Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rogat verdeeld zijn.

1. Nederlands Rogat

Verwacht geen hoogstaande culinaire gerechten, Wel kun je er normale kost eten of een lekker dagmenu. Als je haast hebt staat het snel op tafel. Een rustige en veilige parkeerplaats voor de vrachtwagens. Niks mis mee.

2. Nederlands Rogat

Mooi groot parkeerplaats en het eten was top, je kon uitzoeken wat je voor groenten er bij wilde. Het vlees was super lekker en de kippensoep was ook lekker. Jammer dat het wel een kleine kom was. dat mag wel wat groter. De mensen waren ook heel aardig. Gewoon een top tent en zeker voor vrachtwagen chauffeurs is het super.

3. Nederlands Rogat

C. Karydaki - Grift

Prima restaurant. Goed eten voor een schappelijke prijs.

4. Nederlands Rogat

Christa Boven

We hebben heerlijk gegeten. Vooral de koffie lekkernij was een goede afsluiting! De bediening was vlot.

5. Nederlands Rogat

Wij zijn al een aantal keren bij De Raket wezen eten. Service is altijd goed, vriendelijk personeel en altijd genoeg te eten. Wij komen hier zeker te weten terug.

6. Nederlands Rogat

Prima restaurant, gewoon goed en niet duur!

7. Nederlands Rogat

Dit is met stip het slechtste restaurant waar ik ooit heb gegeten.

Afgaande op berichten dat je bij De Raket een goed maal zou kunnen krijgen tegen een redelijke prijs, waren wij daar een keer op een woensdag. Waarom ze in het weekend niet open zijn, is mij een raadsel.

Truckers-restaurants zouden wel goed en veel eten serveren. Deze bewering bleef na ons bezoek niet overeind. De schnitzel bleek nog geen 12 cm in doorsnede, de boontjes leken voor één persoon geserveerd te worden, terwijl wij toch echt wel met z'n tweeën aan tafel zaten. Het was niet veel, en toen wij een trucker zagen vertrekken met een Mars-reep in zijn hand, wisten wij wel beter. Je krijgt hier weinig voor veel geld.

Helemaal treurig was het met het after dinner kopje koffie, zo erg hadden wij het nog niet gehad, het leek alsof de koffie al een dag had gestaan in een kannetje. Ik heb bij het afrekenen ook gezegd `tot nooit weer`, maar dat maakte weinig indruk, men leek niet geïnteresseerd in ons verblijf.

Nou de groeten dan maar, De Raket, dan maar even deze recensie plaatsen. De groeten, Horeca in Nederland! Als het even kan, eten we wel thuis of in Duitsland.

1,3

Onverwacht met myn vrouw wezen eten, lekker in t zonnetje op t terras, biertje erby!
    Prima prima , heerlyke spareribs en een snitzel met heerlyke gebakken aardappelen!!
    Aanrader

Erg lekker gegeten, bediening was zeer aangenaam en attent.

Ook hier kom ik te vaak. Heerlijke bal gehakt serveren ze hier.
    Aardige snelle bediening en vriendelijke prijzen.

Lekker gegeten, vooral de spareribs!

Vriendelijke bediening. Mijn partner had een 3 gangen menu. Lekker voor niet teveel geld.

Leuke inrichting, fijne stoelen.

Marianne

Spare/ribs gegeten. De porties waren duidelijk verdeeld tussen mij en m'n vriend. We hadden allebei 1 stuk wat goed te eten was, de andere stukken waren veel te dik en te vet, waardoor niet goed gemarineerd en alles behalve gaar.

Zulk vlees moet je niet serveren aan je klanten maar terugsturen naar de slager.

Het bedienende personeel wist geen raad met de klachten.

Geen aanrader.

Het eten was echt geweldig.

Goede en vriendelijke bediening.

Leuke sfeer.