ma vanaf 17:00

1203107606 87
1467419021 88
1502196839 89

1. Fredje v.d. wilde

Eten goed, last van zeer rumoerige groep, die de sfeer verpeste. Daardoor is ons etentje verpest.

2. We zijn regelmatig hier te vinden het is gewoon super . Het vlees is top echt kwaliteit alles smaakt heerlijk. Altijd teveel alles ook warm opgediend fijne bediening. Enige is misschien als t vol zit erg rumoerig maar ja liever zo dan dat je helemaal in totale stilte in een kille zaak zit te eten. Laatst de amercain steak op is met plak cheddar cheese was echt super lekker.voor de vleesliefhebber echt een paradijsje.

3. Ed Blok

Gezellig druk, ruime zit plekken, vakkundige bediening. Lekker eten.

4. Het eten was echt super!! We hadden beide Argentijnse lomo, echt een aanrader! Ik ben zwanger dus had hem doorgebakken, zelfs toen was het vlees heerlijk mals en lekker van smaak.

5. Heerlijk eten fantastische avond gehad

6. Was een geslaagde avond, maar we zaten aan de deur en dat sloeg wel tegen. Verder heel lekker gegeten en vlotte bediening.

7. De bediening was heel vriendelijk en snel. Erg gezellig. Beste steak huis waar ik ooit heb gegeten.

8. Heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit en prima sfeer.

9. De ambiance van Los Latinos doet echt Zuid-Amerikaans aan. Voor het personeel van Los Latinos is niets teveel en komen regelmatig langs of alles naar wens is. De prijsverhouding naar de kwaliteit van het eten wat je voorgeschoteld krijgt is prima. Ik kan het aanbevelen als u een bezoekje aan Roosendaal brengt.

10. C konings

We waren er op een maandagavond en dan is het te verwachten dat het rustig is. We waren dan ook de enige eters, maar niettemin een leuke avond gehad met heerlijk eten! Het enige wat ik jammer vind, is dat je niet buiten kunt eten. Toen wij er waren was het warm en was het toch lekker geweest als je buiten kunt eten. Maar het is echt een bezoek waard.

11. Grietje

Heerlijk gegeten! De gerechten waren perfect gemaakt en gezellig opgediend (grillmix stond bv op een soort tafelbbq). Niet heel goedkoop, maar je krijgt eerder te veel dan te weinig. Vriendelijke mensen, komen tussendoor informeren of het smaakt. Wij komen zeker nog eens terug!

12. A. Baan en L. Van Loon

Vorig jaar in januari hebben we Los Latinos voor het eerst bezocht en waren zeer onder de indruk van de ontvangst, de service, de gezelligheid, maar bovenal het eten. In 1 woord super! Sinds deze tijd zijn wij regelmatige bezoekers. Als wij onze entree maken, worden we naar ons vaste tafeltje begeleid. Shami, zijn broer of de medewerkers weten exact wat wij willen drinken en er wordt zelfs een speciaal wijnmixje gemaakt.

De Ossenhaas moet absoluut een keer door vleesliefhebbers getest worden, om van te dromen zo heerlijk! Ook de Spareribs zijn niet te versmaden. Een lekker knapperig stokbroodje met kruidenboter vooraf, om van te watertanden, maar aangezien onze maag er snel vol door raakt, slaan wij die tegenwoordig over. Uiteraard willen wij graag volledig genieten van de goddelijke maaltijden die hier in de open keuken bereid worden. De vis of andere gerechten hebben wij nog niet uitgetest, maar de hoge kwaliteit waarvoor dit restaurant garant staat, doet vermoeden dat deze ook super zullen smaken.

Wellicht kan het voor sommige mensen wat prijzig zijn, maar het is meer dan z'n geld waard om dit restaurant een keer te bezoeken. Op ons kunnen ze in ieder geval als vaste klanten blijven rekenen. Iedere medewerker van Los Latinos, hartelijk dank, jullie zijn top! Binnenkort komen we weer zalig genieten, tot snel!

13. onsprulleke

Vanavond weer eens heerlijk gegeten bij Los Latinos. Vooraf een Argentijnse schotel met verschillende hapjes en als hoofdgerecht een surf en turf en een mixed grill. Zelfs ons zoontje heeft heel zijn bordje spare ribs leeg en alles geproefd. Hij vond het heerlijk! En wij ook... absoluut de beste steaks van de regio. En ook super lieve en nette bediening! We komen zeker weer een keer terug!!

14. Bert van de Ruit

In verband met een theatervoorstelling (lekker dichtbij) waren we op een donderdagavond al om 18.00 uur binnen. Het was toen nog rustig. Beiden een heerlijke Argentijnse entrecote gegeten. De maaltijd was heerlijk en het vlees bleef prima warm op de ijzeren plaatjes. Om 19.00 uur werd het plotseling druk en moest een 2e persoon in de bediening bijspringen. Een prima ervaring en een aanrader. We kwamen er mede terecht, dat ik dinerbonnen had gekregen, welke bij Los Latinos in te wisselen waren.

15. Als het druk is kan het allemaal wel wat langer duren, maar als je de relaxte sfeer kan waarderen is het hier bijzonder gezellig en lekker voor niet te veel geld.

16. Echt heel erg lekker gegeten. Service was ook erg goed, precies zoals t hoort.

17. Op donderdagavond voor het eerst hier gegeten. Wat meteen opvalt naast de Cantina achtige sfeer is de bijzonder vriendelijk ober. Niet gemaakt maar heel oprecht vriendelijk.

De kaart is zoals te verwachten opgebouwd rond vlees. Onze keuze was perfect klaar gemaakt en van topkwaliteit. Op een gietijzeren bord blijft het ook lekker lang warm, iets wat ik persoonlijk belangrijk vind. De bijgerechten zijn ook van goede kwaliteit. De huiswijn is neutraal en lekker zacht. Die lust iedereen maar is zeker niet smakeloos, gewoon lekker zonder nadruk.

Voor een donderdagavond was het gezellig vol. Blijkbaar vinden meer mensen Los Latinos een goede keuze.

18. Super lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!!

19. Super!! We komen in veel restaurants, maar dit zijn experts van de grill. Kan geen sterrenkok tegen op. Heerlijk smaakvol en mals. Garneringen vers en frites heerlijk. Personeel geweldig, leuke sfeer. Aanrader!!

20. Hans 34 punten

We hebben vanavond weer heerlijk met zijn vieren gegeven bij Los Latinos; het was al weer een tijdje geleden dat we hier waren, maar de uitstekende service en kwaliteit van het eten zorgen er voor dat je hier altijd weer terugkomt. Een aanrader voor degenen die dit restaurant nog niet kennen !

21. Voor het eerst hier gegeten. Het eten is uitstekend. Waanzinnig malse biefstuk, lange tijd niet zo lekker gegeten. Een minpuntje: door de kleine ruimte is het bij een vol restaurant zeer rumoerig en kun je elkaar slecht verstaan, maar dat is dan ook het enige.

22. Fam. van Trijp

Personeel erg klantvriendelijk. Gerechten waren goed van kwaliteit en smaak. Gerechten waren ook warm. Erg belangrijk. Wijn, goede kwaliteit. Echt een aanrader. Prijs, kwaliteit in verhouding.

23. Paul van Trijp

Perfecte ontvangst, vriendelijkheid en service, eten van zeer goede kwaliteit, en de prijs/kwaliteit klopt

24. Vanavond heerlijk gegeten, biefstuk was fenomenaal mals en de rest was ook top.

Nog een lekkere fles rose meegekregen van de patron voor ons jubileum, top.

Hier gaan we nog vaker heen, een aanrader. Bedankt.

25. F thiel

26. Gisteren weer lekker gegeten. Mijn vrouw werd gefeliciteerd met haar verjaardag en na afloop kreeg ze bloemen en een fles wijn van de zaak. Het personeel is bijzonder attent, je komt niets te kort. Bedankt, top.

27. Alex & Ingrid, België

We hebben er weer eens fantastisch lekker gegeten en gedronken.
    Het vlees supermals en de huiswijn (Rosé) ook prima.
    We willen de patron nog eens extra bedanken voor het veilig terugbrengen naar ons hotel!

28. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening en een gezellige informele sfeer in dit betrekkelijk kleine restaurant. Kortom: een aanrader!

29. We komen al geruime tijd bij Los Latinos.
    Ontzettend vriendelijk personeel, de eigenaar komt altijd even een praatje maken. Het vlees.. Heerlijk, smelt weg op je tong en altijd genoeg. Alles altijd even lekker. Enig nadeel is dat ze de groenten hebben gewijzigd van warme groenten naar salade. Maar voor ieder wat wils. Kortom, geweldig restaurant.

30. Wij komen regelmatig eten. Laat je niet afschrikken door de voorgevel in relatie tot de locatie en buren... Het is de moeite zeker waard...

Het eten maakt zeker voor zijn prijs de verwachtingen meer dan waar. Het vlees is fantastisch. Lekker zacht, zonder pezen en de smaak.. Geweldig. Waar koop je dat!?

De bijgerechten zijn simpel maar heel ok. De wijnen goed. (Nooit hoofdpijn van gekregen, in tegenstelling tot andere restaurants)

De bediening is zeer service gericht, zonder nadrukkelijk aanwezig te zijn. En daar houd ik van.

Elke keer als ik mijn 'schade' pin verbaas ik me over de kostprijs. Die is zeer redelijk. Loslatinos doet schijnbaar niet mee aan de landelijke tendens duurder --> impliceert <-- beter. Goed zo

Tot over twee weken

31. Ik kom er graag, eten vind ik er heel goed de kwaliteit is er stabiel,sfeer is super
    ja als je laat kom kan het wel druk zijn.
    Maar dat is toch een goed teken, een aanrader smakelijk mvg johan

32. Ik kan de meeste recenties onderschrijven, nette keurige bediening met weinig poeha eromheen, gewoon zoals het hoort. Voor en nageracht zijn prima in orde, maar hier kom je om een geweldige biefstuk te eten. Werkelijke topkwaliteit waarbij een goede wijn hoort die je hier vanzelfsprekend ook kunt krijgen. Ik heb er een aantal keren met wat vrienden gegeten en de kwaliteit is constanter dan bij bijvoorbeeld Gauchos. Los Latinos is absoluut een aanrader! En ga eens een gesprek aan met de baas (loopt de bediening), hij weet goed waar hij over praat!. (Ik verheug me alweer op de volgende keer dat ik er naar toe ga).

33. Nergens in de buurt van Roosendaal kun je zo een lekker stuk vlees eten als hier! Echt verslavend lekker. Super bediening, erg vriendelijk, prijs is ook top. Proeven is geloven.

34. Fam Huisman

Zit nu lekker uit te buiken, tjonge wat een lekkere dingen. Heb lekker worstje, kip. sparerib en 3 verschillende stukjes bief gekozen. Is heerlijk van alles wat. Lekkere salade en mooie grote frites erbij. Allerlei sauzen, heel lekkere wijn. Zonder meer een aanrader. Gezellige sfeer toch intiem aan tafeltjes.
    Hopelijk gaan we in 2012 nog vaker naar dit restaurant. Thanks!

35. Gisteren met een groepje van zes erg hartelijk ontvangen.

De bediening was er eigenlijk altijd wanneer het nodig was, wat je vaak te weinig ziet. Het vlees was erg lekker en ook lekker veel, de friet heb ik niet meer aangeraakt.

Na 3 gangen, 2 glazen erg lekkere rode wijn slechts 45 euro afrekenen was een prettige afsluiter! Hier kom ik terug.

36. Ik kom hier al 4 jaar lang bijna iedere maand wel een keer. Voorgerechten en nagerechten ben ik niet kapot van, maar de hoofdgerechten daarintegen zijn altijd goed bereid en meer dan voldoende. Ik kom hier heel graag, gezellige sfeer en lekker laagdrempelig. Aanrader voor mensen die van een lekker stuk vlees houden en niet teveel gedoe eromheen.

37. Ik ben verliefd op Los Latinos, meer kan ik niet zeggen. Elke keer als mijn man en ik uit eten, komen we naar Los Latinos. Zelfs tijdens mijn vakantie als ik in het buitenland ben, mis ik het eten van Los Latinos.

38. Gertrude

Leuke gezellige eettent. Leuke en attente bediening die netjes serveert. Kwaliteit/prijs is goed. Leuke attentie voor het feestvarken toen ze ondekten dat het etentje was ter gelegenheid van onze zoon die was afgestudeerd.

39. Geweldig!, gezellig tentje goed eten, een roosendaalse aanrader!

40. Wij hebben al een aantal keer bij Los Latinos gegeten, het was altijd super lekker. Ze waren heel vriendelijk, alleen zaten ze altijd vol als je wilde resereveren. De laatste tijd als we er gingen eten merkten we idd dat er wat was veranderd, ze waren minder vriendelijk, het eten was niet warm en we kregen ook de verkeerde dingen geserveerd.

41. Ik heb hier pas gegeten (2 maanden geleden) en ik was er niet weg van. Het klopte allemaal net niet en de bediening was niet alert.

42. Van wijk

Wij hebben pas bij Los Latinos gegeten maar onze ervaring was absoluut slecht. We kregen de verkeerde voorgerechten wat we niet hadden besteld. Per tafel kregen we maar een miniscuul bakje knoflooksaus terwijl er bij elk menu toch saus bij moest zitten voor 4 personen. Extra sausjes tegen bijbetaling terwijl we ze niet besteld hadden.

Ook het voorgerecht; de scampi's van 10,50 waren absoluut niet het geld waard. We kregen 2 kleine stokjes met mini scampi's die waren aangebrand met een goedkoop ogende salade bestaande uit; beetje sla van de supermarkt en een stukje tomaat en komkommer.

Het beetje chili saus wat erbij zat kwam rechtstreeks uit een goedkope supermarktfles.

Drinken werd ook vergeten.

Hier gaan wij niet meer terug eten, mede dankzij de slechte prijs/kwaliteit verhouding. 2 van onze groep kregen zelfs geen borden om van te eten maar alleen een schaal met het vlees. Hoe moesten zij dan hun friet eten en de salade?

43. Patrick Tak

44. Steven De Reus

Toen we binnenkwamen was de straalkachel bij de entree het eerste dat me opviel, maar ja, je komt om te eten. Interieur ziet er goed uit en de bediening is ook netjes en goed geïnstrueerd. Het grappige is dat je goed in de keuken kan kijken en deze verbazingwekkend klein is.
    We bestellen het eten, allebei een mixed grill wat heel netjes gepresenteerd wordt. De kwaliteit van het eten varieert tussen een 6 en een 8 omdat sommige dingen net iets te lang of te kort zijn gebakken. De groenten die je erbij krijgt zijn goed van smaak. Alleen de patat kon wat langer in de frituurpan, maar over het algemeen goed te doen.

45. Henk Colsters

Perfect, perfect, perfect.

Buitenkant locatie oogt summier, binnenkant echter is qua gezelligheid en kwaliteit van een zeer goed nivo.

Bediening is uitermate netjes en bovenal erg klantgericht en vriendelijk.

Kortom....een gezellige avond is gegarandeerd.

46. fam luijks

Zeer goede bediening.

Zeer goede service.

Zeer goed eten.

Alweer geboekt voor de volgende keer.

47. van Nispen

Gisteren met vrienden voor het eerst gegeten bij Los Latinos in Roosendaal. De buitenkant van dit steakhouse oogt niet echt uitnodigend, maar toch een keer gereserveerd. De binnenkant van het restaurant is netjes. De muren zijn voorzien van muurschilderingen. De bediening was erg vriendelijk. We hebben een voorgerecht en hoofdgerecht genomen. Er werd vlot geserveerd en het was erg smaakvol. Er werd goed bijgehouden wanneer de drankjes op waren. Na het voorgerecht werd keurig gevraagd of we even wilde pauzeren. Top! Het hoofdgerecht was super. Zelf had ik voor de ossenhaas gekozen. Echt heel mals. De heren hadden voor de spareribs gekozen. Ook deze vielen goed in de smaak. De desserts zagen er erg goed uit, maar heb ik zelf niet op. Dus daar kan ik niet op beoordelen.

Al met al erg goed gegeten bij Los Latinos. Komen zeker nog een keer terug.

48. Vorige week voor het eerst naar Los Latinos geweest waar het heel rustig was (donderdag is nu eenmaal bijna overal nogal stil).

Mijn man en ik hadden beiden een ander hoofdgerecht en nagerecht genomen.

Bij het voorgerecht ging het meteen goed.

We namen een 2 persoonsvoorgerecht.

Het werd op een groot plat bord opgediend waarop allerlei kleine hapjes, in dubbele uitvoering, die je ook op de kaart kunt vinden maar dan als royale, hoofdgerechten.

Op deze manier kon je meteen van alles proeven en weten wat je o.a. bij het hoofdgerecht kon verwachten.

Eenmaal het voorgerecht op, werd bij het afruimen gevraagd of we eerst een pauze wilden of liever gewoon door blijven serveren.

We hadden goede trek dus hoefde de pauze niet.

Toch werd er netjes een kleine pauze tussen het voorgerecht en hoofdgerecht genomen. Moest ook wel want het vlees moet vers gebraden/gegrild en goed warm geserveerd worden.

We hadden beiden een ander gerecht (zo kun je lekker bij elkaar ook even wat anders uitproberen). We wilden het medium rare hebben, wat ook heel goed was uitgevoerd.

Het vlees werd op gloeiend hete gietijzeren platte schaaltjes (te gebruiken als bord) geserveerd waardoor het vlees lang lekker warm bleef.

De bijgerechten waren wat beperkt maar je komt alleen al van het vlees zo vol te zitten dat je echt geen groot portie vlaamse frieten en groenten op kunt.

De groenten waren heel vers en beetgaar gekookt.

Top gedaan!

Dit geldt voor de bediening, eten, sfeer en de goede prijs kwaliteit verhouding.

49. Een aanrader voor echte mega-vleeseters! Je krijgt hier echt meer dan je op kunt, het is lekker en de service is erg goed.

50. Wij zijn al twee keer bij Los Latinos wezen eten, en ik moet zeggen dat alles buitengewoon geweldig is.

Wij vertellen dit dan ook aan iedereen die wil gaan uit eten.

Het is werkelijk een top restaurantje met geweldig vriendelijke bediening.

51. Wij zijn al vaak genoeg bij jullie geweest en altijd heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening, helemaal niets mis met jullie restaurant, het personeel en het eten, een dikke pluim.

Daarom geef ik vaak genoeg jullie adres door aan familie, vrienden en kennissen, ook buren, dat het echt een aanrader is om bij jullie te komen eten. En wij komen nog steeds graag bij jullie.

Dus ga zo door en tot binnenkort.

Groetjes Martine en Ad Prins.

52. Wij hebben hier vanavond gegeten en hadden een minder goede ervaring helaas. Er ging een glas bier over de tafel met het bedienen, ach dat kan gebeuren en we kregen netjes een nieuw glas. We bestelden twee maal spare-ribs, een kindermenuutje en een steak. De steak was prima. De marinade van de spare-ribs was niet lekker en veel spare-ribs waren zwart aangebakken. In de open keuken zagen we al vijf minuten onze frietjes klaarstaan voordat ze geserveerd werden. Ze waren lauw toen we ze op tafel kregen. De kip in het kindermenuutje van onze zoon was mierzoet. De meeste kinderen hebben een zoete smaak, daarom doen ze dat zei de ober toen we er een opmerking over maakten. Om het op te lossen werd over het zoete kipvlees een pittig sausje aangebracht. Geen goede oplossing vind ik, het was nog steeds niet lekker. Bovendien stonden er bij het afrekenen twee cola light op de bon die we niet genuttigd hadden. Als ik de andere reacties lees op deze site dan hebben wij echt pech gehad. Helaas, we gaan geen nieuwe poging wagen en gaan volgende keer elders.

53. Bijzonder goed restaurant, met dito bediening. Absoluut een aanrader!

54. A.M.Hilberink

Wij hebben hier zaterdag j.l. Met 9 personen gedineerd. De gerechten, de wijn én de bediening waren allemaal perfect.

Bijzonder was het bloemstuk op tafel voor de verjaardag van mijn vrouw, wat ze ook nog mee naar huis mocht nemen! Sombrero af! Opmerkelijk is dat ze in een keuken van 4x3 m de gerechten zó snel en voortreffelijk op tafel weten te krijgen! Ook al zat de tent vol!

De 10 is dik verdiend.

55. Hallo Los Latinos,

Wij willen jullie via deze weg hartelijk danken voor het geweldige eten dat wij met de familie voor Gerard zijn verjaardag bij jullie hebben gevierd.

Het eten, de bediening en de sfeer was heel gezellig.
    Wij komen beslist terug.

Vriendelijke groeten en voor alles bedankt,
    Gerard & Anneke Dankers.

56. Wat ontzettend jammer dat wij alleen maar tijd hadden voor een hoofdgerecht maar we moesten op tijd in de schouwburg zijn.

Het eten was super (dat mag ook wel voor die prijs) dus als we weer eens in Roosendaal zijn komen we zeker terug en nemen we ook een voor- en nagerecht.

Leuke sfeer en de bediening is vriendelijk en heeft ook nét dat beetje extra.

57. Yvonne Kardinaal

Een knus restaurantje: Van het voor- tot nagerecht is de kwaliteit echt heerlijk.

Stokbrood vers, vlees helemaal goed, zelfs de mayonaise lijkt zelfgemaakt, echt helemaal top.

Wij als vleesliefhebbers gaan daar zeker vaker naartoe.

58. Fam. Mol

Een heel sfeervol en gezellig restaurant.

Het is ons heel goed bevallen, het eten was heerlijk, de bediening was heel goed, en zeer vriendelijk.

Voor mensen die van lekker eten houden, is het een echte aanrader.

We komen zeker terug!

59. Fam Ligtenberg

Prima Restaurant. Prettige sfeer, waarbij de inrichting zorgt dat je de sfeer proeft en je toch je eigen ruimte hebt.
    Spontane maar nette bediening.

Prima kwaliteit vlees op voortreffelijke wijze bereid.
    Heerlijke bijgerechten.

Echt een aanrader.

60. Petra Janssen

We zijn al meerdere malen te gast geweest en steeds opnieuw gaan we weer met een lekker gevoel weg. Het vlees is steeds opnieuw weer een super kwaliteit. De bijgerechten maken het geheel af. De bediening is Top.

61. Loslatinos is een top restaurantje lekker knus en heel gezellig en bovendien heerlijk eten het is altijd goed warm en altijd goed op smaak en de bediening is altijd gezellig en goed kortom een echte aanrader.

62. Bij deze wil ik even laten weten dat wij zaterdag bij jullie zijn wezen eten en mijn complimenten van ons alle vier.

Het eten was perfect, de bediening was af en het was gezellig druk en alles ging in rust en kalmte in de keuken. Ik heb met bewondering zitten kijken. Het enige minpuntje voor mij was dat ik niet goed werd. Mijn ijsje heb ik laten staan, maar wil even laten weten dat het niet aan het eten lag . Dat was top. Vond het jammer voor jullie zag dat jullie er mee zaten, maar wij komen zeker een keer terug. Nogmaals dank.

Desondanks heb ik toch een fijne avond gehad en zal het iedereen aanbevelen.

Vriendelijke groeten, Loes Roks

63. maurice van Ballegooij

Echt een geweldig restaurant. Beter vlees krijg je nergens. Alles perfect op smaak, meer dan genoeg, garnering perfect. Heel gezellig met topklasse bediening. DOEN DUS.

64. Het is een gezellig klein tentje. Het eten is perfect. Word goed warm gehouden.