Restaurant ONE in Roermond

1392044359 89
1455712081 84
1462078853 88

1. james 44 punten

Dinsdag 23 mei voor het eerst gaan dineren bij Restaurant ONE.

Heerlijk weer dus buiten begonnen met een aperitief.
    We hadden gekozen voor het 3 gangen Market menu met als aanvulling oesters als extra voorgerecht en de asperges als tussengerecht.

Oesters waren super vers en verrassend lekker gecombineerd met passievrucht en bleekselderij.
    Als voor gerecht hadden we kabeljauw wat ook weer heerlijk vers was en een hele mooi van structuur was.
    Alle gerechten worden met veel aandacht bereid en dat zie je ook terug.
    De asperges als tussen gerecht was echt een aanrader met een mooie beurre noisette, de asperges lagen op ei, bieslook en een krotkantje van aardappel.
    Ook het hoofdgerecht was weer super verzorgd het een uitstekend gegaarde kippetje.
    En als nagerecht een heerlijk chocolade dessert.
    We hadden een hele vriendelijke gastheer die ook zeer bekwaam was.

Al met al een hele goede ervaring en ik kom zeker nog eens terug.

2. Vanavond van een uitmuntend diner genoten, veel smaaksensaties en mooie opmaak van de heerlijke gerechten(zie fotos) bediening en keuken!! Toppie

3. iz

4. Rob 2499 punten

We hebben in het verleden een paar keer gedineerd bij One toen het nog in Maasniel in een wat anonieme locatie zat. Nu voor het eerst op de locatie bij ECI cultuurfabriek. Het restaurant is prachtig vormgegeven; industrieel, modern, grootstedelijk en toch gezellig.

We worden enthousiast onthaalt door de gastheer/sommelier van dienst. Een zeer kundige jongeman zo blijkt gedurende de avond met net de juiste flair. We starten met een biologische champagne van Pommery en de eerste amuses. Prima begin. We kiezen voor het tasting menu met begeleidende wijnen, inclusief wijnen betaal je hier 145 euro voor.

Het tasting menu is een schot in de roos en we eten het ene verrassende en heerlijke gerecht na het andere. Alles zeer kundig en precies bereid en opgemaakt, met soms creatieve vondsten en altijd kenmerkende smaken. Zo is de combinatie van een aantal op zich zelf eenvoudige ingrediënten als procureur, erwten, tuinboon en ansjovis helemaal raak.
    Een bijzonder knap, creatief en bovenal heerlijk gerecht. Ook de rogvleugel met daslook (daardoor doet het gerecht in eerste instantie aan de smaak van klassieke escargots denken) is overheerlijk.

Wij krijgen daarbij prima en originele wijnen geschonken en dat ook zeer gul. We zijn alleen niet helemaal te spreken over de wat eenvoudige Valpolicella van Allergrini bij het lam. Het lamsvlees dat een heerlijk gerecht vormt met de asperges, aubergine en hollandaise, is zelf niet heel mals en is eigenlijk het enige kritiekpunt vanavond op de kwaliteit van de gerechten.

De kungfu-girl riesling bij de groene curry met kreeft en kokkels is een perfecte combinatie en ook de Alvarinho uit het vinho verde gebied is Portugal sluit prima aan op het gerecht met de procureur en ansjovis. De keuze van een Brachetto d'acqui bij de geschaafde ganzenlever is wat minder geslaagd. Overigens is dit gerecht met ganzenlever na het hoofdgerecht geserveerd, op zich zelf heel erg lekker en knap gemaakt.

We hebben deze avond niet of nauwelijks opmerkingen en hier wordt op heel hoog niveau gekookt, soms richting tweester niveau. Daarbij is de service losjes, correct en efficiënt. De charmante gastvrouw houdt overzicht en stuurt aan. En de locatie is mooi, origineel en het is er prima toeven.

5. Vanavond lekker dicht bij huis want we dineren bij 1* restaurant One in Roermond. Het industriële pand en de inrichting blijft uniek en wat ons betreft een van de mooiste van het land.

We nemen plaats in de lekkere draaistoelen, worden herkend door de mannelijke bediening (na 6 maanden!) en kiezen voor twee alcoholvrije cocktails (eveneens hulde). Nootjes staan al op tafel en meteen verschijnen diverse heerlijke amuses en lekker vers brood met boter.

Wat volgt is een voorgerecht op 2* niveau bestaande uit kabeljauw, limoen en schuim van komkommer. Wat een heerlijk gerecht, perfect in balans en oogstrelend qua opmaak.

Maar ook het hoofdgerecht van Poulet noir, kastanje, specerijen, zuurkool en het dessert van Cheesecake, noten, specerijen en appel kunnen zeer bekoren.
    Tenslotte nog lekkere koffie met vele friandises om af te sluiten.

Alle gerechten worden begeleid door lekkere wijnen, het brood blijft tot en met het hoofdgerecht op tafel staan (evenals de diverse sauzen) en de bediening is prima op dreef.

We hebben een topavond gehad en komen snel weer terug. Aan te bevelen!

6. A.Kortenbach

Goede sfeer, vriendelijk personeel, zeer verrassend menu!! Zeer smaakvol!

7. Een zeer aparte ervaring om hier te dineren. Het was niet onze stijl qua inrichting maar het is zeker stijlvol gedaan. Een Michelinster restaurant is natuurlijk altijd goed eten en we werden hier ook zeker niet teleurgesteld. De bediening was vriendelijk en kundig. Graag hadden we iets meer informatie gehad over de wijnen maar dit is persoonlijk. Het was niet onze beste ster restaurant ervaring maar restaurant One is zeker een positieve aanwinst voor roermond.

8. Geen woorden voor. Eten voortreffelijk, combinatie met de wijn altijd raak, locatie is uniek en personeel weet precies wat ze doen. Aanrader!

9. Gisteravond voor het eerst gegeten bij One en voor ons tevens de laatste keer.

De ontvangst was kil. Weinig tot geen uitleg aan tafel wat betreft de menukaart. Op ons eerste drankje hebben we minstens 10 minuten moeten wachten. Menu's alleen per tafel te bestellen, dit is zeer ongastvrij!! Bedienend personeel is erg jong, onervaren, slordig, op z'n "Van der Valk's". Onacceptabel voor een restaurant van dit niveau!!

Tafel wordt niet voldoende opgeruimd, brood wordt niet aangevuld, vingerhoedje olijfolie en half theelepeltje zeezout is toch echt te weinig voor 6 personen!! Veel lawaai vanuit de keuken.

Toppunt was wel dat er later op de avond, terwijl wij aan ons nagerecht begonnen en er nog 3 tafels bezet waren, begonnen werd met poetsen en schrobben van de keuken... Onze smaakpapillen werden geprikkeld door de lucht van schoonmaakmiddelen!!

Jammer, want de gerechten die geserveerd werden waren prima van smaak, mooie orginele presentatie!! Op het eten valt niks aan te merken, complimenten voor de kok!

Nee, One heeft voor ons totaal niet voldaan aan de verwachting die we ervan hadden. Prijs/kwaliteit onvoldoende, bediening/ verzorging onder de maat, gerechten prima maar weinig verrassend.

10. Cara Moers

Gisteravond voor de derde keer bij One gaan eten en het was wederom een geweldige ervaring. Superambiance in dit restaurant, uitstekende bediening en fantastisch eten. Iedereen is ontzettend vriendelijk, je hebt echt het gevoel alsof je bij vrienden aan het eten bent. De gerechten zijn zalig van smaak en zien er allemaal prachtig uit. Hier wordt met passie gekookt en gewerkt! Een absolute aanrader! Wij hadden eigenlijk een week eerder gereserveerd op onze trouwdag. Door de grote brand in Roermond kon dit niet doorgaan. Opnieuw gereserveerd en men was onze trouwdag niet vergeten! Echt geweldig!

11. Eten: goede kwaliteit. Enkele verrassende nieuwe smaken ontdekt. Wijnarrangement: voortreffelijk. Bediening: slordig en ongeïnteresseerd. Achtergrondmuziek: te hard. Hygiene: herentoilet was vies, damestoilet geen toiletpapier en geen handdoekjes aanwezig. Vuile handdoekjes puilden uit de wasbox. Prijs/kwaliteit: te hoog voor het gebodene.

12. Na een periode van 1,5 jaar vanuit het noorden van het land speciaal voor dit restaurant terug geweest naar Roermond. Het was de moeite zeker waard. Heerlijk genoten van een prachtig, goed opgebouwd 8-gangen menu. Het bijpassende wijnarrangement was goed uitgebalanceerd. Met speciale wensen was goed rekening gehouden. Een absolute aanrader wat mij en mijn disgenoten betreft!!

13. Locatie is geweldig. 5-gangen menu was prima.

Alleen de bediening was zeer slecht:
    * Zeer slechte ontvangst;
    * Amper uitleg;
    * Menu opdienen tijdens afwezigheid;
    * Wijnglazen tijdens eten zonder vragen weghalen;
    * Etc.....

Erg jammer!

14. Recensie gebaseerd in vergelijk met collega ster-restaurants. 5-gangen menu relatief eenvoudig voor de verwachting welke wordt geschapen. Moesten erg lang wachten op drank en afrekenen. Voor hetgeen we moesten betalen moeten we helaas de conclusie trekken dat dit onvoldoende was. Was voor ons (helaas) eenmalig.

15. Na een jaar wederom kunnen genieten van het acht gangen tastingmenu met bijpassend wijnarrangement. Topsport met een geweldige finish. Helemaal af. Prijs/kwaliteit verhouding is echt boven verwachting. Vakkundig en vriendelijke bediening. Nice place 2B. Ik verheug me weer op het volgende bezoek. Echt een favoriet en zeker aan te bevelen.

16. Het is alweer enige tijd geleden (juni-2013) dat we bij restaurant One gedineerd hebben, maar ik wil graag nog een recensie plaatsen. Helaas zijn we nooit in het oude pand geweest, maar het ECI is wel (tot nu toe) de meeste gave locatie voor een restaurant welke ik gezien heb. Dit is helemaal mijn stijl! We namen plaats op het terras voor het aperitief en de amuses, waarna we voor de eerste gang binnen in het restaurant plaatsnamen. Ik houd niet van buiten eten, je weet maar nooit wat er allemaal op je bord terecht komt. We namen een 5 gangen verrassingsmenu incl. wijn arrangement. De wijnen en de gerechten werden kort maar krachtig toegelicht. Het personeel is jong en aangezien wij met 3 begin 30-ers en 1 eind 20-er waren, ging het er allemaal lekker losjes aan toe, prima! Voor mij hoeft het allemaal niet te formeel, in tegendeel, je moet kunnen inspelen op je gasten. Formeel wanneer het moet en informeel wanneer het kan.

Ik had me laten vertellen dat One vrij basic ingrediënten gebruikt, hier had ik me dan ook op ingesteld. M.a.w. ik had me er niet te veel van voorgesteld. Maar juist, de bereidingen van deze ‘basic’ ingrediënten maakte elk gerecht tot een waar feest met hele pure smaken. Ik heb inmiddels op 2 na, alle sterrenzaken bezocht in Limburg, maar One is 1 van de favorieten geworden. Wanneer we allen sterrenzaken in Limburg bezocht hebben zullen we One zeker vaker gaan bezoeken.

17. Fantastische avond gehad bij One. Je waant je in een grote wereldstad qua sfeer! Bediening is prima en gastvrij. Het eten is subliem. Telkens weer een verrassing qua smaak en beleving van de gangen en amuses. Ook de wijnen zijn van goede kwaliteit en passen heerlijk bij de gangen. Je kunt aan alles merken dat de chefkok liefde voor het vak heeft. Wij hebben het vijf gangen menu gegeten en dat leidt tot een avondvullend programma van 4 tot 5 uur. Het is een ware beleving bij One!!

18. We kregen een tip om Restaurant One te bezoeken. De inrichting zag er op de website goed uit en de menu's zijn aantrekkelijk geprijsd, vooral tijdens de lunch.
    Met mooi zomerweer richting Roermond. Het restaurant ligt niet ver van de doorgaande weg, parkeren kan op de royale parkeerplaats voor de deur. Het fabriekspand is indrukwekkend en ligt vanaf de parkeerplaats aan de andere kant van het water. Via een brug kom je bij de ingang van de ECI cultuurfabriek waar Restaurant One deel van uitmaakt. De hal is indrukwekkend en de muren lijken in originele oude staat. Als je goed kijkt dan zie je dat er wel degelijk onderhoud is gepleegd, er zijn met zwarte verf accenten aangebracht om het nog “mooier” te maken. Er staat naast de ingang van One een rood bankstel en je hebt via een venster zicht op de “private dining” ruimte. Via een gang kom je in het restaurant, de open keuken op valt als eerste op, rechts is de lounge ruimte met grote bar en rood leren fauteuils. De tafels zijn alle rond en ingedekt met damast. De gestoffeerde kuipstoelen die kunnen draaien zijn uitgevoerd in verschillende tinten van beige en blauw. Er hangen gordijnen om de ruimte wat te breken, de verlichting is met halogenen spots.

We nemen plaats op het terras aan het water voor het aperitief. Voor mezelf een witte wijn die verder niet wordt toegelicht. Ik vermoed een Sauvignon Blanc die goed bevalt. De knabbels bestaan uit een beker droog geroosterde pinda's, ik kon er niet vanaf blijven, erg lekker. Verder een puntzakje met humus en aubergine en een kroepoek met gelei van biet en paprika.
    We gingen voor het Jeunes vijf gangen menu. We besloten binnen te eten daar het buiten al aardig warm was. Binnen is er airco en heb je meer de One beleving, prima.
    De amuse werd gepresenteerd in de inmiddels bekende glazen kogel. Een gelei van tomaat en aardbei met hierin kogeltjes komkommer, druppels aceto balsamico, croutons, peperballetjes en basilicum blaadjes. Erg smaakvol met veel afwisseling, de peperballetjes vond ik net iets te intens.

De eerste begeleider was een Spaanse droge Moscatel 2012 van het huis Juan Gil met uitbundig aroma, die goed bevalt. Op het bord een typisch Spaans gerecht. Makreel escabeche met makreel tartaar en eroverheen een royale portie gepikkelde zomer groenten, verse kruiden en granité van verjus. Een licht gerecht met veel smaakbeleving. De wijn combineerde er uitstekend bij met zijn heerlijke aroma en fijne zuren, een goede start.

We zijn in Limburg dus een wijn uit de provincie mag niet ontbreken. De cuvée XII van Apostelhoeve met heerlijk aroma, tonen van bloemen en in de mond zeker niet te zuur, prima. Op het bord een mooie presentatie met bloemen, crème van doperwt, gepocheerd krielei, radijs, doperwtjes en witte bonen. Een gerecht voor de liefhebber van de vegetarische keuken en iets minder mijn ding. De wijn werd voor mij de hoofdrolspeler van de gang, helaas werd hij wat geplaagd door de eidooier die de smaak negatief beïnvloede.

Een wijn van een voor mij nog onbekend druivenras werd gepresenteerd en uitgeschonken in een groot glas. Uit Chili van het huis Leyda een Sauvignon Gris 2012 van de wijngaard Kadún. Iets minder fruitig en iets complexer dan de Sauvignon Blanc, erg lekker. Op het bord geschroeide langoustines met gel van zeewater, druppels sinaasappel gel, dubbel gedopte tuinbonen en enkele stukjes tomaat. Aan tafel afgewerkt met een krachtige langoustine bouillon die de gel van zeewater in korte tijd oploste. De langoustines waren hoog op smaak en dit werd door de bouillon nog versterkt, heerlijk. Met de sinaasappel kon je leuke accenten leggen, de tuinbonen vond ik er minder goed bij passen. De heerlijke wijn combineerde prima en deze ronde was ondanks de tuinbonen de topper van de middag.

Voor het hoofdgerecht was een Salice Salentino Riserva 2009 van het huis Leone de Castris geselecteerd. De wijn heeft een mooie diepe kleur met in het aroma tonen van kersen en bessen, in de mond vol met een zachte afdronk. Uit de keuken een tweetraps gerecht. Gestoofde kalfswang met gedroogde bloemkool, gebrande bloemkool roosjes, crème van bloemkool en lamsoor. Op het grote bord een medaillon van Lakenvelder lende met gebakken girolles, barbecue saus, wortels en voor het oog gebrande varen blaadjes. De hoofdrolspeler kwam als laatst, een kannetje met heerlijke eigen jus die met “Jack Daniels” whiskey op smaak was gebracht. Ik ben niet zo'n liefhebber van bief maar deze heb ik vanwege de heerlijke jus toch helemaal met smaak opgegeten. Ook bij de super malse kalfswang smaakte de jus prima. De wijn was een fijne begeleider en een prima keuze.

Een risicoloze keuze voor bij vers fruit is de Moscato D'Asti, ditmaal van het huis Taliano Michelle. Voor het dessert eerst nog een amuse. In een bevroren glas een sapje met munt en limoen en op het bevroren laagje aan de bovenzijde een quenelle yoghurtijs met limoen en een mint takje. Mooie verfrissende smaken en originele presentatie, verrassend lekker.
    Het dessert is van vers rood en zwart fruit besprenkeld met siroop van dennennaalden met hierop een quenelle bosvruchtenijs en eromheen een heerlijke schuim van champagne. Mooie pure smaken, jammer dat de dennensiroop naar onder is gezakt en pas op het einde duidelijk te proeven was. De Asti was wat licht maar combineerde goed.

Als afsluiter nog een prima Nespresso met een vijftal friandises.

Bediening is goed geregeld, de sommelier was een jonge dame, ze lichte de wijnen beknopt toe. Een jongeman presenteerde de gerechten en Bethany DeLong (maître) was meer op de achtergrond actief, wel kwam ze af en toe even informeren of het allemaal naar wens ging en ze was ook in voor een praatje, leuk.
    Prijs kwaliteit is goed. Huiswijn 5,-, Menu 49,-, begeleidende wijnen 37,-, grote fles water 3,- en koffiearrangement 6,50. De prijzen van de menu variëren naar gelang het tijdstip. Lunch is het voordeligst, diner door de weeks is 10,- duurder en op vrijdag en zaterdag avond 20,- duurder. Ik vind het een prima regeling, toppie.
    We zijn misschien met iets te hoge verwachtingen vertrokken maar de keuken is zeker goed. Goede bereidingen met enkele verrassende smaken maar zonder het echte wow gevoel. Een minpuntje is het uitserveren van de bief ondanks dat ik heb aangegeven het liever niet te eten. De ambiance is bijzonder. We vonden het leuk om bij het afscheid nog even terug te koppelen met de sympathieke Edwin Soumang (de chef). Als je niet bekend bent is de weg terug vinden wat moeilijker, je moet namelijk om de stadskern heen rijden.

19. Geweldig! Het eten was onovertroffen. Een dikke tien voor smaak en opmaak van de borden. De bediening kan iets rustiger, vooral het inschenken van de glazen is nogal gehaast en steeds druppels knoeien. De uitleg bij de 5 gangen mag iets uitgebreider. Het terras is prima en erg gezellig om je avond te beginnen met een originele en heerlijke huisaperitief. Daarna naar binnen waar de tafels netjes maar een beetje saai gedekt zijn. De akoestiek is binnen nogal galmend en doet koud aan. Maar dat is net zoals het design een kwestie van persoonlijke smaak. Iedereen is zeer vriendelijk en het bezoekje na afloop aan de keuken is zeer prettig. Het team werkt als een prima geoliede machine. Compliment. We komen zeker nog eens terug want waar het om gaat, het eten, is geweldig.

20. Schitterende locatie, metropolistisch. Bediening met kennis van zaken en gelukkig niet stijf.
    Het diner was een aaneenschakeling van verwennerijen, smaaksensaties en schitterende combinaties.
    Volgende keer willen we graag eens in de keuken lunchen, lijkt me ontzettend leuk.
    Minder vind ik de tafellakens die erg aanwezig zijn, mijn inziens zou de keuze voor mooie tafels met mooi tafellinnen in de zin van placemats of onderborden stijlvoller en strakker zijn.
    Prijs/kwaliteit subliem! Op deze locatie komt One helemaal tot zijn recht.
    Graag tot een volgende x

21. Afgelopen week mogen genieten van het lunch menu bij One. Het 2-gangendiner was perfect. Heerlijke gerechten die je ontzettend blij maken en uitdagen om steeds weer een hapje te nemen. Na de lunch nog een rondleiding in de keuken gekregen van de chef-kok.

Helemaal top en tot de volgende keer!

22. Gisteren deelgenomen aan het "wine en dine" arrangement in Roermond en het moet gezegd dat dit niet aan onze verwachtingen heeft voldaan: buikspek was niet een toprestaurant waardig en er was duidelijk geen goede afstemming v.w.b. spijzen en dranken (slechts eenmaal rode wijn), maar ook het gebodene bij diverse restaurants was vaak beneden peil. Jammer, en of wij nog een volgende keer deelnemen is nog maar de vraag.
    Trouwens, de ingang van dit sterrenrestaurant is niet erg uitnodigend wanneer het ook de toegang verschaft voor de
    door jongeren gebruikte lokatie rechts van de ingang, terwijl links de entree is voor restaurant One. Al met al, door het gezelschap en zonnige dag, toch nog een geslaagde zondag!

23. patrick

De chef hier is een ware meester. Het eten is een mix van technische hoogstandjes en authentieke ingredienten. Bediening was erg vriendelijk. Qua prijs ook zeker niet verkeerd in vergelijking met de andere sterrenrestaurants. Ook het wijnarrangement was meer dan uitstekend.
    We zullen dus zeker weer hier gaan eten.

24. Topklasse restaurant. Welverdiende ster! Heerlijk gegeten en erg vriendelijke en servicegerichte mensen. Ambiance vind ik wat minder maar dat komt zeker goed bij de ECI. In sep '12 wordt hier gestart met het nieuwe restaurant. Ben heel benieuwd hoe het gaat uitzien.

25. Sander & Nicole

26. Wederom genoten!
    De opmaak van de borden, de creativiteit, verschillende gecombineerde smaken en de passende wijnen waren gezamelijk een plaatje.
    We hebben van elk gerecht genoten!
    De gastvrijheid en de aandacht die aan de gasten wordt gegeven is zeer prettig.
    Ik mag dan ook met zekerheid zeggen dat dit restaurant wordt geleid door toppers!

27. We zijn hier onlangs voor de 2e keer gaan eten. Hadden ons thuis al beetje verdiept in de kaart dus deze keer a la carte 3 gangen menu gekozen. Altijd even afwachten hoe het deze keer is omdat de 1e keer top was. Nou, ik kan alleen maar zeggen dat het deze keer wederom top was. Heel lekkere en creatieve gerechten gehad met een top reebok als hoofdgerecht. Nog nooit zulk mooi en mals vlees ergens gegeten! We zullen hier zeker terug komen

28. Een verrassing van de kinderen voor pa, voor zijn 60e verjaardag. Mijn eerste sterrenervaring. Een zeer goede en ongedwongen ontvangst waardoor de sfeer er meteen
    inzat. We hadden gekozen voor het zes gangen verrassingsmenu met wijnarragement. Starten met een uitstekende port als apperetief waarbij wat overheerlijke knabbels. daarna twee amuses die verrassend en voortreffelijk smaakten. De diverse gangen waren zeer gevarieerd maar uitstekend op elkaar afgestemd varierend van kallfstartaar tot eend en zeewolf tot overheerlijke nagerechten. de bijpassende wijnen waren voortreffelijk.
    Kortom, een heel bijzondere ervaring voor een gepassioneerde amateurkok die dan ook met een zeer voldaan gevoel, viereneenhalf uur later naar buiten ging.

Prijs / kwaliteit? De kwaliteit was uitstekend. De prijs? Weet ik niet , het was een cadeau maar volgens de kinderen was ook dat dik in orde.

29. scissormister

30. Indra 474 punten

Samen met vrienden op aanraden van hun een aantal weken geleden gaan eten. Wat een geweldige avond is ons ten deel gevallen!

Van de verrassende cocktail als aperitief tot de kofiie met lekkere zoetigheden na was het een vingeraflikkende ervaring.

We hadden gekozen voor een wijnarrangement welke bestond uit een aantal voortreffelijke keuzes. Vooral de rode wijn (ik weet al niet meer welke) was bijzonder bijzonder. Ook speciaal vond ik het bob-arrangement mbt de wijn. Ik drink niet zo vlot en dit was de ideale manier om en goed bij te blijven en alles te kunnen proeven.

Een avond om niet te vergeten, de bediening was perfect, niet te stijf en formeel dus we hopen er snel weer te geraken!

31. Al een aantal maal geweest en iedere keer weer positief verrast. Absoluut een ster waard en misschien zelfs wel twee. Het grote verschil t.o.v. veel andere sterrenzaken is de prijs. Deze is bij One nog op een acceptabel niveau. De hele avond is een beleving op zich. Complimenten aan Edwin, Bethany en crew.

32. Afgelopen Paaszondag een voortreffelijk culinaire reis gemaakt! We kozen voor het 5-gangen verrassingsmenu + wijnarrangement. Wat was dit perfect afgestemd bij onze gerechten, chapeau! Bethany een top gastvrouw en ze mogen trots zijn op hun brigade in de bediening, ook top! Al met al een fantastische avond gehad!

33. jw geerdink

34. Nadat we er nu een paar keer heel erg lekker hebben gegeten, lijkt het Sterrenspook ook hier te zijn aangekomen: bijna niet meer mogelijk om spontaan te reserveren...

Natuurlijk is het er heerlijk eten, maar ook heerlijk drinken, prachtige wijnen, hoewel deze wel wat aan de prijs zijn.

Het interieur is erg oubollig en kan gezien de nieuwe Sterrenstatus echt een opfris beurt gebruiken!

Keurige bediening en alles tot en met de toiletten heel goed verzorgd!

De ster is dik verdient!

35. Gisteren voor het eerst met familie gaan eten bij restaurant One en ik vond het echt super! Aangename sfeer, prettige bediening en het eten smaakte voortreffelijk. We hadden allemaal het verrassingsmenu gekozen en dat beviel erg goed. Helemaal terecht dat dit restaurant al zo snel een michelin ster heeft mogen krijgen! Ik zal hier zeker nog wel eens vaker gaan eten.

36. Bij de eerste keer dat wij hier aten zei mijn man (is kok) al:

Jullie koken op sterren niveau!

Na twee jaar is het dan al zo ver!

Proficiat met jullie eerste ster.

Fantastisch Lekker eten in een super mooi restaurant.

En dat bij ons in Maasniel!

Ook de gastvrouw doet het erg goed.

Ga zo door...........

37. Hebben met 12 mensen aan één ronde tafel gegeten. Verrassingsmenu is door allemaal als meer dan voortreffelijk ervaren. Bediening uitmuntend gewoon helemaal top. Waanzinnige avond gehad.

38. Al een aantal keer bij One gegeten en in een woord: top.

Heerlijk dineren in een prettige ambiance, met goede service door een aandachtige gastvrouw. Zeker een van de betere restaurants in de regio.

39. Een maand geleden hebben wij hier gegeten en het was echt super!

We hadden een 6 gangen menu en ieder gang was weer een feest!

Top!

40. Nicole 392 punten

Van buiten nodigt het niet uit om te komen eten (locatie is ook niet erg gunstig), maar wat hebben wij hier lekker gegeten!

Hier komen we zeker nog een keer terug!

41. ron van oever

42. Pepijn Mittelmeijer

Wow, in tijden niet zo lekker gegeten... Gerechten hoog op smaak en fantastishe opmaak.. Kom zeker terug.. Aanrader!!!!

43. was er met 10 personen en alles was voortreffelijk. Was er met drie personen midden in de week en vond het iets minder, maar beter dan welk restaurant in Roermond ook.

44. sherilyn en alex

Al een paar keer superlekker gelunched. Service was uitstekend en prijs/kwaliteit verhouding ook erg goed! Een aanwinst voor de roermondse horeca!!!!

45. Top, wat heb ik hier lekker gegeten. Mijn complimenten aan de keuken en de bediening.

46. Jammer de boekhouder kookt hier en niet de chef maw budgedtair
    gerechten zijn niet op smaak.
    Bediening en ambiance zij wel top. hier moet toch wat veranderen.

47. G. Maurer

Ben hier op aanraden van iemand terecht gekomen,nie voor niets Was helemaal super.Leuk jong Team in een woord Sterren!!

48. Wat het ik hier lekker gegeten! Heerlijke gerechten, mooie wijnkaart en uiterst vriendelijk personeel. Kortom een feestje om hier te eten!