Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roggel verdeeld zijn.

1. Nederlands Roggel

Raijmaekers

Geweldig lekker gegeten. Volgend jaar als we weer op de Leistert zijn wille we de opkamer. Echt een dikke 10 verdiend.

Lekkere frieten en kroketten.

We hebben iets te vieren. Gisteren niet gelukt te reserveren, kon pas om 19:00 uur, maar dat is voor ons te laat.
    Vandaag dan maar om 11:00, aan de balie: Mag ik een tafel voor 6, 17:30. "u kunt pas vanaf 1900 terecht, daarvoor zitten we al vol" - ja , dat zeiden jullie gisteren ook. Toen liep ik langs en toen was het maar voor een kwart vol. "Ja meneer, we hebben 180 tafels, maar slechts 1 keuken" was het antwoord.

Hierbij nomineer ik jullie voor de klanten wegjaag club. Gefeliciteerd!

Want als ik wel het 'geluk' mag hebben te kunnen eten op de tijd die mij schikt, dan wacht ik ook altijd een uur tussen het hoofdgerecht en het dessert. Met jonge kinderen...

Het is tijd voor fatsoenlijk management in deze zaak. De vaste gasten zijn allemaal al afgehaakt ( van de camping en de buitenhof). Met de dag gasten is de concurrent bijna klaar met de bouw op de buitenhof.

Toch nog even gekeken, bij de online reserveringen was 18:15 nog beschikbaar. Maar ik heb geen honger meer.

Veel succes nog toegewenst met jullie restaurant.

4. Chinees-Indisch Roggel

Vandaag 1×maandmenu 2×nr11a, 1×nr34 en 1×nr82 ik moet zeggen het was overheerlijk een absolute aanrader dit restaurant.

5. Pizzeria Roggel

Pizza Prosciutto : heerlijk. Kapsalon Donner : heerlijk. Schotel Shoarma : heerlijk : Schotel Kip : heerlijk. Kortom : hier MOET je heen. Was deze tent maar bij ons in de buurt (Gorinchem). We zouden elke week gaan.

Friet gehaald leek wel karton nog nooit zulke slecht friet op, mij zien ze niet meer daar.

7. Nederlands Roggel

Anja

Wij gaan regelmatig eten bij restaurant De Beukelaer. Het eten is daar zo lekker. De kok Andries kan zo goed koken, de smaak is zo goed, de hoeveelheid is goed, hij is erg creatief. De kaart is zeer gevarieerd. De kruidenroomsoep is een aanrader, de kip cocktail, het stoofpotje, de black angus biefstuk en ga zo maar verder.
    Nicole is een geweldige gastvrouw, altijd tijd voor een praatje,,altijd een lach op haar gezicht! ook het bediende personeel is vriendelijk. Zeker de moeite waard om dit restaurant te bezoeken.

8. Pizzeria Roggel

Het eten is heerlijk!!
    Beste pizzeria in de buurt!

9. Chinees-Indisch Roggel

Het eten is smaakt nu veel lekker dan eerst!! Eerst was ook goed, maar nu is het héérlijk! ! Ga zo door,

Toen het hoofdgerecht op was kwam de friet, teleurstellend.

Slecht slecht slecht...
    Kwamen om 18.30 aan en om 21.15 nog geen hoofdgerecht... Niet eens een drankje van de zaak aangeboden. Het was niet eens druk! Het zogenaamde 3-gangenmenu van 22,95 moeten beëindigen vanwege oververmoeide kinderen omdat het hoofdgerecht nog eens 20 minuten zou duren. Kregen we doodleuk een rekening voor de carpaccio (slechtste ooit gegeten) 10,- per persoon en alle drankjes tijdens het wachten... Met honger weg gegaan... nooit meer!

12. Chinees-Indisch Roggel

Het eten was vers en lekker bereid. Misschien wat minder uitgebreid als bij andere wokrestaurants. Het was er niet druk, dus hoefde niet lang te wachten.
    We hadden een all-in arrangement en hoefde niet lang te wachten op drankjes. Kwamen regelmatig vragen.
    Het was er wel koud, maar al met al prima gegeten.

13. Chinees-Indisch Roggel

fam ramakers

Wij hebben afgelopen weekend voor 25 personen eten besteld ,Szechuan KAI en Babi Pangang met bami en de nasi zonder vlees.
    Alles voortreffelijk verzorgd goed warm en erg lekker alles prima op tijd bij ons thuis bezorgd.
    Van ons en onze gasten een dikke pluim voor U.
    Dank Fam Ramakers

14. Pizzeria Roggel

Altijd vriendelijk en snel klaar.
    Wat je ook pakt, het is altijd goed!

15. Pizzeria Roggel

chris

16. Pizzeria Roggel

Lekkere gerechten en goede sfeer.

G. Kalkman

Wij waren met 6 volwassenen en 2 jonge kinderen.
    Eten was goed en de bediening was perfect.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Een gezellige ruimte. Niets op aan te merken.

18. Chinees-Indisch Roggel

Super vriendelijke gastvrouw en twee prachtige kinderen die aan het helpen waren, zo leuk!!

Eten lekker en vers bereid, goed heet. Prima zaak!

19. Pizzeria Roggel

Goede en rijk belegde pizza's. Op maandag en donderdag pizzadag (6 euro) echt goedkoop. Ook lekkere schotels, veel vlees. Kunnen nog veel pizzaria's iets van leren. Verder altijd vriendelijk en gezellig personeel. Aanrader!!!!

Fam de leistert

Gezellig restaurant met heerlijk eten
    De kok-in werkt echt met plezier!

We hebben genoten, zoals altijd, fijne verzorgde avond gehad. Bedankt.

22. Chinees-Indisch Roggel

Aardige bediening en goed assortiment, zijn met all inn met de drankjes niet kinderachtig

Heerlijk gegeten met 10 personen, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Leuke bediening en een kok(kin) met verstand van zaken. Zeer zeker een aanrader als je in de buurt bent.

24. Nederlands Roggel

André Gerrits

Geweldig, ik vraag dingen en deze worden gewoon bereid.
    Vanavond geregeld dat we oesters zouden eten en het werd weer eens goed geregeld.

25. Chinees-Indisch Roggel

Super gegeten, erg vriendelijk, ook voor de kinderen, heengaan als je, zoals wij, op De Leister zit!

26. Nederlands Roggel

Gisteren met zijn viertjes heerlijk gegeten op het eenvoudige maar oh zo gezellige terras met een heel vriendelijke bediening. De soepen, hoofdgerechten en nagerechten beantwoordden allemaal, aan onze verwachtingen: mooi opgediend, smakelijk en voldoende. Een adres waar wij zeker nog eens terugkomen.

27. Nederlands Roggel

Nog altijd een uitstekende plaats om heerlijk te eten tegen betaalbare prijzen. Goed verzorgd, volop keuze en vers bereide producten. Goed betaalbaar en fijne bediening.

28. Snackbar Roggel

osmen27

Tegenvallende presentatie: vieze tafeltjes, slechte bediening, te lange wachttijden, kleine porties. Kortom, er kan hier nog veel verbeterd worden.

29. Chinees-Indisch Roggel

Scherpenzeel

Vanavond met 6 pers wezen wokken. Keurig geholpen. Vers eten en goed gebakken. Vriendelijk personeel. Prijs meer dan waard.

30. Pizzeria Roggel

Alma Vaes

Vandaag met mijn dochter pizza's geweest eten.
    De pizza`s waren heel erg lekker.
    Wij zijn nieuwe klanten, en voor de rest van het eten kijken wij naar uit naar de volgende keer!!
    Gr. Alma en Lisa