Nieuwste foto's in Roosendaal

het was weer geweldig

2. Marja Thijs's profielfoto
    Marja Thijs heeft een recensie geschreven voor Curry Masala
    Internationaal Roosendaal

Eindelijk 'n curry restaurant in Roosendaal. Afgelopen vrijdag uit eten geweest bij Curry Masala en we komen zeker terug. De bediening is heel vriendelijk en 't eten... Heerlijk. Wij hadden lam met gember en 'n zwarte linzen curry als hoofdgerecht. Zo lekker. Ook de voorgerechten waren goed. De porties zijn niet te groot, maar ook mijn man had echt ruim voldoende gegeten. Bordjes leef :-). Zoals gezegd, we komen zeker terug.

3. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Bali Baru
    Indonesisch Roosendaal

Vanavond van de kaart gegeten en gekozen voor die gerechten waar we trek in hadden, weer eens wat anders dan een complete rijsttafel met ook gerechten waar je wat minder mee hebt. Volle buik en heerlijk gegeten, sommige gerechten zoals de babi ketjap waren iets te zoet. Fijne mensen in de bediening. De acoustiek is wat minder, de ruimte is snel gevuld met netviets te veel geluid, tafeltjes dicht op elkaar. Lekker gegeten, indische kwaliteit, fijne omgeving. Aanrader dus,

4. van laere's profielfoto
    van laere heeft een recensie geschreven voor Osaka

lekker gegeten vlotte bediening en heel vriendelijk

5. Kyja's profielfoto
    Kyja heeft een recensie geschreven voor Kook.
    Internationaal Roosendaal

Eten was goed was heerlijk. Tot dat me kids zeiden dat er muizenkeutels lagen in het speelhok. Eerst geloofde ik ze niet tot dat me man toch een muis zag lopen onder de tafels vlakbij de speelhoek. Later zagen me kids nog een muis in de speelhoek. Toen was me eetlust wel weg.

6. Abe's profielfoto
    Abe heeft een recensie geschreven voor Happy Grill

Slechte service van Happy Grill. Zij zijn gewoon dieven. Na een late bestelling heb ik gevraagd om mijn geld te krijgen, omdat ik nooit het eten heb ontvangen. Ik heb mijn geld nooit terug gekregen. Zij weten niet wat klantenservice is. Het zijn gewoon oplichters. Ik raad dan ook aan iedereen aan om ergens elders hun eten te halen.

7. A. Remijn's profielfoto
    A. Remijn heeft een recensie geschreven voor Het Hooihuis

Dit waren de snitzels....proefde écht aangebrand! Dit kan niet geserveerd worden!

Mvg,

A. Remijn

8. Faye's profielfoto
    Faye heeft een recensie geschreven voor Il Fornaretto

We waren als eerste om 17.30 aanwezig in het restaurant. In ons gezelschap hadden we twee kleine kinderen met grote trek. Toch tweemaal moet vragen of we alsjeblieft mochten bestellen. Uiteindelijk pas om 19.15 eten op tafel, wat bestond uit Calzones die zo dik waren dat ze eerder deden denken aan broodjes bapao. De calzones leken gevuld met kliekjes. Sliertjes paprika, goedkope salami en bleek spek. Een calzone hoort met gehakt, tomatensaus en champignons gemaakt te zijn. Pasta was oké. In de keuken drie jonge jongens die er eerder uitzagen als stagiaires dan als koks.

Totaal middle of the road restaurant waar ze vergeten zijn dat de italiaanse keuken draait om de verse ingredienten en eenvoudige recepten, slechts een houtoven is niet genoeg.

9. Alwin's profielfoto
    Alwin heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

We dachten een leuke avond te beleven en onze keuze viel dit keer op Lounge8. Het was een zeer teleurstellende ervaring, we hebben ons na de 2e ronde alleen maar geërgerd. De tijd tussen het afgeven van de bestellijst en het serveren van het eerste gerechtje bedroeg meer dan een uur, wel 2 maal vriendelijk aan de ober(s) gevraagd waar ons eten bleef. Mijn vrouw had witvis besteld, maar dat werd niet geleverd. Oké bij de volgende ronde weer witvis besteld, na een half uur kwam daarbij eindelijk de witvis, helaas was die oneetbaar en met de vuile bordjes retour gegeven. Bij de 5e ronde arriveerde het eerste gerechtje een half uur na het ophalen van het lijstje en het laatste gerechtje 25 minuten later nadat we hier weer extra om moesten verzoeken. Wat ook vervelend was dat de bedrijfsleider desgevraagd tot 2 x toe opnieuw de ontbrekende gerechtjes noteerde, hoezo opnieuw? Ons ingeleverde blaadje was toch heel duidelijk en netjes ingevuld. Wat de oorzaak is van al dit ongerief was volgens mij dat de obers de bestellingen bij de verkeerde tafels afleverde. Wij bleven dan braaf wachten en vulde maar een nieuw lijstje in. Kortom een hele onprettige ervaring en voor ons nooit meer Lounge8 niet in Roosendaal maar ook niet elders.

10. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Roosendaal

Gisteren, Zondag 03-02-2019 bij KFC Roosendaal geweest. De dame achter de kassa vroeg wat ik wou hebben. Toen ik hier antwoord op wilde geven zei er een man iets achter haar. Vervolgens mompelde ze zachtjes sorry, haalde de la van haar kassa eruit en ging weg. De kassa hiernaast ging open en er werd aan iemand anders gevraagd wat deze wilde bestellen. De medewerkers hierachter stonden lachend te kijken wat er gebeurde. Totaal verbouwereerd stond ik daar, omdat mijn zoon erbij was ben ik niet boos geworden, van binnen was ik laaiend, en ben weggegaan.

11. Quinty verhoeven's profielfoto
    Quinty verhoeven heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lodge Visdonk

Een hele relaxede sfeer lekkere speciaal biertjes en wijntjes. Een ruime borrelkaart voor zowel kleine als grote plateaus. Tussendoor een gebakje met koffie of een theetje wanneer je net door het bos geslenderd heb met je hond. Portiea zowel lunch als diner niet te groot niet te klein, een goeie kwaliteit en lekker gevarieerd!
    Ook bijeenkomsten, feestjes, borrels, of bufetten voor grote groepen gaan hier prima! Heerlijk in de zomer op het terras en in de winter lekker bij de openhaard. Wat je ook wilt je word van alle gemakken voorzien!
    Heerlijk vind ik het om hier te zijn.

12. Corné's profielfoto
    Corné heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Lodge Visdonk

Beste Fam. Smeets
    Ondanks onze excuses op de dag, dat u bij ons was en onze inzet ( Cava aangeboden, mooie tafel gemaakt en menukaartjes) om het toch nog tot een gezellige lunch te laten eindigen. Vinden wij het vreemd dat u deze recensie schrijft. Bij het afscheid en tijdens de lunch gaf u aan dat alles toch nog op zijn pootjes terecht was gekomen en dankte ons/mij voor deze prima oplossing.
    Wij als Team van Lodge Visdonk hebben er alles aan gedaan om het op te lossen zoals het hoort in onze en uw gastvrijheidsbeleving.
    Natuurlijk bent u, ondanks deze recensie natuurlijk van Harte welkom in onze Brasserie.
    met vriendelijke groeten
    Corné de Hoon
    Bedrijfsleider
    Brasserie Lodge Visdonk

13. Kleinendorst's profielfoto
    Kleinendorst heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Kleinendorst

Het was een fijne belevenis. De bediening was goed en ontspannen, de keuze was uitgebreid en gevarieerd, en het eten was voortreffelijk klaargemaakt. We hopen hier vaker te komen eten.

14. George's profielfoto
    George heeft een recensie geschreven voor Brasserie Aankomst

Ik kom al vele jaren daar over de vloer en tot zeer grote tevredenheid (anders kom je niet terug toch?)
    Ik ben heel blij met de kleine porties waarvoor je kunt kiezen.

15. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor
    Internationaal Roosendaal

Gezellig, lekker gegeten en perfecte bediening. AANRADERTJE

16. W blok's profielfoto
    W blok heeft een recensie geschreven voor Azië Wok
    Chinees-Indisch Roosendaal

Gisteren eten besteld alles was koud.

17. Talitha's profielfoto
    Talitha heeft een recensie geschreven voor Pannekoekencarrousel

De pannenkoeken waren oké. Restaurant was volgeboekt en dat was te merken. We waren met 3 personen. 2 Waren klaar met eten en 1 nog niet, maar het eten werd al van tafel gehaald. Bediening gaf aan dat het niet erg netjes was alles zo snel weg te halen, maar wilde de snelheid erin houden zodat de tafel weer met nieuwe eters gevuld kon worden.

18. Richard verstraeten's profielfoto
    Richard verstraeten heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Richard verstraeten

Wat een leuke avond had moeten worden.
    Met Mn gezin liep echt uit op n fiasco.
    Ten eerste moesten we al 35 minuten wachten.
    Op ons eerste drankje, tussendoor al x de bestel.
    Lijst ingevuld.
    Eindelijk ons drinken, na nog paar x vragen.
    Moesten nog uurtje wachten op ons eten!
    Laten we rest van avond maar niet over hebben.
    Ik raad niemand aan om hier in t weekend gezellig.
    Te gaan eten, je zit je alleen maar rot te ergeren hoe lang t allemaal wel niet duurt.
    Wij waren niet de enige trouwens die commentaar.
    Hadden.
    Heb 50 procent korting gekregen trouwens.
    Wat ze nog bij meer klanten hebben gedaan.
    Kun je na gaan hoe slecht t was!

19. Pim's profielfoto
    Pim heeft een recensie geschreven voor Olympia

Tja wat moet ik zeggen : slecht, kan er niks meer van maken.
    Voorgerecht(varkenshaas puntjes champions en knoflook) was koud en slecht.
    Een homp taai brood op tafel, mistte er wat bij.
    Taai vlees, snel ff opgewarmd.
    Champignons moest je zoeken, knoflook proefde ik amper.
    Vroeger kreeg je mals, vers bereid vlees.
    Hoofdgerecht : matig.
    Vlees wat ik daar niet gewend ben.
    Klein schaaltje met 8 frietjes, en in hetzelfde schaaltje twee mini bolletjes rijst. (Snel verdiend!)
    al niet smakelijk dat tussen de friet te stoppen.
    Tzatziki smaakloos : mis knoflook.
    Toetje maar niet genomen : zag wat er voorbij kwam en de prijs was, beschamend.
    Weet niet wat er gebeurd is met de ooit beste Griek v Roosendaal.
    Hoorde al dat het minder is, en ben er nu ook v overtuigd.
    Voor dat geld loop ik liever door naar erachter 😉
    Nooit meer, raad het je daarom niet aan.

20. M.Smeets's profielfoto
    M.Smeets heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lodge Visdonk

2× gereserveerd en 2 x afspraken van lodge niet nagekomen.
    Een maal tafel gereseveerd en bij aankomst was deze bezet. 2E maal afspraken gemaakt om een ronde tafel te reserveren voor 8 personen en ook hier was bij binnenkomst de tafel weer bezet en moesten wij genoegen nemen met een andere tafel. Het werd opgelost door een glaasje Prosecco an te bieden en tevens een tafel waar wij niet naar gevraagd hadden.
    Voor ons is de maat vol, dat je twee maal reserveerd en beide malen niet dat krijgt wat je uiteindelijk had gewenst.
    Overigens was de bediening onder de maat.

21. Bibia's profielfoto
    Bibia heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Ik had beloofd een recentie te schrijven aan de meisjes en heer die ons bediend hebben. Ik was echt nieuwsgierig juist ook om het feit dat er wat negatieve reacties waren. Moet zeggen dat het me heel erg meegevallen is. De bediening is erg vriendelijk, kwamen af en toe even pols hoogte nemen of alles naar wens was, de hapjes kwamen snel achter elkaar (waar ik het meest bang voor was) ze waren lekker en de sfeer was gezellig.
    Ik had gereserveerd voor een tafeltje bij het raam, wat we kregen, top!
    Ik heb een erg leuke avond gehad met mijn vriendinnetje en hebben weer even bij kunnen kletsen. Ik ga zeker wat vaker komen!! Ook eens met een clubje vriendinnen binnenkort!
    Leuke zaak met gezellige muziek en personeel ;-) Tot gauw.
    Groetjes Bibia

22. ma mehrezi's profielfoto
    ma mehrezi heeft een recensie geschreven voor Los Latinos

ma mehrezi

Lekkergegeten.
    Goed service aardig en vriendelijke bediening.
    Maar 6 pistolets uit de over voor €13.00 vindt ik overdreven.
    Jammer.

23. Curry Masala heeft een nieuwe foto