Bezorgrestaurants in de buurt van Yildirim

1191680546 84
1199075669 83
1206470792 73
1280422022 61
1420929360 64
1435719606 64

1. Chris 1947 punten

Was hier met mijn zus gaan eten. Smaak van haar pizza zou lekker zijn, die van mij was niet echt speciaal, de supermarkt en oven smaken even lekker. Deze had iets poederigs aan de onderkant, en was plaatselijk verbrand, niet echt geweldig. De prijs was heel aardig, het kostte 5,- per pizza.

Personeel mag wat enthousiaster, maar het was er ook bijna helemaal leeg. In ieder geval verliep alles wel snel, en op een goede manier. Al met al meestal een aardige plek om te eten, maar dit keer helaas niet zo goed als normaal. Volgende keer beter hoop ik.

2. We hadden een Wow-Deal, dus lekker laten verwennen door eten te laten bezorgen...
    Het eten was mooi op tijd.
    Het was een redelijk kleine schotel, de sla was smaakloos.
    De kip en de shoarma waren lekker.
    De frites was volgens ons al 5 keer opgebakken, was echt niet te eten en zag er niet uit.
    Als ze met een Wow-Deal meer klandizie willen krijgen zullen ze toch iets moeten veranderen...
    Op deze manier komen de klanten echt niet meer terug en is goedkoop, duurkoop.
    Jammer....

3. Dit was dus eens maar nooit meer. Bestel ik eens 2 pizza's...nee niet afhalen.. wordt gebracht. Wanneer? Over een half uur!
    Na een uur gebeld. antwoord: het is erg druk. (Waarom wordt er dan afgesproken dat het slechts een half uur duurt?)
    Na dik 1.5 uur komen de pizza's. Niet warm en ook nog een verkeerde. Als 'pizzakenner' bemerk ik een zeer matige kwaliteit. Je hebt inderdaad geen loep nodig om een paar dunne champignonplakjes te vinden. Dus volgende keer weer een heerlijke diepvriespizza met wat eigen groenten en lekkere kaas gemaakt door dat schattige vrouwtje van mij.

4. Cynthia

Zeer slechte ervaring! had een bon van wowdeal. Moest heel erg lang wachten op het eten. Er werd verteld dat het binnen 3 kwartier bezorgt zou worden, na dik 2 uur nog steeds geen eten gezien. 6 keer gebeld en namen steeds niet op. Uiteindelijk met een andere telefoon gebeld en namen ze wel op. Het eten was zeer slecht, kreeg een kleine schotel ipv een grote schotel. De frietjes waren rauw en het eten was koud.

1,1
  5. Bon besteld via wowdeal bestelling liet 2 uur op zich wachten.
    ondanks bellen waar ze bleven,zeggen gewoon is onderweg.
    de korting die ze wowdeal moeten geven bezuinigen ze op het eten.
    grote schotel wordt dan kleine.
    dus nooit meer deal met eten als het zo moet.
    en het ergste het eten viel ook nog tegen en was lauw.
    dus ze zien me ook nooit meer terug in die zaak.

6. Je kunt beter een boterham maken, bespaart je een lange, lange, lange tijd wachten. Om 17:00 besteld, 2 keer gebeld, honger nog steeds niet gesteld...

Kwaliteit is wel goed, maar de wachtijd voor een pizza is bagger :s

7. Cynthia

8. Dit is echt de laatste keer geweest dat ik hier wat heb besteld.

Ik bestelde om 18.50 uur een pizza en om 20.15 werd deze pas geleverd. Toen ik rond 20.00 uur belde waar de pizza bleef kreeg ik te horen dat de bewuste pizza net klaar was en als een speer naar mijn adres zou komen. Helaas bleek dit een fabeltje te zijn, want vervolgens komt een jongen op een scooter (vanuit de andere richting van de stad) een bijna koude (en karige) pizza afleveren. Deze pizza heeft dus al een tijdje meegereisd met de scooterbezorger.

Ik had er tevens knoflooksaus bij besteld maar ik kreeg een half bakje knoflooksaus en cocktailsaus?

Als ik niet bijna anderhalf uur op mijn eten had gewacht had ik de pizza terug gestuurd. Als dit de strategie is (mensen zolang laten wachten dat ze teveel honger hebben om iets terug te sturen) wil ik er niets meer bestellen.

9. Swampie 1442 punten

Yildirim = GOOD FOOD!

's avonds na een feestje hier wat gaan eten en dat is zeer goed bevallen. Aardige mensen en een zeer snelle service.

Onze "kapsalon" was zo klaar en erg lekker. Niet te groot, niet te klein, genoeg saus, gewoon lekker!

Ook nog lekker buiten kunnen zitten en je betaald er ook niet veel.

Een goede kebabzaak dus!

Als iedere kapsalon zo goed was, zou ik er iedere dag wel een willen!

10. Ik eet er altijd een menu en die zijn heel lekker en snel klaar, vriendelijke mensen.

11. Zeer goede eettent. Menu van 5 euro (broodje kebab, turkse pizza + drinken). Niet normaal! Geen bezorgkosten en het broodje is helemaal gevuld!

12. Ik heb afgelopen week bij hun een kapsalon en broodje doner besteld. Nou het kwam te laat, was ijskoud.. frietjes van de kapsalon waren niet te eten. Toen ik het open maakte viel alles uit elkaar. Het was de eerste en gelijk de laatste keer bij hun..

Vreselijk.

1,3
  13. Ruud Baas

Die pizza calzone speciaal met doner is overheeeeeeeerlijk!

14. Goed restaurant, bezorging service en kwaliteit helemaal top.

15. Paar keer daar wezen eten en de porties waren top en de kwaliteit goed. Bij het bezorgen schort het van tijd tot tijd wel bij deze zaak. Vaak erg laat, 45 minuten tot 1 uur en dan bestel ik ook nog minstens 1x per week, dus ik ben een stam gast, zo te zeggen. 4 van de 5 keer is de kwaliteit van de bezorging goed, maar 1 van de 5 schort er wel iets aan, waarbij het meestal de kwaliteit is.

Ben hier dus genoodzaakt gestopt te bestellen.

De mensen vind ik wel vriendelijk. Soms te vriendelijk. De prijzen zijn echter schappelijk.

16. 2 x niks gast vriendelijk heid vind ik slecht ze zeggen niet eens doei. En ze zijn gewoon niet vriendelijk aan de telefoon.

17. 2 keer eten besteld... 2 x koud en 2 x langer dan 1 uur moeten wachten.

18. Helemal top, eten, service en sfeer.

19. Lekkere eten, goeie service, lekker goedkoop, geen bezorgkosten. Wat wil je nog meer.

Ben zeer tevreden.

20. Top!

Echt, ongelooflijk dat je voor een tientje op maandagavond twee heerlijke pizza's calzone (die met kipfilet is echt geweldig) gratis kunt laten bezorgen.

Ik geef via de website altijd aan welke saus ik graag wil, en die zit er keurig bij. In Roermond is er geen betere pizza Calzone te vinden.

Pizza wordt keurig verpakt geleverd, is nog altijd heet, en smaakt uit de kunst. Kortom, niets dan lof voor Yildirim, wat de pizza's betreft dan. Wel rekening houden met ongeveer 45 minuten levertijd. Heb al zeker een keer of tien besteld, en ben nog steeds tevreden.

21. emma en melissa

Vaker dan 5 keer besteld. Beste pizza's en hele goede service.

22. Het is zeer, zeer, maar dan ook zeer slecht.

Te triest voor woorden...

Het eten is altijd koud, is niet wat je besteld en service is verre weg van goed.

23. Paar keer besteld, maar krijg nooit precies wat ik besteld heb.

Eten is vaak koud.

Vandaag weer aardappelschijfjes besteld, net als alle andere keren, maar weer friet gekregen, net als alle andere keren.

Als die friet nou nog te eten was........, min. 3x opgebakken.

Weer niet de juiste saus erbij.

Yildirim......? Nooit meer!

24. Slechte bezorging en slechte kwaliteit.

25. Ik ga afhalen of daar eten.

Erg lekker, goede service. Erg vriendelijk.

26. Het eten is vaak koud bij aankomst.

Laatst tot 2 keer toe opnieuw pizza moeten bestellen nadat de eerste zwart van onder was. Helaas was de tweede nog zwarter.

Laatst ook nog een haar in de pizza...

Mij niet meer gezien, verder wel goedkoop.

27. 2 pizza's calzone besteld, dit 2 keer in een maand en steeds is er een grote en de andere is maar de helft zo groot. Dus de pizza was op, maar nog steeds honger.
    Hoe krijgen ze het klaar om een grote en een kleine te bezorgen. Verder is het wel goed, maar bestel er niets meer als ik klaar ben met eten en dan thuis weer de kast in moet duiken, daar heb ik geen zin in.

28. mario

29. Dylan

30. Echt lekker 900% pure pizza.

Wachten duurt nooit lang. Ik bestel altijd pizza hawaii en krijg hem al warm thuis bezorgt na 20-40min.

31. Regelm.bez.

Goed, redelijk snel & lekker!

32. Ik ben 100% fan van yildrim!
    En vooral de turkse pizza!
    Toch moet ik wel zeggen dat we vaker pizza bestellen en het soms echt langer dan 1 uur duurt!
    Dit is echter slecht aangezien we altijd in de pauze bestellen!
    Maar voor de rest is het super lekker eten!

33. De kwaliteit van het eten is prima en is er is redelijk veel keuze qua eten. Wel komt het voor dat je niet altijd krijgt wat je bestelt en wordt er wordt er wel eens wat vergeten. Ook komt het voor dat het eten soms koud is. Gratis bezorgen binnen Roermond is dan weer een pluspunt. Ik raad aan om niet gebruik te maken van de bezorgdienst maar wel bij het restaurant zelf te gaan eten wanneer je in de buurt bent.

34. het eten is vrij slecht. wensen worden gewoon genegeerd. oke gratis bezorging maar voor de rest slecht. Regelmatig verkeerde ingredienten op de pizza.

Hellaas maar na zeker 4-5 keer hier een opmerking over te hebben gemaakt verandert dit niet.

Sorry maar mij niet meer gezien.

35. jah..alles is goedkoop en bezorging gratis maar de eten valt soms vies tegen..
    bah bah cht slecht.
    Als je voor echte pizza's gaat dan moet je bij ROSARIO ROERMOND zijn 100% qualiteits eten.
    maar yildrim slaat echt nergens op met pizza's..

36. perfect en lekker voedsel :D

37. UPS SCS

Altijd op tijd met bezorgen. Vriendelijke service en goed eten.

38. Gratis thuisbezorgd , en lekker eten

39. zeer goede kwaliteit

40. Lekker en goedkoop en gratis bezorg

41. Eten kwam te laat, werden wel bezorgkosten gerekend in tegenstelling tot wat in de folder staat! Pizza niet goed doorbakken, was meer deeg dan pizza!

42. Goed eten voor een goede prijs en inderdaad altijd gratis thuisbezorgd.

43. Mystical Zeno

Super goed restaurant!
    makkelijk te vinden en breiken. het eten super kwaliteit super aardige mensen en het beste van alles als je besteld en je wilt laten bezorgen er zijn nooit bezorgkosten!!! mijn conclusie uitstekend restaurant

44. lekker eten voor weinig geld.. goeie kwaliteit.en ze bezorgen gratis thuis!

45. superr plaats om te eten en snelle service met een tikkie goede kwaliteit dan ergens anders

46. Kopen,kopen,kopen!

47. vergeleken met anderen in roermond is dit restaurant goed eten voor weinig geld

48. Niet zo lekker, wel goedkoop als je iets snel wilt happen. Neem geen dingen met kip.

49. goed eten voor weinig geld en gratis snelle bezorging