Nieuwste foto's in Roosendaal

1. Bakkerij van den Bemd heeft een nieuwe foto
  2. rietvanmeel's profielfoto
    rietvanmeel heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

rietvanmeel

was gezellig en smaakvol! komen vlug weer.

3. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Schaopskooi

Wij eten altijd biologisch en gezond… vanavond hadden we zin in een ouderwets frietje, niet zo gezond maar af en toe mag je jezelf wel eens met iets stouts tracteren. Wat is dit TEGENGEVALLEN, smaakloze friet, sathesauce mooi van kleur maar zonder smaak, gehaktstaaf omdat hij er uitziet als een gehaktstaaf maar smaakt naar gebakken lucht. Het best samengevat is dat we zonder enige vorm van smaak vulling hebben gehad maar geen voeding. BAHHHH!

4. toon's profielfoto
    toon heeft een recensie geschreven voor De Beren

Vanavond spareribs en saté gegeten bij de Beren. Lekkere IPA van de Molen erbij. We hadden een goede tafel, de bediening was correct en het eten goed. We hadden geen voor- of nagerecht. Je krijgt en betaalt wat je bij een eetcafé mag verwachten. Vorige maal net voldoende, deze keer ruim voldoende, dus een zeven.

5. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Roosendaal

Vanmiddag na een lange tijd weer eens een combinatiemenu gehaald bij Peking en net zoals ca 2 jaar geleden wederom perfect, werkelijk de beste chinees van Roosendaal.

6. Linda de maan's profielfoto
    Linda de maan heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Linda de maan

De bediening was zo behulpzaam vooral die ene jongen hij regelde alles heel snel voor mij en mijn vrienden en die andere jongen was ook heel behulpzaam. Het eten was heerlijk maar de sushi kan beter.

7. J. Blijdenstein's profielfoto
    J. Blijdenstein heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor
    Internationaal Roosendaal

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, wij komen er al jaaaaren!

8. C luijsterburg's profielfoto
    C luijsterburg heeft een recensie geschreven voor Grillroom Lindenburg

C luijsterburg

De turkse pizza kaas is niet te eten te pittig met 3 man geproefd maar de saus is erg rood en heb hem zo weg moeten gooien 1 natte bende.

9. C konings's profielfoto
    C konings heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor
    Internationaal Roosendaal

Lekker gegeten en op maandag dinsdag woensdag donderdag n speciaal 3 gangen menu voor 17,75 pp en t blijft leuk dat je als dame een roos mee krijgt.

10. C v Meer's profielfoto
    C v Meer heeft een recensie geschreven voor Pannekoekencarrousel

Alles prima heel erg gastvrij ontvangen. Alleen jammer dat het erg slap was wat eters betreft maar hierdoor kregen wij wel de volle aandacht. Geweldig.

11. Angelique's profielfoto
    Angelique heeft een recensie geschreven voor Het Raadhuis

Angelique

Een leuke gezellige cafetaria, word altijd ontvangen of ik thuis kom.

12. Michelle Dk's profielfoto
    Michelle Dk heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Gisteren heerlijk gegeten met de familie! Personeel en eigenaar waren erg betrokken, in voor een grapje. Prijs/ kwaliteit krijgt absoluut een 10! Tot snel Roosendaal :)

13. LH's profielfoto
    LH heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Lodge Visdonk

Wij vinden het jammer dat het u en uw vriendinnen tegengevallen is dit keer, daar u altijd met plezier bij ons komt. Graag hadden wij het op de avond zelf van u willen horen, zodat wij zeker actie hadden kunnen ondernemen.

Hopelijk tot een volgende keer zodat u kunt ervaren dat wij het zeker het beste met onze gasten voor hebben.

14. Yolande Vroegrijk-Burgel's profielfoto
    Yolande Vroegrijk-Burgel heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Roosendaal

De medewerksters aan de kassa was erg onbeschoft. Het begon al met mensen begroeten met “hè”. Ik moest 4 x vertellen dat ik alleen een wrap wilde met hot saus. Mensen waar iets niet goed bij was gegaan werd door de medewerkster zo het bonnetje uit de handen gerukt. Het eten was lauw! Kom hier nooit meer en raad het niemand aan. P.s de saus was wel lekker.

15. Saskia Ps Osseweijer's profielfoto
    Saskia Ps Osseweijer heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Roosendaal

Onbeschoft kortaf gedrag. Meisje aan de kassa straalde desinteresse uit, begroeting bestond uit een vage hee, begreep niet wat we wilde, gaf mij de verkeerde bon mee, bij andere klanten had ze een foutje gemaakt en toen graaide ze zo hun bonnetje uit hun handen, kan geen lach en-of alsjeblieft, dankjewel van af, eten was lauw, en de vloer en tafels rond uit vies(vet). Het enigste pluspunt was dat de extra bestelde saus wel lekker was maar dat was het dan ook. Ben wel vaker bij kfc geweest maar dit filiaal was wel erg triest en vies.

16. Danny Deckers's profielfoto
    Danny Deckers heeft een recensie geschreven voor 2Eat

Danny Deckers

Afgelopen donderdag weer heerlijk gegeten.
    We komen hier met 5 vrienden regelmatig.
    2 Maanden geleden geweest en nu hadden ze weer een nieuwe kaart dus was het weer tijd om te smullen.
    Top!

17. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lodge Visdonk

Gisteren gegeten met vriendinnen, kom er vaker maar deze x viel het erg tegen. Kleine portie voorgerecht voor toch stevige prijs, hoofdgerecht met weinig groente, te vette friet, en we hadden gebakken aardappelen besteld, niet dus, uiteindelijk kregen we te vette krieltjes erbij. Jammer dit ben ik niet gewend. Bediening, 1meisje in het speciaal liep sjagerijnig rond, had er duidelijk niet veel zin in...erg jammer... Bij weggaan nog even naar het toilet, deze stonk en was smerig, de andere was defect. Vind het erg jammer, ben daar altijd met veel plezier komen en ook iedereen aangeraden, dat is helaas een beetje veranderd...

18. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor Het Hooihuis

Annemieke

Naar aanleiding van de vorige recensie is er heel serieus/ professioneel omgegaan met de feedback die ik had. Heel fijn contact gehad en begrip wederzijds.

19. Fam. Ernest's profielfoto
    Fam. Ernest heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Fam. Ernest

Het was net als eerder, gewoon goed. We hebben er lekker gegeten, al was het wel een beetje rumoerig omdat er aan weerszijde van ons een groep zat, die natuurlijk ook moesten eten. Zeker voor herhaling vatbaar, is een aanrader.

20. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Bakker Bart

Vandaag een broodje gegeten. Was prima. Na het eten en de koffie wilde ik even gebruik maken van het toilet. Tot mijn grote verbazing moest ik hier 50 cent voor betalen, ondanks dat ik hier gegeten en gedronken heb.
    Wat vind ik dit waardeloos.
    Om hier dus nooit meer terug.

Mark.

21. A . Torenbos's profielfoto
    A . Torenbos heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor
    Internationaal Roosendaal

De Sinjoor als je sfeer gezelligheid en lekker eten voor ‘n schappelijke prijs zoekt ben je hier aan het juiste adres.

22. Cor's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Met 6 pers. Bij la cubanita geweest. Duurde erg lang voordat je je gerechten kreeg. Na ruim 1 uur was 1e ronde compleet. Drinken werd héél frequent gevraagd, bediening was dus goed, echter in de keuken verliep het niet goed. Spareribs waren nog koud, zeebaars was taai. Het mooie van dit concept is dat je iedere keer 2 receptjes kan combineren. Soms werden ze helaas met een 1/2 uur tijdsverschil geserveerd. Beetje jammer, het kost toch veel geld uiteindelijk. Er waren problemen in de keuken werd gezegd. Dat was echter niet te merken aan de snelheid van ontvangen van de gerechten bij de tafel naast ons. Helaas heeft La Cubanita niet aan onze verwachting kunnen doen.

23. Pia Akkermans's profielfoto
    Pia Akkermans heeft een recensie geschreven voor Eerlijk is Heerlijk

Pia Akkermans

Lunchen hier regelmatig en is altijd heel lekker en gastvrij. En als je thuis een etentje hebt maakt Annemarie ook dit met liefde voor je klaar!
    Een echte aanrader!

24. Kitty's profielfoto
    Kitty heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Vanavond met een vriendin gegeten bij Lounge 8. De aankleding van het restaurant is fantastisch, kan niet anders zeggen dat het prachtig is. Maar de vloer plakte aan onze schoenen op de plek die wij aangewezen kregen. Op de vraag of we ergens anders mochten zitten, werd eigenlijk afgewezen. We kregen de tafel ernaast, ondanks dat ik had aangegeven de hoek waarin wij zaten, voor mij niet prettig voelde. Sushi niet denderend, maar goed te doen. De bediening is inderdaad erg jong en zij lijken meer op mensen die dit als eerstejaars stage aan het verrichten zijn. Ze kwamen erg onzeker over aan de tafel. Je ziet ze wel hun best doen, dus daar hebben wij geen op of aanmerkingen over. Wij waren 50% van de bon kwijt aan drinken. Dat vind ik absurd voor wat frisdrank en wat witte wijn. De drankjes zijn erg duur en daar verdienen ze goed op. Al met al een gezellige avond gehad, maar ik hoef er niet perse naar terug. Wat jammer is, want het is wel één van de mooiste restaurants van Roosendaal.

25. Pieter-Jan's profielfoto
    Pieter-Jan heeft een recensie geschreven voor Pannekoekencarrousel

Pieter-Jan

Nostalgisch etentje in de Pannekoeken Carrousel! Goede pannekoeken, service en gezelligheid. Nostalgisch omdat we er lang niet meer geweest waren.

26. Rozalinda's profielfoto
    Rozalinda heeft een recensie geschreven voor Pannekoekencarrousel

Rozalinda

Heerlijk gegeten en aardige bediening.

27. Saloua's profielfoto
    Saloua heeft een recensie geschreven voor UR Wokkie

Nou mensen ik had vandaag eten besteld via thuisbezorgt.nl bij hun. De wok was niet te eten. En veelste duur voor het geen wat je krijgt!

Dat is mijn mening.
    Wil ik net gaan slapen word ik gebeld door een prive nummer. MR de eigenaar had ik ineens aan de telefoon verstond hem slecht want zij nls is helaas niet goed.

Vraagt hij ; "mij hey jij wrm zet jij slechte reactie bij thuiszorg.nl? "

Waarop ik antwoord nja dr word om een mening gevraagd en ik vind jullie wok gwn vies.

Begint hij mij ineens te dreigen en te zeggen dat ik nooit meer eten bij hem mag bestellen?

Nja vage gast viess eten!

28. Familie van de Merbel's profielfoto
    Familie van de Merbel heeft een recensie geschreven voor Pannekoekencarrousel

Familie van de Merbel

We hebben wederom weer heerlijk gegeten en geweldig genoten.

29. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Restaurant Zeelandia

Wij waren er nog nooit geweest en hadden zin in mosselen dus via internet dit gevonden. Werden hartelijk ontvangen wat een vriendelijke mensen, we voelden ons gelijk thuis. De mosselen waren overheerlijk en volop keuze in smaken. Ook het voorgerecht en nagerecht was echt super lekker. Zelfs de cappuccino was super. Ook de prijs voor wat je kreeg en was in verhouding. We gaan zeker terug. En zouden anderen het ook aanraden. Nogmaals bedankt voor jullie gastvriendelijkheid.

30. Antonia's profielfoto
    Antonia heeft een recensie geschreven voor 2Eat

Een zeer duidelijke verbetering t.o.v onze vorige ervaring. Terwijl de bediening vorige keer erg slecht was, is deze beduidend verbeterd, wat natuurlijk ook invloed heeft op de prijs/kwaliteit verhouding.