Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roggel verdeeld zijn.

1. Prima!
    Heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen in een gemoedelijke sfeer, een aanrader!

2. Edwin Verstraaten

Gisteren hier gaan eten, maar wat een teleurstelling. De passie en liefde voor het vak was echt ver te zoeken. De vis was lekker bereid maar bij mijn buurvrouw 3 kleine stukjes die erg droog waren. Een heel klein beetje saus, frites en een salade. De salade was wat ijsbergsla, met knolselderij uit een potje en een half tomaatje en een weinig slappe vinaigrette. Warme groente moest je apart bestellen en dat waren slappe boontjes met doorgekookte witlof. De cheesecake was niet zelfgemaakt maar kant en klaar. Het glaasje wijn was erg klein. We waren met meer mensen en meer mensen waren ontevreden, ook met de kleine porties. Als ik kok was zou ik er meer werk van maken en mensen blij willen maken. En de prijzen zijn niet kinderachtig. Dan weet ik in de buurt betere restaurants waar echt gekookt wordt. Jammer. Het personeel was wel erg aardig.

3. Simon Padt

Wij zijn met kinderen en kleinkinderen hier gaan eten, en het was werkelijk fantastisch. Prima voorgerechten en meer dan goede hoofdgerechten, een compliment voor de keuken brigade met een uitstekende bediening, iemand die het vak verstaat. Als we weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer langs.

4. Ineke Guijs

Het is een superleuk restaurant. Gezellig in de serre gezeten. Het eten was top en het personeel heel vriendelijk en hulpvaardig.
    Echt een aanrader.

5. Italiaans Roggel

Veredelde friettent alles dezelfde smaak. Sevice was prima. Heb dit gedaan voor mijn kleinkind de speeltuin is erg leuk, anders wist ik het wel. Keuken is geen Keuken is een friettent.

6. Chinees-Indisch Roggel

Net restaurant alles word rustig en goed klaar gemaakt. Lekker zonder fratsen en voldoende keuze.

7. Zoals vaak, heerlijk gegeten, echter nagerecht qua prijs/kwaliteit zeer matig.
    Verder niets dan lof over bediening en smaak.

8. Chinees-Indisch Roggel

Het eten was prima.
    De ene ober die er was rende zijn benen uit zijn lijf.
    En de sfeer kapot gemaakt door irritatante westerlingen met nog grotere irritante kinderen die overal met de handen in en aan zaten. Helaas werd er door de bediening niet opgetreden.

9. Hier kun je heel lekker eten. Goede prijs/kwaliteitverhouding en goede hoeveelheid met verse groenten.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Wij komen graag weer terug.

10. Geweldig eetcafé met bijzonder huiselijke sfeer. Soms jammer dat het er daardoor zo druk is ;)) Altijd lekker eten en ruime porties tegen betaalbare prijs. Leuke, vlotte bediening en relaxte eigenaar. Heerlijke sfeer aan de bar, waar elke zondagochtend dezelfde stamgasten lokale nieuwtjes delen (en er smakelijk om lachen).

11. Rojanda

3 Dagen hier gegeten ontbijt was meer dan voldoende en het avondeten ook heerlijk. Alles is met smaak bereidt.

12. johan weijn

4 Oktober 2020 met z'n vieren wezen eten, alle complimenten omtrent bediening, sfeer, maar vooral het eten zeker een aanrader,

13. Wat een geweldige snackbar! Voor 10 personen ruim voldoende friet afgehaald met 10 verschillende snacks. Heerlijk, knapperig, droog gebakken. En op de minuut nauwkeurig gereed. Aanrader!

14. Chinees-Indisch Roggel

Een goed en betaalbaar Chinees-Indisch restaurant! Je kunt er (all-in) wokken, maar wij aten van de kaart. Zeer smakelijke specialiteiten, goed bereid met veel groenten. Een aanrader.

15. Maurits Dijkhuis

Droevig gesteld met dit restaurant! Ziet er van opzet zowel terras en binnen top uit! De bediening hier lijken op stagelopers, zal de keuken ook wel zijn. De aangeboden gerechten nog steeds slecht bereid en geen smaak. Vorig jaar al niks, nu opnieuw proef op de som genomen Niks nopes slecht! Wel behoorlijk aan de prijs!

16. Chinees-Indisch Roggel

Sainabou en Jan

Superlekker gegeten. Leuke sfeer.
    Aanrader voor iedereen!

17. Anne Verhoeven

Vanmiddag wezen lunchen. Het is bijna 40 graden buiten maar kiezen er toch voor om binnen te gaan zitten. Op bijna alle tafels staat een bordje met ‘gereserveerd’. Als je vraagt waar je kunt gaan zitten, mag je gewoon plaatsnemen waar zo’n bordje staat…
    Ze hielpen vrijwel direct voor drinken, maar serveren dit zonder ijs (en bij de icetea geen citroen wel een stamper). Kan allemaal gebeuren, is niet erg.
    Dan bestellen we eten en dit wordt ook heel snel geserveerd.
    Een uitsmijter: met aan de uitsmijter een zwarte harde korst. Een goed eitje bakken zonder zwarte rand valt echt niet mee.
    Een broodje kip piri piri waarvan t broodje zo hard als de tafel was.
    Twee zachte broodjes met pasta en hagelslag: geen boter. Om gevraagd en werd geserveerd. De boter kwam uit de koelkast en was zo hard dat die niet eens te smeren was. En de hagelslag kwam niet uit de koelkast en was helemaal gesmolten… dit hebben ze netjes opgelost en het even opnieuw zelf gesmeerd.
    Je kunt dit allemaal met een korreltje zout nemen, maar hier valt nog veeeeeeel te leren. Onze vakantie begint vandaag, maar hier gaan we niet meer terug. Helaas.

18. Chinees-Indisch Roggel

Lekker eten en ruime keus…

19. Gisteren heerlijk gegeten bij de Beukelaer,
    We hadden een 4 gangen valentijns menu,
    Vooraf een duo van carpaccio zoals rundvlees carpaccio en carpaccio van graved lachs. Je proeft echt dat hun keukenteam deze zelf maakt.
    Als tussengerecht een heerlijke paprika soep.
    Hoofdgerecht was de keuze uit heek filet met kreeftensaus en scampis of kalfsentrecote met pepersaus.
    En een speciaal valentijns nagerecht na.

We gaan vaak uiteten, maar hier was het gewoon af. 3 Soorten groenten, sla en zelfs 3 verschillende soorten aardappel garnituur bij het hoofdgerecht.
    Waar krijg je dit nog tegenwoordig…

De bediening was erg vriendelijk en oplettend.
    Wij komen zeker terug.

20. Roy Beerens

21. Pizzeria Roggel

Heerlijk eten en vriendelijk personeel!!

22. Pizzeria Roggel
  23. Fijne sfeer, gezellig en alles keurig in orde. Creatieve, schitterende en smakelijke gerechten, petje af voor de kok en de bediening, het was super!

24. Chinees-Indisch Roggel

Op vakantie op de Leistert hier wezen wokken. Het was erg rustig, maar desondanks werd alles uit de kast gehaald. Kwaltiteit, kwantiteit en vriendelijkheid waren werkelijk geweldig.
    Jammer dat 1 soort vis niet de vis was die werd aangeduid, maar dat kom ik in vele (chinese) restaurants tegen.

25. Pizzeria Roggel

Vakantieganger(s)

Tijdens onze vakantie hier gegeten..
    Alles smaakt heerlijk...lekkere verse ingrediënten!! Goede prijs/kwaliteitverhouding. Speciale dag/prijs voor pizza en schotel.

26. Mariet Ubaghs

Vandaag hadden we gereserveerd voor de brunch met 6 personen. We waren met enkele mensen de enigste. En dat waarschijnlijk ook niet voor niks. Nog nooit zo'n slechte brunch meegemaakt. Het warme vleesgerecht bestond uit schnitzel. Géén warme vis zoals vermeld staat op de site. Diepvriesgroente opgewarmd in de oven. Zeer waterig en onsmakelijk. Wel heel veel ei. Geroerbakt, hard gekookt en bij de salade.
    Croissants te lang gebakken waardoor ze erg kruimelig en droog waren.
    Brood was wel smakelijk. De appeltaart kwam ook uit de diepvries.
    Een aanfluiting en dat voor een behoorlijk bedrag.
    Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.

27. Chinees-Indisch Roggel

Vakantiegangers

Op vakantie hier wezen eten, bij ons in de buurt zijn we uitgebreidere wok(s)gewend. Maar we vonden het eten goed, wok ruime keuze. Plaat ook lekker en buffet goed op temperatuur en wordt bijgevuld.
    En qua gastvrijheid een dikke 10! Vlotte bediening!

Ik zeg gaan!

28. Maurits dijkhuis

Heel slecht, had al niet zulke beste recensies gelezen over dit restaurant maar wilde zelf eens ervaren dan… Begon al met salade die slecht schoongemaakt was, hierin slak aangetroffen, na lang wachten kwam dan het hoofdgerecht eindelijk, maar weer een misser :vlees bleek rauw te zijn en was overgoten met een saus die totaal geen smaak had… Alleen toetjes gingen nog… Jammer jammer dit, mijn beklag gedaan maar word niets mee gedaan, wel een behoorlijke rekening gehad…

2,8
  29. Chinees-Indisch Roggel

Hans

Super lekker eten. Heel aardige mensen we hadden een all in arrangement. Eten en drinken onbeperkt.
    Alles was heerlijk en zeer goede service.
    Ga zo door