Nieuwste foto's in Roosendaal

Laatste updates in Roosendaal

1. Vanessa's profielfoto
    Vanessa heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Smerige suchi. Zalm taartje tot 2 x toe terug gestuurd want rook bedorven. Je betaald veel geld voor heel weinig en smakelijkeloze suchi. Zijn na ronde 2 gestopt met eten. Ga hier vooral niet eten!

2. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Adriatico

Doorsnee restaurant met slechte service
    Het eten wordt weliswaar heel verzorgd geserveerd. De gerechten zien er netjes uit. De pizza smaakt verder heel doorsnee. De tournedos daarentegen drijft in een bord vol saus. Verder is uiterst twijfelachtig of ook daadwerkelijk tournedos wordt geserveerd. Voor de prijs mag jet het echter wel verwachten. Verder valt op de dames van de bediening niets aan te merken. Uiterst vriendelijk en klantgericht. Wel laat de service te wensen over. Beloofd was het nagerecht, in ons geval koffie met afzakkertje, voor rekening van het restaurant te laten zijn. Is niet gebeurd. Ook vind ik het laakbaar dat ze de moeite niet hebben genomen om een dure bril, welke ik per abuis op tafel heb laten liggen, opzij te leggen. Ondanks dat wij die avond als een der laatsten, de zaak hebben verlaten, zou bij het opruimen en schoonmaken van de tafel de bril toch zijn tegengekomen. Kortom service minimaal.

3. Isabella's profielfoto
    Isabella heeft een recensie geschreven voor Brasserie Aankomst

Lekker geluncht de oerboterham met carpaccio is een aanrader. Leuke bediening.

4. Sanne Verdoeve's profielfoto
    Sanne Verdoeve heeft een recensie geschreven voor Brasserie Aankomst

Sanne Verdoeve

Erg lekker gegeten. De sfeer is leuk en de bediening is erg vriendelijk. De coquilles en bouillabaisse waren heerlijk.

5. nl's profielfoto
    nl heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Leuke en lekkere kaart

6. T van Wijk's profielfoto
    T van Wijk heeft een recensie geschreven voor Bistro Cannelle

Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met genoeg privacy en prettige bediening. Gaan er zeker meer heen.

7. Wanda's profielfoto
    Wanda heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Beste

De bediening was erg slecht. Bestelling drank duurde erg lang. Verkeerde drank en niet geleverde drank. Ook vroeg de bediening niet vriendelijk of we de schaaltjes konden aangeven. Vroeg je om een tandenstoker kwam dit pas minuten later. Maar verder ging het redelijk.

Gr
    Wanda

8. Brasserie 2Eat's profielfoto

Beste Mark,

Ik wil je uitnodigen voor een herkansing en heb een mooie geste. Bel ons op 0165-571494 of stuur een PM met je nummer. Dan gaan wij het goed maken. Wat vind je hier van?

9. Brasserie 2Eat's profielfoto

Beste Kaj,

Nogmaals dank voor je beoordeling van vorig jaar. Als familiebedrijf doen wij ons uiterste best maar soms gebeurt er zoveel in een korte periode dat je met de beste wil van de wereld niet kan zeggen dat het één en al gezelligheid was. De afgelopen maanden hebben wij veel geleerd en is er achter de schermen hard gewerkt aan verbetering. Momenteel serveren wij nieuwe Herfst-gerechten die wij je graag willen laten proeven. Ik wil je nogmaals uitnodigen voor een herkansing en heb een mooie geste. Bel ons op 0165-571494 of stuur een PM met je nummer. Dan gaan wij het goed maken. Geef je ons nog een kans?

10. Brasserie 2Eat's profielfoto

Beste Antonia,

Dank voor je beoordeling. Onze excuses voor de late reactie maar zeker voor hetgeen jullie overkomen is. Als familiebedrijf doen wij ons uiterste best maar soms gebeurt er zoveel in een korte periode dat je met de beste wil van de wereld niet kan zeggen dat het één en al gezelligheid was. De afgelopen maanden hebben wij veel geleerd en is er achter de schermen hard gewerkt aan verbetering. Ons team is vernieuwd. En momenteel serveren wij nieuwe Herfst-gerechten die wij je graag willen laten proeven. Ik wil je uitnodigen voor een herkansing en heb een mooie geste. Bel ons op 0165-571494 of stuur een PM met je nummer. Dan gaan wij het goed maken. Krijgen we nog een kans?

11. Ludo's profielfoto
    Ludo heeft een recensie geschreven voor Zeeën van Tijd

Kleine wijntjes, karive stukjes vis maar wel aanvaardbaar van kwaliteit. Mindere productkennis.

12. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor
    Internationaal Roosendaal

Wat een gastvrije ontvangst! Ruime keuze in madiwodo menu. Heerlijk gegeten en alle vrouwen kregen als extraatje bij het afrekenen een bloem uitgereikt

13. Melissa's profielfoto
    Melissa heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Jammer van de nieuwe kaart. Meer als de helft van de sushi is eraf gehaald en de prijs is hetzelfde gebleven. Je hebt nu wel 3 specials voor de all-in prijs, maar deze 3 gerechtjes compenseren niet voor alles wat eraf is gehaald.
    Helaas ga ik nu voortaan weer naar een ander sushi restaurant. Of jullie moeten de menukaart weer terug veranderen.
    Jammer, want is erg leuk restaurant met kwalitatief goede sushi.

14. Francois's profielfoto
    Francois heeft een recensie geschreven voor Adriatico

Op en zondag daar gegeten met de kinderen en kleinkinderen. Geen probleem dat ze na een tijdje niet meer op hun plaats wilden blijven en met andere kinderen gingen spelen. Allemaal heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Top plek.

15. karin's profielfoto
    karin heeft een recensie geschreven voor Pannekoekencarrousel

Goed en lekker gegeten met de kids.
    Weer voor herhaling vatbaar.

16. annie en piet's profielfoto
    annie en piet heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Wat een afgang!! Vroeger een leuk restaurant met een leuk menu en goed personeel. Nu zeer slechte bediening, matig eten tegen een hoge prijs.

Nooit meer!!

17. Lucien & Jeanine Nieuwlaat's profielfoto
    Lucien & Jeanine Nieuwlaat heeft een recensie geschreven voor Bali Baru
    Indonesisch Roosendaal

Lucien & Jeanine Nieuwlaat

Wij hebben op 24-8-2018 heerlijk gegeten bij Bali Baru. Gerechten van de uitgebreide rijsttafel waren stuk voor stuk erg lekker. De sfeer was erg gezellig en de bediening was vriendelijk en erg gedreven. De prijs/kwaliteit was prima. Wij komen graag nog een keer terug.

18. Wilfried's profielfoto
    Wilfried heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

19:30 Waren we binnen. We bestelden eten via de formuliertjes, maar kregen niet veel. We besloten de tweede ronde maar in te dienen. Weer kregen we slechts enkele liflafjes. Derde ronde, hetzelfde. Uiteindelijk zaten we om 21:45 nog op gerechten uit ronde 1,2 en 3 te wachten, maar kregen we de mededeling dat de keuken dicht ging!

Na bezoek aan dit "restaurant" moesten we dus werkelijkwaar letterlijk hongerig afdruipen naar de McDonnalds. Als dat niet triest is?!?

19. Annemieke  v d's profielfoto
    Annemieke v d heeft een recensie geschreven voor Het Hooihuis

Annemieke v d

Afgelopen weekend oma haar 80 ste verjaardag gevierd bij bravo24. Van te voren 3× langs geweest om eea door te spreken wat uiteindelijk niet goed is opgepakt.
    Tafels stonden niet zoals afgesproken, drankje werd niet uitgeserveerd voor het eten, de lunch was niet ingericht op 80 plussers; iets meer aandacht voor deze doelgroep was fijn geweest als ook een attentie voor de jarige! We hadden specifiek nog op brood met kruidenboter gevraagd wat er uiteindelijk niet bij zat.
    De 9 plus ervaring die we tot nu toe gewend zijn hier was er totaal niet. Ik heb alles zelf moeten aangeven wat erg jammer was. Je wilt op zo’n middag juist nergens naar hoeven kijken. Bravo: communicatie onderling is echt een verbeterpunt als ook het inleven in de doelgroep die komt.
    We hopen een volgende keer wel weer die beleving te mogen hebben die we juist bij jullie gewend zijn.

20. Juliette's profielfoto
    Juliette heeft gereageerd op een recensie van Proeflokaal Roosendaal

Beste mevrouw Feenstra,
    Dank voor uw lovende woorden, we zien u en uw gezelschap graag terug.
    Met culinaire groet,
    Juliette Bakkeren

21. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant A17

Ik hoop dat ik het binnen houd. Wat een vreet schuur. Eten lag al heel lang onder de lamp en zag er echt niet uit. Lauw eten. Zelfs de vers gebakken coquilles smaakte naar niks. Uitgedroogde pizza's. Hoewel de koude voorgerechten weer wel lekker waren. Gillende kinderen, vuil op de grond, bloed heet. Kortom NOOIT MEER.

22. wim van keulen's profielfoto
    wim van keulen heeft een recensie geschreven voor Pannekoekencarrousel

wim van keulen

Duurde in eerste instantie al lang voor dat ze bestelling opnamen. Na een kwartier werd de bestelling opnieuw opgenomen omdat ze het papiertje van de bestelling kwijt waren. Alles duurde een uur voor dat de pannenkoeken op tafel stonden.

23. Liesbeth Feenstra's profielfoto
    Liesbeth Feenstra heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Roosendaal
    Huiskamerrestaurant Roosendaal

Liesbeth Feenstra

Wat een heerlijke ervaring hebben we beleefd: alles was perfect! De eetruimte is stijlvol en gezellig en je bent echt ' entre nous'. De professioneel geserveerde wijnen vormden een prima combinatie met de bijzondere gerechten die ook aangepast konden worden naar wens. Een vlotte en hartelijke bediening, goede timing, precies het juiste muziekje, zicht op een sfeervol verlichte binnentuin: het was allemaal top! Dank je wel gastvrouw/chef voor deze bijzondere avond met ook nog eens een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker terug:)

24. P Koene's profielfoto
    P Koene heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Top alleen de wc mag wel iets beter bij gehouden worden!

25. Chatrer's profielfoto
    Chatrer heeft een recensie geschreven voor Kook.
    Internationaal Roosendaal

Op zich niet verkeerd lekker eten en veel keus maar mijn eetlust was zo weg toen ik even door t raam aan de achterkant na buiten keek en stuk of 6 ratten zag lopen beneden bij de KFC. Nu liepen ze wel beneden maar toch wie zegt ze dan ook niet bij kook. binnen lopen als je ze overdag al ziet lopen.

In het algemeen zag het er allemaal netjes en vond ik het personeel wel vriendelijk, maar over het eten kan ik verder niets zeggen omdat ik alleen een voorgerechtje op had en toen de ratten zag waardoor ik geen hap meer door me keel kreeg.

Wij zijn ook gelijk weggegaan, heb het wel aangegeven bij serveerster maar ze wisten van het probleem en konden er verder niets mee, het was bij KFC.

26. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Olympia

Zaterdag 11 augustus 2018 hebben we hier gegeten en we kozen voor mezedes. Dat was sinds deze week te verkrijgen. Dat zijn allemaal kleine hapjes voor €23,70. En we kregen er volop. Per keer kon je 4 gerechtjes laten komen al waren die niet altijd zo klein. Het kaartje om je gerechtjes op te geven bevat 4 kolommen maar als het vol is kun je een nieuw kaartje krijgen. Wij hadden dat echt niet nodig want we hadden meer dan genoeg. Zo hebben we een hele avond van 19.30 Uur tot 22.30 Uur gevuld. En niet alleen de avond! Prima!

27. Familie van de Merbel's profielfoto
    Familie van de Merbel heeft een recensie geschreven voor Pannekoekencarrousel

Familie van de Merbel

Super lekkere pannenkoeken en volop keuze. Vriendelijk personeel en een vlotte bediening. Zeker een aanrader en we komen snel nog eens terug.

28. Sf's profielfoto
    Sf heeft gereageerd op een recensie van Anvers

Deze beschrijving klopt helemaal. Ik kwam geregeld daar eten maar vanwege haar bleef ik weg. Ik werkte zelf in een restaurant waar ze zelf wekelijks kwam en daar was ze alles behalve vriendelijk maar ronduit asociaal. En durf bijna wel te zeggen dat ze een keer op haar eten hebben gespuugd. Wagelijk mens naar oudere en vooral jongeren!

29. Tony van Dijk's profielfoto
    Tony van Dijk heeft een recensie geschreven voor Il Fornaretto

Matig restaurant. Volgens de eigen website hebben ze verschillende vlees- en visgerechten. Daarom hadden we daar gereserveerd. Maar uiteindelijk bleken ze alleen pasta's en pizza's te hebben. Puur klantenbedrog dus.

30. Karel en Petra's profielfoto
    Karel en Petra heeft een recensie geschreven voor Het Hooihuis

Karel en Petra

Gistermiddag een lunch gehad bij het gezellige Hooihuis. Leuke, toffe bediening maar het twaalfuurtje vis viel tegen. Bakje salade heeft geen smaak, garnalenkroket net zo smakeloos, spiegeleitje heel gewoon en de crab is geen crab, maar surimi. Soepje smaakte heerlijk. En dat alles voor 15 euro is veel te duur betaald. De opdiening van de pannenkoek was een aanfluiting, totaal niet opgeleukt voor de kinderen. Het is bijzonder gezellig zitten, heel gezellige aankleding. Wijntje is maximaal drie slokken en opperdepop. Ook duur betaald.