Op dit adres zit nu: Heere aan de Maas

1405201640 60
1411938149 68
1445620697 62

1. Hanneke van westering

Al vaak op het schitterende terras gezeten. Maar ondanks nieuwe eigenaren is de lunchkaart niet verandert. Jammer dat ook dit weekend het aangeboden eten weer onder de maat was. Kostte toch euro 8,50. De witte wijn was goed. Wilde even mijn verhaal kwijt.

2. Gisteren 9-9-2017 wezen eten. Eten goed, personeel soms onbeschofd reageren op onze vragen. Personeel was ongemotiveerd deze avond. Nooit meer. Als je gaat eten moet het in harmonie, anders is het een verloren avondje en jammer van het geld.

3. Gewoon heel slecht! Halfuur wachten tot er eens een over komt, nog een half uur tot het drinken komt. Onvriendelijke eigenaren, vooral ook regen hun personeel. Jammer want de locatie is top.

4. Anoniem

Onprofessioneel, slechte service, slecht eten en word niet bijgevuld als er iets op is.

5. Erg lekker gegeten, de bediening was zeer attent en vriendelijk en hebben ons een gezellige avond bezorgd.
    De entourage straalt kwaliteit uit en de ligging aan de jachthaven van Oolderhuuske is uniek te noemen.

Zeker voor herhaling vatbaar!

6. Slecht en smaakloos eten, onvriendelijke service. Weinig variatie t.o.v. Andere wokrestaurants. Eens en nooit meer, bah in tijden nog nooit zo slecht gegeten. Was alles slecht, nee, top locatie en uitzicht.

7. Speciaal naar Roermond gevaren voor dit wokrestaurant waar we voorheen vaker lekker hebben gegeten. Wat een teleurstelling was het deze keer. Bediening was zeer onvriendelijk en ongeïnteresseerd; alleen aardig voor elkaar en kennissen. De Aziatische koks waren ingewisseld voor Nederlandse. Taaie "ossenhaas" kikkerbillen niet gaar en zonder smaak. En ook de wok was niet lekker en waterig. Het traditionele Chinese buffet was ook een ramp met o.a taaie loempiaatjes en mihoen dat leek op elastiekjes. Een restaurant dat ten gronde gaat aan het succes dat zij niet konden dragen. Wij varen niet meer om.

8. So einen schlechter Service ist mir in einem Restaurant noch nie untergekommen und gerade was Service in Limburg angeht ist man doch sehr verwöhnt. Aber die Kellner müßen auch nicht freundlich sein, die verdienen zuviel.

(Vertaling door Eet.nu)

Zo'n slechte service ben ik nog niet tegengekomen in een restaurant. Wat service betreft is men in Limburg erg verwend. Maar de obers hoeven ook niet vriendelijk te zijn, want die verdienen teveel.

9. tulp 60 punten

Bah.. wat een tegenvaller. Deze wok is er erg op achteruit gegaan! Zeer weinig smaak! Tevens erg onvriendelijke bediening. Hadden meer lol met elkaar dan oog voor de klant. Voor ons nooit meer River Plaza! Ligging en prijs dan wel een pluspunt..

10. Zijn gisteren met de familie gaan eten en hebben een heerlijke avond gehad. Vriendelijk personeel en super eten. En het uitzicht is geweldig, je vergeet bijna dat je gewoon in roermond bent. We gaan hier snel weer terugkomen.

11. Echt vies eten, geen woorden voor. De ligging is wel heel mooi maar zo jammer van deze gerechten en service.

12. Erg lekker gegeten. Ruime keuze, alles was erg vers en zag er prima uit. Het was behoorlijk druk maar nergens kreeg je het idee op elkaars lip te zitten. Mooie inrichting, gezellige sfeer en goede bediening. By far één van de betere wokrestaurants.

13. Jansen Theo

Al jaren klant en altijd lekker en goed gegeten.

14. J. 531 punten

Blijf dit de beste wok in midden-Limburg vinden waar ik zelf ben geweest. Wok Plaza Oolderhuuske ligt op een mooie locatie en in de zomer kun je er heerlijk buiten zitten met uitzicht op het water.
    De prijs voor het wokken a 20 euro is acceptabel. Producten zijn vers en het assortiment is zeer uitgebreid. Puntje van aandacht; De koks werken heel hard, maar mogen wel af en toe iets doen aan hun uitstraling en communicatie met gasten.Bediening is gemiddeld genomen goed, mede omdat men gebruik maakt van scholieren verschilt dit nogal eens.

Al met al een mooie locatie om eens een hapje te gaan eten.

15. meier denderen

Wok was niet gaar. Geen enkel oog voor de klant. Geen zout, peper en knoflook als je het vraagt nog niet erop doen. Garnalen op de wok niet gaar en een darmkanaal moet er uit voor het bakken. Sla was warm en niet gekoeld.

16. N Palmer

Wij zijn 1 april 2013 met familie (verjaardag zus) geweest en geen fijne ervaring gehad. De rekening is voor 22 personen berekend terwijl we met 20 personen zijn geweest. Na zoveel discussies ondanks dat ze zeiden beeldmateriaal van ons te hebben, gaven ze ons een tegoedbon van 39.90 euro (want pp kost het 19.95 euro) waar we het niet mee eens zijn. En daar konden we het mee doen. Dus voor ons nooit meer naar River Plaza, dan maar naar de concurrent in de buurt. Dus mensen als je met een grote groep komt...zelf goed opletten!

17. Afgelopen donderdag hier gegeten met een wowdeal. Het was erg lekker, behoorlijk druk voor een doordeweekse dag maar toch hoefde je niet lang te wachten tot je gerecht gewokt werd. Veel keuze uit bijgerechten. Mooie aankleding van het restaurant. Ik zou hier zeker terug gaan.

18. Heel onvriendelijk personeel. Kan amper een woord vanaf en ze vragen niet of je nog iets wil drinken. Het eten is prima maar ook alweer eerst in water geweekt waardoor de sauzen erg waterig zijn. Maar het personeel is echt onvriendelijk, voor ons echt een reden om niet meer terug te gaan.

19. Zeer slechte ervaring. Gaan hier zeker nooit meer terug.
    Eten in de bakken was lauw. Personeel zeer onvriendelijk.
    Geef iemand die niet mee eet geen chocolaatje bij de koffie want dat wordt fors betalen !!.

2,1
  20. Prachtige locatie, gaan er minstens 2keer per maand eten. De laatste keer 2 weken gelden vreselijk, erg druk, drankjes kwamen niet, propvol, wachtende mensen, duurde 25 min voordat je wat gewokt had, personeel super traag. Wok eten prima maar de rest uit de bakken puinhoop, werd niet bijgehouden, regelmatig lege bakken. Als je het restaurant vol wil hebben moet je ook vaker bijvullen en in de gaten houden of het geen rommeltje wordt. Kinderen maken er een puinhoop van bij de opschepbakken, dan hoor je dat als personeel bij te houden, jammer!

21. Vreselijk restaurant, mooi gelegen.
    Al bij binnen komst hadden we het eigenlijk al gezien.
    Een massale vreetschuur waar 450 man lopen te bunkeren.
    Veel Duitsers, die onfatsoenlijk zijn. Toen wij er waren was het
    al fout gegaan met de reservering, geen tafel meer!
    We moesten maar even wachten aan een statafel buiten.
    Een drankje duurde vervolgens 40 minuten.
    Het eten is gewoon slechter dan slecht geen smaak, veelal koud en ziet er niet fris uit. Verder tot drie keer toe een vuil wijnglas gekregen. Personeel dat buiten staat te roken naast je tafel was het toppunt ook al is deze man het terras aan het vegen. Al met al avond om zeep dus nooit meer naar deze vreetschuur!

22. HDE Jacquart

Sfeer is erg goed, prijs en kwaliteit eten/drinken goed, omgeving uitstekend, echter door de drukte, moesten wij lang wachten op de bestelling van onze drankjes. Verder een aanrader voor iedereen.

23. Afgelopen vrijdag weer geweldig gegeten en leuke live muziek gehoord. Het was supergezellig! Dus vrijdag weer....

24. We hebben op vaderdag heerlijk gegeten bij Riverplaza. De jongen die ons bediende heeft netjes uitgelegd hoe alles werkte en waar we wat konden vinden. Het zag er schoon en fris uit en we hadden een fijne ruime plek in de serre. Heel erg tevreden. De kinderen mochten nog een kadootje uitkiezen met de muntjes die ze kregen Heel leuk.

25. Wij komen hier regelmatig eten en zijn normaal gesproken zeer positief en vinden het een van de beste Wok restaurants in de omtrek. Via een Wowdeal hadden we een leuk avondje in het verschiet. Helaas waren we na afloop toch wel ietwat teleurgesteld; het begon al met de soepen, de aanwezige soepen waren allemaal erg dun, de tomatensoep ook, ook al smaakte die wel goed. Veel van de gerechten in bakken waren niet meer warm, de sate was een beetje taai. Een gemiste kans nu het helemaal 'uitverkocht' was volgens de bediening.
    Hoewel er normaliter mijns inziens goed gelet wordt op dit soort dingen, ontbrak het donderdag hieraan...
    Kortom, normaliter geef ik het restaurant gemiddeld een 9, nu slechts een 7...

26. Dit wok restaurant is toch echt mijn favoriet! Heerlijk eten, goede bediening en een leuke sfeer!

Minpuntje: als het niet druk is, is het eten meestal minder vers.

27. Hoe kun je het concept van wokken zo erg verpesten!
    Ik vind het altijd leuk en gezellig bij een wok restaurant te gaan eten. Je kunt zelf kiezen wat je wil en hoeveel je neemt, het wordt voor je klaar gemaakt waar je bij staat en het is normaal gesproken goed te eten.
    Helaas was het deze keer een minder goede ervaring.
    Het eten viel een beetje tegen en er zaten gewoon teveel dingen tussen die niet lekker klaar gemaakt waren.
    Het wokken zelf was prima.

Dan wil ik wat zeggen over de service, echt WAARDELOOS! Als je hier gaat wokken betaal je een vaste prijs voor het eten en daarnaast je drankjes, dan verwacht je dat ze graag wat meer drank willen verkopen. Nou niet dus, we hebben bijna een half uur moeten wachten tot we iets konden bestellen en het duurde ook nog eens lang voordat het eindelijk kwam. Daarnaast lieten ze onze lege borden gewoon op tafel staan en ook lege glazen werden niet meegenomen toen ze eindelijk eens met een nieuw drankje aan kwamen zetten.

De ligging is prachtig, mooi aan het water en groot rustig terras. Jammer dat dit zo verpest wordt door de tekortkomingen van het restaurant. Je zou hier iets veel beters van kunnen maken!

Wat we achteraf moesten betalen viel mee, maar dat was ook weer omdat we niet eens de kans kregen om wat meer te drinken.

28. Wij komen hier zeker 3 keer per jaar terug als we met een grote groep gaan eten omdat wokken zo'n gezellige manier van uit eten is. Veel keus, wordt steeds bijgevuld, lekkere woksaus (gon bao, tausi en knoflook/koriander) en redelijke sushi. Soep&toetjes saai. Bediening en sfeer prima. Beste wokrestaurant in de buurt! (in tegenstelling tot eerder vermeld kun je er wel gratis parkeren, voor de slagboom, 100m verder lopen)

29. Het eten was goed. Maar zo'n slechte bediening hebben we nog nooit mee gemaakt. Niet geintereseerd, onverschillig, het werk niet zien, met elkaar staan kletsen, zich overal mee bezig houden behalve met de klanten. Zeer jammer. Dit was de eerste en de laatste keer.

30. Hier gaan onze 3 meiden het liefste naar toe; voor ieder wat wils, in het hoogseizoen druk maar altijd lekker!

31. Iris 58 punten

Het is lekker eten hier. Ziet er ook erg mooi uit.

Nadeel in de zomer vind ik dat ze geen airco hebben.

Buiten wilden we niet zitten, want daar zaten allemaal mensen te roken en dat vinden wij vies tijdens het eten.

Dus zijn we binnen gaan zitten. Ik was helemaal bezweet door de hitte! Ze hebben zoveel glas, maar de beperkte vitrage helpt niet echt. Dat doen we dus nooit meer.

Bediening vind ik ook niet echt gezellig, koks waren ook behoorlijk nukkig. Wij zullen er niet snel terug gaan.

32. Het restaurant ziet er keurig uit en is verdeeld in 3 ruimte's waardoor het niet zo massaal overkomt. De bediening is zeer vriendelijk. De "wok koks" zijn wat minder enthousiast. Maar goed, iedere avond 'boven zo'n hete brander..... Het eten dat ze bereiden is er niet minder om. De keuze is ruim in zowel de soorten vlees/vis alsook de sauzen waarmee de gerechten worden bereid. Alles wordt constant bijgevuld in de keurig verzorgde vitrines. Aan de kinderen is ook gedacht. Ze krijgen een verrassing. Erg leuk.

Kortom; een echte aanrader.

Tip; neem van alles een beetje en je kunt heerlijk lang genieten.

33. Wij komen hier regelmatig en de éne keer is de kwaliteit en het aanbod beter dan de andere keer. Jammer, want ik vind dat als je een restaurant goed runt dit alles van dezelfde kwaliteit behoort te zijn!

Maar evengoed is het een aanrader tegenover andere wok-restaurants in de omgeving van Roermond!

34. In de zomer een keer wezen eten - lekker, en kwalitatief goed (alles ziet er erg vers uit)!

Ook de vis en het vlees van de teppanyaki is lekker!

Lekker buiten op het terras kunnen zitten met mooi uitzicht en ter afsluiting een lekkere cocktail gedronken.

35. Wij komen hier regelmatig. En we vinden het een van de betere wokrestaurants. De sfeer is goed. En het eten is ook van goede kwaliteit. Ook is de service altijd goed, en wat nog belangrijker is, ontzettend vriendelijk.

36. Gisteren geweest eten met mijn partner. Vriendelijk personeel, en lekker eten en drinken. Alleen jammer van de vliegen die soms op het buffet zaten. Toetjes buffet vond ik een beetje mager. Veel koekjes om te kiezen en geen slagroom gezien (een gemis voor de liefhebber). Verder vond ik het jammer dat ze niet een grote bakplaat hadden.

37. Heel lekker eten en een gezellige sfeer. Na een lekkere maaltijd kunnen de kleintjes lekker spelen en de volwassenen genieten van een heerlijke rust.

Zeker een aanrader, vooral voor mensen die van vers en fris houden.

38. Een paar keer wezen eten. Het restaurant ziet er goed uit en het eten is voor een Wok restaurant prima. Uitstekende prijs\kwaliteitsverhouding.

39. Lekker eten, genoeg keuze, vriendelijk personeel. In de zomer kun je ook op het terras eten met uitzicht op de Maas en er is een speeltuin voor de kinderen.

40. Afgelopen weekend met een bedrijfsuitje daar gegeten. En het was echt heerlijk! Zelden zo veel keuze gehad bij een lopend buffet en alles was vers en warm. Ook lekkere verse sushi. Service was ook top. Jammer dat sommigen meteen een 1 geven als ze niet helemaal tevreden zijn in plaats van gewoon een onvoldoende zoals een 5. Dat geeft dit leuke restaurant een te laag cijfer. Vandaar mijn hogere cijfers, maar dat was het ook waard.

41. ger webers

42. Geweldig uitzicht, maar verder geen aanrader. Er zat een haar in het ijs van mijn grootmoeder, maar daarop werd niet gereageerd en even goed volle mep berekend.
    Sfeer was minder en het heeft niet gesmaakt.

43. jan-peter-klaasje

Lekker eten, geweldig mooi restaurant.

Ik kom er zeker vaker.

44. Keuze was wel oké.

Wok veel te kort, vis/ vlees/ groente was nog rauw.

Kant en klare gerechten waren lekkerder, allleen koud.

Entree was een park, 1 euro betalen voor parkeren.

Restaurant zag er wel mooi uit.

45. Erg lekker en zeer veel keuze. Ook geschikt voor gezinnen met kinderen

46. Henry Westerhof

grote keuze in zowel vlees als vis. mooie locatie, niet duur. aanrader