Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roggel verdeeld zijn.

1. Hans

2. Verassingsmenu is ook telkens weer een verassing. Heerlijke gerechten met sublieme sausen. Daar uit eten is voor ons een avondvullende bezigheid, daar voor zit je hier iedere keer weer perfect. Prijs/kwaliteit is helemaal top. Is voor ons iedere keer weer een gezellige avond.

3. We zijn vandaag gaan eten, we hadden positieve berichten over het restaurant gehoord .Toen we binnen kwamen hoorden we dat het bijna vol gereserveerd was dus wij dachten dit moet goed zijn. Het voor gerecht een garnalencocktailtje en dit was ook zo echt een tje. De tomatensoep zonder brood vond ik maar karig en de soep was niet bijzonder (laat ik het daar maar op houden). Hoofdgerecht viel wel mee maar we vonden dat er weinig groente bij was. Er werden 3 borden met het hoofdgerecht op tafel gezet met 1 kom friet en 1 kom gefrituurde aardappels met op beiden een klein bakje mayo.
    Het ziet gewoon niet uit. Ik zal maar niets meer over het nagerecht zeggen. Wij gaan er niet meer heen.

6,1
  4. Met vier personen gegeten op een zaterdagavond.
    De dame in de bediening is compleet ongeschikt voor dit werk.
    Verder vonden wij het een hele prestatie om zo'n slechte kwaliteit op tafel te zetten. Het eten was vet, slecht en zonder zorg klaargemaakt. Een echte wanprestatie en dat voor een bedrag van bijna 190 Euro. Schandalig !
    Wij komen hier nooit meer en willen dit restaurant heel snel vergeten.

1,9
  5. Gezellige sfeer, leuke opzet en een goede prijs/kwaliteit verhouding, een aanwinst voor de Leistert en het dorp!
    Een verbeterpunt zou het Croy bier zijn, dat is nogal karakterloos, maar daar hebben dan ook meer Brabantse bieren last van.

6. We hebben er met Valentijnsdag gegeten en we vonden de sfeer al meteen gezellig. Het eten was lekker en smaakvol opgediend.
    De prijs was betaalbaar en daarom een aanrader, zeker voor gezinnen.Je moet er wel rekening mee houden dat sommige gerechten een meerprijs hebben en dat is een beetje misleidend. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Genoeg keuze en vriendelijk personeel.

7. Chinees-Indisch Roggel

Hier vorige maand heerlijk gegeten. In dit chinees restaurant zitten nieuwe eigenaren. Erg vriendelijke mensen. zij doen erg hun best Om het de mensen naar hun zin te hebben. Zij proberen Het wok gedeelte weer terug te krijgen. Hier kun je erg lekker wokken en de bakplaat is ook heerlijk. Wij zaten met 2 personen te eten en ze hadden een compleet buffet voor ons daar klaar staan. Ook komen ze geregeld vragen of je iets wil drinken
    ( drinken bij de prijs inbegrepen. uitgezonderd alcoholische dranken)
    Dit is een aanrader, voor mensen die van wokken houden

8. Wij gaan niet zo vaak uiteten, maar in dit restaurant zijn we met Kerstmis geweest. Erg lekker gegeten met de familie en voor een nette prijs. De obers kwamen vaak genoeg vragen of alles in orde was en of we nog iets wilde drinken. Het Croy biertje is erg lekker. En het is ook gezellig ingericht. Niet al te sjiek, maar gewoon normaal gezellig stijlvol.

9. Een perfecte mix van sfeer, gezelligheid en goed eten tegen een zeer schappelijke prijs.

Ben er nu al 2 keer geweest met gezin met jonge kinderen. Dat gaat ook prima, mede omdat de sfeer ongedwongen is.
    Ben er ook 1 keer geweest met 14 volwassenen. Aan de mooie grote ronde tafel is dit een fantastische plek!

Daarbij is de prijs een belangrijke reden om hier vaker naar toe te gaan.

Service is prima. Aan de buitenzijde moet nog een mooi terras komen, maar alles gaat stap voor stap schat ik zo in.

Een enorme aanvulling voor de regio!

10. Niks bijzonders, prijs misleidend door vele toeslagen. Irritant reserveringsysteem. Restaurant wat hiervoor was veel betere kwaliteit en prijs. Jammer geen aanwinst voor de Leistert.

1,7
  11. Een gezellig,gemoedelijk, sfeervol restaurant waar we heerlijk gegeten hebben en de bediening goed was.

12. We komen al 3 jaar in Roggel en nog nooit hier gegeten. Wat een gemis! Wat kun je hier lekker eten! Oké het duurt even (er was ook iemand van het keukenpersoneel ziek), maar alle gerechten worden met zeer veel enthousiasme, kennis en kunde bereid. Echt een familiebedrijf, moeder en dochter in de keuken, vader in de bediening. Gerechten van het seizoen, dus milieu- en prijsbewust. Alles is supervers en zelf gemaakt. Omdat de beperkte kaart varieert, staat deze geschreven op een bord. Die wordt dan naast je tafel gezet, zodat je je keuze kunt maken. Erg origineel gedaan. Inrichting oogt ietwat ouderwets, maar het is zeer comfortabel toeven hier. Dit wordt ons stamrestaurant als we in Roggel zijn!

13. In het hoogseizoen geweest. Weinig personeel, eten wel lekker. Eigenaar erg vaag en snel geirriteerd. Bijna 2 uur op het eten moeten wachten. Eindconclusie: sluiten!

2,9
  14. Lekker eten, maar enorm lang wachten tussen alle gangen. We hadden en drie gangen-menu en zijn ruim 3 uur binnen geweest. Ook de mededeling van de bediening om als groep (6 personen) uit maximaal 2 verschillende voor-/hoofdgerechten te kiezen kwam een beetje raar over....was makkelijker voor de kok/keuken.

Voor het eten een 10...voor de service een "?".

15. Sinds kort hebben wij een huisje in Roggel en vertoeven daar geregeld. We hebben hier dan ook al diverse keren gegeten.

Afgelopen weekend ook weer heerlijk gegeten.

Prima keuken, prima bediening en een mooie zaak.

Kortom lekker genieten en dat dan ook nog voor een normale prijs. Wat ons betreft tot gauw.

16. een meid

Lekker eten met een goede sfeer.

Bediening is goed en het eten perfect.

Een echte aanrader is het verrassingsmenu!

17. m wijnen

21-05-2011

Wij waren met een gezelschap van 7 zussen en wilden lunchen in de terrastuin. We werden zowat weggekeken want het gras moest gemaaid worden. Toen we op een ander plekje (op het terras of aan de voorkant) wilden gaan zitten om te lunchen (13.45u) werd ons verteld dat de lunch niet meer geserveerd werd terwijl de lunchkaart nog op de tafel lag.

18. Gezellig en gastvrij familierestaurant met eten van uitstekende kwaliteit. De combinaties zijn verrassend en de porties ruim voldoende. De sfeer is goed maar de ambiance mag wat spannender evenals de bediening; die is erg jong en een tikje lompig. De gastvrouw daarentegen weet precies wat nodig is; persoonlijk en professioneel.

Een prima plek om jaarlijks terug te keren.

19. Nana Smits

Wij zijn gaan eten met een groepje van 4.

De gerechten waren heerlijk. Er heerst een ontspannen sfeertje.

De bediening is vriendelijk. We hebben een zeer gezellige avond gehad. Er is ook een rokersruimte. Dat is heel fijn voor de rokers onder ons. Wij komen zeker nog terug.

20. jan

21. Lilian Beikes

Wij zijn met een groep van 8 personen gaan eten. Bij ontvangst was het gezellig ontspannen nuttigen van een drankje. De gerechten waren zeer goed. Mijn complimenten voor de kok. De bediening was vriendelijk en goed. Het zag er gezellig en sfeervol uit. Je keek uit op een mooi sneeuwlandschap met fakkels en de kerstverlichting. Tussendoor even bij de openhaard zitten. We hebben het heel erg naar ons zin gehad. Wij komen zeker terug om nog eens te genieten van Goed Geluk.

22. Heerlijk gegeten hier! Leuke sfeer en vriendelijke bediening. Het duurt even maar wat je krijgt is overheerlijk! Verrassende combinaties van smaken. Erg goed!

23. Prima eten voor een redelijke prijs.

24. Ouderwets goede frituur in een hedendaags jasje!

25. Sfeervol en ontspannend genieten en eten.

Heerlijk gegeten, aparte combinaties, gezellig tafelen.

Prijs versus kwaliteit zijn super.

Beslist een aanrader.

26. De bediening is vriendelijk en gastvrij maar de tijd tussen de verschillende gangen is te lang.

27. Wij zijn met een hele groep gaan eten. De keuze was uitstekend. Uitleg over de gerechten en wijnen is zeer goed. Deze kok kan echt toveren met smaken. Bediening is vlot en informeel. Wij komen hier zeker nog eens terug.

28. Wij waren er met een gezelschap en hebben er verschrikkelijk lang moeten wachten op de respectievelijke vier gangen. De bediening was beneden de maat, erg opdringerig en niet attent genoeg.

Het eten was goed te noemen, maar niet uitzonderlijk.

Prijs/kwaliteit in orde.

Of wij er nog eens terug komen? Vooralsnog beslist NIET.

29. Vandaag, tijdens onze fietstocht, even halt gehouden bij dit restaurantje. We werden vriendelijk ontvangen, onze jonge spruiten kregen heel wat aandacht van de gastvrouw en gastheer. De bediening vonden wij correct, zonder meer. Het eten was héél verzorgd en lekker. Correcte prijs/kwaliteitverhouding.

Een minder detail zijn de speeltuigen die wat oubollig en niet superveilig meer zijn.

Algemene indruk: een aanrader als je geen ***-restaurant verwacht.

30. Familie Driessen