't Munstercafé in Roermond

1617919953 67
1659220314 66
1690195585 64
1700520676 64

1. Lekker gegeten gisteren bij het Munstercafé. De sfeer is informeel en Roermonds gastvriendelijk. De service is prima, gerechten snel op tafel en de dames van de bediening zijn vriendelijk en altijd te vinden voor een grapje. Wij komen er graag en zullen dat zeker nog vaker doen!

2. Léonneke Lafeber-Hammes

De uitbreiding van het Munstercafé is met recht een grote aanwinst voor het Munsterplein. Ik denk dat vele klanten van het alom bekende adres dezelfde mening zijn toegedaan. Het was al altijd oergezellig om in dit restaurant te vertoeven maar het is er nu nog een stuk gezelliger door geworden. Er is ook goed nagedacht over de inrichting, de keuze van de materialen, de open-haardpartij in het nieuwe gedeelte, kortom het overtrof mijn stoutste verwachtingen. En dat in zo'n korte tijd gerealiseerd: chapeau! Het hele team heeft zich met hart en ziel ingezet om alles op tijd klaar te krijgen en - volgens mij - zijn er veel extra uren gemaakt maar het uiteindelijke resultaat is dan ook bijzonder fraai geworden. Gelukkig heeft de sfeer aan niets ingeboet en is de klantvriendelijkheid en de kwaliteit van de producten net zo goed als voorheen maar ik ben er van overtuigd dat nu nog meer mensen jullie weten te vinden.
    Ik wens jullie dan ook heel veel succes toe met deze uitbreiding.
    Ik hoop jullie zaak nog vaak te kunnen en mogen bezoeken en ik zal trouw mijn lege kopje binnen komen afgeven zodat het de bediening een extra "loopje" bespaart.
    Met vriendelijke groet en wat mij betreft, zeker tot ziens.
    Léonneke (jullie weten inmiddels wel wie Léonneke is, hi, hi).

3. Vanmiddag een late lunch gehad hier.
    We bestelden een uiensoep en een Mexicaanse wrap.
    Er dreven stukken weke boterham in de soep en de halve kom zat vol met hele vette brokken kaas, het beetje bouillon dat er in zat was helaas ook lauw maar was enigszins op smaak.
    De wrap die we hadden was klef en dreef in de saus, wederom helemaal vol met plakken kaas. We hebben het beide ook niet opgegeten.
    Tussendoor werd er niet gevraagd of het eten naar wens was terwijl er erg veel personeel rond liep. Toen ze de gerechten uit kwamen halen gaven we aan dat het echt niet goed was en buiten de sorry om kregen we hier totaal geen terugkoppeling op en werd er ook geen alternatief geboden.
    Erg slecht, dit is dan ook de eerste en de laatste keer bij Munstercafe voor ons.

4. Gezellig een dagje uit met mijn vriendin en mijn broer. Wij kozen ervoor hier te lunchen daar het er gezellig druk was.

We bestelden de kroketten met brood, een uiensoep en een kippenpasteitje met frites. De bediening was vriendelijk en het eten zag er smakelijk uit.

De kroketten waren lekker, de uiensoep ook al was deze nogal gezouten maar het kippenpasteitje smaakte vreemd. Alsof deze was, omgeslagen", want deze smaakte zuurlijk. Na hier alle 3 van geproefd te hebben riepen we de bediening om dit te melden.

Men nam het correct mee en bij terugkomst gaf de serveerster, tot onze verbazing, aan dat de kok aangaf dat er niks mis was met de pastei. Wij mochten echter probleemloos iets nieuws kiezen en bestelden nog een uiensoep.

Daar het grootste deel van de portie frites mee terug was gegaan op het bord van het kippenpasteitje, lieten we de rest van de frites ook mee teruggaan. Met soep was dit geen ideale combi.

Het voelde niet meer gemakkelijk, we kregen de indruk doordat meerdere medewerkers onze kant op keken, dat men ons lastige klanten vond. Dit kan echter ook slechts ons idee zijn geweest.

Met afrekenen was ik extra alert of men het kippenpasteitje niet in rekening bracht, noch de frites die waren teruggegaan, en ik vroeg dit nog extra aan de jongeman die hiervoor aan onze tafel kwam. Hij zei dat alles van de bon was afgehaald.

Na betaling kreeg ik echter geen rekening, ik vroeg hier alsnog om. Een andere jongeman bracht deze vervolgens en u raadt het al… de frites waren gewoon in rekening gebracht.

Ik heb de medewerker bij wie ik heb betaald hierop gewezen en na enkele minuten kwam hij terug met het geld dat teveel in rekening was gebracht.

Normaliter geven wij fooi, maar nu niet. Wij kijken niet terug op een leuke afsluiting van de dag. Dit vinden wij jammer en we verwachten meer van mensen die in de horeca werken. Je klant is je gast, ons inziens ga je hier beter mee om. Een simpel excuus voor de vergissing was al goed geweest.

Al met al iet voor herhaling vatbaar, jammer, want het is een leuke zaak.
    Echter met inrichting alleen ben je er nog niet.

5. Zina 18 punten

Eten en drinken is lekker
    De service vind ik echt onzin want als je buiten zit duurd het een eeuwig heid voordat er überhaupt iets komt.
    Het personeel is niet ontzettend vriendelijk het lijkt alsof ze daar werken "omdat het moet"

6,1
  6. Ruud en theo

Lekker goed eten tournedos voor een goede eerlijke prijs ... top !!

7. Voor een goedkoop prijsje kun je snel en eenvoudig eten. Eten is niet bijzonder en er zat ook weinig smaak aan. Wel mooi gelegen.

3,3
  8. Elke keer weer een adres waar je goed kunt lunchen tegen betaalbare prijzen en met super aardige bediening.

9. Al meerdere keren gaan eten. De nieuwe eigenaren hebben er een topzaak van gemaakt. Het bedienend personeel is vriendelijk en de keukenbrigade verstaat haar vak. Het eten is elke keer weer goed en je merkt dat er met verse producten wordt gewerkt. Een echte aanrader!

10. Vriendenclub

Tafel die we gereserveerd hadden was op een mooie ruime plek, plezierige spontane ontvangst, heerlijke gerechten. Voor ieder wat wils. Prijs-kwaliteit in goede verhouding. Prima plek om gezellig met vrienden uit heel Nederland samen te komen en bij te praten!

11. De nieuwe eigenaren John en Rene zijn er in korte tijd in geslaagd om iets goeds neer te zetten. Koffie heerlijk, eten prima en het glas witte wijn smaakte uitstekend.

12. Goed eten. Goede bediening en top service.

13. van Schilt

De nieuwe eigenaren hebben iets geweldigs voor elkaar gekregen. Het eten is voortreffelijk. Onze carpaccio, schnitzel en saté waren heerlijk. Wij komen hier regelmatig met veel plezier en zijn hier zeker nog niet voor de laatste keer geweest. Onze complimenten.

14. Het kippetje was warm, niet heet zoals vlees hoort te zijn. Volgens mij was het gekookte kip, met een kerrysaus met een matige smaak. Een handje vol frites, portie mayonaise was ter ter grootte van een eierdopje. Groente was een klein handje vol, voor het grootste deel sla. Vriendelijke bediening.

2,1
  15. Roy Engels

Lange tijd niet geweest. 's Morgens een kop koffie gedronken met de krant erbij. Zeer vriendelijk personeel. Kwamen mij twee maal vriendelijk vragen of alles naar wens was. Mooie locatie. Zeer goed verzorgde menukaart. Ga hier beslist een keer een terrasje pakken en iets lekkers eten. Positieve indruk!

16. Geweldig wat die nieuwe eigenaren er van gemaakt hebben!! Wat een gezellige sfeer en wat een kwaliteit. Complimenten voor hoe jullie in zulke korte tijd alles onder handen hebben kunnen nemen. De koffie is heerlijk en het eten voortreffelijk. Jullie zien ons snel weer terug!

17. Nikki 511 punten

Ik kom hier af en toe voor een lunch. Je kunt er snel een soepje of salade eten. Als het personeel wat minder afstandelijk zou zijn en de aankleding van het restaurant wat sfeervoller, zou het wat mij betreft hoger scoren. Nu alles voldoende, maar niet meer dan dat!

Overigens heeft het restaurant een mooi en groot buitenterras op het sfeervolle Munsterplein. Altijd fijn om hier even te zitten onder het genot van een kopje koffie.

18. 1 juni 2014 bij het munstercafe gegeten. We hadden een Hema diner bon, en dit restaurant stond op de lijst. Dus (zonder het restaurant gezien te hebben) gereserveerd.

Daar aangekomen, we gaven dit aan bij het personeel maar die leken de bon helemaal niet te kennen. Het personeel ging dit even na vragen en toen was dat geregeld.

Hierna een gerecht uitgezocht. Maar de door ons uitgekozen gerechten hadden ze niet. En vervolgens bleken ze nog meer gerechten niet te hebben. Dus uiteindelijk maar iets anders gekozen. Toen kwam ons voorgerecht (brood met kruidenkaas). De kruidenkaas kwam recht uit de koelkast en was dus te hard om te smeren. En nog geen 10 min. later kwam het hoofdgerecht al. Waardoor het brood nog niet op was.

Het eten zelf was lekker maar ik zou er absoluut niet meer heen gaan.

5,1
  19. Birgit 15 punten

Tijdens bevrijdingsfestival gegeten met onze 2 kinderen (het was niet druk). De kinderen kregen eerst het eten, terwijl de ober terugging om ons eten op te halen. Na 10 minuten hebben wij gevraagd waar ons eten bleef. Hij ging nogmaals vragen en het duurde weer even totdat hij terugkwam.
    Hij vertelde dat het eten nog niet was gemaakt, maar het kwam er zo snel mogelijk aan. Inmiddels hadden de kinderen het eten op, maar na een half uur waren wij het zat.
    Op het moment dat wij het andere eten wilden afrekenen, kwam het eten eraan. Wij hebben ze ervoor bedankt en zijn weggegaan. Helaas geen beoordeling voor het eten, maar met de blik van de eigenaar had ik dus al gegeten en gedronken.

6,3
  20. Leo Verschoor

Zaterdag 11-1 gegeten bij MC, hoewel er geen grote drukte was, duurde het heel lang voordat we werden aangesproken, kwam de lauwe soep voor het borreltje vooraf. Daarna bij de biefstuk een matige kwaliteit frites en bij het afrekenen deed de pinautomaat het niet. Kortom bij een volgend concert in Roermond gaan we verder zoeken.

1,5
  21. Ger 27 punten

Gisteren ben ik bij het munstecafe gaan eten. Ik was in de stad, lekker weertje. Lekker uit eten met mijn vrouw. Zij wou graag naar het munstecafe. Wij hadden alle twee een schnitzel. Echt niet te eten ik weet niet wat hetwas maar ik denk dat je in menige frituur een beter stuk vlees krijgt. Het leek wel geperst zaagsel. De groente spies zag er erg onsmakelijk uit. We hebben meer dan de helft van het eten laten liggen. Ik moest met het drinken erbij €37,50 betalen. Ik dacht het is lekker weer dus bij het afrekenen gaf ik €40,00 en zeg tegen het meisje dat het geld kwam halen dat ze de rest kan laten zitten (zij kunnen er ook niets aan doen dat de kwaliteit zo bar slecht is). Maar dat was een fout, ze zei boe nog ba. Mij hebben ze geleerd dat als je fooi krijgt, je dan "dankjewel" hoort te zeggen. Maar dat fatsoen hebben ze bij het Munstercafe ook niet. Mijn beoordeeling bar en bar slecht. De kok en bediening ontslaan.

22. mike rutte

Ik kom hier regelmatig eten. Het is normaal altijd goed te eten, maar de hoeveelheden worden steeds minder en de kok doet soms maar wat. Elke keer hetzelfde gerecht van de kaart toch anders en de eigenaar is onvriendelijk en vind andere dingen belangrijker. De bediening is ook matig 1 tot 2 oudere medewerkers in de bediening, de rest is 14-15 jarig, zien niks, weten niks, maken fouten bij het leven. Als de eigenaar zo doorgaat zie ik het somber in..

23. We hebben hier net van een heerlijk 3 gangen - diner genoten.
    Goed verzorgde en smakelijke gerechten, heel vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Niek Vermeulen

1 februari hier met social deal gegeten. Dit overtrof zeker onze verwachtingen. Waar je anders met 'n deal weleens de indruk krijgt dat je "aangepast" menu krijgt, was dit hier zeker niet het geval.
    Mooie verzorgde en smakelijke gerechten, met vooraf nog 'n paar amuses en zakje brood bij voorgerecht.

Ook bediening was vriendelijk en correct.

25. M. Hoeben

Wij hebben hier zaterdag super heerlijk gegeten. Alsnog bieden wij de complimenten aan aan de kok. Prima restaurant. Bediening is vriendelijk, misschien nog 'n tikkeltje verlegen.
    Kortom wij komen hier zeker nog een keer terug en hopen dan weer zo heerlijk en eerlijk te eten.
    Super !!!

26. Goedkoop smakeloos fabriekseten, slechte bediening (lang wachten en ook niet hartelijk) en erg onvriendelijke eigenaren.

27. Vandaag gaan lunchen met zijn drieen hier. Twee maal verkeerde bestelling gekregen en ze durfden te vragen wat ze nu aan tafel bezorgd hadden of we dat niet wilden opeten?? Een bord moest een warm broodje voorstellen wat koud geserveerd werd. Na hier iets van gezegd te hebben is het gewoon voor een tweede keer opgewarmd waardoor het broodje helemaal taai was. De club sandwich vis stelde echt niks voor. Je moest de vis zoeken met een vergrootglas het was merendeels sla wat er op t brood zat. Bij het afrekenen hebben we gezegd tegen de ''manager'' dat we het erg tegen vonden vallen. De manager ging heel slecht met deze kritiek om. We hoefden uiteindelijk voor de clubsandwich niet de betalen. Echt allemaal heel onprofessioneel hoe de gang van zaken daar gaan. Wij komen in ieder geval nooit meer terug!

1,6
  28. Dagschotel niet vers. Na klacht hier niets mee gedaan.

3,4
  29. Tim Vogels

Vandaag 29-08 hier gegeten met mijn vrouw, we bestelden lamskoteletten met de gedachte aan een grote portie, dat hadden wij eerder gezien. Echter, per persoon werd geserveerd, schrik niet...drie kleine koteletten een hoopje groenten en een bak frites voor twee man......gelijk aan de bediening gevraagd of ik nog een portie bij kon bestellen, dat ging niet meer daar dit de laatste porties waren....echter, zij vond het ook een karige portie!..O? Bij het afrekenen stond de chef aan de bar, hem gelijk hierover aangesproken. Hij kwam met een verhaal over uitsnijden...ja dat begrijp ik wel echter, maar drie koteletjes de man? De bazin stond erbij toen ik vroeg hoeveel tellen jullie normaal de man? Drie, ja...de bazin stond erbij en men houdt elkaar de hand boven het hoofd. Dit moet dus echt beter, dit ruikt naar anorexia economica. Voor 16.95€ kan men meer serveren! Nagerecht was goed met een opmerking..bij de dame blanche hoort een warme chocolade saus en geen koude fabriekssaus..tsja..moet dan ook maar even gezegd worden. Dus, verbetering graag!

30. felore15 263 punten

Lekker eten en goede keuze op de menukaart.

Heb hier laatst de scampi's in een soort sushi-saus gegeten... erg lekker! Het enige dat erop aan te merken was, was dat het nou niet erg handig eten was doordat je de garnalen nog moest pellen terwijl ze in een pannetje vol saus lagen.

Verder niets op aan te merken! Broodje Babylonische Smaakverwarring is ook een aanrader! In een woord; heerlijk!

Ook op het terras is het goed toeven.

31. Robbie 219 punten

Prima restaurant. Vriendelijke en correcte bediening.

Eten is goed, vooral de dagschotel biedt een goede prijs/kwaliteitsverhouding en is altijd erg smaakvol en afwisselend. Aspergesoep is matig en is blijkbaar erg moeilijk te verkrijgen in Roermond en omgeving.

Hier kan men nog voor een redelijke prijs goed eten. Waren er maar meer van deze restaurants in Roermond!

32. Hier heb ik maar een woord voor : TOP.

Geweldig, leuke kaart, goede en snelle bediening, eten is super lekker. Sfeer net alsof je thuis bent. Kortom een echte aanrader, kom zeker terug. De prijs is goed gezien kwaliteit en smaak.

Uitdrogen doe je daar zeker niet.

GA zo door, zo moet het en niet anders.

33. prima restaurant fijne bediening en voortreffelijk eten