De Beukelaer in Roggel

Wij hebben ruime gratis parkeergelegenheid voor al onze gasten.

ma Gesloten

1350502070 77
1519806340 91
1636203026 88

1. Prima!
    Heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen in een gemoedelijke sfeer, een aanrader!

2. Edwin Verstraaten

Gisteren hier gaan eten, maar wat een teleurstelling. De passie en liefde voor het vak was echt ver te zoeken. De vis was lekker bereid maar bij mijn buurvrouw 3 kleine stukjes die erg droog waren. Een heel klein beetje saus, frites en een salade. De salade was wat ijsbergsla, met knolselderij uit een potje en een half tomaatje en een weinig slappe vinaigrette. Warme groente moest je apart bestellen en dat waren slappe boontjes met doorgekookte witlof. De cheesecake was niet zelfgemaakt maar kant en klaar. Het glaasje wijn was erg klein. We waren met meer mensen en meer mensen waren ontevreden, ook met de kleine porties. Als ik kok was zou ik er meer werk van maken en mensen blij willen maken. En de prijzen zijn niet kinderachtig. Dan weet ik in de buurt betere restaurants waar echt gekookt wordt. Jammer. Het personeel was wel erg aardig.

3. Simon Padt

Wij zijn met kinderen en kleinkinderen hier gaan eten, en het was werkelijk fantastisch. Prima voorgerechten en meer dan goede hoofdgerechten, een compliment voor de keuken brigade met een uitstekende bediening, iemand die het vak verstaat. Als we weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer langs.

4. Ineke Guijs

Het is een superleuk restaurant. Gezellig in de serre gezeten. Het eten was top en het personeel heel vriendelijk en hulpvaardig.
    Echt een aanrader.

5. Zoals vaak, heerlijk gegeten, echter nagerecht qua prijs/kwaliteit zeer matig.
    Verder niets dan lof over bediening en smaak.

6. Hier kun je heel lekker eten. Goede prijs/kwaliteitverhouding en goede hoeveelheid met verse groenten.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Wij komen graag weer terug.

7. Rojanda

3 Dagen hier gegeten ontbijt was meer dan voldoende en het avondeten ook heerlijk. Alles is met smaak bereidt.

8. Gisteren heerlijk gegeten bij de Beukelaer,
    We hadden een 4 gangen valentijns menu,
    Vooraf een duo van carpaccio zoals rundvlees carpaccio en carpaccio van graved lachs. Je proeft echt dat hun keukenteam deze zelf maakt.
    Als tussengerecht een heerlijke paprika soep.
    Hoofdgerecht was de keuze uit heek filet met kreeftensaus en scampis of kalfsentrecote met pepersaus.
    En een speciaal valentijns nagerecht na.

We gaan vaak uiteten, maar hier was het gewoon af. 3 Soorten groenten, sla en zelfs 3 verschillende soorten aardappel garnituur bij het hoofdgerecht.
    Waar krijg je dit nog tegenwoordig…

De bediening was erg vriendelijk en oplettend.
    Wij komen zeker terug.

9. Wij hebben zondag 7 Januari gegeten bij de Beukelaer en het is ons prima bevallen, warm ontvangst, gezellige sfeer, en het eten was tot in de puntjes goed verzorgd en was heerlijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

10. 2E kerstdag hier geweest.
    Erg sfeervol restaurant.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten.

Zeker voor herhaling vatbaar…

11. De Beukelaer is een heel gastvrij restaurant. Prijs kwaliteit is goed. De kok kan koken de verhouding vd smaak v het eten is zo goed. Het personeel is heel vriendelijk. Ze denken met je mee. Veel mogelijk.

12. Raijmaekers

Geweldig lekker gegeten. Volgend jaar als we weer op de Leistert zijn wille we de opkamer. Echt een dikke 10 verdiend.

13. André Gerrits

Geweldig, ik vraag dingen en deze worden gewoon bereid.
    Vanavond geregeld dat we oesters zouden eten en het werd weer eens goed geregeld.

14. osmen27 6918 punten

Gisteren met zijn viertjes heerlijk gegeten op het eenvoudige maar oh zo gezellige terras met een heel vriendelijke bediening. De soepen, hoofdgerechten en nagerechten beantwoordden allemaal, aan onze verwachtingen: mooi opgediend, smakelijk en voldoende. Een adres waar wij zeker nog eens terugkomen.

15. Wij hebben hier laatst heel lekker gegeten. Als voorgerecht hadden wij onder andere de kipsalade en de carpaccio. De truffelsaus op de carpaccio was zeer goed op smaak en gaf echt wat extra's. Als hoofdgerecht had ikzelf een erg lekker stuk Black Angus. Ook de scampi's en zalm vielen goed in de smaak bij de rest van de tafl. Wat voor ons nog een extra meerwaarde gaf, waren de diverse soorten groeten en aardappelgarnituur die bij de hoofdgerechten geserveerd werden. Dit zie je tegenwoordig niet meer zo vaak, zonde.
    Sfeer in het restaurant was gezellig en we werden goed voorzien van drank.
    Naar onze mening een zeer goed gegeten voor een eerlijke prijs!

Zeker aan te raden,

Fam V

16. Jeanette

Leuke locatie, vriendelijke ontvangst, vlotte en prettige bediening, uitgebreide kaart, lekker eten en het eten wordt op een mooie manier geserveerd. Het was in een woord top!

Wij komen nog eens terug.

Fam B

17. Peter en Ellen

Kerst 2014:

Van buiten ziet de Beukelaer er al zeer uitnodigend uit, heel sfeervol en gezellig. Binnen aangekomen worden wij zoals altijd weer heel gastvrij begroet.

Het zag er heel knus en gezellig uit van binnen, iedereen had er duidelijk zin in, en de keuken brigade deed zoals altijd weer super zijn best. Kortom heerlijk gegeten in een gezellig restaurant, het was een lekker en verzorgd kerstdiner. Dikke pluim hiervoor!!

Ellen en Peter uit Meijel.

18. Ed Komduur

Geweldig gegeten en in een warme huiskameromgeving een hele mooie avond gehad. Prachtkaart met even prachtige gerechten. Goed opgebouwd menu met dessert als een waarachtige climax. Absoluut een dikke aanrader!

19. Jack van Iersel

Geen restaurant om culinair te genieten, eerder een 'eetcafé' waar je heen gaat omdat je iets moet eten.

Alhoewel de gerechten leuk (maar eenvoudig) worden opgediend, is te proeven dat er met verschillende "convenience-" en 'kant- en klaarproducten" te werk wordt gegaan. Ook zijn de bereidingstechnieken vrij eentonig en simpel.

Terug kijkend ben ik absoluut niet onder de indruk van de maaltijden en spijzen. Als je een klein beetje kennis hebt over horeca en de bereiding van producten, dan stelt dit niet veel voor.

4,5
  20. P.van bokhoven

Goed restaurant met gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening

21. G. van der Walle

Vandaag weer heerlijk gegeten bij Restaurant de Beukelaer.
    Wij hebben hier al diverse keren gedineerd en elke keer was het zeer beslist de moeite waard.
    Nicole is een fantastische gastvrouw die je op onnavolgbare wijze op je gemak stelt, een praatje met je maakt en het eten serveert. Vandaag hadden wij als voorafje een overheerlijke carpaccio gevolgd door een fantastisch lekker pannetje mosselen. Als toetje hebben we een lekkere kop cappuccino gedronken.

Dit restaurant is beslist een aanrader.
    Wij komen zeker weer terug !

22. Laatst een keer gebruncht bij de Beukelaer. Er was een gevarieerd buffet en speciaal voor de kinderen was er frietjes met een snack. Prijs en kwaliteit van het eten is zeer goed!

De bediening was heel vriendelijk. We komen hier zeker nog eens terug.

23. Gisteren zijn we met een groep van 28 personen wezen eten bij restaurant De Beukelaer in Roggel.
    Ik had gereserveerd voor een bepaalde tijd en alles liep precies volgens planning!!!
    Het was SUPER goed en we raden iedereen aan om daar eens te gaan eten!!!
    Ook de bediening was SUPER!!!
    Dat wordt vaak niet genoemd, maar die zijn ook zeer belangrijk in zo'n bedrijf!!!

We komen zeker nog eens terug!!!

24. Afgelopen week gezellig met ons gezinnetje (met twee kids waarvan een 2 jaar en de andere 5 jaar) gegeten hier.
    Kids werden gelijk al voorzien van kleurplaten en kleurpotloden, zodat ook wij rustig in de kaart konden kijken. Voor de kids een super leuk, en vooral lekker kindermenu uitgekozen, en voor ons ook overheerlijk voor-/ hoofd- en nagerecht.
    Bediening vriendelijk, en wat voor ons ook wel fijn is is dat kinderen hier gerust rond kunnen lopen en zelfs contacten leggen met andere kids terwijl wij nog lekker nagenieten van het eten.
    We komen zeker weten gauw nog eens een keer terug!

25. Lekker met zn 2tjes genoten van een tafeltje vol van de wowdeal.
    Gewoon lekker en rustig kunnen eten..
    Ook erg lekker voorgerecht en nagerecht!
    Personeel was erg vriendelijk..
    Bedankt voor het goede eten !

26. Afgelopen week voor de eerste keer gaan eten bij de Beukelaer. Om een beetje kennis te kunnen maken met het restaurant een wow-deal gekocht voor tafeltje vol.
    Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar tafel geleid, waarnaar we een speciale kaart voor de wow-deal kregen; erg slim!
    Een heerlijke carpaccio als voorgerecht gegeten, waarna het tafeltje vol: erg gevarieerd, prima porties en vol van smaak.
    Ten slotte nog een heerlijke coupe gehad, die ook een prima portie had!
    De bediening was vriendelijk en we voelden ons welkom, dit was zeker niet de laatste keer.

27. Eerder hier eens gegeten en alles was goed en lekker.
    Na al eens me totaal verkocht te hebben met n WOWdeal dacht ik: Nu bij de Beukelaar zal het wel goed zijn.
    Maar helaas. We werden kort bij de ingang gezet. Omdat we WoW hadden? Das best koud nu.
    Bier van de tap was niet lekker maar werd ook niet geteld.
    Er was een speciale WoWdeal kaart ?? Oké, dat kan.
    We bestellen een voorgerecht erbij. Was niet veel op aan te merken.
    Het hoofdgerecht werd geserveerd. Heel veel uitleg over wat alles is.
    We hebben er zin in maar helaas was meer als de helft niet smaakvol en wel zeer makkelijk en simpel in elkaar gezet.
    Normaal tafelen we lekker lang en rustig maar we wilden ook weer heel graag naar huis nu.
    Weinig sfeer al deed de bediening het goed.

Voor ons hebben we onze les geleerd. Géén WoWdeals meer en helaas ook niet meer naar de Beukelaar. Sorry jongens.

3,1
  28. Gisteren met 7 man geweest. Het is uitstekend bevallen. Het was zeer rustig maar het eten en de bediening was prima. Lekker eten voor een lage prijs. Wij komen zeker een keer terug.

29. Laatst 2 vouchers via wowdeal gekocht, eentje voor een menu en eentje voor een maaltijdsalade. Bij binnenkomst bleek er een speciale wowdealmenukaart te zijn. Wat een teleurstelling. Het was op cafetaria-nivo en niets voor een restaurant. We konden geen keuze maken en bestelden 2 surprise menu's, aangezien die meestal goed zijn. Maar hier kregen we frietjes met 2 stokjes saté. Wat een afgang. Het voorgerecht van de normale kaart was zeer goed.
    Daarbij komt dat de bediening nors, lomp en onvriendelijk was.
    Alles bij mekaar: pure anti-reklame.

Een tijdje later weer naar de Beukelaer voor de maaltijdsalade. Gelukkig was het deze keer goed. Alleen weer de norse, lompe onvriendelijke bediening.

Geen reden voor ons om nog een keertje naar de Beukelaer te gaan.

30. Afgelopen week hier gegeten met de wowdeal voor tafeltje vol! We hebben super gegeten en hebben ook nog een heerlijk voorgerecht genomen. Bediening was goed en het restaurant zag en keurig uit! Wij komen zeker nog eens terug!

31. Afgelopen weekend weer genoten. Deze keer van de heerlijke wildgerechten.
    Ondanks dat het ontzettend druk was niets tekort gekomen.

Tot kerstmis, we genieten alvast van het menu op de site...

32. Afgelopen zondag met Pasen ben ik met mijn familie (8 personen) bij de Beukelaer gaan eten. Het ontvangst van de gastvrouw was erg vriendelijk en ook de anderen in de bediening zorgde voor een goede service.

We aten huis gemaakte carpaccio en verse asperges. We hebben voortreffelijk gegeten en we komen over een paar weekjes weer terug.

Bedankt voor alles.

33. Restaurant is een friture met een gouden randje. Alle gangen weinig orgineel en thuis makkelijk te bereiden. Is echt niet de moeite waard als je dan ook nog in verhouding veel moet betalen.

34. Een gezellig,gemoedelijk, sfeervol restaurant waar we heerlijk gegeten hebben en de bediening goed was.

35. een meid

Lekker eten met een goede sfeer.

Bediening is goed en het eten perfect.

Een echte aanrader is het verrassingsmenu!

36. Gezellig en gastvrij familierestaurant met eten van uitstekende kwaliteit. De combinaties zijn verrassend en de porties ruim voldoende. De sfeer is goed maar de ambiance mag wat spannender evenals de bediening; die is erg jong en een tikje lompig. De gastvrouw daarentegen weet precies wat nodig is; persoonlijk en professioneel.

Een prima plek om jaarlijks terug te keren.

37. Prima eten voor een redelijke prijs.

38. Bijzonder vriendelijke mensen en lekker eten voor een goede prijs, waar we graag regelmatig voor terugkomen.

Ook ons trouwfeest enkele jaren geleden was bijzonder goed geslaagd.

Sjapoo!

39. Trees 13561 punten

Een tijd terug zijn we er met 38 personen gaan eten.
    Niemand kloeg, alles was oke.
    Ook de prijs en de bediening.

40. Heerlijke gerechten tegen een schappelijke prijs. klant gericht