't Olijfje in Roermond

1350191001 76
1372045778 62
1481319662 63
1601520935 74

1. Erg gezellig binnen ingericht. Verschillende stoof gerechten werden ons aangeboden, het smaakte super! Wij komen zeker nog eens terug. Gr Lia Henssen.

2. Pim Ermers

We hebben genoten in een gezellige sfeer, in een warme ambiance van een heerlijk etentje wat met zorg en heel vriendelijk werd opgediend.

3. Larry en Wilma Hemmingway

Wij vierden ons 27 jarig huwelijk en zijn hartelijk ontvangen. Het eten was zeer goed en de bediening erg vriendelijk.
    Wij komen graag weer terug.

4. Roberto Cuypers

Heerlijk gegeten: verse mosselen uit Yerseke van een uitstekende kwaliteit en prima op smaak. Ook de groenteburger van mijn tafelgenoot voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. En wat kunnen zelfgemaakte frieten toch lekker zijn! Een bijzonder compliment voor de sfeer in dit eetcafé en de werkelijk bijzonder attente en vriendelijke bediening. Een aanrader!

5. Gezellig en goed eten met prima service gehad fijne zaak dicht bij de outlet!

6. Gezellige omgeving. Bediening vriendelijk, kok had super gekookt. Lekkere gebakken bief, precies zoals ik gevraagd lekker mals. Kwamen geregeld vragen of we nog wat wilde drinken en of alles naar wens was. Absoluut een aanrader.

7. Maris Grispen

Gezellig en prima eten Aanrader!

8. ANS de wijk

Bevalt goed, ben al vaker hier geweest. Klein, gezellig en vriendelijk.

9. Genoten van deze avond. Heerlijk gegeten, alles naar wens.
    Iets langer moeten wachten op alles, maar dat werd beloond met prima mosselen, lamsrack....perfekte uiensoep.
    Vooral doen 😀

10. Even lekker op terras zitten en een salade nuttigen is daar geen succes. Kwaliteit laat zeer te wensen over en na een gegronde klacht komt de eigenaresse, in klompen gekleed, verhaal halen op een intimiderende manier.
    Er wordt absoluut niet naar de gasten geluisterd. Heeft er misschien mee te maken dat er toch wel weer toeristen komen die de volle prijs betalen voor een eenmalige slechte ervaring.

Mij zien ze daar nooit meer terug, bediening door twee zeer jonge jongens met weinig tot geen horeca ervaring. Echt een aanfluiting.

11. Afgelopen weekend bij Olijfje gegeten. Mijn man en ik beiden de wild goulash besteld, heerlijk! Ook samen met de stamppot echt een aanrader. Gezellige sfeer en goede bediening, voor herhaling vatbaar.

12. Na een dagje shoppen in Roermond, brachten wij een bezoek aan Olijfje om iets te eten. De soep was lauw en dat namen we nog voor lief. De wild ragout met de daarbij de geserveerde andijvie stampot zag er niet echt appetijtelijk uit en werd koud opgediend. Hier zeiden wel iets van. Opgewarmd in de magnetron werd de stampot opnieuw opgediend. De eerste hap hier van kreeg ik niet door mijn keel. Vreselijk, de stampot smaakte zoals hij eruit zag. Ook wat het vlees betreft wordt hier weinig aandacht aan de kwaliteit geschonken. Buiten dat het niet echt warm wordt opgediend is het ook nog taai. Niet voor herhaling vatbaar.

1,3
  13. Super gezellig eetcafe / restaurant. Bediening is erg gezellig en neemt de tijd voor je! Het eten is prima. Niet speciaal, maar gewoon lekker zoals het hoort. Thea de gastvrouw zorgt dat je zeker niets tekort komt.

14. Jelle Sieben

Ik heb laatst met mijn gezin bij Olijfje gegeten. Uitermate fantastisch! Een echte aanrader. Vooral de bediening is ontzettend aardig en je zit heel mooi aan de Roerkade. Verder was het eten ook hartstikke lekker! Zelfs mijn kinderen genoten ervan. Mijn complimenten!

15. Henk en Hilde

Met vrienden op een donderdag gegeten. Heerlijke mosselen met frietjes en sla! Gezellig ingericht en vriendelijke bediening! Wij komen zéker terug!

16. 7 aug 2015 op het terras gegeten.

Duurde even voordat de bediening naar ons tafeltje kwam. Chagerijnige wat oudere mevrouw nam het drinken op en het duurde al een tijd voor het kwam.

Daarna een hoofdgerecht besteld en om alvast wat te eten brood met kruidenboter besteld. Het was al heel erg lang wachten op brood met kruidenboter en daarna meer dan een uur gewacht op het hoofdgerecht.

De frietjes die wat later kwamen werden op de tafel gesmeten achter de menukaart, zonder dat er wat werd gezegd. Op die manier werd ook de rekening op de tafel gegooid zonder ons aan te kijken.

Eten ging wel maar de bediening was ondermaats.

3,7
  17. vanessa en johan

Heel gezellig plekje, vriendelijke bediening. Heel lekker eten en zeker niet duur! Een aanrader!

18. Open zonnige dag buiten op het terras gezeten en een hapje gegeten, dat viel enorm tegen. Mijn vriend kreeg varkenshaas met mosterdsaus i.p.v. met saté. Ik heb biefstuk maar half opgegeten omdat het moeilijk weg te krijgen was, de groente waren half rauw en heb het halverwege ook maar aan de kant geschoven. De frietjes waren wel lekker en heb dan ook alleen de frietjes maar opgegeten. Heb er wat van gezegd maar ze wisten niet wat ze ermee aan moesten. Voor mij niet voor herhaling vatbaar en erg zonde van het geld!

19. ClaudeHooperB

Een mooi pandje aan de Roerkade, een bijzondere inrichting, bijna kitsch maar gezellig en sfeervol, een doorkijk naar de keuken achter de bar, meer drank dan eten op de kaart maar genoeg keus, ook kleine porties mogelijk, bediening is zeer vriendelijk en vrolijk, later op de avond drukker en erg rumoerig, akoestiek?, voor een eetcafé prima gegeten, geen toeters en bellen maar in een eetcafé verwacht ik dat ook niet, lekkere koffie met zelfgebakken cake en paaseitjes, er waren al verse asperges verwerkt in een maaltijdsalade met gerookte zalm, lekker brood (maisbrood?) en lekkere frietjes!

20. Nu 2 keer wezen eten. Bediening, inrichting en sfeer waren super. Het eten was erg goed in verhouding met prijs kwaliteit, voor ons een reden om er 60 km voor te rijden. Dit zullen we beslist vaker doen.

21. Bediening kon geen lachje vanaf waardoor ook mijn sympathie vanzelf een beetje verdween.

De ossehaaspuntjes waren doorbakken waardoor de schoenzoolvergelijking ruimschoots van toepassing was.
    Ook de soep van mijn tafelgenote was redelijk smakeloos.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar en zal het niemand aanraden!

2,7
  22. Gezellige inrichting,veel groenten,biologische produkten, yumi yumi

23. Leuk klein eet restaurantje. Eten is goed, bediening is ook goed.

6,7
  24. Net terug van een gezellige avond bij Olijfje van een geweldig lekker stoofpotje met bokbier. Met eigengemaakte rode kool en hele, lekkere frieten erbij.
    Het was een super WOW/DEAL!
    Ook de bediening was geweldig!
    Bedankt, we komen zeker nog eens terug!

Herm en Sophie

25. Riny Lebon

Net terug van een gezellige avond bij Olijfje. Geweldig lekker gegeten en de bediening was super! We voelden ons direct een beetje thuis en komen zeker nog eens terug.

Groet,

Daniel en Riny Lebon.

26. Myriam Backus

Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was geweldig.

Een geweldige wowdeal!

27. Echt een gezellig klein en kneuterig eetcafeetje! Eigenaresse kookt met passie en alles kan! Dit is nog eens gastvrijheid! Gewoon erg lekker gegeten na een middag wandelen.

28. Lekker gegeten, wijn was goed. Dat is het enige positieve. Maar de bediening was ronduit chagrijnig.

Geen beleefdheden. Voorbeeld: wanneer je drankjes serveert, serveer je eerst aan de dames aan tafel en daarna pas de heren. En niet andersom! Verder werd er niet gewezen op andere menu's die niet op menukaart stonden, waarvan de bordjes achter mij aan de muur hingen. Jammer, want het ziet er verder allemaal leuk uit! Ik weet niet of ik nog een keer terug ga. Vriendelijk personeel vind ik erg belangrijk.

29. Heb in bijna alle restaurants gegeten in Roermond, maar van al die restaurants is dit toch wel de slechtste ( oh sorry eetcafé ). Als je een eetcafé hebt hanteer dan ook de eetcafé prijzen. In het begin hadden ze dat wel, een saté was 12,50 of misschien nog minder, maar de prijzen zijn zo snel gestegen...... pffff dat is de kwaliteit niet waard.

De bediening. Even kort dan...

- niet met de gasten bezig.

- amicaal naar mensen die ze niet kennen.

- geen horeca vaardigheden.

3,2
  30. Ben nu 2x bij Olijfje geweest vind het eten en de bediening super! Zal er zeker vaker naar toe gaan!

31. Het is en blijft een eetcafe en ja eenvoudig eten tegen te hoge prijzen. Een sla met spekjes, maar ook niet meer dan dat, een biefstukje met groente garnituur, dwz 6 peultjes. Een glas rode wijn waarvan net de bodem is bedekt. Zo jaagt de horeca zijn klanten wel de deur uit.

32. Geweldige sfeer, het eten was top en de bediening ging snel. Prijs klasse is geweldig!

33. Trees 13561 punten

Een tijdje geleden geweest, leuk tentje, eten was oke.

Wel prijzig.

34. Het eten en de bediening zijn naar mijn mening super.

Ook een supergezellige sfeer!

35. john wijnands

Olijfje nu voor de 2e keer bezocht. wat n tegenvaller, de bediening was vriendelijk maar had er wel erg veel moeite mee. het eten was smakeloos. Een bord sla vooraf en een droge bief erachteraan wat ik met n leeg glas wijn moest wegspoelen.

We hebben toch een gezellige avond gehad, maar voorlopig is dit gezellige restaurantje even van mijn lijst.

36. Erg gezellig in gericht het eten is prima , lekkere wijn fijne bediening.

37. Het eten was smakeloos de bediening duurde erg lang en de bestelde saté(saus) was niet te pruimen.

1,5
  38. straagnob

knusse ambiance , eten goed maar niets bijzonders, erg luidruchtig,misschien te weinig bediening, want het als klant zelf moeten doorgeven van gebruikte borden is niet echt professioneel.

39. John & Iris & Derek

Gezellig eetcafe; lekker eten; vriendelijk en snel bediening.

40. Zeer goed gezellig restaurant, leuke bediening en goede eten voor aantrekkelijke prijzen.

41. F Wittenveld

Ik snap niet dat zo'n tent nog bestaat

42. ingvild

Leuke tent, goede sfeer en fijne bediening. Eten is altijd prima en niet duur !!

43. altijd lekker, heel gezellig en leuke bediening een echte aanrader

44. Marcel & Mike

Super gezellig en zeer aan te bevelen voor een knus dineetje met z,n tweetjes.