Kook. in Roosendaal

O.a. Onbeperkt Zeetong eten en veel meer vanaf: 25,95 euro!!

Voor de deur

Vanaf Centraal Station Roosendaal:
    Stadsbus 1 --> Richting Kortendijk --> Bushalte Takspui --> 13 min. lopen.
    Stadsbus 2 --> Richting Langdonk --> Bushalte Strausslaan --> 14 min. lopen
    Bus 312 --> Richting Breda --> Bushalte D.Dijk --> 7 min. lopen

Bij restaurant Kook. geniet u van een brede selectie wereldse gerechten. Geïnspireerd door de dagverse ingrediënten en van/voor elk seizoen krijgt u steeds gerechten van hoge kwaliteit voorgeschoteld.
Het menu is een culinaire reis van de Mediterranee naar Japan en van Indonesië naar Frankrijk en Italië.
Hollandse gerechten staan in het seizoen ook op het menu. Alle menu's zijn inclusief alcoholvrije drankjes. Allemaal voor één prijs. Alcoholische drankjes kunnen vanaf 1,50 euro gekocht worden.
Ook de kinderen zullen het heerlijk vinden, speciaal voor hen is er een kidsbuffet op hoogte gemaakt.
Zij zullen zich tevens goed vermaken in onze vernieuwde kinderspeelplaats.

• All-inclusive

• Rookruimte

1392190463 66
1409620365 72
1453195118 69
1461910069 67
1514199773 67

1. Jolanda van kekem

Het eten was koud en het vlees was taai ook zat er een dikke korst op de warme sauzen dat is nooit zo geweest

2. Rottier

Ik vond het personeel heel chagrijnig, behalve bij de entree. Die mannen bij de wok en grillplaat, slechte sfeer. Volgens mij was een man daar een echte bullebak, schrik van het personeel. Was heel onaardig tegen de ene dochter en flirterig tegen de ander. Bah heel sfeerloosss

3. Caroline and Roxana

This was our first time and for sure not last ;) such good food, lot of choices, and nice people.

4. Eten is heel erg goed en vers. De koks maken ook wel eens een praatje met je, altijd gezellig. alleen de bediening was best slecht ze keken boos en het duurde heel lang voor dat er wat opgehaald werd. sfeer is wel oké.

5. Komen er regelmatig en graag. Altijd alles lekker vers. Leuk en vriendelijk personeel.

6. Ben er nu al aantal keer geweest en keer op keer super eten en goede service. Nu was mijn moeder gisteren jarig en kon ik er zelf niet bij zijn, maar had een verrassing geregeld en gevraagd door de medewerkers dit uit te voeren. Na de eerste keer gebeld te hebben en dit te vragen, vonden zij dit een leuk idee en voerden het graag uit.

Nu waren mijn zenuwen en stressgehalte iets hoger dan normaal, waardoor ik een paar keer heb teruggebeld om te vragen of alles goed ging en ze bleven mij gerust stellen. Het is super goed gegaan. Mijn moeder had tranen in haar ogen van geluk!

Vandaar deze lange recensie die ik afrond met een super groot compliment aan alle medewerkers! Van de koks tot aan de receptie, de schoonmakers tot bediening! Jullie hebben het super gedaan!!! En wanneer ik over 5 maanden weer in Nederland ben, kom ik zeker bij jullie eten om te genieten van al het goede om me heen!!!

Super gedaan allemaal! Kanjers!!!

7. B. van der Wagt

Prima omgeving, gemakkelijk bereikbaar en de drukte begon pas toen wij vertrokken (het was heerlijk rustig)

8. Sohdia Roos

Van de week mijn oudste zoon en zijn vrouw even gepolst om met Moederdag lekker uit eten te gaan. Ja ik ben een moeder die haar kinderen mee uit eten neemt met Moederdag omdat zij mijn trots zijn.
    Voor mijn zoon en zijn vrouw de 3e keer, voor mij alweer de 7e keer dat ik hier ga. Geboekt voor twee uur. Superontvangst weer en een gratis wijntje voor mijn schoondochter. Nette tafel en direct een kinderstoel voor mijn kleindochter.
    Wat hebben we weer heerlijk gegeten, vis en vlees het was super bereid. Oudste zoon is nogal van het vele eten dus die kwam echt wel aan zijn trekken, haha. Gevraagd of de ober een paar foto's wilde maken van ons en ook dat was geen probleem (bedankt ober).
    In ieder geval, na 7 keer neem ik nog steeds mijn gasten mee naar dit restaurant. Niet stijf aan tafel zitten, lekker je gang gaan, heerlijk. Oh en wat was de kogelbiefstuk super mals, heerlijk. Voor mij nog steeds een aanrader, heb alweer een vriend gestrikt voor een volgende keer.
    En nog bedankt voor de mooie Moederdagroos. Ik heb genoten, alweer.

9. Ben nu 7 keer bij kookpunt geweest en het was altijd wel goed.
    De laatste 2 keren waren echter om te huilen. De tafels worden volgens mij steeds dichter op elkaar gezet. Zo veel mogelijk plaatsen om zo veel mogelijk winst binnen te slepen en service is niet van belang.
    Mijn vrouw ging drinken halen en na 20 minuten ging ik maar eens kijken waar ze bleef. Staat ze geërgerd aan de bar te wachten tot de eigenaresse eindelijk eens de telefoon weglegt zodat ze kon bestellen, want ander personeel was niet in de buurt. Heb er 5 minuten bijgestaan tot ik het telefoongesprek van haar onderbrak om te vragen of ik mezelf achter de tap moet bedienen. Kreeg alleen een snauw dat ik even moest wachten. (Mijn vrouw wacht al 25 minuten)!
    Mijn mening: het was een goed restaurant maar zeer achteruit gegaan. Te weinig personeel op drukke dagen en wat er rondloopt is zo chagrijnig dat je er bang van word. Dit is ook wel te begrijpen hoe het personeel behandeld wordt.

10. Vorige week voor de laatste keer bij kookpunt gegeten. Het eten vinden wij erg lekker en er is ontzettend veel keus, maar het personeel is zo onvriendelijk dat we echt niet meer gaan. Ook duurt het lang voor borden en lege glazen worden opgeruimd, en als ze dan langskomen kijken ze ontzettend chagrijnig en zeggen niks.

We zijn al een aantal keer geweest, dus wisten dat het erg lang kan duren voor je eten hebt als je in het weekend gaat. Op een doordeweekse avond is dit wel beter, maar nog duurt het soms erg lang.

Je moet echt zoeken naar een droog en schoon bord en ook het bestek en de schaaltjes zijn verre van schoon.

De laatste paar maanden vinden we het echt ver achteruit gegaan. Vorig jaar was alles beter (schoon, goed, vriendelijk, lekker eten, vers), maar nu absoluut niet meer.

Voorheen zouden wij kookpunt zeker aanraden, maar nu echt niet meer.

11. t.van loon

Personeel niet vriendelijk, borden duurt een eeuwigheid voor dat ze afgeruimd worden en als je alcoholische dranken haalt is er niemand te vinden; sta je de hele tijd te wachten voordat er iemand komt.

12. Op het eten niets op aan te merken, super. Echter bij aankomst van onze tafel stond deze nog vol met spullen van de vorige eters!! De tafel werd gedekt, en zoek het verder maar uit.

Op het einde werden we weggekeken. Bediening niet klantvriendelijk.

13. Tweemaal gegeten inmiddels. Prima eten, leuke opzet en koks proberen gezellig te koken. Als t erg druk is moet je soms wel lang wachten, maar dat mag de pret niet drukken.

14. Jeffrey

Goede avond,

Ik heb hier gisteren voor het eerst gegeten en wat was ik toch verrast!!! We wilden eens een keertje wat anders proberen. Via internet op dit restaurant gekomen. Las de recensies op deze website. En waren niet allemaal zo positief. Uiteindelijk toch besloten om naar dit restaurant te gaan. Puur uit nieuwsgierigheid! Toen we eenmaal aankwamen was het van de buitenkant niet veel te zien. Pas toen je bij binnenkomst een trap moest betreden om op de 1e verdieping te komen, kwam je in het restaurant uit. Eerste indruk was groots en mooi! En voornamelijk heel druk. Het restaurant zat goed vol en dat nog wel op een woensdag. Betaald voor een 2 uur arrangement en er werd direct gevraagd of we voor het eerst kwamen en het concept kennen door de bediening. Dus zeiden we nee, en er werd gelijk uitgelegd hoe het werkte en een rondje gelopen op het eiland. Daarna naar onze tafel begeleid. Zeer vriendelijk! Totaal niet wat we verwacht hadden omdat we de andere recensies hadden gelezen. Buffet zag er netjes uit, veel keus! Vlees/vis besteld bij de koks op het eiland. Je kon zelfs zien dat ze plezier hadden in hun werk. Ondanks de drukte waren ze zelfs in voor een praatje. Zeer prettig om zo als gast ook bij hun iets te bestellen en je eigen gerecht zien bereid te worden. Kwaliteit was goed, niks om op aan te merken! 5 koks non-stop op het eiland. Allen heel vakkundig en vriendelijk aan het werk! Wat hebben wij toch genoten van het lekkere eten! En het vriendelijke personeel. En natuurlijk is de sfeer heel anders dan bij een chique restaurant.

Maar kortom dit restaurant mag er zeker zijn! Totaal niet eens met de vorige recensies! Dat is mijn ervaring. Eerste keer maar niet de laatste keer! Tot snel! Dank voor de leuke avond.

Mvg,
    Jeffrey

15. Stefano van Dam

Goedemorgen,

Ik ben hier gister wezen eten, en wat mij opviel was het totale gebrek aan personal skill van het personeel. Ze deden niks te veel, en daarbij was ook het gebrek aan plezier op de werkvloer ver te vinden. Wij (mijn broertje en ik) kregen de indruk van een erg kille zaak, waar de medewerkers puur hun taken moeten verrichten.

Ik ben persoonlijk van mening dat als je uit eten gaat, service zeer belangrijk is, en als je bij de bediening alleen maar gezichten ziet die op onweer staan, bij het keuken personeel maar 2 man aan het werk terwijl je 4 onderdelen hebt, dan denk ik dat er op dit punt veel te leren valt.

Tevens wat mij nog meer opviel was de hygiëne bij het vlees onderdeel, een kok die eerst vlees met zijn handen vast pakt en vervolgens pas met zijn knijptang, lijkt wat dat betreft het ook niet geheel te snappen. Ook bij het keuken personeel straalde het plezier eraf.. (sarcasme). Het eten verder was naar behoren.

16. Het eten was goed maar de hygiëne liet te wensen over, heb nog heel veel vieze borden in mijn handen gehad. En je kon kiezen voor asperges met ei en boter. Saus op zich niks mis mee, maar het ei werd uit een bak gehaald zonder handschoenen aan brr. En wat te denken van die vieze doekjes die ze aan der schort hebben hangen waar heel wat etensresten in zitten, zo nu en dan vernieuwen is geen luxe. Dit is misschien wel te veel kritiek maar ik kreeg er kippenvel van. Gr.

18. Nathasja Stander

19. Marijnissen

Al heel vaak bij Kook gegeten, maar deze keer viel de klantvriendelijkheid erg tegen. We kwamen binnen en werden naar een plek gebracht. We waren met 17 personen. We zaten ergens afgelegen in een hoek, waar de helft van de personen moeilijk of niet van tafel konden. Er moesten andere familieleden opstaan zodat ik van tafel kon. Gelukkig kon ik net tussen de tafels door. Dit is zeker niet prettig uit eten gaan, dus aan de gastvrouw gevraagd of er evt andere tafels beschikbaar waren, of dat we een tafeltje apart erbij konden zetten. Dit werd niet echt gewaardeerd, maar ze kwam wel even mee kijken. Ze vond dat dit makkelijk te doen was en dat degene die gereserveerd had, deze plek uit had gekozen. Dit was helemaal niet waar!! Ik had niet het idee dat deze mevrouw ons verder wilde helpen dus heb het er maar bij laten maar zitten, het is niet anders. Ze keek ons vuil aan, net als de rest van het personeel. Gelukkig maakte het eten de avond goed!

De volgende keer kies ik toch voor een ander restaurant.

20. Vandaag ben ik uit eten geweest bij het kook. Om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Dit is me erg goed bevallen! De jarige was gratis en er was veel variatie in het eten. Ook had je erg veel keus bij de toetjes en natuurlijk de chocoladefontijn waar mijn kinderen niet van af konden blijven. Er was zelfs een slushpuppie apparaat met 4 verschillende smaken! We komen zeker nog een keer terug.

21. Wij zijn hier wezen eten om mijn moeder haar verjaardag te vieren. Wij dachten hier is het makkelijk eten met kinderen want die kunnen zich lekker uitleven in de kinderhoek. Er werd bij binnenkomst meteen moeilijk gedaan door de eigenaresse we hadden niet aangegeven dat we een baby in een kinderwagen bij hadden! Het kindje was toen 2 maanden, nooit geweten dat je dit moet aangeven?? Schijnbaar een heel probleem want we konden niet zitten met een kinderwagen want die moet ook aan de tafel staan? Er werd gevraagd of de baby in een kinderstoel kon zitten? Wat denk je zelf, kind is 2 maanden! We gingen hier altijd met veel plezier naar toe maar door de eigenaresse is het helemaal verpest!

22. Voor de eerste keer bij kookpunt geweest. De bediening en de koks achter de platen waren erg vriendelijk. Alles werd goed uitgelegd en de keuze van de gerechten was enorm. Heerlijke sushi op en andere voorgerechtjes. Ook de wok was lekker! Borden werden optijd opgehaald. Ik kan wel begrijpen dat het in het weekend misschien erg druk is en langer duurt.

23. Ik ben vandaag komen eten bij kook. Het is me goed bevallen we werden vriendelijk ontvangen en kregen een duidelijke uitleg. Sushi was heerlijk en werd vers voor ons klaargemaakt. Er was veel keus en variatie zowel vlees en vis. Personeel was vriendelijk en ons borden werden op tijd weggehaald. Kom zeker nog een keer terug !

24. Afschuwelijk! We waren met enkele gezinnen met kinderen, ook < 2 jaar. We hadden net geen 10 garnaaltjes als voorgerecht gegeten en toen de helft van de volwassenen om het hoofdgerecht was, kwamen ze enkele stoelen weghalen omdat de kinderwagen niet naast de tafel mocht staan. Waar iedereen dan moest zitten? Dat was mevrouw de baas haar probleem niet! Ik had net na een halfuur aanschuiven een klein visje met heel veel graten bemachtigd en ik was nog aan het zoeken wat juist eetbaar was aan dat visje toen iedereen besloot om uit solidariteit weg te gaan. Een andere tafelgenoot had wel al wat kunnen "proeven" maar liet ook met plezier zijn bord staan omdat het eten niet te vreten was. Dit is echt geen b+/- 35 euro per persoon waard! Als iemand wel een goed restaurant in Roosendaal kent, zet het maar in de kijker want anders breng ik de volgende keer wel mijn boterhammen mee :-)

25. frans

26. Het eten was heerlijk. De sfeer toppie en 't restaurant was echt netjes als je vergelijkt met al die wok restaurants waar je je in China waant, hier was de inrichting modern. Voor herhaling vatbaar dus.
    Alleen jammer dat je daar per uur betaald, maak gewoon 'n standaardprijs of je nu 'n snelle of langzame eter bent, je eet uiteindelijk tot je vol zit.

27. JYYSN 126 punten

Lang geleden dat ik weer eens uiteten ben geweest bij Kookpunt, dit keer op een vrijdag. Bij binnenkomst zag het er mooi uit, mooie lampen en als je binnenkomt zie je een mooie bar staan. Mijn eerste indruk is dus goed.

Over het voorgerecht: Ik vond het eten dat in de vitrine stond, niet erg vers. Ik zag dat de groente niet erg vers was, beetje oud. Het smaakt ook niet erg lekker en ik vond het een beetje te makkelijk, alsof alles binnen 1 minuut klaar moest zijn.
    Over het buffet: zag je veel keuzes, sommige waren beetje uitgedroogd. De smaak ervan is redelijk, niks speciaals. Ik heb wel gezien dat er goed werd bijgevuld.

Over kookeiland: had ik sliptong, lamsvlees genomen. Ik vond het eten erg flauw, zat geen smaak aan en ik vond het ook niet erg lekker. Ze hebben wel veel keuzes waaruit je kunt kiezen, maar het eten was niet erg lekker ik miste toch wat smaak.
    De wok was wel goed, erg lekker en had een uitstekende smaak.

Over het dessert: ik vond dat er ruime keuzes waren, allemaal lekker, het zag er lekker uit en het smaakte ook lekker. Alleen de appeltaart smaakte beetje raar, niet vers. Het ijs zelf was ook lekker niks op aan te merken.
    Over het personeel/bediening: ik vond dat de bediening erg vriendelijk was, Bij het begin goed ontvangen en werden we begeleid naar onze tafel met de nodige uitleg en er kwam ook regelmatig iemand die de borden op kwam halen en waar je ook af en toe leuk kon praten, niks op aan te merken. De koks waren ook vriendelijk en maakten af en toe een leuk gesprekje. Het personeel deed goed hun best om het je naar je zin te maken, wat ik ook goed vond.

Over de prijs: de prijs wel beetje hoog vind ik in verhouding met de kwaliteit. Het voordeel hiervan is dat je zelf mag bepalen hoeveel je mag drinken, dat vind ik wel goed. De kwaliteit van sommige eten was niet echt speciaal.

Voor de rest vond ik de sfeer wel gezellig, het personeel was goed en goed dat je zelf drinken mag pakken.
    Kortom een mooi restaurant! Maar het eten mag toch wel wat beter.

28. Afgelopen weer hier gegeten. De kant en klare voorgerechten waren van een bedroevende kwaliteit. Echter waren de bijgerechten niet slecht, warme en knapperige friet zie je zelden bij een buffet, hier dus wel.
    In de rij staan voor een stukje vlees of vis is niet echt mijn ding. Als je met een groep bent zit je nooit tegelijk aan tafel. De keuze is weg groot, maar de dikke warme papperige sauzen zijn echt niet lekker. Sommige vlezen gaan wel. De sliptong was matig. Je kan natuurlijk niet veel verwachten voor de prijs. Maar er zijn betere restaurants voor hetzelfde geld. Wel hele aardige bediening en vriendelijk koks!

29. Met een groep en kinderen hier gegeten op een zaterdag. Ik was een beetje huiverig gezien de eerdere (oudere) recensies, maar het is me 100% meegevallen. Natuurlijk, het is geen chique restaurant, maar wel netjes. De lege borden werden vlot opgeruimd terwijl het goed druk was.
    Ook het eten is gewoon goed. Voor elk wat wils. De kinderen gingen natuurlijk voor de pannenkoekjes en poffertjes en de chocoladefontein.
    Zelf had ik een garnalencocktail vooraf. Daarna een keer zalm, een keer slibtong en een keer kogelbiefstuk. Allemaal prima. Ook de aardappelgratinee, gebakken aardappeltjes, frietjes en aardappelkroketjes waren erg lekker. Het toetje was ook helemaal naar mijn zin.
    Afgesloten met een capuchino.
    Dit alles voor € 28,95 (2 uur), da's geen geld.
    Ik kom hier zeker nog terug.

30. Tessa

31. De.roover jacqeus.

Lekker eten, goede bediening, mooi buffet en heel gezellig. We komen zeker terug.

32. Met 12 personen gaan eten bij Kook. Veel volk maar alles ging prima en lekker eten, heel mooi buffet mals vlees en vers. Het was voor ons een mooi moederfeest, we koomen zeker terug.

33. chantal

34. marianne kruf

Gezellig, sfeervol restaurant met voor ieder wat wils. Het personeel is zeer vriendelijk. Een heel uitgebreid buffet, eigenlijk te veel. Je weet niet wat je moet nemen. Maar vooral de sushi is ook zeker aan te bevelen

35. Via via voor het eerst kennis gemaakt met KOOK. Wat een openbaring voor dit geld. Kwalitatief meer dan goed voor prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanbeveling, speciaal als je met een groep wenst te gaan of iets hebt te vieren. Een aanrader!

36. Kirsten Baremans

Top restaurant! Heerlijk eten, mooi ingericht en vriendelijke mensen. Handig om met oudere te eten, ideaal met kinderen, voor iedereen iets wat ze lusten. Zoveel keuzen. Echt een geweldig restaurant!

37. Jan Boksman

We zijn in principe niet voor die grote restaurants. Maar bij dit restaurant voelden we ons direct thuis. Heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad. De prijs is ook prima betaalbaar en voor 65 + nog eens een korting ook. Geweldig!

We komen vast snel terug!

38. Emily Kramer - Vermunt

Een enorm pluspunt dat Restaurant Kook. zo goed rekening houdt met mensen met een voedselallergie. Zelf heb ik een melkallergie en mijn man een pinda-allergie. Hier ben je even allergievrij en kun je met een gerust hart genieten.
    Samen met de chef maak je een rondje langs de gerechten en krijg je uitleg over alle hapjes en of deze allergie-proof zijn ;-) Er zijn maar weinig restaurants die daar zo goed de tijd voor nemen.
    P.s. De sushi is zó goed!

39. Kookpunt is een enorm restaurant dat veel mensen kan herbergen. Het kan er dus nogal druk zijn, wat niet echt gezellig is. Maar de kwaliteit van het eten maakt dat meer dan ruimschoots goed! Eerste klas, zonder meer. Zeer uitgebreid aanbod en de mensen die alles voor je bereiden waar je bijstaat, zijn altijd vrolijk en hebben voor iedereen een praatje. Ook het bediend personeel is vriendelijk en service gericht. Ik kan dus ronduit stellen dat dit restaurant tot onze favorieten behoort!

40. Miranda

Ons gezin vindt het geweldig, als we vragen aan de kinderen "waar willen jullie eten?" is het altijd het Kookpunt. Ze kunnen eten wat ze willen en lekker spellen. Het eten is erg goed, er is voor iedereen wel wat te krijgen. Ik zou zeggen probeer het ook eens.

41. Als er iets te vieren valt of gewoon zomaar zonder reden. Uit eten is voor ons gezin een feest bij kookpunt. De kinderen genieten van het buffet, de toetjes en niet te vergeten de speelhoek. Wij genieten van het de heerlijke voorgerechten, sushi, het showcooking, het buffet en de gezellige praatjes met de koks. Ik kan zo snel geen minpunten bedenken. Misschien dat het soms even wachten is als het druk is. Maar dat het zo druk blijft zegt iets over de kwaliteit. Die is top.

42. mvr van Boxsel

Je kunt er heerlijk gevarieerd eten. Er is voor iedereen wel wat. Het personeel is ook altijd vriendelijk. Wat een beetje jammer is is, is dat het net lijkt alsof je bij de Ikea zit te eten. Dat komt door de ruimte. Veder zeker de moeite waard om eens lekker te gaan eten!

43. Super overheerlijke ervaring... om de rest van ons leven keer op keer te blijven doen. De service is optimaal en het eten gewoonweg geweldig. De moeite om telkens van België tot aan kookpunt in Roosendaal te rijden. Elke keer opnieuw is het dan feest voor ons.

44. Heerlijk gegeten in een goede sfeer. Eten van goede kwaliteit voor een goede prijs. We werden begeleid naar onze tafel en er werd uitgelegd hoe het werkte.

45. Wij zijn gisteren voor het eerst wezen eten bij Kook. We waren met een hele groep in verband met een 50 jarig
    trouwjubileum.

Bij binnenkomst werden we gelijk geholpen, er liep iemand mee naar onze tafel. Zij legde ons vriendelijk uit hoe het allemaal in z'n werk ging. Vervolgens zijn we langs het buffet gelopen, wat er ontzettend lekker uitzag en wat dus later ook enorm lekker bleek te smaken. Verder was de entourage erg leuk en maakte dit het ook overzichtelijk! Daarbij waren de koks erg vriendelijk.

Ondanks dat wij van meerdere mensen hoorden dat het altijd erg druk is bij Kook. vonden wij dit niet storend. Alles werd redelijk snel gemaakt op de bakplaat en dergelijke. Wat wij ook erg fijn vonden was dat je ook je eigen drinken kon pakken.

Wij hebben dus een enorm leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!

46. Leuk om een hapje te eten als je weinig tijd hebt. Concept zorgt er voor dat er altijd iemand in de rij staat voor het eten, je eet dus niet echt samen. Over de tijdsdruk herken ik niets, als je langer dan 2 uur wil zitten, dan moet je langer reserveren / betalen. Eten niet bijzonder wel lekker. Zou iets gezelliger aangekleed kunnen worden....

47. Dit was voor ons de 2de keer dat wij zijn gaan eten bij het Kook. in Roosendaal. Ik lees veel dat mensen de service niet goed vonden, maar wij vonden dat juist wel. Wij zijn op een zaterdag gaan eten en het was al erg druk toen wij daar aankwamen. Zij hadden een tafel voor ons vrij, maar deze was redelijk ver van het buffet vandaan. Doordat mijn oma slecht te been is hebben zij hun best gedaan om ons dichterbij te krijgen. Wat ook gelukt is! Daarnaast was het eten lekker, de voorgerechten smaakte prima en de rest ook. De sfeer in het restaurant was goed en de bazin kwam aan ons vragen of alles naar wens was (dit vond ik erg aardig). Ook kwam de bediening regelmatig langs om de tafel leeg te ruimen. Verder zijn wij niet "weg gekeken" en deden zij er niet moeilijk over dat wij paar minuutjes langer bleven zitten om ons toetje op te kunnen eten en nog een kopje koffie te drinken.

Kook. naar onze mening een leuk en vriendelijk restaurant en wij komen zeker nog een keer terug!

48. Een bezoekje aan dit restaurant is ons heel slecht bevallen. We hebben de indruk dat de eigenaresse alleen maar uit is op veel en snel geld verdienen. De sfeer laat te wensen over. Je zit dicht op elkaar en je hebt constant last van voorbij schuivende mensen die heen en weer lopen naar het buffet. Je wordt door personeel en mevrouw Tang ruim voor je tijd voorbij is weggekeken. De kwaliteit van het vlees/vis laat te wensen over, is taai. Ik heb niet de indruk dat ze met vers eten werken. Enkele gerechten die van te voren klaar gemaakt waren stonden er uitgedroogd bij. Dat alles maakt dat je je eten hier wel heel duur betaald.
    Wij gaan liever naar een restaurant waar dan wat minder keus is, maar waar je gezellig in een fijne sfeer wel lekker kan eten.

49. Gewoon goede kwaliteit voor een nette prijs. Eten is goed en non-alcoholische dranken zijn gratis, je moet soms even in de rij staan maar zelfs als je 2 uur boekt zit je stampvol.

50. Zeer matig tot slecht restaurant. eigenlijk geen restaurant te noemen. Nadeel van buffet is sowieso al dat je niet samen zit te eten, omdat ieder afzonderlijk zijn eten gaat halen. Het is er op zaterdagavond ontiegelijk druk, het eten is matig, en de sfeer is belabberd. Ik ga hier nooit meer heen. Ook veel te duur voor wat je krijgt.

51. Ik heb van alles wat geproefd, alleen de hete kip was goed. De rest van het eten is redelijk of slecht, geen gezellige ruimte, ik ga de volgende keer ergens anders. Nooit meer kookpunt.

2,1
  52. Heerlijk eten, voor een eerlijke prijs!

53. Zaterdagavond uit eten geweest, het was er erg druk maar hadden gereserveerd. Het eten was prima en zeer gevarieerd, de koks doen hun uiterste best de gasten enigszins te entertainen tijdens het wachten en dat is gezellig. Nadat we het eten op hadden en onze tijd bijna voorbij was, zaten we nog even aan een kopje koffie. Op een gegeven moment kwam er een Japans uitziende dame aan onze tafel en pakte heel demonstratie het briefje uit de standaard waarop de starttijd stond, ze keek ons aan, zei niets maar had een dodelijke blik in haar ogen, zo van wegwezen!

Voor ons de reden om daar geen tweede keer meer heen te gaan.

54. Als je belt voor af te spreken, dan wordt er moeilijk gedaan over de tijd, het is zgn druk, en als je zegt dan gaan we wel ergens anders dan kan het ineens wel. Kom je er aan blijkt het helemaal niet zo druk. Dit is nu al 2x achter elkaar.
    De prijs was weer maar eens meer €30.95 voor 2 uur. Ze worden steeds duurder en niet vriendelijker. Veel van de warme bijgerechten waren lauw en niet warm. De kwaliteit gaat achteruit.

55. Ik heb erge spijt dat ik hier heb gegeten, de prijs is ontiegelijk hoog voor wat je krijgt. Het eten smaakt niet bepaald best, de service is afschuwelijk. We moesten bijna 15 minuten in een koude hal staan waarna we nonchalant in een hoekje werden gezet. Het eten was koud en we moesten op een gegeven moment blijkbaar opschieten van de medewerker, dat is toch niet normaal!

Ik ga hier sowieso nooit meer eten!

56. Super lekker eten, heel uitgebreid. Wij zijn al vaker daar geweest je moet alleen inderdaad opletten wanneer je reserveert. Wij doen dit om half 7 / 7 uur en dan 3 uurs-arrangement dan kan je gewoon blijven zitten omdat er niemand meer na je komt anders word je inderdaad van je tafel gehaald. Wat ook logisch is, tijd is tijd.

57. Rond de Kerst waren we op familiebezoek in Roosendaal en zijn we lekker wezen eten bij dit restaurant. Op de site zag het er allemaal lekker uit, en het voordeel van een restaurant als deze is dat je van alles kunt proeven. Nou, dat hebben we dan ook gedaan!

We kwamen aan bij een kleine entree, toen we eenmaal boven aan waren gekomen viel m'n mond open van verbazing, zo groots was het opgezet. We moesten eerst in de rij bij de kassa, want betalen doe je vooraf en voor een bepaalde tijd. Dit hadden we gedaan en we kregen een mooi plekje en werden geholpen aan een kinderstoel.

In het midden van het restaurant staat het gedeelte waar je eten kunt halen, met een groot kookeiland en daar omheen allemaal gerechtjes die al klaar waren. Maar wat een keuze zeg! Van een simpel broodje hamburger, tot stukjes eendeborst, tournedos, zalm, pizza, wokgerechten, spruitjes, stamppot. Je kon het zo gek niet bedenken of het was er wel, je kunt er echt een "culinaire reis" maken.

En hoewel het heel groots was was het geen vreetschuur, het eten was van goede kwaliteit, de koks waren vriendelijk en stonden open voor een praatje en het was allemaal gewoon goed voor elkaar. Ik denk dat ik wel weet waar ik wat ga smikkelen als we weer eens op vakantie in Noord-Brabant zijn. Wat mij betreft kopieren ze de formule en openen ze in alle hoofdsteden van Nederland een vestiging.

58. Het is een eetschuur. Eten is goed en lekker. Wordt geregeld aangevuld. Ondanks dat het zaterdag is en druk loopt het personeel continue af te ruimen en aan te vullen. Wij klagen niet over de ruimte tussen de tafels waardoor je weinig tot geen privacy hebt. Wij komen zeker nog terug.

59. Wij hebben regelmatig bij Kook gegeten en dat is vaak goed bevallen. Wij gingen vaak vroeg, waardoor het eten nog vers was en het meestal niet te druk was. Dan is het dus goed te doen. Overigens leveren de koks en een deel van de bediening fijne service, dus wij hebben het vaak goed naar ons zin gehad.

Met Kerst zijn we ook geweest. Ook toen was het niet te druk. Het eten was goed, op wat uitdroging bij de kant en klare producten na. De service was echter verschrikkelijk. We waren met een wat grotere groep en hadden daarom gevraagd om een tafel met stoelen. Anders zit je op een bankje en moet iedereen dus opstaan voor een ander. Toen we aankwamen werden we dus mooi aan een tafel met bank gezet en een andere tafel was niet mogelijk. Dat terwijl er meerdere tafels vrij waren voor hetzelfde aantal personen, die de volle 2,5 uur niet bezet zijn. Vervolgens werd onze tafel een kwartier voor tijd leeggeruimd. Daarna kwam er elke minuut wel iemand langs om ons letterlijk weg te kijken. 5 minuten voor tijd werd ons gevraagd weg te gaan, omdat andere mensen al een tijdje op ons stonden te wachten. Dit was echt absurd. Teleurgesteld zijn we afgedropen en we gaan ook waarschijnlijk nooit meer terug.

Al met al kan het echt we een leuke ervaring zijn bij Kook, maar je moet het echt treffen en ook voorbereid zijn om geen minuut langer dan de gereserveerde tijd te blijven en er rekening mee te houden dat je zelfs al eerder weg moet en/of weggekeken wordt. Het versgemaakte eten is goed en ook de desserts zijn voldoende.

60. Dit was voor mij de vijfde keer bij het kookpunt. Tot nu toe was het erg goed bevallen, maar na deze keer weet ik niet of ik nog terug wil. De borden werden al weg gehaald op het moment dat je de laatste hap aan je vork had zitten, en in het geval van mijn zoon zelfs daarvoor al. Met vlees en al (wat hij nog op wilde eten) werd het bord onder zijn neus vandaan gehaald. Hij was te verbijsterd om te reageren.
    Wij vonden het ook erg vervelend dat we de laatste 20 minuten bijna weg gekeken werden. Toen wij nog 5 minuten hadden en we nog een bolletje ijs gingen halen was alles (inclusief het briefje waarop staat hoe lang je nog mag) weg gehaald en de tafel schoon gemaakt ondanks dat de 'buren' hadden aangegeven dat we er nog gewoon waren. Zeer klant onvriendelijk!
    Het eten heb ik al de keren goed gevonden, ruim aanbod en vriendelijke koks, maar je moet vooral niet op een drukke zaterdagavond aan een van de lange tafels gezet worden, want je zult moeten wachten met eten halen totdat iemand van de rij achter je plaats heeft gemaakt (erg nauw) of jemoet het niet erg vinden iemand een por inzijn rug of tegen zijn hoofd tegeven als je je een weg door het nauwe pad wilt banen. Tot nu toe heb ik het aan iedereen aangeraden daar te eten, maar nu stel ik deze mening helemaal bij. Zolang hier niets aan veranderd zie je ons niet meer!

61. Afgelopen zaterdag wezen eten bij Kook. Om 17:00 gebeld of er savonds misschien nog een plekje vrij was voor 2 personen met de vraag of dit misschien al mogelijk was om 17:30. Het meisje aan de andere kant van de lijn zou het even gaan vragen. Ipv dat je even in de wacht wordt gezet, of even je hand op de hoorn houdt, kon ik deze dame aan de andere kant van de lijn heel asociaal horen schreeuwen naar haar collega of er misschien nog plek was voor twee mensen. De twee gingen even uitgebreid bespreken welke tafels ze allemaal konden verschuiven en waar ze ons dan wel niet konden plaatsen. Uiteindelijk konden we dus om half 6 netjes terecht, aan wellicht een vuile tafel. Gereserveerd voor het 2 uur arrangement waarvan je zou denken dat dit ruim genoeg zou zijn. Helaas duurt het als het druk is erg lang voordat je eten gebakken is, wat dus al ten koste gaat van de tijd. Ik dacht een lekker kipfilétje te bestellen, maar deze was helaas maar half gaar, en vond het niet de moeite om opnieuw in de rij te gaan staan. Voorgerechtje smaakte opzich wel goed, maar was uitgedroogd en de sla was bruin. Tomatensoepje zat ook maar weinig smaak in. Verder is het erg druk als je je eten op wilt scheppen. mensen staan te dringen, wat erg vervelend is. Ijs kan je niet zelf opscheppen, fruit ziet er niet vers uit. Toetjes zijn verder opzich wel lekker, alleen jammer dat er niet bij staat wat er is. De bediening kijkt erg chagrijnig, komen non stop kijken of ze je lege glas of bord mee kunnen nemen, wat erg vervelend is. Ook waren ze continu bezig om de tafels naast ons te verschuiven, wat wel tot drie keer toe gebeurde. 0m 10 over 7 kwam mevr twang al op ons briefje kijken hoelang we nog mochten zitten, terwijl ze dit ook op de computer kunnen zien. Heb mevr duidelijk gemaakt dat we nog 20 minuten hadden en hier graag nog even van wilde genieten. Om 5 voor half acht stond mevr al met de volgende groep van 7 personen naast ons, want ze hadden ons tafeltje nodig om die mensen aan te kunnen zetten. Heb tegen mevr Twang gezegd dat ik er niet van gediend ben om zo als gast behandeld te worden. Wij voelde ons letterlijk gewoon buiten gezet.

62. Gisteravond (vrijdag) wezen eten bij Kookpunt, was al weer een tijdje geleden.
    Eten was nog steeds goed, alleen jammer dat men toch ergens probeerd te beknabbellen op de kosten.
    Bijvoorbeeld de Hollandse garnalen cocktails die gereed staan, je moet bijna op zoek naar garnalen tussen de sla.
    Vroeger lag er paling op een grote schaal, nu 3 stukjes op een bordje, jawel met sla.
    Voor de rest nog steeds wel goed eten.

63. Gisteren voor het eerst gegeten bij Kook. en het was een geweldige ervaring. We werden netjes naar onze plaats gebracht en het buffet was zeer uitgebreid . Voorgerechten, hoofdgerechten en het toetjesbuffet, er was heel veel keus dus voor elk wat wils of je nu van vlees of vis houdt. Het vlees kon je laten grillen of wokken dus verser kun je het niet hebben.
    Het personeel was zeer vriendelijk en de vuile borden werden meteen meegenomen. Voor herhaling vatbaar!

64. Vandaag hier gegeten en we vonden het allemaal super. Veel keuze en voor ieder wat wils. Zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpuntje was dat de ruimte om je heen wat beperkt was en iedereen komt langs je tafel gelopen.
    Verder erg tevreden.

65. Tijdje terug al weer dat ik hier was, Een hip ingericht restaurant, ruim en overzichtelijk en zo ook de bufetten duidelijk. We werden vriendelijk geholpen met uitleg en meelopen naar onze plaats. Het eten smaakte goed en we werden steeds snel geholpen. Leuke zaak die voor herhaling zeker vatbaar is.

66. Het was een hele leuke en interessante ervaring. Het was heel leuk en ga denk ik wel nog een keer!! Het eten was heel lekker, want ik hou van buffetten. Verder is de sfeer gezellig en ontspannen, je voelt je al snel thuis.

67. Op het eten is niets aan te merken maar op degene die ons ontving..
    Mw. Tang stond op haar naamkaartje.. slecht Nederlands, niet willen luisteren naar vragen van ons, totaal niet klantgericht en zeer onbeschoft toen we 1 minuut te lang zaten terwijl we al bezig waren om weg te gaan maar met hele kleine kinderen gaat dat niet 1, 2,3..

Weet wel dat we nooit meer gaan, klant staat volgens mij altijd centraal!

68. Wij vonden het fantastisch we hebben heerlijk gegeten.
    Alles was vers klaargemaakt, en er was heel veel variatie en alles in overvloed, we waren met 5 volwassenen en twee kinderen één van ons is een chef kok en die vond het ook erg goed.
    De kinderen konden in een soort speeltuin dus die hadden het ook naar hun zin, wij gaan beslist nog vaker en raden het iedereen aan.

69. Ook ik voor het eerst met vriendin daar. Ontvangst was ietwat raar. Eerst. betalen en dan eten. Manager was het volgens mij had geen aandacht voor de klant. Degene die mij de tafel wees was overigens wel perfect. Goede uitleg hoe het werkt en vriendelijk. Eten was over het algemeen goed. Niet perfect want zag al wat uitdroging op de salami. Verder wel ok en keuze is ruim. Het eetgedeelte waar wij zaten was te krap. Tafeltje voor 2 en je kon je kont amper keren. Iedereen liep ook telkens langs je. Niet zo erg maar wel als je telkens iemand zn kont langs je hoofd krijgt op 30cm afstand. Vond dit niet prettig. Verder was de tijd afgelopen en precies op de minuut kwam een medewerker op het tijdenlijstje kijken (vanaf hoe laat je er al zat). Voor ons duidelijk dat we weg moesten. Meneer excuseerde zich maar "er zaten anderen te wachten" heel vervelend. Wij komen er niet meer, al ligt het niet aan het eten.

70. Prima gegeten, keurig ontvangen, uitstekend eten, ook veel keuze voor kinderen en speelparadijs ook handig.

Zeker met jonge kinderen een absolute aanrader.

71. Je moet bij dit restaurant vooraf betalen, wat erg vreemd is. En wanneer je langer zit dan de bestelde tijd moet je extra betalen, wat als gevolg heeft dat je op het einde van de rit continue op de klok zit te kijken of je nog wel mag zitten. Dit zorgt ervoor dat je niet meer op je gemak kan zitten.

De kwaliteit van het eten is wisselend, de sushi was lekker, de pizza daarentegen saai en het duurde lang voor deze klaar was. Bij het wokken was er weinig keus uit ingrediënten.

De inrichting van het restaurant laat ook nog wat aan de wensen over, het is meer een vreetschuur dan een gezellig restaurant.

Wij gaan hier in elk geval niet meer naar toe, onze ervaring is dat je beter een restaurant kiest die een kleinere maar betere keuken heeft dan een restaurant wat het allemaal in huis heeft.

72. Kook. Roosendaal

73. riet 11 punten

Voor het eerst geweest en overheerlijk gegeten, kan niet anders zeggen als klasse. Zal er meer komen na deze ervaring .

74. Op zaterdag 23 juni naar kookpunt geweest. Het was erg druk en we moesten om in te checken in de rij aansluiten. Gelukkig deed de Mevrouw achter de balie haar naam niet direct eer aan. Ze heette namelijk Mevrouw Tang.
    Het viel me wel op dat het gezelschap nogal gemêleerd was.
    Er werd voor ons een plekje gezocht en we konden beginnen.
    Er was geweldig veel keus, te veel om op te noemen. Mijn vlees (ossenhaas) was wel erg taai, maar de rest was voortreffelijk.
    Als je verschillende soorten vlees besteld loop je wel kans dat je niet weer gezamenlijk aan tafel uitkomt.
    Wij vonden het ondanks het geweldige eten wel erg massaal.

75. natascha

Dinsdagavond voor het eerst gegegeten hier.. we hadden een collega erover gehoord maar waren een beetje in tweestrijd i.v.m. de recenties..

Nou het was voortreffelijk hoor. Het eten, drinken, de sfeer en de prijs.

We hadden 7 voorgerechten op en maar 1 á 2 hoofdgerechtjes
    (eendenborst en sintjacobsschelpen,ik had de bospaddenstoelenmelange..)

Toppie die koks want het was op een doordeweekse dag tot best goed druk...

17 mei gaan we weer op onze huwelijksdag

Groetjes Natascha en Claire van Beers-Nieuwenhuis

76. Gisteren voor de eerste keer geweest met vrienden en het is zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening. Vakbekwame koks bij de bakplaten die ook nog zin hebben in een praatje als het even niet zo druk is. Supervers en smakelijk eten. Wij zijn bijzonder tevreden en hopen hier nog vaak terug te komen.

77. claudia

We (7 personen) zijn op zaterdagavond geweest (3 uurs arrangement). Het eten is er goed. Personeel is vriendelijk. Ruim opgezet dus je zit niet bij je buurman/vrouw op haar bord te kijken! Het is logisch dat je vooraf moet betalen anders is het niet bij te houden wie er wel/niet betaald heeft. Wij vonden het alle 7 zeker voor herhaling vatbaar.

78. Ik snap niet dat er zoveel negatieve reacties zijn.
    Met vrienden door de weeks heeeerlijk gegeten.

Volop keus, en kwalitatief uitstekend.
    Ook werden wij goed te woord gestaan door de koks en obers. Niets negatiefs wat mij betreft.

79. Anke de Jonge

80. Gister voor het eerst geweest , had beter even de recensies kunnen lezen , heb dit nog niet meegemaakt hoe slecht. Het begon al bij binnenkomst heel slecht georganiseerd stond 10 minuten in de koude hal te wachten , sta je binnen in de rij komen daar ook de gasten die alcoholische drankjes willen dus het is steeds , sorry mag ik er even bij of langs , vooraf betalen vond ik ookal vreemd. We zaten bij het raam nou zijn de weer omstandigheden slecht maar het was net of we buiten zaten zo koud alles zit op elkaar gepropt dus een mogelijkheid om wat van het raam af te zitten was er ook niet. Het eten was erg slecht ik heb geen zeebanket kunnen vinden , veel buffetgerechten waren koud of lauw , hier wat van gezegd werd opdat moment wat aangedaan . Verder vonden wij het eten niet bijzonder kon niet echt de verschillenden wereldgerechten onder scheiden .
    Het kwam bij ons echt over van een goedkope manier en zeker niet proffesioneel geld willen verdienen, alles werd nonchelant op je bord gelegd. Uiteraard weet je van te voren dat het druk is je steld je in op massa maar voor dit geld bedrag mag je wel wat anders verwachten en niet zo van je mag betalen , heel veel eten en dan wegwezen neem aan dat het de bedoeling dat je gasten graag nog eens terugkomen , genieten van het eten en de gezellige sfeer die was ver te zoeken. Na afloop was het onze bedoeling hier ook wat van te zeggen maar kregen geen kans , we werden de deur uitgekeken en bij het weggaan werd ons nog geen goede dag gezegd maar was Mw druk bezig met het tellen van het geld , het was toen half 11 ook niet een tijdstip dat je zegd we zullen de kassa eens opmaken er waren nog genoeg andere dingen te doen en er waren opdat moment nog redelijk veel gasten aanwezig. Voor ons eens maar nooit meer . Angela

81. Het eten is wel te doen maar voor ietsje meer krijg je gewoon service en hoef je het zelf niet als een gek in de rij te staan. Dus hoezo all inclusive het is niks anders dan een vreet en zuiptent.

82. Voor het eerst hier gegeten ik vind het een goed restaurant voor een redelijke prijs. Lees veel negatiefs, maar het is geen sterren restaurant, wel een goed en leuk buffet/wok restaurant, met veel keus en goed eten en vriendelijk en gezellig personeel. Is zeker aan te raden.

83. Vandaag, zaterdag 14 januari 2012, hebben met de familie (14 pers) gegeten bij Kookpunt. Bij binnenkomst werden wij bijna een kwartier te laat aan tafel gezet. Wij werden met 14 personen waaronder 4 kinderen aan een lange bank met 7 tafels en stoelen geplaats wat in ons geval zeer zeker niet handig was. Je kon er niet fatsoenlijk tussen uit omdat alles maar dan ook alles (buren) op elkaar gepropt zit. Ook werden wij 10 minuten voor het eind verzocht op te schieten. De zojuist gearriveerde groep die naast ons aan vuile tafels zaten te wachten hadden een deel van onze stoelen en tafels nodig. Ook werd de vuile vaat te laat opgehaald.

Het eten was redelijk goed. Maar door de slechte service was onze avond verpest!!

84. Wij zijn eerste kerstdagen hier geweest om te brunchen.

Vanwege de negatieve reacties, ging ik met lood in mijn schoenen aan de brunch beginnen. Totaal ten onrechte.

Het eten was heel goed, drinken perfect, goede service, borden werden tijdig opgehaald.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wij komen zeker terug!

85. Karen van Hooijdonk

Ik snap al die negatieve reacties niet. Vandaag voor de tweede maal geweest. Het eten is erg lekker, de bediening is vriendelijk en het eten werd op tijd bijgevuld.

Het was gezellig druk en soms duurde het wat langer voordat de borden werden weggehaald. Maar als het druk is, dan krijg je dat. Het stoorde ons helemaal niet. De tafeltjes staan gezellig dicht bij elkaar, maar zeker niet te dicht.

Het eten, zowel bij de bakplaten als bij het buffet ziet er goed uit. Niets ziet er oud of uitgedroogd uit.

Helaas zijn er altijd mensen die wat te zeuren hebben.
    Maar wat ons betreft dus zeker voor herhaling vatbaar.

86. Gisteren geweest, en veel te druk. Iedereen weggepropt rond tafels en onmogelijk om er nog achtgeruit te komen om eten te halen. Enorme rijen bij de receptie. Personeel wat er duidelijk voor de 1e x is en erg onhandig is in het afruimen van de tafels. Ook de vis was niet gaar gebakken....

87. Wij zijn hier vrijdagavond 23 december wezen eten, hadden gereserveerd en waren met 13 personen. Hadden er van te voren bij gezegd dat we met een kinderwagen zouden komen, er was echter geen plek om deze weg te zetten. De kinderwagen stond uiteindelijk tegen het raam geplakt, en de achterbuurman kon niet fatsoenlijk meer zitten. Je wordt echt op een kluitje gezet, grote lompe stoelen waardoor je geen kant uit kunt. Best onhandig, als je telkens van tafel moet om eten en drinken te gaan halen. Wij moesten bij binnenkomst bijna een kwartier wachten voordat we aan tafel konden, terwijl we toch precies om tien uur weer moesten vertrekken. Het eten was oke, dessertbuffet was rijkelijk gevuld. Biefstuk kunnen ze er niet bakken, evenals speklappen e.d. van de bakplaat. Sushi was erg lekker, en idd gerechten die er staan zoals carpaccio en gerechten bij het koud en warm buffet, zien er uitgedroogd en verlept uit! Geen mogelijkheid om babyflesje op te warmen, en de lege borden en glazen worden erg slecht weggehaald. Kortom leuk om een keer te proberen, daar is het dan ook mee gezegd. En hoe de zitplaatsen zijn ingedeeld is belachelijk, je zit bovenop de buren gepropt als je met een grotere groep bent. Ik denk dat dit met vier personen beter geregeld is!

88. Richard K

Vanavond gegeten bij het kookpunt. Bij de receptie liep het al spaak. Mensen komen hier binnen maar ook mensen die een alcoholische versnapering willen komen hier naar toe. Hierdoor wordt het nodeloos druk. Restaurant is een sfeerloze grote ruimte. Koks die het eten op je bord pleuren. De kwaliteit van de vis (behalve de coquilles) is goed. Maar het vlees is toch wat minder. Lege borden worden te laat weg gehaald van tafel waardoor het soms een zooitje is aan tafel.

Al met al kun je hier redelijk eten maar organisatorisch kan het beter.

89. Voor elk wat wils, prijs goed, netjes ontvangen, veel keuze, je komt zeker niets te kort.
    Ga zeker nog terug.
    Wij zijn geweest op 11 november.

90. Na de negatieve verhalen hier toch zelf gaan ervaren. Wij hebben super goed gegeten. Alles was erg smakelijk en super vers. Ook aparte dingen die erg lekker waren. Heel veel variatie. Ook de toetjes waren geweldig en enorm veel keus. Het ziet er echt allemaal goed verzorgd uit. Wij zijn ook erg kritisch, maar je kunt hier echt met een gerust hart gaan eten voor een normale prijs.

91. Samantha Oomen

Goed gegeten bij Kookpunt. Waren wat sceptisch na het lezen van de recensies. Blij dat we zelf zijn gaan kijken. Veel keus en veel verschillende smaken. De sfeer is niet echt romantisch maar ik kreeg geen vreetschuur idee toen we binnen kwamen. Gaan zeker nog een keer terug. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Wij waren er op een zondag om 18.00uur.

92. hebben afgelopen zaterdag bij het kookpunt gegeten en wat een tegenvaller!!! werden aan een vuile tafel gezet terwijl we toch gereserveerd hadden. Geen goed begin! het eten van de bakplaat gaat wel maar de kant en klare gerechten zien er niet echt smakelijk uit. Carpaccio en bakjes salades zijn al helemaal niet aan te zien. Sushi wordt slecht aangevuld.
    Het is duidelijk te merken dat het personeel de drukte niet goed aan kan. mij zien ze hier niet meer.

93. Prachtig restaurant om te zien, al ziet het er wel massaal uit zo'n grote zaal. Maar zeker geen aanrader, het eten ligt er allemaal al erg lang, ziet er niet fris uit. Carpaccio stond om half 7 al uitgedroogd in de vitrine en om half 10 stond het er nog hetzelfde bij. Soep was niet te eten zo zout. Gewokt eten was ook vies, vlees rook en zag er niet fris uit. Cocquilles werden bevroren op de plaat gegooid en half gaar op je bord gelegd.
    Onze hoop gevestigd op het dessertbuffet, maar dat was niet veel beter. Bevroren appeltaart en ga zo maar door!
    Nee, hier zullen ze me niet meer zien.

94. Ben hier nu 2x wezen eten en ik moet zeggen dat de 1ste keer geweldig was, alles werd goed aangevuld en de gerechten waren ook uitstekend, je hoefde niet te lang te wachten dus niet te druk bij het bereiden van het verse eten.

2de keer is een ander verhaal, het was ontzettend druk en ons werd toen ook gevraagd of we boven wilden zitten.....dat betekent dus dat je voor ieder gerecht een behoorlijke lange trap af moet, hier hadden we dus niet zo heel veel zin in en we hebben toen gewacht tot een tafeltje beneden vrij kwam. Daarnaast deed het personeel zijn best maar kreeg het niet bijgebeend om alles op tijd bij te vullen en bijv de voorgerechten fatsoenlijk weg te zetten (garnalen cocktail met welgeteld 4 garnaaltjes).

Bij de bakplaat was het niet normaal zo druk en was het helemaal chaos, heb toen maar besloten om gewoon van het buffet te eten en hier vind ik toch echt iets te duur voor.

Dus mijn conclusie is gewoon gaan eten op een doordeweekse dag dan is de prijskwaliteit verhouding prima.

95. Het is meer een wok-restaurant. Als het erg druk is lang wachten op je eten. Het buffet wordt slecht bijgevuld. Dessertbuffet om te huilen zo weinig, je kunt niet zelf ijs scheppen. Er staat creme-brulee een schaaltje......nou ja een minim laagje wat er in zit, 2 schepjes voor in je holle kies. Erg vervelend dat je binnen je tijd weer weg moet zijn.