Azië Wok laten bezorgen?

1397190013 71
1411431981 72
1475520837 57

1. Gisteren eten besteld alles was koud.

2. Goed eten, prima op tijd bezorgd. Echter levering niet korrekt, bami ipv nasi. Hierover gebeld, zeer onbeschoft te woord gestaan. Dus na vele keren Azië niet meer.

3. Als we Chinees bestellen doen we dat altijd bij de race chinees. Goed eten, snelle bezorging. Goede zaak 🖒

4. Zeer vriendelijk persooneel..petje af.

5. Etienne

We hebben een maaltijd telefonisch besteld en hadden niet veel tijd. Dat besproken en gevraagd naar een snelle bezorging i.v.m. onze gasten die weer verder moesten. En eerlijk; uitstekend op tijd en dat ook beloond met delen goede fooi. Vriendelijke jongeman als bezorger en prima gegeten. Hartelijk dank voor de service!

6. Voor de eerste keer gaan eten bij Azië wok. We werden vriendelijk ontvangen en er werd ons uitgelegd hoe het werkte. Ik heb kalfsbiefstuk en sliptong van de bakplaat gegeten en biefstuk met champignons laten wokken. Ik heb advies gevraagd aan de koks die mij verschillende suggesties gaven aan de hand van de smaken die ik lekker vind (zoek, hartig of pittig).

Ik had een saus gekozen die ik echt niet lekker vond. Het personeel deed er totaal niet moeilijk over en ik kon een nieuw bord kiezen.

De prijs/kwaliteit verhouding vind ik zeer goed. Als ik deze ingrediënten zelf zou kopen zou ik evenveel geld kwijt zijn.

7. RR 25 punten

Deze avond voor de eerste keer een bezoek gebracht aan het restaurant Azië Wok. We kwamen de voordeur binnen en werden, voordat we ook maar 1 woord hadden gezegd, meteen verwezen naar het steegje ernaast. Restaurant zat blijkbaar achterin.

We werden vriendelijk ontvangen door een jongedame die ons het concept uitlegde en we kregen het eerste drankje van haar. En daar ging het eigenlijk al mis, want de glazen waren absoluut niet schoon. Op de fel witte tafel was duidelijk verkleuring in het glas te zien. Ook bij het eten lagen borden die echt niet schoon waren.

Het te-wokken eten was ok, maar oogde niet vers. Nadat het gewokt was was de smaak wel goed, alleen mijn partner die een andere saus nam dan ikzelf kreeg haar eten bijna drijvend in de saus. Mijn hete saus was wel gewoon bescheiden zoals het hoorde.

De ronde daarna gingen we voor de kant-en-klare warme gerechten. Nouja, warm... Dat eten was echt tegen het koude aan. De sauzen op het Aziatisch eten was een groot vel geworden, werd duidelijk niets doorgeroerd. Onacceptabel slecht.

Deserts waren verder gewoon ok, maar niet meer dan dat. Beetje wat je in een supermarkt in de schappen ziet.

We kwamen hier omdat we een cadeaubon hadden en Azië Wok deze accepteerde, maar buiten dat was deze avond een ramp. Doe iets met dit commentaar!

8. Nou drie keer wisten eten. Wokken en bakken bevalt prima en de koks geven ook advies welke saus waar lekker bij is. De champignonsoep is echt lekker. Kortom, de prijs kwaliteit is prima.

9. Het eten was verschrikkelijk, oud en hard en vlees en vis was om aan te geven bij de keuringsdienst van waren. We waren al blij dat we voor 1 persoon moesten betalen omdat we een bon hadden (van xenos, 2e persoon gratis tot 31 dec) waar dit op stond en we vooraf hadden gebeld om na gevraagd of dit kon en klopte (dit werd beaamd). Na kort onsmakelijk gegeten te hebben vragen we om de rekening... Waarop stond 41.35?? We geven de dame de kortingsbon en komt terug met een nieuw bedrag van 1.50 minder?? Dus we vragen om verheldering waarop een jonge kerel komt in een trainingspak met het antwoord; nee dat kan niet, ieder restaurant heeft eigen regels en staat online (wat hij niet kon aantonen en onwaar is)!

We hebben meneer gezegd dat hij de 20 kon krijgen en anders niets, en dat het niet eens de 20 euro waard is en was. Ons, en alle bekende van ons, nooit meer gezien hier.

1,3
  10. Heden eens naar deze wok geweest, wat een ranzig eten. Nam de keuze samen met mijn partner, garnalen met diverse groenten, met als woksaus knoflook. Het werd in een pan heet water gedeponeerd en werd verzocht terug naar ons tafeltje te gaan, werd aan tafel dan gebracht. Waarna we het aanvulden met bami en nasi. Het gewokte(?) heeft geen wok pan aangeraakt, rechtstreeks uit het hete water, dus gewoon ff gekookt. Bami en nasi, alsmede satesaus, leken uit de koelkast gekomen, gewoon koud.

Bij ons beiden dan ook van hier stoppen we gelijk, bij leiding al het bovenstaande kenbaar gemaakt, lijkt ze weinig te doen. Heb gelijk gevraagd wat ze met de prijs zouden doen van ieder 1 klein bordje met eten (waarde totaal 10 euro en das goed betaald voor deze) werd er 21 euro berekend.

1 keer maar nooit meer, net terug met tussenstop bij een prima cafetaria voor de ranzige smaak weg te nemen. Voor diegenen die willen wokken zoek verder, slechter kun je niet vinden, beter wel.

11. rroosendaal

Eten via thuisbezorgd.nl. Ten eerste was het er veel te snel. Het eten was veel te heet doordat het zolang in de magnetron heeft gezeten, kip rook bedorven en had een rare smaak. Tjap tjoy helemaal geen saus. Wong tong totaal geen smaak.. kortom echt een no go.

2,1
  12. Was goed eten voor die 19,50. Maar grand dessert is maar gewoon, mag meer zijn. Was schoon en netjes. Maar de wc's mogen wel aan gedaan worden.

13. Sunita Airien

14. De bruijn

Vele jaren klant van Azie in Roosendaal en vele keren goed eten gehad. Alleen de laatste tijd is het hopeloos. Verbrande gerechten of men zegt in een keer na klachten van ons dat de receptuur is veranderd. Gewoon hopeloos slecht is het eten nu bij Azie in Roosendaal. Ik had vorige week een klacht waaraan men niks wilde doen, weg 27 Euro. Echt onbeschoft zo'n behandeling.

15. A. van Leeuwen

Wij zijn hier voor de derde keer wezen eten en ook nu was het weer heerlijk en goed verzorgd. Vriendelijke bediening, gastvrij. Er wordt veel aandacht besteed aan het eten, alles ziet er heerlijk en vers uit en de Chinese tomatensoep is een topper. Ga hier gerust eens wokken, voor de prijs hoeft u het niet te laten!

16. Niet echt mijn tent, miste ook het aziatische eigenlijk. Het eten kan er mee door maar ik heb echt leukere en lekkerderre wok's meegemaakt.

17. Ik heb gister bij Chinees Indisch Restaurant Azie eten laten thuisbezorgen en het was overheerlijk.
    De gerechten ik besteld hadden waren Foe Yong Hai, deze was lekker warm en er zat een voortreffelijke saus bij. Daarnaast had ik Nasi Yeung Chow, zaten wat garnalen in tja sjieuw zoals het hoort, in een woord PERFECT

Naast het eten bij Chinees Indisch Restaurant Azie wil ik ook de mensen achter de telefoon/ de bezorgers een dikke pluim geven voor de goede service.

Met vriendelijk groet,
    Leo

18. De Bruijn

Dit is al de zoveelste keer dat het eten van Chinees restaurant Azie in Roosendaal niet goed is.
    Wij hadden vanavond Bami Yeung Chow besteld wat bami moest zijn met groenten en Tja Sieuwvlees en Garnalen.
    Het vlees moet je echt zoeken want die zat er niet in en Garnalen ook heel weinig.
    Groenten was alleen een hele hoop paprika waardoor alles naar paprika smaakte.
    Alles in totaal was het gewoon witte bami met paprika smaak.
    Voorheen hebben we vele malen aangebrande Foe Jong Hai thuis geleverd gekregen.
    Ik vind het een schande dat ik nog moest betalen ook terwijl ik niet krijg wat Chinees restaurant Azie in Roosendaal zo mooi op hun menu heeft gezet.
    Ik heb het nu al vele malen geprobeerd en eis nu toch wel mijn geld terug.

19. Peter van koetsveld

Lekker eten met zorg klaargemaakt. Top.
    Ook de bediening was super.
    Een echte aanrader.

20. Zeer goede ervaring met de bezorgdienst/afhaalservice

Ze bezorgen zelfs in Rucphen precies op tijd, en de maaltijd was heerlijk.

Vorige keer ook een catering besteld voor 30 personen, icm met sushi. Dit is echt een aanrader voor iedereen die een feestje/verjaardag te vieren heeft.

Bedankt Azie.

21. Guus, Roosendaal

Ik ken dit restaurant nu zo'n 15 tot 20 jaar. Ik eet er geregeld met mijn vrouw, mijn gezin en mijn vrienden. Feestjes: Ik heb deze Chinees ook meerdere keren voor 75 man eten laten bezorgen. Maar ook voor 2, 4, 8 en 16 man thuis.

Achter: de Wok is goed.

Voorzijde: restaurant is persoonlijke bediening. Je kunt er ook binnenvallen voor zomaar even een kop soep en een loempia.

En die ene keer dat er iets misging werd in no time opgelost.

Top, Top, Top! Prijs is goed. Het geheel is een aanrader. Ik geef normaal nooit hoger dan een 8.

22. R. 133 punten

Ik heb nog nooit zo'n vriendelijke bediening meegemaakt!

Hij (ik denk de restauranthouder) kwam regelmatig vragen of hij nog iets voor ons klaar kon maken, raadde ons dingen aan die we echt gegeten moesten hebben en kwam ons onze dingen brengen, terwijl we die eigenlijk zelf moesten gaan halen.

We hoefden nooit lang te wachten op ons eten en het was netjes bereid.

Het was echter wel erg rustig in het restaurant (donderdagavond) dus hij had alle tijd voor een babbel, wat je ook niet zo vaak meemaakt.

Gewoon "down to earth" bediening en niet uit de hoogte; dat kan ik wel waarderen.

We hebben een hele gezellige avond gehad; ik vind dit restaurant echt een aanrader!

23. jessie

Goede service. Was erg rustig.

Onbeperkt eten/drinken is super.

Eten was wel snel afgekoeld.

Vond het interieur en alles wat sober en kil overkomen.

24. Zonet een Ind. rijsttafel voor 1 persoon laten bezorgen en deze keer van een zeer slechte kwaliteit.

De verschillende vleessoorten waren taai en moeilijk te eten, wat ook geldt voor de saté.

De kip die erbij zat was niet te eten....wat botjes en 'vlees" wat keihard was, alsof het 20 x was opgewarmd. Niet voor herhaling vatbaar.

25. Heerlijk gegeten waar ik zin in had.
    Goede sfeer en goed bedacht doe zelfservice wat de frisdrank betreft.

26. De beste Chinees van Roosendaal, die ook nog eens thuis bezorgd. Super!

27. Het eten was lekker, de service kon beter, we hebben via het internet besteld, en de prijzen klopten niet, uiteindelijk te veel betaald wat we mogen aftrekken van een volgende bestelling, maar dat hoort toch niet vind ik. We hebben zoiets al eerder gehad met een ander restaurant maar die kwamen netjes het teveel betaald geld brengen!

28. lekkere eten,en goeie kwaliteit,alles is goed!
    blijf zo doorgaan!!!

29. super lekker de beste service ter wereld