Op dit adres zit nu: Zeeën van Tijd

1248819145 81
1406199791 85
1469152050 82

1. J. van Loon

Het eten was prima, de bediening was vriendelijk en de sfeer was goed.

2. Zijn geweest om een verjaardag te vieren. Het eten was geweldig en niet duur, maar de bediening was beneden de service die ik daar gewoon ben. Gasten die weg waren, daarvan werden de tafels niet schoongemaakt, waardoor mensen die wilden eten niet konden voorzien worden van een tafel. De service van de bediening moet beter voor een eetcafe met deze naam.

3. Marco 247 punten

Hoi, geweldig gegeten mooie producten en een ongedwongen sfeer in het restaurant. Alleen een puntje over de speciale koffie waar ik het toefje slagroom en de rietsuiker miste. Jammer. Als ik de volgende keer kom eten hoop ik dat het er wel in zit. Dan worden alle cijfers een 9.

4. Arie en marian

Prima eten en leuk personeel. Een aanrader.
    Arie en marian

5. Eten prima! Bediening zwak.

6. Met onze trouwdag met vrouw en kinderen gegeten. Vriendelijke ontvangst tijdens een wat luidruchtige kermis. Hadden we binnen geen last van. Gezellig restaurant, maar op de woensdag maar 3 tafeltjes bezet. Voorgerecht warme gerookte zalm met groenten. Was best lekker eigenlijk, alleen een beetje veel rauwe uien erin dat maakt het geheel nogal scherp. Hoofdgerechten: We hebben alle 4 voor de angus steak gekozen. Er werd niet gevraagd naar de bereidingswijze. Ik heb toen medium rare gekozen waarop de bediening vragend naar mij keek "wat bedoeld die gast". Achteraf maakte het niets uit. Alle 4 de steaks waren hetzelfde gebakken. Rose dus. Gelukkig vonden wij dit alle 4 lekker, maar voor doorbakken steaks had hij terug gemoeten. Tip: gebruik voorverwarmde borden. De steaks waren binnen 5 minute koud. Maar ze waren goed van smaak. Wel hadden ze alle 4 enkele peesjes.
    Nagerecht wat Deme Blanches en een Crème Brulee. De Crème Brulee was wat minimaal, maar goed gemaakt, erg smaakvol.

Ik vind Eetcafe Sjors het aanbevelen waard. De bediening is erg vriendelijk, de prijzen zijn naar Roosendaalse begrippen goed (wat is Roosendaal duur vergeleken met Breda zeg), maar het eten is vooral gewoon lekker. Voor 148 Euro (2 kinderen en 2 volwassenen) verwacht ik niet meer... Maar ook niet minder ! Eetcafe Sjors is OK.

7. wschouwenaar

Goed gegeten. Nette bediening

9. Corné Aarts

Heerlijk gegeten, we hadden niet gereserveerd en toch nog een tafeltje. Toen het wat drukker werd, vulde de ruimte zich met geluid en gezelligheid. Gezellig knus tentje met attente bediening en heerlijke gerechten, net even anders. Zeker een aanrader.

10. Mijn ervaring is dat de varkenssaté goed van smaak was, wat mij tegenviel is dat er in mijn salade veel zand zat. Dit aangegeven aan de bediening waarop ze mijn bord mee heeft genomen het op een ander bord heeft geschoven en wat nieuwe sla erop heeft gelegd. Geen korting,geen gratis drankje niets van dit alles ik vind het niet netjes omdat de klontjes modder zichtbaar op de rand van mijn bord lagen.

Jammer.

11. van Dongen

We hebben hier afgelopen weekend met vier volwassenen gegeten. Nog nooit eerder geweest omdat we niet uit de directe omgeving komen, maar wat een verrassing! We werden vriendelijk ontvangen. De bediening in dit restaurant is ontzettend attent, dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. Ik kan me wel eens ergeren aan de 'nepheid' van de bediening in sommige restaurants, maar dit was echt een leuke ervaring. Ze waren ontzettend vrolijk en oprecht, hoewel ze het toch erg druk hadden, zoals het hoort!

De gerechten waren werkelijk heerlijk. Ik had zelf de gerookte kalkoenfilet als voorgerecht en als hoofdgerecht pittige gamba's. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Dit is een van de weinige restaurants waar je zo lekker kunt eten voor een redelijke prijs.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

12. Op een donderdagavond lekker gegeten met twee personen. Lekker eten voor een schappelijke prijs. De bediening was prima, vlot en zeer vriendelijk. Enig minpunt was dat het vrij gehorig was en we elkaar soms lastig konden verstaan. Dit was echter vooral te wijten aan een groep dames van middelbare leeftijd die een tafel naast ons zaten...Die leden kennelijk allemaal aan het 'ik moet harder praten dan mijn gesprekspartner syndroom!' Al met al een goed adres in het centrum van Roosendaal!

13. Heerlijk gegeten, leuke bediening en sfeer.
    Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde

14. Heerlijk eten.
    Goede keuken en een vakkundige/vriendelijke bediening.
    Leuke inrichting.
    Alleen jammer dat de tafels zo erg dichtbij elkaar staan.

15. Zeer goed eten voor weinig geld! Leuke sfeer, super bediening!

16. Vandaag met twee volwassenen gaan eten bij Sjors. Uitstekende ervaring gehad. We kwamen binnen zonder te reserveren op zaterdag avond. Zonder problemen meteen een tafel. Restaurant was voor 80% gevuld. Twee man bediening die het druk hadden. Desondanks zeer vriendelijk en geduldig. Eten was voortreffelijk. Vegetarisch menu gebruikt. Prima smaak, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar en dus een aanrader.

17. Ik heb hier zaterdag gegeten met vrienden en het was echt geweldig.

Het was een drukke avond maar de bediening was professioneel en ontzettend vriendelijk. Ondanks de drukte vonden ze toch de tijd om een praatje met je te maken en er werd tijdens de gerechten gevraagd of alles naar wens was. Erg spontaan en geweldig om te zien hoe de bediening met de gasten en met elkaar om gingen.

Het eten was ook ontzettend lekker. De sliptongetjes waren heerlijk klaargemaakt en volgens mijn vriend was de argentijnse steak werkelijk perfect. De porties waren precies voldoende. Als laatst nog het sjors dessert genomen; dit overtrof echt alle verwachtingen. Prachtig opgemaakt bord met allerlei lekkernijen erop en zelf een likeurtje.

Ik heb alleen maar positieve dingen te zeggen over dit restaurant. De beste bediening die ik ooit heb meegemaakt. Heerlijk eten en een ongelooflijk gezellige sfeer. Ik kreeg er een beetje een huiskamer-gevoel bij. Mij zien ze hier zeker vaker terug!

Met vriendelijke groet,

Manuella

18. John Kappoy

1 punt
  19. van Merode

Lekker gegeten, wel kleine porties. Bediening erg vriendelijk zoals het hoort! Oude naam gehouden maar wat een enorme verbetering. Ga zo door.

20. Lekker gegeten. De porties zijn precies goed. Heerlijke Argentijnse steak met gambaspies genomen.
    De frietjes waren ook goed, lekker krokant.
    Het toetje was een verrassing, ik bestelde de Brusselse wafel.... Maar, het was echt veel.... warme kersen, ijs, slagroom, chocoladestokje en nog vers fruit erbij.... Heerlijk.
    De bediening is vlot en spontaan. Voor herhaling vatbaar.

21. vd Heijden

Gisteren zijn we eens bij sjors gaan eten. We waren er nog nooit geweest. Het zal zeker niet de laatste zijn. Toen we binnen kwamen werden ontvangen door de zeer vriendelijk en attente bediening. We zijn niks tekort gekomen. Het eten inclusief desert was heel lekker en precies genoeg. Het was nog apart ook niet zomaar de standaard recepten vooral de sausjes waren heel lekker je mocht ze ook niet zelf kiezen. Laat je maar verrassen zij de bediening en als het niet smaakt zeg je het maar dan laat ik iets anders maken. Nog nooit meegemaakt.
    Kortom een heel leuk tentje met goede bediening en heel goed eten. Zeker een aanrader. Ons zien ze zeker terug.

22. Het eten was heerlijk en de bediening was goed. Aanrader!

23. Heb op koninginnedag hier super gegeten, wat was dat druk!! De bediening kreeg het echt voor zijn kiezen ,maar mede dankzij de bezielende leiding van de kelner (Sjors?) liep alles op rolletjes! Niets op te merken aan het eten, heerlijk al die aspergegerechten, zelfs met deze drukte dik in orde! Tot gauw!

24. In een woord geweldig !
    We hebben een gezellig avondje gehad, en de sfeer was prima. Over het eten hadden we niks te klagen. Deze avond was een echt succes. Ik zou zeggen ga vooral zo door !!

25. Leuk eetcafe met vriendelijk personeel.
    De mixgrill met pepersaus was voor mij de beste die ik ook heb gegeten. Ik miste alleen wat salade erbij.

26. Eetcafé Sjors is waar ik altijd heen ga wanneer ik weer uit eten ga. Goede prijs, voel me altijd welkom bij het personeel, heerlijke sfeer en natuurlijk super eten!

De kok/eigenaar krijgt van mij (en zeker van meer klanten) een welverdiend goed cijfer!

Mijn familie en ikzelf zijn hier zeker vaste klant!

27. Heerlijk (en betaalbaar) gegeten, moest wel een eeuwigheid wachten op onze drankjes (op een gegeven moment maar gelijk 2 consumties per persoon tegelijk besteld!)

28. De Sjors is mijn lievelingsrestaurant!

Geweldige bediening, heerlijke kaarte, vriendelijke mensen.

Ik kom regelmatig in dit restaurant en we gaan hier zelfs dineren op onze bruiloft. Dat is niet niks, maar ik vertrouw dit helemaal toe aan kok en eigenaar Benny!

PS. Probeer de spare-ribs van de chef eens, ze zijn heerlijk en niet te overtreffen!

29. denise voogt

Het eten was super, de bediening liep zich de benen onder hun kont uit. De tent zat vol. De prijs kwaliteit verhouding helemaal goed.

30. Na een hele tijd weer eens bij de Sjors gegeten. De verbouwing heeft het restaurant goed gedaan, het oogt weer lekker fris! Het eten was erg lekker: de uiensoep was goed op smaak en voor de gerookte zeepaling komen we terug! De creme brulee smaakt precies zoals het hoort, klasse! De bediening is attent en vriendelijk. Het was een gezellig avondje uit.

We komen snel terug!

31. Zaterdagavond weer eens bij Sjors gegeten.

Het was als vanouds weer eens erg goed.

Het eten was lekker en de bediening snel.

Het eten is eerlijk en van goede kwaliteit, moeilijke toestanden of culinaire hoogstandjes, alleen daarom wil ik geen 10 geven.

Dit was de laatste avond voor “eetcafe Sjors”.

Sjors gaat met zijn team verder met een ander concept.

Wij wensen hun hiermee veel succes.

Als de kwaliteit e.d. hetzelfde blijven, maken jullie ook hier waarschijnlijk weer een groot succes van.

32. Ans & Jean-Pierre

Wij komen er al ruim 9 jaar over de vloer en altijd dezelfde kwaliteit (goed dus). Sjors en Sonja zijn een perfect koppel voor deze formule. Sonja een geweldige kokkin en Sjors de entertainer. Gezellig en lekker eten.

Namens ons een dikke proficiat.

33. Goed gegeten, alleen de bediening was erg traag.

Ik had nog net het vaasje van de bloemen niet leeggedronken, want op een gegeven moment stonden de korsten op mijn lippen.

Een betaalbaar en gezellig adres.

34. In 1 woord geweldig! Vooral het nagerecht van opgeklopt eiwit en uiteraard de tongfilets en pasta met garnalen... Heb hier met veel plezier en smaak gegeten en kom hier zeker nog veel vaker! Vind alleen het interieur iets te agressief en overheersend overkomen, maar dat wordt goed gemaakt door het oplettende en tipgevende personeel!

35. Wij zijn al een aantal keer bij Sjors gaan eten, altijd lekker druk.
    Maar dat heeft een reden....het eten is namelijk heel erg lekker, zeker de pikante gamba's.

Ook voor de lunch erg goed.
    Kortom een aanrader.

36. Is een leuk eetcafé, het eten valt eigenlijk best wel mee.

Service en sfeer zijn goed.

37. Redelijk eten, slechte bediening.

38. schippertje

Op 31 Jan.2009 wezen eten, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding, een aanrader. Wel ff reserveren, anders------helaas.......vol.

39. Michel Dirven

We gaan er regelmatig terug naar toe. Heerlijk om er te eten en men is altijd vriendelijk.

40. Heerlijk gegeten,ruime porties voor een lage prijs. Inrichting beetje krap. We komen terug!

41. Meidenclub

Heerlijk eten!

42. Lekker eten in een gezellige omgeving voor een zeer goede prijs.