Op dit adres zit nu: Grillo

Restaurant Buitenhof in Roggel

1419964410 73
1474961943 60
1632097752 64
1694952075 64

1. Maurits Dijkhuis

Droevig gesteld met dit restaurant! Ziet er van opzet zowel terras en binnen top uit! De bediening hier lijken op stagelopers, zal de keuken ook wel zijn. De aangeboden gerechten nog steeds slecht bereid en geen smaak. Vorig jaar al niks, nu opnieuw proef op de som genomen Niks nopes slecht! Wel behoorlijk aan de prijs!

2. Anne Verhoeven

Vanmiddag wezen lunchen. Het is bijna 40 graden buiten maar kiezen er toch voor om binnen te gaan zitten. Op bijna alle tafels staat een bordje met ‘gereserveerd’. Als je vraagt waar je kunt gaan zitten, mag je gewoon plaatsnemen waar zo’n bordje staat…
    Ze hielpen vrijwel direct voor drinken, maar serveren dit zonder ijs (en bij de icetea geen citroen wel een stamper). Kan allemaal gebeuren, is niet erg.
    Dan bestellen we eten en dit wordt ook heel snel geserveerd.
    Een uitsmijter: met aan de uitsmijter een zwarte harde korst. Een goed eitje bakken zonder zwarte rand valt echt niet mee.
    Een broodje kip piri piri waarvan t broodje zo hard als de tafel was.
    Twee zachte broodjes met pasta en hagelslag: geen boter. Om gevraagd en werd geserveerd. De boter kwam uit de koelkast en was zo hard dat die niet eens te smeren was. En de hagelslag kwam niet uit de koelkast en was helemaal gesmolten… dit hebben ze netjes opgelost en het even opnieuw zelf gesmeerd.
    Je kunt dit allemaal met een korreltje zout nemen, maar hier valt nog veeeeeeel te leren. Onze vakantie begint vandaag, maar hier gaan we niet meer terug. Helaas.

3. Maurits dijkhuis

Heel slecht, had al niet zulke beste recensies gelezen over dit restaurant maar wilde zelf eens ervaren dan… Begon al met salade die slecht schoongemaakt was, hierin slak aangetroffen, na lang wachten kwam dan het hoofdgerecht eindelijk, maar weer een misser :vlees bleek rauw te zijn en was overgoten met een saus die totaal geen smaak had… Alleen toetjes gingen nog… Jammer jammer dit, mijn beklag gedaan maar word niets mee gedaan, wel een behoorlijke rekening gehad…

2,8
  4. Edouard Akershoek

Slecht! Het eten is prima en niets op aan te merken. Het duurt alleen vreselijk lang voordat het komt. Ook de bestelde drankjes lieten lang op zich wachten, de laatste ronde zelfs geannuleerd omdat we al klaar waren met eten. Zonde, want goedkoop is het ook niet.

5,5
  5. Matige ervaring. Lang op verschillende gangen moeten wachten. Echt goede rode en witte wijn was niet verkrijbaar. We misten de wijnkaart wel degelijk. Ook toen de hamburger van mijn zoontje erg lang op zich liet wachten ; wij hadden onze hoofdgerechten al, werd ons ter compensatie een fles water aangeboden, waar we ook een half uur op moesten wachten. Kraanwater was niet verkijgbaar; wel bronwater voor €4,75 per halve liter.
    De klap op de vuurpijl kwam met de vraag of we het toetje direct uitgeserveerd wilden hebben. Dat leek ons inmiddels wel wat. Maar het duurde toch nog drie kwartier voordat de toetjes arriveerden. Het eten was niet echt slecht, maar de bediening liet wel heel veel te wensen over. Een fooi zat er dan ook tot onze spijt niet in.

6. We hebben iets te vieren. Gisteren niet gelukt te reserveren, kon pas om 19:00 uur, maar dat is voor ons te laat.
    Vandaag dan maar om 11:00, aan de balie: Mag ik een tafel voor 6, 17:30. "u kunt pas vanaf 1900 terecht, daarvoor zitten we al vol" - ja , dat zeiden jullie gisteren ook. Toen liep ik langs en toen was het maar voor een kwart vol. "Ja meneer, we hebben 180 tafels, maar slechts 1 keuken" was het antwoord.

Hierbij nomineer ik jullie voor de klanten wegjaag club. Gefeliciteerd!

Want als ik wel het 'geluk' mag hebben te kunnen eten op de tijd die mij schikt, dan wacht ik ook altijd een uur tussen het hoofdgerecht en het dessert. Met jonge kinderen...

Het is tijd voor fatsoenlijk management in deze zaak. De vaste gasten zijn allemaal al afgehaakt ( van de camping en de buitenhof). Met de dag gasten is de concurrent bijna klaar met de bouw op de buitenhof.

Toch nog even gekeken, bij de online reserveringen was 18:15 nog beschikbaar. Maar ik heb geen honger meer.

Veel succes nog toegewenst met jullie restaurant.

7. Toen het hoofdgerecht op was kwam de friet, teleurstellend.

3,6
  8. Slecht slecht slecht...
    Kwamen om 18.30 aan en om 21.15 nog geen hoofdgerecht... Niet eens een drankje van de zaak aangeboden. Het was niet eens druk! Het zogenaamde 3-gangenmenu van 22,95 moeten beëindigen vanwege oververmoeide kinderen omdat het hoofdgerecht nog eens 20 minuten zou duren. Kregen we doodleuk een rekening voor de carpaccio (slechtste ooit gegeten) 10,- per persoon en alle drankjes tijdens het wachten... Met honger weg gegaan... nooit meer!

9. G. Kalkman

Wij waren met 6 volwassenen en 2 jonge kinderen.
    Eten was goed en de bediening was perfect.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Een gezellige ruimte. Niets op aan te merken.

10. We hebben genoten, zoals altijd, fijne verzorgde avond gehad. Bedankt.

11. Marjon Koopmans

Woensdagavond 27 april 2016, hebben we bij u gedineerd met 5 personen. Al vrij snel met het hoofdgerecht merkte ik op dat mijn moeder en schoonmoeder bijna rauw vlees, Croy asperges met kalkoenoester, opaten en het niet durfden te zeggen. Ikzelf ook nog een beetje weggewaaid met "Och dat valt misschien wel mee." Maar het 2de stukje was nog erger en 3de helemaal erg, niet opgegeten trouwens. Mijn moeder nam op dat moment genoegen met de asperges en de groenten en mijn schoonmoeder kreeg van haar man het laatste (3de dikste) stuk van de varkensmedallion. Ik ben het op dat moment gaan melden en er is iemand bij ons aan tafel gekomen en heeft nieuw stukje vlees aangeboden. We zeiden dat dit niet hoefde, omdat we al een heel eindje waren met eten en het verder onderling geregeld was. Ze boden aan om korting te verlenen door middel van drankjes niet op de rekening te verrekenen. Prima!

Daarna begon schoonmoeder aan haar gekregen stukje varkensmedallion en warempel, dit was bijna net zo rauw als de kalkoenoester. Dit hebben we niet meer gemeld, maar mijn man en ik voelden ons erg opgelaten en vervelend naar onze schoon/ouders toe. Wij hadden ze tenslotte uitgenodigd en nu zat er toch een grote domper op ons geluksgevoel. Ik heb de rekening voldaan en er waren inderdaad 2 witte zoete huiswijn niet mee gerekend voor 3 porties bijna rauw vlees.

Ons gevoel is dubbel. Het was gezellig, het eten was buiten deze 3 hoofdgerechten vlees heerlijk. 3 van de 5 niet! Niet gelogen, bijna rauw. Het is toch niet mogelijk dat 3 vleesgerechten bijna rauw zijn, dat oudere mensen zich schamen om hierover iets te willen zeggen. Je zou er ziek van zijn geworden... Mailtje gestuurd, maar aan zo'n antwoord heb je niets aan. Het was voor ons de laatste maal Croy Buitenhof Roggel!!

2,4
  12. J.Brunen

Wij waren met 5 kinderen en 6 volwassenen. Het eten was prima. Prijs kwaliteit was niets op aan te merken.
    Ideaal voor een gezin met kinderen.
    Vooral de afscheiding in het restaurant was goed voor de sfeer. Niet te dicht op elkaar. Prima zo.

13. Tijd terug hier geweest. Wat een domper zeg. Eten was niet echt heerlijk. Eigenlijk helemaal niet. Ik had die burger, maar het was niet iets lekkers of zo. Bij de Mac krijg je een betere burger. Lopen veel jonge meisjes rond. Vroeg me af of ze alleen maar met stagiaires werken?

14. Met de hele familie 11 personen een kerstdiner ver van te voren gereserveerd! Wat een flop was dat. Bij aankomst was er geen tafel klaar (?) ja u leest het goed.. Of we even wilden wachten in de plaza en drankje daar konden nuttigen. Zij zouden dan vast tafel indekken. Half uur later nog geen drankje gezien. Paar keer werd ons verteld dat ze even gingen kijken of onze tafel klaar was... Wat bleek(!) de tafel was niet vrij, er zaten nog mensen aan!!

Uiteindelijk (onze kerstsfeer al aardig weg) konden we aan tafel om 18.50u.. Al snel kregen we het voorgerecht. Er ging steeds wat mis met de drankjes, het hoofdgerecht duurde zeer lang en was koud of het gerecht was niet compleet. Van de serveersters hoorden wij, dat elk jaar met
    kerst hetzelfde is. Weinig personeel en tafels die niet vrij worden gehouden zodat ze nog tafels vullen om 17uur.

Kortom zeer slechte en vervelende avond, en dat met kerst!

3,6
  15. Wat jammer... Wij zijn een regelmatige gast in dit restaurant maar dan alleen op de maandagavond want dan staat prijs/kwaliteit echt met elkaar in verhouding. Wij mijden ook altijd de vakantietijd i.v.m. de drukte van campinggasten. Afgelopen maandag zijn we weer eens gaan eten. Maar wat een domper!! De baas had de prijzen aangepast omdat het vakantieseizoen was (14 september!). Van maandag t/m zondag geldt nu een eenheidstarief... Dat is erg jammer want voor echt nog geen paar euro's meer kun je in de buurt voor veel meer kwaliteit en meer avondvullend en gezelligheid terecht.

Tja... we zijn toch maar blijven zitten om te eten, maar helaas zal dat toch weer een flinke tijd gaan duren voordat we weer hier gaan eten. Wat een tempo in het uitserveren. We hadden brood vooraf besteld en dan 3 gangen er achteraan. Binnen het uur waren we klaar om weer naar huis te gaan. Tjeetje wat jammer!!!

16. Heel goed, lekker eten. Alleen is het erg storend dat als je op staat de stoelen zo'n lawaai maken. Dopjes eronder zou een oplossing zijn. Ik help ook mee met het eetpunt de mensen zijn heel erg tevreden, alleen is het voor hun erg donker binnen.

Ik heb wel een opmerking, gisteren heb ik geprobeerd om te reserveren maar ik weet niet of het gelukt is. Bellen lukte ook niet, ik kreeg steeds te horen dat alle werknemers in gesprek zijn.

gr Jose Gijsen

17. Nieuwe eetgasten

Woensdag 14-2-2015 hier voor het eerst gaan eten met z'n tweetjes. Prima / uitstekend 3-gangen voor euro 13,95; heel lekker. Bij het dessert als verrassing een kleine vuurwerkfontein voor de jarige job. Wij komen hier zeker vaker terug!

Tip voor Croy: Plaats vilt onder de stoelpoten, het is niet prettig als er met de stoelen wordt geschoven en dan het gekras te horen waar je kippenvel van krijgt en het is vervelend, onnodig lawaai.

18. Helaas veel her gebakken friet. Is gewoon niet nodig. Wil je laten geloven dat je culinair hoogstandje krijgt, voor niet te duur. Helaas, pakt dit minder gunstig uit. Sla was bruin, scherven uit veel servies. Wc niet echt fris. Eet cafe kwaliteit, hooguit....

Al met al jammer.

5,1
  19. Massaproductie. Prima voor een eenvoudige hap tegen een lage prijs, knap dat ze het tegen deze prijzen op tafel krijgen. Desondanks geen aanrader als je een gezellige avond zoekt of een culinaire verrassing.

20. anoniem

We hadden als hoofdgerecht gegratineerde mosselen besteld, deze waren echter niet gegratineerd. Verder sliptong besteld, deze was niet goed doorbakken. Voor- en nagerecht waren wel goed, echter hoofdgerecht beneden peil.

5,9
  21. Het eten was prima; de sfeer was goed en de bediening was zeer vriendelijk. Alleen jammer dat we bij het afrekenen erachter kwamen dat je voor 2 gangen ook de prijs van een 3-gangen menu moet betalen. Dat zorgt voor een bittere nasmaak!

22. Op een maandagavond hier gaan eten. Drie gangen keuze menu voor 12,95!! Onvoorstelbaar... Over prijs/kwaliteit verhouding absoluut niets anders te zeggen dan dat het goed was! Waar kun je tegenwoordig voor die prijs nog terecht? De bediening was erg vriendelijk en op het eten was niets aan te merken.. Voor herhaling vatbaar!

23. Vanavond heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk. Mooi en gezellig restaurant.

24. Vanavond heerlijk gegeten. Prijzen zijn meer dan schappelijk, maar het is en blijft natuurlijk een camping restaurant. De bediening doet erg hun best om het iedereen naar de zin te maken, iets buiten de kaart om bestellen op een relatief drukke dag kwam probleemloos voor elkaar.
    Verwacht geen culinaire hoogstandjes, gewoon lekker eten zonder lange wachttijden.

25. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Snelle bediening en gezellige sfeer.

26. Henk en Antoinette 23 maart 2013

Wij waren in de buurt op vakantie en kwamen zodoende hier terecht.
    Gezellige sfeer bij binnenkomst en we werden vriendelijk ontvangen.
    Het voor en nagerecht was erg lekker, alleen jammer dat de hoofdgerechten, de varkenshaas en de biefstukspies wat aan de droge en taaie kant waren. De bijgerechten zoals friet, gebakken aardappelen en de groenten waren voldoende.
    Wij hebben ondanks het mindere hoofdgerecht wel een gezellige avond gehad.

27. Wij hebben overheerlijk gegeten. Super bediening en ook snel en vriendelijk. Wij mochten uit veel voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten kiezen. Best moeilijk, allemaal even lekker. Het wordt ook mooi opgediend en de smaak is fantastisch. Wij gaan zeker terug omdat wij het echt geweldig vonden.

28. Fam. Verbruggen

Dit in deze tijd... helemaal top!
    Geen personeel gebrek, geweldige sfeer, goed producten (prijs kwaliteit gezien). Ga zo door, wij komen zeker terug.
    We waren met grote groep en kregen de juiste aandacht, ik vermoed toch dat er 200 man aan het eten was, liep gesmeerd. Complimenten aan de bedrijfsvoering. En dit zonder reservering vooraf.

Tot ziens Croybuitenhof.

29. Huisje gehuurd op de Buitenhof. Vorige week vrijdag hier gegeten. Bij binnenkomst gelijk gezellige sfeer, open haard, lekker huiselijk. Het eten zelf, een driegangenmenu, kon door de aangename sfeer niet gecompenseerd worden. De soep was echt niet bijzonder, de varkenshaas onder de maat, de zalm te droog en het nagerecht standaard. Puur uit (tijd)nood zouden we hier weer komen.

30. Omdat we een huisje hadden gehuurd in de Buitenhof, er een paar keer gegeten. Ondanks de beperkte kaart, keuze genoeg. Alle keren lekker gegeten en de bediening was prima. Gezellige sfeer.

31. Met schoonfamilie gegeten, zeer mooie locatie en sfeervol ingericht.
    Eten was super en zeer gevarieerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

32. fam caris

vandaag kinderfeestje gehad.
    1,5 uur bowlen, frietjes, snack, ranja en een ijs.
    dit alles voor slechts 8,95 per kind.
    service was prima.
    zeker voor herhaling vatbaar.

33. Lekker gegeten na een dagje sjoppen. Bediening was super. Sfeervol, warm, gezellig restaurant waar je je direct thuis voelt. Gezellig bij de open haard. Prijskwaliteit verhouding goed.

34. Mmm lekker gegeten voor een kleine prijs. Vlotte bediening, goede kost met knapperige groenten. 3 gangen voor nog geen 20 euro! Waar krijg je dat nog?

35. Gezellig en ontspannen sfeertje. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Het goedkope maandmenu van januari is lekker! Ook voor de kinderen is er voldoende ruimte en een mooie speelplek op het binnenterras. De bediening is goed en doen erg hun best het iedereen naar z'n zin te maken. Nog wel een tip: het restaurant mag inderdaad beter aangegeven staan vanaf de weg. Maar voor de rest helemaal prima!

36. Moeilijk bereikbaar, staat slecht aangegeven!
    De carpaccio had een vreemde smaak. Eten was onder de maat.
    En het personeel laat ook te wensen over. Spreekt met name niet netjes tegen klanten en tegen elkaar.

5,1
  37. Corinne de Baaij

Een relatief kleine kaart, maar de gerechten zijn uitstekend bereid en worden snel doorgegeven. We hebben tijdens onze vakantie hier tweemaal gegeten en beide keren was zowel het eten als de bediening erg goed.
    In het weekend zijn de menu's wat duurder, maar voor de kwaliteit die geleverd wordt nog prima te doen.
    Het personeel was aardig en alert. Drankjes opnemen en doorgeven ging erg vlot. Absoluut een aanrader!

38. Deze week voor het eerst hier gegeten, sfeer is uiterst gezellig, personeel erg vriendelijk, heerlijk gegeten, prima prijs/kwaliteitverhouding en een groot speelparadijs voor onze kids op de Plaza! Al met al voor herhaling vatbaar!

39. Lekker gegeten, gezellige sfeer, goede prijs kwaliteitverhouding

40. Ging met een gemengd gevoel naar Croybuitenhof, Maar dit gevoel was snel weg!
    Erg de moeite waard, was gewoon gezellig......

Leuk ontvangst, leuke meiden, goed geregeld.

Ga zo door Buitenhof!

41. Al een paar keer wezen eten. Voor de prijs kun je hier zeer goed eten! Zeker in het begin van het jaar een beetje problemen met het personeel, maar nu is het een gezellig en goed restaurant. Voor het eten betaal je in een ander restaurant het dubbele.

Voor iedereen een aanrader!

42. 4x geweest, omdat we een huisje op het park hadden.

De Croy biertjes zijn de moeite waard, het eten is middelmatig.

Ze hebben hier echter chronisch te kort aan personeel en de (jonge) meisjes die er lopen, lopen zeker niets te hard.

6,1
  43. De eerste indruk was opzich prima! Jong personeel, maar wel vriendelijk!
    Het eten was dramatisch slecht! Lamsstoofpotje was nog koud. Het vlees wat er in zat, zat nog met vel en vet aan elkaar en de na smaak was echt zo vies. Allemaal kant en klaar producten die ze alleen maar even opwarmen.
    Ik laat niet snel mijn eten staan, maar deze keer was ik blij dat ik het kon laten staan! Bah!

Als troost kregen we een drankje van het huis. Wel netjes, maar mij zal je nooit meer zien in deze tent!

44. We zijn vandaag gaan eten, we hadden positieve berichten over het restaurant gehoord .Toen we binnen kwamen hoorden we dat het bijna vol gereserveerd was dus wij dachten dit moet goed zijn. Het voor gerecht een garnalencocktailtje en dit was ook zo echt een tje. De tomatensoep zonder brood vond ik maar karig en de soep was niet bijzonder (laat ik het daar maar op houden). Hoofdgerecht viel wel mee maar we vonden dat er weinig groente bij was. Er werden 3 borden met het hoofdgerecht op tafel gezet met 1 kom friet en 1 kom gefrituurde aardappels met op beiden een klein bakje mayo.
    Het ziet gewoon niet uit. Ik zal maar niets meer over het nagerecht zeggen. Wij gaan er niet meer heen.

6,1
  45. Gezellige sfeer, leuke opzet en een goede prijs/kwaliteit verhouding, een aanwinst voor de Leistert en het dorp!
    Een verbeterpunt zou het Croy bier zijn, dat is nogal karakterloos, maar daar hebben dan ook meer Brabantse bieren last van.

46. We hebben er met Valentijnsdag gegeten en we vonden de sfeer al meteen gezellig. Het eten was lekker en smaakvol opgediend.
    De prijs was betaalbaar en daarom een aanrader, zeker voor gezinnen.Je moet er wel rekening mee houden dat sommige gerechten een meerprijs hebben en dat is een beetje misleidend. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Genoeg keuze en vriendelijk personeel.

47. Wij gaan niet zo vaak uiteten, maar in dit restaurant zijn we met Kerstmis geweest. Erg lekker gegeten met de familie en voor een nette prijs. De obers kwamen vaak genoeg vragen of alles in orde was en of we nog iets wilde drinken. Het Croy biertje is erg lekker. En het is ook gezellig ingericht. Niet al te sjiek, maar gewoon normaal gezellig stijlvol.

48. Een perfecte mix van sfeer, gezelligheid en goed eten tegen een zeer schappelijke prijs.

Ben er nu al 2 keer geweest met gezin met jonge kinderen. Dat gaat ook prima, mede omdat de sfeer ongedwongen is.
    Ben er ook 1 keer geweest met 14 volwassenen. Aan de mooie grote ronde tafel is dit een fantastische plek!

Daarbij is de prijs een belangrijke reden om hier vaker naar toe te gaan.

Service is prima. Aan de buitenzijde moet nog een mooi terras komen, maar alles gaat stap voor stap schat ik zo in.

Een enorme aanvulling voor de regio!

49. Niks bijzonders, prijs misleidend door vele toeslagen. Irritant reserveringsysteem. Restaurant wat hiervoor was veel betere kwaliteit en prijs. Jammer geen aanwinst voor de Leistert.

1,7