Parkeergarage De Orangerie op 200 meter afstand

• OV

Op loopafstand bevinden zich haltes van het openbaar vervoer en het treinstation van Roermond

• All you can eat

• Rolstoeltoilet
    • Rustig
    • Luxe
    • Hip
  7. Betalen pin

1523122041 58
1551960191 65

1. Met vrienden gegeten, helaas werden de bestellingen maar half geleverd.
    Tussen de 2e en 3e ronde zat ruim een uur!
    Uiteraard over gereclameerd maar werd weinig actie ondernomen
    Ook werd het toetje niet gebracht.
    Uiteindelijk afgescheept met 10% korting (2,60 euro😕 p.p.)

4,3
  2. Dit was ooit ons favoriete restaurant voor sushi in Roermond. Echter vind ik dat de kwaliteit er erg op achteruit is gegaan! Vanavond was het zelfs kwalitatief uitermate teleurstellend! Gebakken zalm was gortdroog, de vis is in de sushi ver te zoeken. Je proeft alleen rijst en saus wat er bovenop is gekwakt. Er zijn ontzettend veel gerechten van de kaart afgehaald, de porties zijn kleiner geworden. En als laatste was mijn dessert, de crème brulee zelfs nog bevroren ! Alles behalve vers dus, wat mij doet afvragen of de rest überhaupt wel vers is?!
    Klacht ingediend bij het personeel, en daar kregen we totaal geen respons van! Het enige wat er werd gezegd was “jammer dat het u niet beviel, volgende keer misschien beter”
    Nou voor ons komt er geen volgende keer meer!! Wij gaan wel ergens anders heen!

1,7
  3. Review Ume Roermond.
    Na elke order 15 min wachten op tablet, je kan ook niet vast een lijstje maken (sushi alvast uitzoeken)
    dat is bij andere zaken niet. En dan zeggen ze all you can eat.
    Max 5 rondes bestellen, ookal zit je pas op 2 vd 2,5 uur. Dan klik je sushi aan, en staat erop tablet limit bereikt…
    Voor ons hierdoor niet voor herhaling vatbaar. Andere sushi zaken hanteren dit niet. We hadden eigenlijk nog 30 min. Maar tablet was al geblokkeerd na 2u/5 rondes…

Toetje max 1pp anders bij betalen, fruit valt onder voorgaande rondes.
    Max 5r.
    Afbeeldingen met sauzen komen niet overeen met wat je krijgt. Zoals bv de sweet custard bun, staat op afbeelding met hoekje saus om lekker te dippen (zoals bij alle sushi zaken) maar als het komt zit er alleen een druppel saus over heen. Als je extra saus vraagt krijg je het gelukkig wel…

Meeste sushi 2 stuks ipv 3 stuks.
    Crispy sushi is taai ipv krokant.
    Sushi smaakt niet vers, het is het net niet. Jammer…
    Soja saus smaakt zuur.
    Boontjes minder lekker dan bij andere sushi zaken.
    Geen los zeewier, alleen met heel veel sla en pittige saus.
    Alcohol vrij bier maar 25 cl ipv 33 cl.
    Positieve punten; Na het bestellen komt het eten snel, maar staat waarschijnlijk al klaar.
    Ook drankjes komen snel.
    Bediening is goed, personeel vriendelijk.
    De warme gerechten zoals teriyaki kip spiesjes erg lekker.
    Ook de courgette erg goed.
    Toetjes, fruit, gebakken banaan erg goed.

Mooie zaak. Maar ze houden zich niet aan all you can eat regels.

4. Mike Paus

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Om 19.00 Uur gereserveerd en om 18.45 Aanwezig. We kregen uitleg van de tablet en bestelden om 19.00. Om 19.25 Uur kregen we 2 kleine gerechten van de tien bestelde. Om 19.30 Uur onze eerste twee wijntjes. Om 19.55 Nog geen van de resterende gerechten. Toen ik ernaar vroeg was het antwoord dat de keuken nog een uur achterliep. Op dat moment besloten op een nette manier afscheid te nemen en elders in roermond te gaan. Ze wilde mij in eerste instantie bij Ume een persoon volledig laten afrekenen, waarmee ik het natuurlijk volledig oneens was. Uiteindelijk hebben ze me 15 euro laten afrekenen voor dit hele schouwspel. Omdat we hier geen scene wilde schoppen heb ik dit betaald en bedankt voor de "tegemoetkoming". Een ontevreden klant moet je nog tevreden proberen te maken, maar blijkbaar is dit voor hun niet aan de orde. Bedankt Ume.

5. Beste sushi restaurant in midden limburg.
    Diverse keren in Japan geweest dus ik weet hoe het moet smaken.
    Zeer snelle en correcte bediening. Zeker met de introductie van de tablet.
    Sushi is altijd goed. Ik begrijp echt niet waar andere reviewers over zeuren.
    UME ga zo door. Geweldig!

6. Groep kersten

Lekker en gezellig gegeten. Alleen jammer dat we met 6 personen met 1 tablet moesten doen. Waren met 16 tevreden collega's.

7. Wij uit Venlo

Afgelopen dinsdag voor onze huwelijksverjaardag gaan uiteten.

De sushi's vielen bij het oppakken uit elkaar.
    We hadden niet elke ronde 5 gerechten gepakt. Na de 5de ronde kregen we echter ons briefje niet terug/of een nieuw briefje. Bij navraag werd er heel moeilijk gedaan. Je mag maar 5 ronden nemen. Niet all you can eat en niet 2,5 uur onbeperkt eten dus! Eerst werd dit ons duidelijk gemaakt door een medewerker, daarna door de baas (?). We kregen te horen dat de gerechtjes hem in 5 rondes 0,30 Euro per gerechtje kosten. En de 2,5 uur zijn er om "uit te zitten", niet om te blijven eten! Op de kaart staat toch echt onbeperkt eten in 2,5 uur tijd!

4,7
  8. Wij komen graag naar ume. Lekker eten, vriendelijke bediening

9. Marco 197 punten

Als Sushi liefhebber eenmaal geprobeerd om zelf een mening te hebben over Ume. Over de bediening is al heel veel geschreven, ik ga het niet allemaal herhalen maar kan het allemaal bevestigen: de onervaren bediening, chagrijnige gastvrouw, ect.

De Sushi was ronduit slecht en dan druk ik mij nog voorzichtig uit. Alles had zo, n beetje dezelfde veel te zoute smaak. De vlees gerechten waren lauw en van matige kwaliteit. Dit heeft niets met Sushi te maken, ik kan de positive berichten dan ook echt niet plaatsen.

10. Wij hebben hier heel fijn gegeten! Ik snap niet waar alle negatieve recensies vandaan komen. Het was heerlijk weer, dus we konden op het terras zitten. Later op de avond begon het te regenen en konden we zonder gezeur naar binnen. Leuk om toch ook daar even te kunnen zitten. Het is een prachtig oud gebouw met mooie authentieke tegeltjes. De sfeer was niet bijzonder maar wel ruim en fris, in tegenstelling tot veel andere sushi restaurants die vaak krap en donker zijn. De sushi was erg lekker en vers! Aparte combinaties van smaken en ook alle bijgerechtjes smaakte zeer goed. Het personeel was vriendelijk en snel. Kortom, wij hebben een fijne avond gehad!

11. Chikie86

Vandaag zaterdag 15-7 met 2 personen gegeten

Half uur van te voren gereserveerd, en dat op een zaterdagavond. Prima plekje gekregen, 5x 5 rondes gegeten. Geen idee waar vele over klagen, het eten is echt van prima kwaliteit. Ja de rijst kleeft wel eens aan het plankje, of valt uit elkaar. Maar dat heb je altijd wel eens. Heerlijke beef, tomaat Roomkaas rolletjes, crispy vega roll, vers fruit met jelly, sojabonen, mmmm heerlijk!!
    Ook als je geen vis lust, genoeg keuze.

Tip voor restaurant: ze zouden wel iets van sushi met beef / rosbief mogen serveren. Verder wel los te bestellen..

12. Leuk en lekker gegeten, alleen telkens als we komen worden we ontvangen door een chagerijnige vrouw

13. Wij zijn hier voor de 2e keer geweest. De eerste keer viel helaas al tegen maar deze keer wat het nog veel erger. Het bedienen ging snel maar dat kwam omdat het niet druk was. Het meeste eten leek wel opgewarmd en de sushi leek wel heel oud. En je moet hier ook nog veel te veel voor betalen. Heel erg jammer allemaal. Nooit meer!

1,9
  14. Leuk en gezellig restaurant, waar je heerlijke sushi kunt eten. Goede service!!

15. Na een uur op de eerste ronde te hebben gewacht kwam deze eindelijk. Helaas was de sushi niet vers en waren ze veschillende dingen vergeten te brengen. Om ons heen zagen we al veel boze gezichten van wachtende mensen. Na weer een uur op de tweede ronde te hebben moeten wachten, werd deze in etappes geserveerd. De kip was nog rauw en de gebakken garnalen waren koud!
    Wij hebben de bediening hierover aangesproken, echter werd ons verteld dat ze het volume gasten niet aankonden en dat het daarom langer duurde voordat de gerechten geserveerd werden. Er werd ons verzocht geduld te hebben. Na 2,5 uur nog steeds geen volledige tweede ronde gegeten.
    Onze eetlust was bedorven door deze onacceptabele situatie! Tevens zorgde een vrouw voor een zeer ongename sfeer in het restaurant door een potje te staan schelden. Al met al een diep trieste ervaring!

16. Extreem slecht, 2 uur lang gewacht en we kwamen niet verder als 1,5 ronde! Eten koud, slechte service, voor mij nooit meer.

17. Zeer slecht!! Heel lang moeten wachten op het eten. Tafels om ons heen hebben ook lang moeten wachten. Veel boze klanten, chagrijnig personeel, warm eten wordt koud geserveerd!

1,5
  18. Christel Moors

Vonden het erg lekker en een goede service. Vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om terug te gaan

19. Super gegeten alles was tot op de puntjes top. De Menu voorbeeldkaarten zijn aan vervanging toe en er mag wat ruimer met het ijs omgegaan worden in verband met dat het ijs ook erg lekker was.

20. Indy Barre

De sfeer binnen vond ik erg koud, geen muziek en de aankleding wat kaal en rommelig, ik vond het een beetje lijken op een schoolkantine. De jongere bediening vond ik erg aardig alleen niet echt professioneel. Het leek niet echt op elkaar afgestemd, wat verder niet echt een probleem was.
    Het was lekker weer en we vroegen of we buiten mochten zitten ook al had 't net een beetje geregend. We vroegen dit omdat we zagen dat ze een enorm terras hebben. Maar ze serveerden niet buiten omdat het personeel anders ziek zou worden van de hele tijd naar binnen en buiten lopen. Dat vond ik niet echt bij de "klant is koning" mentaliteit passen.

3,9
  21. K. Roberts

We werden vrolijk ontvangen en de service was het eerste half uur super maar daarna ging het heel snel bergaf. Uiteindelijk moesten we anderhalf uur wachten totdat de laatste ronde geserveerd werd en werden sommige gerechten niet gebracht. Onze tafel werd heel vaak over het hoofd gezien en dan durven ze een smoes te geven in plaats van excuses aan te bieden. Zonde. Ze kunnen de drukte niet aan met het aantal personeel dat ze hebben op hun oppervlakte en daar is makkelijk iets aan te doen.

2,7
  22. B.Gisbertz

Eigenlijk nog geen ster waard. De McDonald onder de sushi, niet alles is vers. Onprettige bediening; eerst te amicaal en ga je dan daar in mee, zet ze je op je nummer dat ze daar niet van gediend is en ook nog op een toon zodat de sfeer aan tafel daarna bedrukt was. Zeer kinderachtig.

Zeer jammer, dat had echt anders gekund.

23. c.jansen

Gewoon goed eten.

24. Op 19 april 2015 hebben we uitstekend gegeten bij UME, op een mooie locatie. Gastvrije ontvangst en een zeer vriendelijke bediening.

We hebben genoten van een uitgebreid aanbod van zeer smaakvolle gerechten. Ook de glutenvrije gerechten waren top!

We komen zeker nog terug.

25. Een goed begin is het halve werk. Van dit goed begin was geen sprake door de iets chagrijnige oudere Aziatische gastvrouw. Gelukkig werd dit gecompenseerd door de vriendelijke bediening van de oudere Aziatische man en de jongelingen. De sushi is erg lekker maar de keuze kan toch wel wat uitgebreid worden. Waar zijn de gebakken banaantjes bijvoorbeeld. Ook een aanvulling op de aangeboden desserts zou het restaurant goed doen. Crème Brulee, spekkoek of iets met chocolade als alternatief voor de mensen die liever geen ijs eten. Complimenten voor de inrichting overigens maar wees niet te zuinig op het opstoken van de ruimte. Of wilt u juist dat we extra veel thee bestellen om ons warm te houden?

26. Heel onvriendelijk ontvangen, slechte service. Eten was niet lekker, veel producten gewoon uit de diepvries geserveerd.

2,6
  27. Wat een waardeloos restaurant. Wij zijn echte sushiliefhebbers, dus toen we het restaurant zagen waren we meteen verliefd. Bij binnenkomst sloeg dit echter volledig om. Helaas is het een grote kille ruimte die aangekleed is met licht houten tafels, alsof je de showroom van de ikea instapt. We werden te woord gestaan door een ogenschijnlijk vriendelijke Nederlandse man, die helaas geen tafeltje beschikbaar had, want alles was gereserveerd. Op dat moment was het halve restaurant nog leeg, maar goed dat zou met een uurtje vol zitten.

Op onze vraag of meenemen dan een mogelijkheid was werd bevestigend geantwoord, dus we zijn de kaart door gaan nemen. Hangend aan een sta-tafel hoor ik 'nee, we hebben niet gereserveerd'. Oh zegt de dame in kwestie (meneer was in geen velden of wegen te bekennen), ik heb hier nog wel een mooi plaatsje. Een tafel waar wij dus schijnbaar hadden kunnen zitten. Ongelooflijk asociaal. Dit onderstreept de gastvrijheid van meneer, maar ik vind ook meteen van het restaurant.

Je bent daar namelijk niet voor een gezellig avondje uit. Je bent daar om ze zelf geld te laten verdienen! Helaas moeten ze daarvoor mensen eten geven en ze bedienen, maar alles wat je daar ziet gebeuren draait om geldzucht en kostenbesparing!

Uiteindelijk besloten om eten te bestellen. Inderdaad, standaard sushi tegen een veel te hoge prijs. Het is geen spannende sushi, gewoon wat je bij de grote ketens krijgt, maar 60 euro met 2 personen ben je makkelijk kwijt zonder veel te eten.

Wat een enorme tegenvaller zeg! Voor ons nooit meer!!

28. Wendy Janssen

Al 2 keer wezen eten bij Ume, heel mooi pand, het oude postkantoor. Mooi gebouw & heel mooi aangekleed!

Eten is er ook heerlijk, super lekkere sushi & sojaboontjes! Ook het vlees op de kaart is heerlijk.

Jammer dat er vaak fouten gemaakt worden met de bediening. Vaak verkeerde gerechtjes gekregen. Eenmaal zelfs dat de bediening zei dat ze hem in rekening bracht (omdat deze terug kwam), terwijl wij deze niet besteld hadden. Dit dus tegen de baas gezegd en deze werd uiteindelijk niet meegerekend. Ook het drinken laat vaak op zich wachten of je moet echt zelf aangeven dat je graag iets te drinken wilt.

29. Take a way is een drama, mini rolletjes en veel te duur. Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding met de prijs, dus niet doen. Alleen daar eten is wel oké.

30. Al tweemaal wezen eten bij dit sushi restaurant in het oude postkantoor van Roermond. Prachtige locatie, vriendelijk personeel en de sushi is er erg goed.
    Wanneer we sushi gaan eten in Roermond kiezen we altijd voor dit restaurant.

31. Super gegeten!! Mooi pand, mooie ruime inrichting. Alle gerechten waren heerlijk!

32. yvonne

33. Niks te klagen, de beste uit roermond. Sushi kwaliteit is gewoon super, de vis is altijd vers en dat proef je. Tussen 5 uur en 7 uur is het nooit druk dus je eten staat zo op tafel. Een aanrader is gewoon om de lychywijn apretiefje mee te bestelen op het begin, super lekker.

34. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance!

35. Edwin van Dronkelaar

Zeer slechte service. Begon al bij binnenkomst met de vraag hoe oud onze dochter was. Zij gaf aan niet mee eten. We waren met 5 personen maar kregen een tafel voor 4 aangezien onze dochter niet mee zou eten. Tijdens het eten proefde onze dochter 1 gerecht en stond er binnen 10 seconden een ober aan de tafel om hier een opmerking over te maken. Voorts werden gerechten uit ronde 2 geserveerd in ronde 3.
    Toen wij daar wat van zeiden was het antwoord: daar moeten jullie het mee doen, succes ermee. Kortom: eens maar nooit meer. Wat een bedroevend niveau.

4,5
  36. Friederichs

+ Eten smaakt goed, paar gerechten op de kaart die ik nog niet gezien had bij een japanner en erg lekker waren. Sfeer is goed. Prijs is normaal.

- In de 1e ronde pakte de serveerder de sushi vast met zijn blote handen aan tafel. Toen we ronde 2 aan het invullen waren moest er nog 1 gerecht van ronde 1 komen. Terwijl ik de lijst aan het invullen was, zette (leek eerder op gooien, duidelijk te merken dat hij haast had) de serveerder het gerecht op de lijst. Vriendin is vegetarische, in eerste instantie niet gemeld. In de 2e ronde zaten de vegetarische maki-rollen bedekt met viskuit. Dit aangegeven aan de gastheer, kregen we een extra kaart erbij waar specifiek op aangegeven stond dat de bestellingen voor een vegetariër waren, zodat deze apart geleverd werden. Ronde 3 zat ook bedekt met viskuit. Dit nogmaals aangegeven, excuses werden op een gepaste manier gemaakt en kregen nieuwe sushi. Op deze zat ook viskuit. Dit maar niet meer gemeld, opdat we anders bezig bleven. Laatste ronde nog een laatste ice-tea besteld, kreeg deze voorgezet en 5 minuten later kwam nog iemand aan met een ice-tea. Toen we zeiden dat we deze al gekregen hadden, zei de serveerster enthousiast: "Lekker, dan is deze voor mij!"

Conclusie: sushi was lekker, maar de service laat veel te wensen over!

37. Vlotte vriendelijke bediening, lekker eten, prima restaurant. Komen zeker nog eens terug.

38. Al meerdere malen gegeten hier. Vriendelijk service, zeker bij het fulltime personeel. Eten is voortreffelijk!! Tot nu toe nog nergens betere sushi gegeten. Sfeer is goed. Enige minpuntje kan de grootte van het restaurant zijn en het weinig aantal "afgeschermde" tafeltjes, maar dit is slechts een minuscuul minpuntje.

39. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij Ume. Waren al meerdere malen bij de vestiging in Venlo geweest, helaas is deze niet meer open, daarom uitgeweken naar Roermond, absoluut de moeite waard! Alle sushi echt lekker vers en de warme gerechten waren echt warm, om niet te zeggen heet. Bediening erg vriendelijk en sfeer helemaal top. Wij komen zeker nog een keertje terug!

40. Sliepen

Wij waren met 6 personen en hebben veel van de 99 gerechten geprobeerd maar alles was even lekker. Een goede mix van tal van verschillende smaken. Vijf gangen is heel veel, dus zeker een goede prijs-kwaliteit en een mooie ambiance en zeer vriendelijke en snelle bediening.

41. Sfeer en uitstraling van dit restaurant zijn geweldig! Eten is lekker. Sushi erg goed. Hoewel er ook wat niet japanse gerechten opde kaart staan zoals loempias. Goede formule.

42. Toen ik binnenkwam vond ik alles er erg mooi uitzien, echt een mooi en modern interieur en daardoor kreeg ik wel hoge verwachtingen maar... we moesten lang wachten tot we verder werden geholpen en een tafel aan kregen gewezen. Het eten was wel oké, maar de concurrent op de Hamstraat overtreft duidelijk. De sfeer was verder wel goed en het personeel vriendelijk. Alles bij elkaar vond ik het een prima restaurant maar niet het geld waard.

43. sandra en remco

Wij zijn met 4 personen komen eten, en zijn een beetje teleurgesteld. De avond begon al slecht, we kwamen binnen en werden totaal genegeerd door de dame achter de bar. Na een paar minuten wachten kwam er iemand naar ons toe en werden we naar onze tafel begeleid, en kregen een goede uitleg. Het eten was over het algemeen erg smakelijk, en de bediening erg behulpzaam en vriendelijk. We wilden onze avond afsluiten met een kop koffie waarop we 20 minuten hebben gewacht, en waar de crèmelaag al van weg was. Grappa werd geserveerd in een soort frisdrankglaasjes. Erg jammer!!

3,3
  44. Ik moet dit even zeggen. Net na de opening hier geweest in december, dat was een slechte ervaring toen. Bediening die niet goed nagewerkt was, keuken die niet liep, computersysteem niet op orde. Eten smaakte wel goed toen. Mer de manager toen gesproken en hij beloofde beterschap.
    Nu 3 maanden later terug. TOP!
    Eten werd snel gebracht, smaakte erg goed. Sushi zalig! Bediening zeer vriendelijk.
    Wij eten heel regelmatig sushi en dit behoorde echt in de top!
    Dit is echt een aanrader. Bovendien beloofde de manager toen beterschap en hij heeft het waargemaakt. Mensen, gaan!

45. Lekker, meer dan genoeg en leuke ambiance. Je moet er alleen wel wat tijd voor uittrekken.

46. We hebben op zaterdagavond gegeten en het was slecht.
    Je mag 5 keuzes maken in 5 rondes. Dus 25 gerechtjes proeven.
    In de eerste ronde waren ze 2 gerechten vergeten en wij maar wachten!
    De tweede ronde waren de gefrituurde groenten meer paneermeel en bladerdeeg dan groente.
    Ik zal verder details besparen.
    De warme gerechten waren veelal lauw en er waren geen rechauds op tafel. Geserveerd op koud servies.
    De warme champignons als gerecht werden opgediend in dezelfde saus als waar een ronde later de varkenshaas in werd geserveerd. Culinaire doodzonde. Kortom erg matig.

We vroegen om een evaluatieformulier en werden verwezen naar de site, waar we onze bevindingen mochten benoemen.

Vandaar deze evaluatie.

47. Wij hebben gisteren hier gegeten en zijn er erg over te spreken! Het restaurant ligt in het oude postkantoor en heeft bepaalde elementen hiervan behouden. Gezellig sfeer en bovendien erg lekkere sushi. Lekker vers. Ook was de bediening goed.