Brasserie de 3 heeren in Rolde

Heeft het goed gesmaakt? Vertel het een ander!

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Brasserie de 3 heeren!

• ma 11:00 - 22:00
  • di 11:00 - 22:00
  • wo 11:00 - 00:00
  • do 11:00 - 00:00
  • vr 11:00 - 02:00
  • za 11:00 - 02:00
  • zo 11:00 - 00:00

Brasserie
In onze brasserie staat de geschiedenis van Rolde centraal. Een ruim opgezette bar en historische elementen van Rolde wordt er gezorgd voor een sfeervolle omgeving. Een omgeving waar u met regelmaat kunt genieten van een open podium met livemuziek onder het genot van een drankje uit ons ruime assortiment van speciale bieren en dranken.

Daarnaast heeft u in onze brasserie ook de mogelijkheid om een "potje" te biljarten of gezellig aan de bar te zitten.

De Brasserie is geliefd onder zowel het jongere als het oudere publiek en is dus bij uitstek de plek in Rolde om samen te komen.

Arnold, Nicolet en alle medewerkers heten u van harte welkom en zullen er persoonlijk voor zorgen u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Restaurant
In ons sfeervolle restaurant heeft u de mogelijkheid om te genieten van heerlijke bourgondische maaltijden welke door onze koks

worden bereid. Onze keuken biedt naast een ruime keuze uit vis- en vleesgerechten ook de keuze uit diverse vegetarische gerechten.

Ons restaurant biedt plaats voor +/- 40 personen. Indien u met een grotere groep (10 of meer personen) bij ons wenst te eten, dan willen wij u vragen van te voren te reserveren.

Ons motto:
"Heeft het niet gesmaakt? Vertel het ons!"

"Heeft het goed gesmaakt? Vertel het een ander!"

Bekijk onze menukaarten
Foto van Brasserie de 3 heeren in RoldeFoto van Brasserie de 3 heeren in RoldeFoto van Brasserie de 3 heeren in RoldeFoto van Brasserie de 3 heeren in RoldeFoto van Brasserie de 3 heeren in RoldeFoto van Brasserie de 3 heeren in Rolde

Overnachten
Hotels in de buurt »