Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rolde verdeeld zijn.

1. Pizzeria Rolde

wilma

2. Eetcafé Rolde

Weer heerlijk gegeten in De Aanleg. Uitstekend verzorgd door de eigenaars. Fijn dat er ook aandacht is voor glutenvrije producten. Wij komen zeker terug!

Y. Boersma

We waren erg tevreden, leuke sfeer, goede en snelle bediening en het eten was erg goed.

4. Indiaas Rolde

We werden hartelijk ontvangen en geadviseerd door het personeel. En we waren blij verrast door de heerlijke, pure, oorspronkelijke met liefde bereide gerechten. Een aanrader voor als je een keertje wat nieuws wilt proberen. Ook met kinderen goed te doen aangezien er ook een kindermenu is met o.a. gewone Hollandse frietjes.

5. Pizzeria Rolde

Heerlijk gegeten spaties waren geweldig nog nooit zo lekker gehad. Ga er zeker weer heen.

6. Pizzeria Rolde

Wilma Tielman

7. Indiaas Rolde

Het eten is heerlijk. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
    We komen zeker een keer terug.

8. Indiaas Rolde

Verrassingsmenu was echt overheerlijk. Jammer genoeg waren er geen andere gasten.

9. Indiaas Rolde

Richard Busscher

Leuk restaurant. Zeer nette en vriendelijke bediening. Gevarieerde kaart. Zelfs meerdere verschillende vegetarische gerechten. Wij zullen hier zeker nog eens vaker gaan eten. Echte aanrader.

10. Indiaas Rolde

Keurig net restaurant vriendelijke en goede bediening.
    Een aanbeveling waard het was onze eerste bezoek aan het restaurant.
    Maar we komen hier zeker nog eens terug.

11. Indiaas Rolde

Hele vriendelijke bediening maar erg slordig. We hadden Naam brood besteld en ondanks herhaaldelijk verzoek niet geserveerd. Halverwege eten maar gezegd dat niet meer hoeft. Bleek achteraf wel gewoon op de rekening te staan.
    Porties waren aan de kleine kant. Dessert was niet lekker. Vooral veel slagroom met wat ijs. Het eten op zich was heel smakelijk. Inrichting beetje sfeerloos met plastic rozen in een vaasje.

12. Kookstudio Rolde
  13. Chinees-Indisch Rolde

Kom er geregeld. Goede gastvrouw. Lekker eten. Ik kan ze goed waarderen in rolde.

14. Indiaas Rolde

E. E Bosscher

Zijn er nu voor de 3de keer geweest, maar viel ons dit keer toch echt wel tegen, waren met z'n 3en, 2 voorgerechten kwamen, al eerder besteld, was dit keer aanzienlijk minder qua hoeveelheid.
    Het voorgerecht van onze 3de man kwam toen de andere 2 het voorgerecht al op hadden. Verder hadden we bij het hoofdgerecht naanbrood besteld, dit kwam na vragen toen we de maaltijd bijna op hadden. Verder was de bediening ook niet goed, we moesten overal om vragen, onervaren bediening. De bediening gaf aan dat er maar 1 man/vrouw in de keuken stond (hebben wij niets mee te maken, we hadden toch gesereveerd?)
    Prijs vonden we aan de te hoge kant voor wat we kregen. Zullen er niet snel weer heen gaan.

15. Eetcafé Rolde

Wat een smoezelige ongezellige tent waar vroeger veel gerookt is en wat nog te ruiken is. (En te zien aan het bruine plafond)
    een chagerijnige eigenaar waar amper een goed woord van af kon.
    We hadden een uitsmijter en een broodje kip besteld en 2 cola.
    Eerst kwam na een half uur een vettige kip met ui op een uitgedroogd broodje en 10 minten werd de uitsmijter op tafel gegooid.
    2 Plakken goedkoop bruinbrood met wat plakken ham en kaas en 3 koude gebakken eieren.
    Servies uit de kringloop uit het jaar nul.
    Totale prijs €17,90
    We waren er alleen, ik snap achteraf wel waarom.

2,1
  16. Indiaas Rolde

We hebben heerlijk gegeten daar afgelopen zaterdag. De bediening was ook niets op aan te merken. De inrichting van het restaurant zou wel iets warmer mogen, maar we komen er natuurlijk voor het eten haha. De prijs/kwaliteit verhouding was ook erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten en wat een vriendelijk en leuk personeel. Onze jonge kinderen hadden het geweldig naar hun zin. Er was een speelhoekje en de menukaart voor kinderen was prima. Heel klantgericht en een leuke ambiance! Wij gaan hier zeker deze vakantie nog eens eten

Jessica Westerhof

Hebben hier heerlijk op het terras zitten lunchen.
    Prijs kwaliteit op orde en vriendelijk personeel.
    Komen hier zeker binnenkort terug.

19. Indiaas Rolde

Slechtste India aller tijden.

Niet te happen. Vreselijke smaak. Een verrassingsmenu met een rundvleeskroket als voorgerecht en een mango shake als nagerecht en een paar smakeloze bakjes als hoofdgerecht en dat voor 26 euro pp. Belachelijk. Klagen bij de bediening helpt ook niet. Die snappen er niets van. Gauw sluiten deze toko. Een schande voor de Indiase keuken.

2,1

Tijdens het Hemelvaartsweekend zijn we hier 3 keer aangeschoven. 2 keer voor de lunch: het duurde lang voordat het eten geserveerd werd (volgens de bediening was er een tekort aan personeel en hadden ze de grote drukte niet voorzien) maar de kwaliteit maakte veel goed. Bediening was ook heel vriendelijk.
    Ook nog een keer geprobeerd om de avondmaaltijd te gebruiken maar we kregen meteen al een waarschuwing dat de wachttijd meer dan een uur was. Dat werd ons te gortig. Personeel inplannen is een vak apart en soms kan het mis gaan, zeker bij onverwachte drukte. Maar een Hemelvaartsweekend met geweldig weer staat garant voor drukte, als eigenaar zou je dat moeten weten. Leermoment. We komen nog wel een keer terug.

21. Nederlands Rolde

Vorige week gegeten bij Boutique Hotel & Restaurant Erkelens in Rolde, op nog geen 10 minuten rijden ten oosten van Assen.
    Hele mooie landelijke en bosrijke omgeving, ideaal om te wandelen of te fietsen.
    2 Hunebedden op 5 minuten loopafstand.
    Stijlvol ingericht, perfecte bediening.
    De gerechten zijn smaakvol opgemaakt en worden geserveerd met een glimlach.
    De salade met Gamba’s is werkelijk verrukkelijk en ook de Tournedos Alexander is een topper.
    Een straatlengte beter dan een doorsnee restaurant, maar toch niet duur.
    Een echte aanrader.

22. Indiaas Rolde

Vrijdag weer eens gegeten bij Yammra. Het was weer heerlijk. De garnalen waren lekker knapperig. Daarna had ik de groentencurry. Vijf kleine bakjes met kousenband, aubergine, ladies fingers, linzen en biertjes. Allemaal even smaakvol klaargemaakt! Ook mijn vriend heeft genoten van zijn rundercurry. En de mensen van Jammra zijn super vriendelijk. We komen graag weer eens terug.

23. Chinees-Indisch Rolde

Chinees opgehaald tijdens verblijf hof van Saksen. Een echte aanrader. Ruime porties en prima klaargemaakt.
    Prima chinees!

24. Indiaas Rolde

Rika de Rover

Ik heb eten afgehaald bij jullie. Heerlijk was het!

25. Indiaas Rolde

Heeeeeerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!

26. Indiaas Rolde

Derek Struik

Als voorgerecht hebben we enkele voorgerechten genomen en samen gedeeld. Zo was de runderrol erg lekker, de verschillende ingrediënten in de rol vulden elkaar goed aan. Ook de gefrituurde ui was een oase van diverse smaken.

Het hoofdgerecht bestond uit drie verschillende groenten, de spinazie en kouseband waren verrukkelijk gekruid. Hoofdgerecht was rundvlees met groenten waaronder pompoen, nog niet eerder deze combinatie geproefd (wel erg lekker).

Het eten wordt geserveerd in Srilankaanse kleding, wat sfeer verhogend werkt.

De service van het bedienend personeel is prima, al kun je het gebrek aan horecaervaring wel een beetje merken. Door hun persoonlijke inzet wordt dat meer dan goed gemaakt. De kok is erg goed en alle gerechten die wij geproefd hebben waren erg lekker.

Uiteindelijk waren we voor de voorgerechten, hoofdgerechten en de nagerechten en 5 consumpties slecht €78 verschuldigd, voorwaar geen slechte deal!!

27. Eetcafé Rolde

Zeer prettige eetgelegenheid, gastvrij ontvangst, gastheer weet veel van de omgeving, eten is goed, zowel de kwantiteit en kwaliteit, zeer tevreden.

28. Nederlands Rolde

We hebben heerlijk gegeten. De bediening is uitmuntend en zeer vriendelijk.
    We komen beslist nog eens terug.Al moeten we er wel 160 kilometer voor rijden.

29. Nederlands Rolde

C de Graaf

Voor de vierde maal bij Hotel Erkelens gelogeerd. Dineren is een feestje. Een prima keukenbrigade. Goede en verse producten uit een heerlijke keuken. Zeer smaakvol. Een extra dimensie is de enthousiaste bediening. Zeker een aanrader!

Fam. De Graaf

Noortje

Als je vragen hebt over glutenvrij moet je hier NIET zijn. Hun antwoord is kortweg dat het overal inzit. Ze weten niet eens wat gluten zijn. Zijn volgende vraag is namelijk of ik appeltaart wil bij mijn cappuccino. Koffie/ cappuccino drinken is hier geen aanrader, gaf ons braakneigingen! Nog nooit eerder zulke vieze koffie gedronken. Heb het na twee slokken laten staan!