Nieuwste foto's in Roggel

Laatste updates in Roggel

1. Marten's profielfoto
    Marten heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Roggel

Op vakantie op de Leistert hier wezen wokken. Het was erg rustig, maar desondanks werd alles uit de kast gehaald. Kwaltiteit, kwantiteit en vriendelijkheid waren werkelijk geweldig.
    Jammer dat 1 soort vis niet de vis was die werd aangeduid, maar dat kom ik in vele (chinese) restaurants tegen.

2. Vakantieganger(s)'s profielfoto
    Vakantieganger(s) heeft een recensie geschreven voor Mido
    Pizzeria Roggel

Vakantieganger(s)

Tijdens onze vakantie hier gegeten..
    Alles smaakt heerlijk...lekkere verse ingrediënten!! Goede prijs/kwaliteitverhouding. Speciale dag/prijs voor pizza en schotel.

3. Mariet Ubaghs's profielfoto
    Mariet Ubaghs heeft een recensie geschreven voor La Selva

Mariet Ubaghs

Vandaag hadden we gereserveerd voor de brunch met 6 personen. We waren met enkele mensen de enigste. En dat waarschijnlijk ook niet voor niks. Nog nooit zo'n slechte brunch meegemaakt. Het warme vleesgerecht bestond uit schnitzel. Géén warme vis zoals vermeld staat op de site. Diepvriesgroente opgewarmd in de oven. Zeer waterig en onsmakelijk. Wel heel veel ei. Geroerbakt, hard gekookt en bij de salade.
    Croissants te lang gebakken waardoor ze erg kruimelig en droog waren.
    Brood was wel smakelijk. De appeltaart kwam ook uit de diepvries.
    Een aanfluiting en dat voor een behoorlijk bedrag.
    Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.

4. Vakantiegangers's profielfoto
    Vakantiegangers heeft een recensie geschreven voor Hong Kong

Vakantiegangers

Op vakantie hier wezen eten, bij ons in de buurt zijn we uitgebreidere wok(s)gewend. Maar we vonden het eten goed, wok ruime keuze. Plaat ook lekker en buffet goed op temperatuur en wordt bijgevuld.
    En qua gastvrijheid een dikke 10! Vlotte bediening!

Ik zeg gaan!

5. Maurits dijkhuis's profielfoto
    Maurits dijkhuis heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buitenhof

Maurits dijkhuis

Heel slecht, had al niet zulke beste recensies gelezen over dit restaurant maar wilde zelf eens ervaren dan… Begon al met salade die slecht schoongemaakt was, hierin slak aangetroffen, na lang wachten kwam dan het hoofdgerecht eindelijk, maar weer een misser :vlees bleek rauw te zijn en was overgoten met een saus die totaal geen smaak had… Alleen toetjes gingen nog… Jammer jammer dit, mijn beklag gedaan maar word niets mee gedaan, wel een behoorlijke rekening gehad…

6. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Hong Kong

Hans

Super lekker eten. Heel aardige mensen we hadden een all in arrangement. Eten en drinken onbeperkt.
    Alles was heerlijk en zeer goede service.
    Ga zo door

7. Edouard Akershoek's profielfoto
    Edouard Akershoek heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buitenhof

Edouard Akershoek

Slecht! Het eten is prima en niets op aan te merken. Het duurt alleen vreselijk lang voordat het komt. Ook de bestelde drankjes lieten lang op zich wachten, de laatste ronde zelfs geannuleerd omdat we al klaar waren met eten. Zonde, want goedkoop is het ook niet.

8. Joseph's profielfoto
    Joseph heeft een recensie geschreven voor Mido
    Pizzeria Roggel

Verschillende gerechten besteld met de wens dat enkele zonder groente of zonder tomaat bereid moesten worden. Na thuiskomst meerdere toch bereid of gegarneerd met ongewenste en ongevraagde etenswaren.
    Gebeld, om dit aan te geven. Mevrouw aan de telefoon had als excuus dat het druk was en dat er op automatische piloot werd gewerkt. Uitgelegd dat ik graag het eten had gehad zoals besteld. Dit was niet mogelijk, eten was meegenomen, het was druk en er was namelijk op “automatisch piloot” gewerkt.
    Er was volgens hun geen oplossing. Als oplossing zelf dan aangegeven dat ik mijn geld voor de gerechten terug wilde en dat ik het bedrag zou komen ophalen. Aangekomen bij Pizzaria Mido, werd er nogmaals aangehaald door de eigenaar dat het niet zijn probleem was en als ik mijn geld terug wilde dat de gerechten terug gebracht moesten worden. 5 minuten later was ik er weer. Gerechten stevig op de balie neergezet, waarna de eigenaar dreigde om ze naar mij toe te gooien. Hij liep naar de kassa en gooide mijn geld naar mij toe. Deze heb ik van de grond op moeten rapen en werd mij de deur gewezen.

9. La Selva heeft een nieuwe foto
  19. La Selva heeft een nieuwe foto
  20. Verwoerd's profielfoto
    Verwoerd heeft een recensie geschreven voor De Beukelaer
    Nederlands Roggel

Wij hebben zondag 7 Januari gegeten bij de Beukelaer en het is ons prima bevallen, warm ontvangst, gezellige sfeer, en het eten was tot in de puntjes goed verzorgd en was heerlijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Ingrid Dirkx Francot's profielfoto
    Ingrid Dirkx Francot heeft een recensie geschreven voor De Beukelaer
    Nederlands Roggel

2E kerstdag hier geweest.
    Erg sfeervol restaurant.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten.

Zeker voor herhaling vatbaar…

22. Janita's profielfoto
    Janita heeft gereageerd op een recensie van De Beukelaer

Goedemorgen Anja,

Bedankt voor je recensie en reactie. Ik heb de cijfers voor je toegevoegd aan de recensie. Hopelijk is dit zo in orde voor je?

We hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu en ik wens je nog een fijne dag toe!

Met vriendelijke groet,
    Janita
    Redactie Eet.nu

23. Anja's profielfoto
    Anja heeft gereageerd op een recensie van De Beukelaer

Ook de service en eten en drinken heb ik een 10 gegeven....

24. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Beukelaer
    Nederlands Roggel

De Beukelaer is een heel gastvrij restaurant. Prijs kwaliteit is goed. De kok kan koken de verhouding vd smaak v het eten is zo goed. Het personeel is heel vriendelijk. Ze denken met je mee. Veel mogelijk.

25. Joop Piek's profielfoto
    Joop Piek heeft een recensie geschreven voor Hong Kong

Joop Piek

Tijdens familiebezoek in Haelen hebben we maaltijden afgehaald bij uw restaurant. We zijn zeer prettig geholpen en de maaltijden waren van uitstekende kwaliteit. Bij een volgend bezoek aan Limburg komen we graag bij uw restaurant eten. Vriendelijke groet, Joop en Ans Piek uit Ede.

26. Claasen's profielfoto
    Claasen heeft een recensie geschreven voor La Selva
    Internationaal Roggel

Als buurtgenoot van de Leistert wilde ik graag hun nieuwe restaurant testen. Het ziet er heel mooi uit al mist het buiten nog wat aankleding en begroeiing.
    Het eten is lekker en niet heel duur.
    Wel waren er een paar kleine foutjes. Hopelijk omdat ze net bezig waren. Zo waren de lepels bij de salade vergeten. Maar dit was ook zo opgelost.

Zeker een aanwinst voor de Leistert.

27. p.hengst's profielfoto
    p.hengst heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buitenhof

Matige ervaring. Lang op verschillende gangen moeten wachten. Echt goede rode en witte wijn was niet verkrijbaar. We misten de wijnkaart wel degelijk. Ook toen de hamburger van mijn zoontje erg lang op zich liet wachten ; wij hadden onze hoofdgerechten al, werd ons ter compensatie een fles water aangeboden, waar we ook een half uur op moesten wachten. Kraanwater was niet verkijgbaar; wel bronwater voor €4,75 per halve liter.
    De klap op de vuurpijl kwam met de vraag of we het toetje direct uitgeserveerd wilden hebben. Dat leek ons inmiddels wel wat. Maar het duurde toch nog drie kwartier voordat de toetjes arriveerden. Het eten was niet echt slecht, maar de bediening liet wel heel veel te wensen over. Een fooi zat er dan ook tot onze spijt niet in.

28. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Beukelaer
    Nederlands Roggel

Tweede kerstdag heerlijk gegeten bij de Beukelaer. Een zeer variërend kerstmenu. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Heel vriendelijk personeel. Een dikke tien. Tot snel.

29. Raijmaekers's profielfoto
    Raijmaekers heeft een recensie geschreven voor De Beukelaer

Raijmaekers

Geweldig lekker gegeten. Volgend jaar als we weer op de Leistert zijn wille we de opkamer. Echt een dikke 10 verdiend.

30. Dirchs's profielfoto
    Dirchs heeft een recensie geschreven voor De Oude Post

Lekkere frieten en kroketten.