't Roerpotje in Roermond

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1300241950 70
1320030875 67
1339819799 73

1. Gisteravond voor het eerst bij het Roerpotje geweest eten. Lekker gegeten, goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Wij gaan al jaren bij het roerpotje eten. Het is echt heel erg goed. Alleen de prijs. Het is in de afgelopen jaren al langzaam ophoog gegaan maar de laatste prijsverhoging is voor mij echt absurd. Eigenlijk ben ik daar heel erg door teleurgesteld. Voor mij gevoel stond er ook minder op het menu. En waren alle gerechten ook groter zo dat je sneller weg bent.

3. M TE BRAKE

Lekker, voor herhaling vatbaar

4. Goed eten, top bediening en een leuke sfeer. Absoluut een van mijn favoriete eetgelegenheden in Roermond en omstreken.

5. Wij komen al jaren bij 't Roerpotje en zo wilden wij nu weer gaan.. Tot mijn grote verbazing is de prijs in korte tijd weer omhoog gegaan en hebben ze de hele menukaart omgegooid. Het eten is lekker, maar erg prijzig in vergelijking met alle all you eat restaurants.. ook de menukaart is minder speciaal in vergelijking met eerst.. erg jammer

6. heerlijk eten, goede variatie, snelle en vriendelijke bediening, extra service 3.00 betalen voor de uitrij kaart van de parkeergarage achter station bij ziekenhuis en je kan later als 22.00 uitrijden!

7. Frenken

Is zeer zeker de moeite waard. Het eten, de sfeer en de service zijn top. We zijn er met 8 personen geweest, allemaal tevreden.

8. Reservering gemakkelijk en er werd rekening gehouden met een rolstoelafhankelijke gast.
    6 mei j.l. Op ons gemak genoten van heerlijke gerechten, prima bediening. Vriendelijke jongelui waarmee je, ondanks de drukte, een gezellig praatje kunt maken. Voor herhaling vatbaar.

9. Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. We komen zeker een keer terug!

10. Erg lekker en gezellig gegeten.

11. Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Men had het erg druk, soms even wachten, maar voldoende tijd gehad voor alles wat we wilden eten.

12. Vanwege onze eerdere positieve ervaringen wilden we zelfs dit keer op eerste Kerstdag graag eens het restaurant 't Roerpotje bezoeken. Er waren twee opties waaruit men kon kiezen. Er was een middag- en een avondsessie. Wij kozen voor de middagsessie en waren om 13.00 uur welkom. Het reserveren ging als vanouds via Internet en er volgde steeds prompte en correcte opvolging vanuit het team. Wijzigingen werden snel opgepikt en twee dagen van te voren werd er een definitieve telefonische check vanuit het team gedaan zodat ook zij definitief wisten waar ze aan toe waren.

Bij binnenkomst zat het erg sfeervol ingerichte restaurant al bijna helemaal vol. Achteraf gezien hadden wij wellicht ook nog iets eerder kunnen aanschuiven om nog een extra ronde te kunnen kiezen, maar we zijn zeer zeker niets tekort gekomen. Genoeg is genoeg, ook al zijn er nog legio andere heerlijke kleine andere gerechtjes. We bewaren ze voor een volgende keer. De bediening had weliswaar de handen meer dan vol, maar het opneem- en uitserveersysteem deed zijn werk. Efficient de volgende ronde opnemen inclusief de drankjes, zodat een tafel altijd verzorgd achter bleef terwijl de gerechten worden klaargemaakt. Een tussentijds bezoek was dan ook niet echt nodig. Van de mogelijkheid om het gezelschap van 7 personen qua bestellen te splitsen in twee 'virtuele' besteltafels werd geen gebruik gemaakt.. Het is allemaal met een beetje overleg goed te doen om steeds vier gerechten te kiezen.

Alle gerechten werden als vanouds mooi opgediend en waren stuk voor stuk heerlijk. Men had voor deze drukke dagen slim gebruik gemaakt van een 'voorbereid' grand dessert zodat de druk op de keuken eenvoudig elders kon liggen.

Kortom: ook voor de Kerstdagen kun je gerust je plekje reserveren bij 't Roerpotje. Het hele team bedankt voor deze mooie ervaring en we wensen jullie allen een goede jaarwisseling en tot ergens weer in 2017 !!!

13. Prima gegeten en we hadden 'n ontzettend leuke serveerster. Er ging 2 keer iets mis maar zij loste 't ontzettend goed op.

14. c.adams

Het is ons zeer goed bevallen. Zeker de prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug. Dank je wel.

15. Jojanneke

16. Leuke avond gehad.

17. Gezellig restaurant met een gezellige sfeer en goede service, persoonlijke serveerster. Eten werd vlug bezorgd, goede kwaliteit!

18. Gezellig, lekker gegeten. Genoeg keuze.

19. Jamie Stals

Top avond met heerlijk eten en super bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!

20. A. de Wilde

We hebben lekker gegeten bij 't Roerpotje. Je kunt kiezen uit verschillende voorgerechten en kleine hoofdgerechten. De menukaart is gevarieerd en daardoor is er voor iedereen wel wat te kiezen. Bediening is vriendelijk met gevoel voor humor. Wel wat onhandig zowel letterlijk (er viel regelmatig iets) als figuurlijk (niet precies de menukaart kennen en dergelijke). De zaak is sfeervol ingericht.

21. Gisteren na lange tijd met een klein groepje gaan eten. Helaas te laat achter gekomen dat ze inmiddels wèèr de kaart duurder hebben gemaakt. Menig beter restaurant kun je voor 26,50€ eten. Kaart is nog steeds hetzelfde. Porties zijn kleiner geworden en smaakloos. Sauzen bij gerechtjes zijn ook in de goedkope versie op je bord te vinden of basilicum of gewoon mayo... Tonijn was bevroren (meerprijs 2€). Frieten waren zo hard dat t leek of ze herbakken waren. Rekening splitsen is iets wat dit restaurant ook nog steeds niet kan. Na een tiental keren te zijn geweest in de laatste jaren, ben ik nu echt klaar met het restaurant. No return meer voor mij...!

22. Samen met mijn vriend al een aantal keren hier wezen eten. Het restaurant ziet er ontzettend sjiek uit. De bediening is erg vriendelijk en kijkt goed naar je om.

De kaart bied erg lekkere gerechten aan, die ze snel bereid hebben. Elk gerecht is weer lekkerder. Het is niet allemaal super speciaal, en er zit vast ook iets tussen wat niet iedereen lekker vind maar daarom is er genoeg keuze.

Wij zullen altijd terug komen hier!!

23. Jammer. Smakeloos eten. Niet zo geweldig als ze aanprijzen. Meerdere malen gemeld dat het niet naar wens was. Hier werd op geen enkele manier iets mee gedaan. Ik hoef echt niet gratis te eten maar dit kan echt niet. Nogmaals jammer. 2e keer dat het tegenviel. Dus nooit meer. Trek de touristen maar een poot uit.

24. Met twee koppels gaan eten en benieuwd naar het concept. All you can eat for one price. Aan tafel kwam een aardige serveerster uitleggen dat het dessert niet was inbegrepen en dat op de kaart gerechten staan waarvoor bjibetaling vereist is. Jammer want de uitnodigende slogan verliest zo zijn waarde.

Het eten was verder erg lekker en de eerste teleurstellende ervaring verdween al snel bij het zien en ervaren van de mogelijkheden die de kaart wel bood. Goed eten in juiste porties met een prettige doorlooptijd. Goed verzorgd en prettige bediening.

Mijn advies... laat die flauwekul achterwege die prijsverhogend werkt en doe de desserts er gewoon bij. Hetgeen de mensen dan eten, eten ze niet van de kaart.

Zeker een aanrader qua eten en prijs kwaliteitverhouding in een goede ambiance.

25. We hadden niet gereserveerd. We werden netjes ontvangen en er werd netjes uitgelegd hoe het all you can eat systeem werkt. We zijn zeer tevreden. Het eten was overtreffelijk en we hebben er ontzettend van genoten. De medewerkers waren erg vriendelijk. Wel is ons opgevallen dat als de ander nog aan het eten is, je geen bijgerecht hoeft te bestellen. Dit ging namelijk wel mis bij ons. We hadden frietjes erbij besteld en die hebben we nooit gehad. Het stond ook niet op het bonnetje. we hebben het uiteindelijk niet aangegeven want we zaten vol van al dat heerlijke eten! Dit restaurant is echt een aanrader!

26. Carla van Berkel

Heerlijk gegeten. Zonder dat we gereserveerd hadden, hebben ze heerlijke glutenvrije en koemelkeiwitvrije gerechten kunnen serveren. Dit maak ik niet vaak mee!

Een aanrader!!

27. Erg gezellig, eten was lekker, bediening was top. Kortom zeer zeker een aanrader!

28. Na een tip van vrienden hier toch eens gaan eten en t was enorm lekker. We mochten onbeperkt bestellen van de menukaart en het meisje dat ons bediende was heel vriendelijk. Jummie, wij komen zeker een keertje terug!

29. Frenken

Inmiddels zo'n 5 keer gedineerd bij t Roerpotje. De kwaliteit is zeer constant: ook gisteren weer genoten van de zeer smaakvolle, mooi gepresenteerde gerechtjes en heerlijk bijpassende wijnen in een ongedwongen sfeer. Met name de oesters op drie verschillende manieren bereid en de Thaise kokossoep waren voortreffelijk! Ons favoriete restaurant in Roermond.

30. Wat een verschrikkelijke ervaring hebben wij hier gehad. Samen met mijn man wezen eten bij het 'Roerpotje' en een potje was het zeker. Bediening was vooral erg aan het kletsen met elkaar, we konden goed mee genieten over het privéleven van de dames. Het was behoorlijk druk, maar daar trok eigenlijk niemand zich wat van aan.

Zelf hebben we bij ieder drankje dat we wilden bestellen de serveerster moeten roepen, wat erg gênant is midden in een restaurant. Het lijkt me toch vrij logisch dat je hier in de horeca-branche op let. Misschien passen de dames meer bij een callcenter, want praten konden ze fantastisch. Alleen wel tegen elkaar!

Dan het eten. Mijn man is kok binnen een professioneel twee-sterren bedrijf en heeft om de kaart erg moeten lachen. Gerechten zijn héél simpel, ik heb geen idee waarom mensen dit culinaire hoogstandjes noemen. We hebben elkaar een aantal keer vreemd aangekeken, omdat het gerecht soms na twee minuten al voor je neus staat. Volgens mijn man kan het dan nooit helemaal pluis zijn.

Eens maar nooit meer!

31. Sampers en co

Op 16 januari jl. met vrienden gaan uiteten bij 't Roerpotje.

Drank en spijs hebben goed gesmaakt. We hoefden niet lang te wachten op het eten, ook niet toen het drukker werd in het restaurant.

De avond werd compleet gemaakt door de vriendelijke serveerster Irene Nijs. Ze wist precies wanneer ze moest komen, waardoor we iedere keer snel werden geholpen. Ook hield ze zelf in de gaten wanneer het tijd werd voor nieuw drinken.

Het was een zeer geslaagde avond met lekker eten en een goede sfeer.

32. We hebben een hele fijne avond gehad bij het Roerpotje. Het eten smaakte heerlijk, het fijne is dat je voor een vast bedrag allerlei gerechten kunt bestellen, er is voor ieder wat wils. Dus ook ideaal voor wat grotere groepen. De prijs-kwaliteit verhouding is echt perfect. Het personeel is erg vriendelijk.
    We komen weer snel terug!

33. We hebben een heerlijke avond gehad, zowel eten als gezelligheid.
    Personeel is zeer vriendelijk.
    We komen zeker nog eens terug.
    Ga zo door!!!!

34. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en leuk concept.
    Alleen jammer van de meerprijsjes voor bepaalde gerechten.
    En het eten is heel zout (of veel smaakversterkers?) waardoor er veel gedronken moet worden.
    Verder wel heel lekker eten.

35. Paula 20 punten

Met 7 personen gegeten hier gegeten. Wat mij tegenviel is dat we door t aantal personen maar 4 verschillende gerechtjes mochten kiezen. Wat dus betekend dat er wat overleg moet plaats vinden over de bestelling. Enkele gerechten met meerprijs. Persoonlijk vond ik echt alle gerechten die ik heb gehad echt niks bijzonders. Nee ik kom hier echt niet meer terug wat een tegenvaller. T concept wordt op meerdere plekken in Limburg aangeboden, wellicht de moeite waard om eerst eens ergens anders te kijken.

36. Sharon Delescen

37. Vandaag met drie personen hier geweest eten. Lekker buiten kunnen zitten en heerlijk genoten!
    Alles was top! Een groot compliment voor de bediening, met name Evelien. Heel gastvrij en ontzettend aardig!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

38. Fantastisch gegeten. Alle gerechtjes waren van topkwaliteit en heel leuk opgemaakt. De (2) jonge koks die er waren komen er wel. Je blijft eten en voor deze prijs krijg je elders alleen maar een hoofdgerecht.
    Ga zo door!

39. Helemaal geweldig, super lekkere gerechten en dat voor all you can eat!! Culinaire hoogstandjes en het één nog lekkerder dan het andere!! Het personeel erg vriendelijk en zeer oplettend!! Zeer de moeite waard ...goed eten voor een goede prijs kwaliteits verhouding, wij gaan hier zeker vaker naar toe!

40. Top zaak, vandaag gaan eten en het was super!

41. Hans 292 punten

Anders dan gebruikelijk, maar een bijzonder concept!

Onbeperkt eten voor € 23,50 p.p. excl. de drankjes en desserts.
    Je mag zo vaak als je wil, tot 22.00 uur, een nieuwe ronde gerechten bestellen.
    Er zijn diverse voortreffelijke gerechten, en de andere zijn zeker goed.
    Natuurlijk bepaalt je smaak dat je het een beter vindt dan het andere,
    maar ik heb niets gegeten dat onder de maat was.

Ruime keuze aan vegetarisch, vlees, vis, salades.
    Ook enkele voortreffelijke gerechten met geitenkaas.
    Vooral de salade met geitenkaas en de in honing gecaramelliseerde walnoten was bijzonder lekker.

De porties zijn logischerwijs kleiner dan bij een normale gang, maar daarvoor kun je ook gewoon 6 keer bestellen, of vaker als je buik dat aan kan...

Er zijn inderdaad een aantal gerechten waar je 2 of 3 euro (per keer) extra voor betaald, zoals voor de ossenhaas. En de halve kreeft kost zelfs € 6,50 extra.
    Maar dat staat duidelijk op de kaart aangegeven, en is een eigen keuze.
    Er is ruim voldoende keus uit de gewone gerechten, (zie ook hun website op eet.nu),
    en ik vind dat het hele concept zo eerlijk en goed in elkaar zit.
    Anders zou het niet voor deze prijs kunnen, en zeker niet gezien de kwaliteit!

Er is nog een beperking voor als je met een wat grotere groep gaat.
    Je kunt slechts 4 soorten gerechten per tafel bestellen.
    Niet dat je minder gerechten krijgt, maar er moet enkele malen hetzelfde worden besteld.
    Maar dit hebben we niet als een echt probleem ervaren.
    Tenslotte wil je diverse gerechten proberen, en dan bestel je gewoon met 2 of 3 personen hetzelfde.
    En heb je er erg veel moeite mee, dan splits je je tafel op, en bestel je apart.
    (Maar dan heb je geen garantie dat de gerechten gelijktijdig aankomen).

De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam, ook met de uitleg ivm de keuze van de gerechten.
    Het doel is duidelijk jou als gast tevreden te stellen, en dat is goed gelukt.
    De wachttijden zijn ook zeer redelijk.

Dit restaurant is zeker een aanrader, en ons gaan ze er vaker zien!

42. Het eten is heerlijk en de bediening is vriendelijk!!
    Het onbeperkt à la carte eten vind ik persoonlijk een beetje een vals lokkertje... Voor de lekkere gerechtjes betaal je een paar euro per gerechtje bij, en het nagerecht moet je volledig apart betalen.... In mijn beleving hoort bij onbeperkt à la carte toch echt een nagerecht. Met als gevolg dat je voor 2 personen alsnog gauw richting de €90,- kwijt bent....

43. Gisteren heerlijk getafeld, en... alweer een nieuwe kaart die de vorige met stappen overtreft. Nog meer smaken uit de wereldkeuken zelfs met gegratineerde kreeft. De goede zin van de medewerkers laat zien dat ze er met plezier werken.

44. Fam. v/d Lange

Gisteren Heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijke en correcte bediening.

45. Peter & Grietje Brunssum

Wij hebben zaterdag 9 maart 2013 voortreffelijk a la carte gegeten in het roerpotje.
    Vriendelijke bediening en fijne ambiance. Op Facebook heb ik direct een ik vind leuk geplaatst met de vermelding jullie te laten weten hoeveel FB'ers dit leuk gaan vinden.
    Het gratis parkeren was eem welkome aanvulling om rustig en met smaak te genieten van jullie culinaire hoogstandjes. Ons cijfer is dan ook een dikke 8,5 . Ga zo door.

46. osmen27 6538 punten

Enkele dagen geleden hebben wij voor de eerste keer gegeten in deze gelegenheid met het concept: "Geniet .... zonder limiet!". Bestel per keer 1 gerecht per persoon naar keuze. Bij een tafel van 5 personen en meer maximaal 4 verschillende gerechten per ronde.
    In een zeer bedompte en broeierig achteraf zaaltje zaten wij met twaalf personen aan één lange tafel ( niet erg gesprek-uitnodigend) en dat in het kader van een afscheid. Ja, en dan het voormelde concept: er is in principe niets mee maar de basisprijs van € 23,50 is voor het gebodene toch echt aan de hoge kant. Voeg daarbij de diverse meerprijzen en de tarieven voor de nagerechten en de koffie, dan kom je al heel snel uit op een prijs van gemiddeld
    € 55,= en dat is toch niet misselijk?! Bekijk de langwerpige menukaart maar eens.
    Smaken waren in orde evenals gastvriendelijkheid, maar of wij hier nog snel een keertje terugkeren? Ik betwijfel het zeer.

47. Erg lekker gegeten! Leuk concept, zeker met een kleine groep! Hier ga ik zeker nog eens naar terug!

48. Heerlijk gegeten in een modern mooi restaurant. Lekkere gerechten, de meerprijs bij enkele gerechten zijn prima te overzien, en mocht je dit niet willen is de keuze nog steeds reuze! Enige nadelige vonden wij de in het begin zeer vriendelijke gastvrouw, erg opdringerig worden wat betreft de drank... Na 3 keer vragen of we nog iets wilden drinken terwijl we tot 3 keer toe de glazen nog niet leeg hadden werd op den duur behoorlijk irritant, maar dat was ook het het enige puntje van kritiek... Verder prima!

49. Met een vriendin gisterenavond geweest en super lekker gegeten!! Vrijdag zijn er weer met een hele groep! Keep up the good work!

50. Lekker eten, service bovenmaats, degene die ons bediende noemde expliciet haar naam zodat we haar konden roepen mocht dat nodig zijn. Niet opdringerig om de glazen gevuld te krijgen, duidelijke uitleg vooraf. We hadden vooraf gereserveerd en gevraagd om een ronde tafel, ook dat was netjes geregeld. Een aanrader!

51. Alyssa Metsemakers

52. Op aanraden van vrienden het nieuwe concept geniet zonder limiet geprobeerd, wat een leuk concept... Lekker onbeperkt bestellen van heerlijke verse gerechten..! Veel aandacht van de zeer professionele en vriendelijke bediening. Wij komen zeker weer snel terug..! Bedankt voor de fijne ervaring!!

53. gisteren heerlijk gegeten! wat is dit leuk om te doen zeg! heb meteen gereserveerd voor volgende week. Er staan nog genoeg gerechten op de kaart die ik wil proeven, maar het ging er echt niet meer bij... echt genieten en wat hun betreft zeker zonder limiet! top!!!

54. Heerlijk gevarieerd gegeten.

We hebben voor het eerst het nieuwe concept : "geniet zonder limiet" geprobeerd.

Echt een leuk concept. Allemaal verschillende voor, hoofd, en nagerechten die je naar lieve lust kunt bestellen. Gerechten die met zorg zijn gemaakt en ook echt lekker zijn.

Prijs / kwaliteit? gewoon prima!

De sfeer was ontspannen en t was er gezellig druk.

We hebben binnenkort bij jullie een avondje met de meiden gepland, dat gaat helemaal goedkomen!

Dank voor de gezellige avond, en tot de volgende keer!

55. Loes 29 punten

We hebben met zijn 2-jes heerlijk gegeten en genoten van de sfeer afgelopen weekend. We komen zeker snel terug voor weer een leuke avond, hopelijk op het terras.

56. Gister met z'n vijfen gegeten bij het roerpotje, nu zie ik pas de hoeveelheid slechte recensies. Echter past dit totaal niet bij wat wij hebben ervaren. Wij hebben er heerlijk gegeten, 3 gangen. We konden ons niet vinden in de lange wachttijden, wij vonden het erg prettig dat er tussen de gangen door even wat tijd zat. En de bediening was echt top ik kom zelf uit de horeca en deze dame heeft het goed begrepen! Al met al en topavond gehad op het zonnige terras bij een leuke tent!

57. Afgelopen zaterdag met vier personen gegeten.
    Op zich lekker gegeten voor een goede prijs.
    Alleen de wachttijd is echt niet om over naar huis te schrijven! Ik vind het normaal niet erg om even te moeten wachten maar dit werd door ons allemaal als storend ervaren.
    Hadden gereserveerd voor 19.00 uur. Liepen om 23.00 uur naar buiten!! Voor een driegangen menu toch iets te veel van het goede.

58. Jaqueline

Gisteren voor de 2e keer in korte tijd lekker gegeten bij het Roerpotje. Leuke gevarieerde gerechten op de kaart en over de prijs en kwaliteit hebben wij geen klagen.

Jammer dat de service ook deze keer niet goed was. De meiden van de bediening waren meer met elkaar bezig dan met de mensen in het restaurant.

59. Tijdens onze herfstvakantie waren wij in Roermond en hadden 's avonds trek om met samen met onze zoon van zeven ergens te gaan eten. Uiteindelijk bij het Roerpotje terechtgekomen.

Een bistro met een redelijk interieur en best wel druk op een dinsdagavond.

De kaart bood een keuzemenu voor Euro 23,50, waarbij uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten kon worden gekozen. Op zich waren er mooie gerechten aanwezig.

De voorgerechten (salade en tomatensoep) waren op zich best aardig. De hoofdgerechten (Sate van de haas en varkenshaas in roomsaus) waren onder de maat. Het vlees was droog en weinig smaak. De satesaus en roomsaus waren vlak. Het nagerecht (tiramisu met speculaaskruiden) was te vloeibaar en de koek op de bodem was smakeloos.

Onze zoon liet het bij friet met een frikandel, waarbij helaas geen garnituur werd geserveerd.

Al met al voor Euro 72,- inclusief drankjes geen spectaculaire avond gehad. Er mag in het Roerpotje met meer passie en smaak worden gekookt.

60. Gisteren nog eens geweest na zeker meer dan een jaar. Wat is er gebeurd? Prijzen zijn gezakt maar de kwaliteit ook. Het eten miste pit en de kaart was niet van het niveau van een paar jaar geleden. Waar is de amuse gebleven? Bediening heeft het drukker met elkaar dan met de klanten. Jammer.. voorlopig voor het laatst geweest.

PS het toetje maakte het nog een beetje goed.

61. Na het lezen van de recensies twijfelde ik om te reserveren. Gelukkig heb ik naar de goede ipv naar de slechte recensies gekeken want het was perfect. De sfeer was relaxed, de bediening was vriendelijk en correct en het eten was heerlijk. Een aanrader!

62. Afgelopen zomer nog een paar keer gegeten, maar 't is niet meer het Roerpotje dat wij gewend zijn van jaren geleden!

Jammer, want het eten is er nog steeds goed, alleen de bediening is wat laks en het is er idd. niet meer zo druk als voorheen.

63. Tom-Eric 2573 punten

Afgelopen zondag zijn we hier met z'n vieren gaan eten. Het terras was niet al te groot en zat, nadat wij plaatsnamen, helemaal vol.

Helaas was dit ook te merken in de wachttijden, op zich vreemd want toen ik later naar de toilet ging leek het alsof het restaurant binnen helemaal leeg was.

Het eten was echter wel goed! Ik had vooraf geitenkaas omwikkeld in spek met honingsaus, dit was heerlijk!

Als hoofdgerecht had ik een paddestoel gevuld met groente, gegratineerd met geitenkaas in een paprikasaus. Ook deze was smakelijk, maar iets minder dan het voorgerecht.

Het dessert was een bladerdeegbakje warm uit de oven met chocolade-ijs. Wat mij betreft een goede afsluiter!

Als dit restaurant wat aan de bediening/wachttijd doet is het wat mij betreft een aanrader.

64. Rene 1267 punten

Dankzij dit restaurant heb ik een trui erbij. De wachttijd is er zolang dat je er een trui kunt breien. Bedankt Roerpot.

Zijn hier met z'n vieren gaan eten en zijn voor het 3 gangen menu gegaan. We zijn buiten gaan zitten om te genieten van het mooie weer maar je zit er wel hutje mutje op elkaar gestapeld. Dit komt de sfeer niet ten goede.

Het eten was op zich prima maar voor die prijs zou ik er toch echt niet trots op zijn.

Het enige wat ik echt verrassend lekker vond was het voorgerecht van mijn vriendin. Een stuk geitenkaas omwikkeld met een dun lapje spek en heerlijke saus.

65. Inge 23 punten

Altijd weer lekker eten bij het Roerpotje. 3- of 4 gangenmenu voor een prima prijs. Oké, soms moet je wel heel lang wachten (vooral op het nagerecht), maar de gerechten zijn lekker en mooi opgemaakt. Je zit er niet overvol van, maar hebt wel genoeg gehad.