Nieuwste foto's in Roggel

Laatste updates in Roggel

1. Joseph's profielfoto
    Joseph heeft een recensie geschreven voor Mido
    Pizzeria Roggel

Verschillende gerechten besteld met de wens dat enkele zonder groente of zonder tomaat bereid moesten worden. Na thuiskomst meerdere toch bereid of gegarneerd met ongewenste en ongevraagde etenswaren.
    Gebeld, om dit aan te geven. Mevrouw aan de telefoon had als excuus dat het druk was en dat er op automatische piloot werd gewerkt. Uitgelegd dat ik graag het eten had gehad zoals besteld. Dit was niet mogelijk, eten was meegenomen, het was druk en er was namelijk op “automatisch piloot” gewerkt.
    Er was volgens hun geen oplossing. Als oplossing zelf dan aangegeven dat ik mijn geld voor de gerechten terug wilde en dat ik het bedrag zou komen ophalen. Aangekomen bij Pizzaria Mido, werd er nogmaals aangehaald door de eigenaar dat het niet zijn probleem was en als ik mijn geld terug wilde dat de gerechten terug gebracht moesten worden. 5 minuten later was ik er weer. Gerechten stevig op de balie neergezet, waarna de eigenaar dreigde om ze naar mij toe te gooien. Hij liep naar de kassa en gooide mijn geld naar mij toe. Deze heb ik van de grond op moeten rapen en werd mij de deur gewezen.

2. La Selva heeft een nieuwe foto
  12. La Selva heeft een nieuwe foto
  13. Verwoerd's profielfoto
    Verwoerd heeft een recensie geschreven voor De Beukelaer
    Nederlands Roggel

Wij hebben zondag 7 Januari gegeten bij de Beukelaer en het is ons prima bevallen, warm ontvangst, gezellige sfeer, en het eten was tot in de puntjes goed verzorgd en was heerlijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Ingrid Dirkx Francot's profielfoto
    Ingrid Dirkx Francot heeft een recensie geschreven voor De Beukelaer
    Nederlands Roggel

2E kerstdag hier geweest.
    Erg sfeervol restaurant.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten.

Zeker voor herhaling vatbaar…

15. Janita's profielfoto
    Janita heeft gereageerd op een recensie van De Beukelaer

Goedemorgen Anja,

Bedankt voor je recensie en reactie. Ik heb de cijfers voor je toegevoegd aan de recensie. Hopelijk is dit zo in orde voor je?

We hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu en ik wens je nog een fijne dag toe!

Met vriendelijke groet,
    Janita
    Redactie Eet.nu

16. Anja's profielfoto
    Anja heeft gereageerd op een recensie van De Beukelaer

Ook de service en eten en drinken heb ik een 10 gegeven....

17. Anja's profielfoto
    Nederlands Roggel

De Beukelaer is een heel gastvrij restaurant. Prijs kwaliteit is goed. De kok kan koken de verhouding vd smaak v het eten is zo goed. Het personeel is heel vriendelijk. Ze denken met je mee. Veel mogelijk.

18. Joop Piek's profielfoto
    Joop Piek heeft een recensie geschreven voor Hong Kong

Joop Piek

Tijdens familiebezoek in Haelen hebben we maaltijden afgehaald bij uw restaurant. We zijn zeer prettig geholpen en de maaltijden waren van uitstekende kwaliteit. Bij een volgend bezoek aan Limburg komen we graag bij uw restaurant eten. Vriendelijke groet, Joop en Ans Piek uit Ede.

19. Claasen's profielfoto
    Claasen heeft een recensie geschreven voor La Selva
    Internationaal Roggel

Als buurtgenoot van de Leistert wilde ik graag hun nieuwe restaurant testen. Het ziet er heel mooi uit al mist het buiten nog wat aankleding en begroeiing.
    Het eten is lekker en niet heel duur.
    Wel waren er een paar kleine foutjes. Hopelijk omdat ze net bezig waren. Zo waren de lepels bij de salade vergeten. Maar dit was ook zo opgelost.

Zeker een aanwinst voor de Leistert.

20. p.hengst's profielfoto
    p.hengst heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buitenhof

Matige ervaring. Lang op verschillende gangen moeten wachten. Echt goede rode en witte wijn was niet verkrijbaar. We misten de wijnkaart wel degelijk. Ook toen de hamburger van mijn zoontje erg lang op zich liet wachten ; wij hadden onze hoofdgerechten al, werd ons ter compensatie een fles water aangeboden, waar we ook een half uur op moesten wachten. Kraanwater was niet verkijgbaar; wel bronwater voor €4,75 per halve liter.
    De klap op de vuurpijl kwam met de vraag of we het toetje direct uitgeserveerd wilden hebben. Dat leek ons inmiddels wel wat. Maar het duurde toch nog drie kwartier voordat de toetjes arriveerden. Het eten was niet echt slecht, maar de bediening liet wel heel veel te wensen over. Een fooi zat er dan ook tot onze spijt niet in.

21. Anja's profielfoto
    Nederlands Roggel

Tweede kerstdag heerlijk gegeten bij de Beukelaer. Een zeer variërend kerstmenu. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Heel vriendelijk personeel. Een dikke tien. Tot snel.

22. Raijmaekers's profielfoto
    Raijmaekers heeft een recensie geschreven voor De Beukelaer

Raijmaekers

Geweldig lekker gegeten. Volgend jaar als we weer op de Leistert zijn wille we de opkamer. Echt een dikke 10 verdiend.

23. Dirchs's profielfoto
    Dirchs heeft een recensie geschreven voor De Oude Post

Lekkere frieten en kroketten.

24. Marco de Waal's profielfoto
    Marco de Waal heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buitenhof

We hebben iets te vieren. Gisteren niet gelukt te reserveren, kon pas om 19:00 uur, maar dat is voor ons te laat.
    Vandaag dan maar om 11:00, aan de balie: Mag ik een tafel voor 6, 17:30. "u kunt pas vanaf 1900 terecht, daarvoor zitten we al vol" - ja , dat zeiden jullie gisteren ook. Toen liep ik langs en toen was het maar voor een kwart vol. "Ja meneer, we hebben 180 tafels, maar slechts 1 keuken" was het antwoord.

Hierbij nomineer ik jullie voor de klanten wegjaag club. Gefeliciteerd!

Want als ik wel het 'geluk' mag hebben te kunnen eten op de tijd die mij schikt, dan wacht ik ook altijd een uur tussen het hoofdgerecht en het dessert. Met jonge kinderen...

Het is tijd voor fatsoenlijk management in deze zaak. De vaste gasten zijn allemaal al afgehaakt ( van de camping en de buitenhof). Met de dag gasten is de concurrent bijna klaar met de bouw op de buitenhof.

Toch nog even gekeken, bij de online reserveringen was 18:15 nog beschikbaar. Maar ik heb geen honger meer.

Veel succes nog toegewenst met jullie restaurant.

25. Koning's profielfoto
    Koning heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Roggel

Vandaag 1×maandmenu 2×nr11a, 1×nr34 en 1×nr82 ik moet zeggen het was overheerlijk een absolute aanrader dit restaurant.

26. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Mido
    Pizzeria Roggel

Pizza Prosciutto : heerlijk. Kapsalon Donner : heerlijk. Schotel Shoarma : heerlijk : Schotel Kip : heerlijk. Kortom : hier MOET je heen. Was deze tent maar bij ons in de buurt (Gorinchem). We zouden elke week gaan.

27. H's profielfoto
    H heeft een recensie geschreven voor De Oude Post

Friet gehaald leek wel karton nog nooit zulke slecht friet op, mij zien ze niet meer daar.

28. Anja's profielfoto
    Nederlands Roggel

Wij gaan regelmatig eten bij restaurant De Beukelaer. Het eten is daar zo lekker. De kok Andries kan zo goed koken, de smaak is zo goed, de hoeveelheid is goed, hij is erg creatief. De kaart is zeer gevarieerd. De kruidenroomsoep is een aanrader, de kip cocktail, het stoofpotje, de black angus biefstuk en ga zo maar verder.
    Nicole is een geweldige gastvrouw, altijd tijd voor een praatje,,altijd een lach op haar gezicht! ook het bediende personeel is vriendelijk. Zeker de moeite waard om dit restaurant te bezoeken.

29. Alma Toon David Lisa's profielfoto
    Alma Toon David Lisa heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Roggel

Het eten is smaakt nu veel lekker dan eerst!! Eerst was ook goed, maar nu is het héérlijk! ! Ga zo door,

30. Alma Toon David Lisa's profielfoto
    Alma Toon David Lisa heeft een recensie geschreven voor Mido

Het eten is heerlijk!!
    Beste pizzeria in de buurt!