alleen voor het eten, maar ook voor de sfeer. Mij doet het wat als je hier bent. Het is knus en gezellig en de mensen van het restaurant doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Een aanrader voor iedereen die even gezellig uit eten wil.

57. Yvo 48 punten

Beste Grieks restaurant in Roosendaal en omgeving. Goede sfeer en heerlijk eten, met naast het standaard Griekse eten (ook heerlijk) ook lekkere andere gerechten.

58. Kom er al jaren, en blijf er komen.

De vriendelijkheid, het warme welkom, de sfeer, je voelt je er echt welkom.

Het eten is er uitstekend, zowel de smaak als de hoeveelheid en de presentatie, gewoon perfect.

Ik zou er elke dag wel willen eten, het verveelt nooit.

Ook met de andere klanten voel je gebondenheid, door de sfeer en het personeel is het echt gezellig.

Een echte aanrader dit restaurant.

59. Wesley Mulders

Prima Grieks restaurant, daarom kom ik er ook zo'n minimaal 3x per week. Zeer vriendelijke eigenaar (Stavros) en personeel. Prima eten. Regelmatig nieuwe gerechten. Het eten is altijd warm en genoeg. Tevens ook lekkere bijgerechten.

Kortom voor een lekkere Griekse maaltijd kan je bij Olympia terecht.

60. Jan en Maria

Wij zijn gek op Griekse specialiteiten, vandaar dat wij een paar keer per week hier gaan eten. De eigenaar is steeds bezig met vernieuwingen in het interieur, maar veel belangrijker nog in de keuken. Regelmatig nieuwe gerechten, dus het gaat op deze manier ook niet vervelen. Sinds kort is er een nieuwe bedrijfsleider die met zijn vrouw en nieuwe personeel de zaak heel goed op de rails weet te krijgen onder het toeziend oog van de eigenaar.
    Voor een gezellig avondje Grieken zeer de moeite waard.

61. Wij gaan regelmatig grieken en dit restaurant steekt er met kop en schouders bovenuit. Nadat de oude bedrijfsleider is weggegaan heeft de eigenaar met de nieuwe bedrijfsleider en zijn vrouw ervoor gezorgd dat de sfeer en de kwaliteit nog beter is dan het al was. Een zeer goede keuken, uitstekende bediening met allemaal nieuw personeel en natuurlijk voor iedereen de nodige aandacht. Kortom, een aanrader voor iedereen die eens een keer lekker en gezellig wil grieken. Het is in de weekenden wel aan te raden om te reserveren, alhoewel ze hun uiterste best doen om voor iedereen een plaatsje te vinden.

62. anita van dijke

63. mw. Ginther

In een woord geweldig!
    Het eten is PERFECT! Lekker mals vlees, met een goede smaak!
    De bijgerechten zijn ook heerlijk! De bediening is goed, de ambiantie is gezellig, het is er schoon, kortom, een echte aanrader!
    Dat keurmerk van de smaakpolitie is echt op zijn plaats!